Minulla on todella kuivat hiukset , kuten otsikko kertoo.
Olisiko jollain neuvoja kuinka kosteuttaa hiuksia kotikonstein ?
Esimerkiksi joidenkin kotona valmistettavien kosteuttavien hiusnaamioiden reseptit saattaisivat auttaa asiaa.
Kiitos jo etukäteen !
Kuivat hiukset
10
6409
Vastaukset
- love, live and care
Suosittelen TRESemmeen 'moisture rich' shampoota ja hoitoainetta. Niillä sain hiukseni kuntoon kuukaudessa, takana oli kahden kuukauden sisään tehty 4 värinpoistoa. Lisäksi se on halpaa. Sitten 'Loreal Paris Elvital . Total Repair (5 Instant Miracle -tehogeeli vaurioituneille hiuksille'
- Theresaa
Kiitos paljon ! Uskon todella että näistä on apua , aloitan tuotteiden kokeilun jo heti huomenna , toivottavasti toimivat minullekkin :)
- .....
Ykköstuote kuiville hiuksille: hiusöljy!
Itse käytän tätä: http://www.amargan.co.uk/
Mutta Sokoksella, Stockalla, monissa ruokakaupoissa ja tietty KAMPAAMOISSA myydään monenlaisia erilaisia öljyjä. Eli siitä sitten vain valitsemaan ja ostamaan.
Antaa kiiltoa, terveyttä ja latvat ei kuivu!! - koppura myöskin
pese joka toinen pesu vain hoitoaineella (kyllä, päänahkakin). Hiuksen kuivuus häviää todella nopeasti. Netistä löytyy lisää tietoa tästä co (=conditioner only)- pesutavasta.
- drypää
mulla on sama ognelma, viimeisen 3kk aikana punaisiksi värjätyt hiukset menneet todella karseaan kuntoon.
Eilen annoin tavallisen oliiviöljyn vaikuttaa koko tukanna n.5h, tehonnut on.Saa nähdä jääkö kuivuttuaan rasvaisen näköiseksi, nyt puolikuivana ihan jees. =) - kktyyk
en näistä kotikonsteista tiijä, mutta itelläni oli tosi kuivat latvat mut päätin sitte kokella Aussien 3 minute miracle-hoitoainetta/naamioo vai mikälie onkaan, ja voin sanooo ihan rehellisesti että mulla toimi ihan älyttömän hyvin! ekan käyttökerran jälkeen hiukset oli ihan silkkiä ja koskettelin koko päivän niitä, en vaa voinnu uskoo miten joku hoitoaine voi saada niin silkkisen pehmeiks hiukset!:D varmasti jää vakkarituotteeks;)
- judithjasmin
Kuiviin hiuksiin auttaa hiusten syvähoito. Jos et omista syvähoitavaa shampoota, toinen kotiniksi on mennä hoitoaine päässä saunaan. Pehmentää hiukset mukavasti.
Esimerkkinä tämä tuote:
http://nelly.com/fi/kauneus-naiset/kauneus/hiustenhoito/loréal-expertise-2489/everstrong-reinforcing-nourishing-mask-210972-108/ - Mimsuli
Hei! kävin kampaajalla viikko sitten värjäämässä ( tumman värin ) ja leikkaamassa latvat. Mulla on paksut hiukset ja oon suoristanu niitä joka toinen päivä. Tykkään suorista hiuksista, luonnostaan mulla on lainehtivat/ puoli kiharat. En oo nyt mitenkää lämpökäsitelly mun hiuksia kampaajan jälkeen mut nyt mun latvat tuntuu jotenki kuivilta / karheilta. Tilanne ei kyllä ole kovin paha mutta mietiskelin että onko ruokavaliolla ja veden juomisella vaikutus hiuksiin? ( juon kyllä liian vähän vettä muutenki ...) Ja hoitoaineen käyttö? käytän joka kerta pesun parissa latvoihin sitä, muuten ne tuntuu ihan mahdottomilta ja aivan kun hiukset eivät olisi täysin puhtaat.
- HamppuHius
mullakin on tosi kuivat hiukset ,käytän suihkussa aina tosi paljon hoitoainetta ,ja mulla on puolkiharat hiukset aina kun kuivuvat ne on tosi kuivat ja hamppuset mut oon tehny kaikenmaaillman öljyhoitoja ja kaikkee mut löysin ratkaisun
Nivean rasva (kosteusvoide) (sinine putkilo) laitan sitä hamppuisiin kohtiin hiuksissa ja ei ole enää hamppuiset :D - kokemustaon1
ei mitkään shampoot ja hoitoaineet ihmeitä tee! peset kananmunalle 1-2 keraa viikossa hiukset ! hiukseni olivat kuivat kuin sahara, mutta aloin äidin ehdotuksesta pesemään kananmunalla hiukset, niin nykyään, terveet, paksut ja tuuheat hiukset!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3612853Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201559Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481380Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151088Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa571007Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta28978En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82943- 80918
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149908Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205849