Vaimoni ex-mies

Jouni37pohj.

Olen ollut parisuhteessa n. 14vuotta ja minua yhä hiertää vaimoni ex-mies. En ymmärrä mistä johtuu mutta välillä en halua edes koskettaa vaimoani. Seurusteluni alussa vaimoni tapasi ex-miehen parikertaa selvitellääkseen keskenjääneitä asioita, aina sanoivat etteivät muuta tehneet. Mutta mutta... en ole osannut luottaa vaimooni sen jälkeen. Vaimoni kehui suhteemme alussa ex-miesteen vuosia ja hänen kyvykkyyttään rakastajana. Olivat rakastelleet 6kertaa vuorokauden aikana jne.. Meillä ei ole hommailut päässeet ikinä 2kertaa pidemmälle... kysyin aina että mistä johtuu, vaimo sanoo vain ettei ole niin seksuaalinen. Olen kysynyt että etkö rakasta? Hän sanoo rakastavansa, muttei ole niin seksuaalinen. Edellinen mies vain oli päälle käyvempi, siksi rakastelleet useammin. Mitä ihmettä? Nyt tulee tuo kysymys? EN PÄÄSE YLI TUOSTA 6kerrasta... En koe itseäni mieheksi, en vähääkään. Jotenkin tuntuu että on oltava keino millä päästään asiasta yli. Vuosiin hän ei ole puhunut ex-miehestään, mutta silti tuo asia vaivaa minua. Jotenkin tuntuu että jonkun muun olisi pantava vaimoani, jotta tuon exän kosketus ei olisi minua ennen. Minun ei tee edes mieli koettaa rikkoa tuota ennätystä... kaikki muu on avioliitossa hyvin. Elämä on sopivan rauhallista, mutta pääräjähtää kun olen niin helvetin puutteessa. Minä olen jo 37vuotta ja tuntuu että paras elämä on mennyt seksuaalisesti hukkaan. Olen sporttinen, menevä vaikka en käy missään. Mitä tehdä? Antakaa fiksuja näkökantoja asiaan? Minua ei vaivaa mikään muu kuin tämä asia parisuhteessa!!!

9

986

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höhhöö

Voi taivaan vallat. Kuka nainen tuollaista hullua hyysää nurkissaan. Josko hakeutuisit terapiaan, ihan dille.

• Aisantakoja

No jos 6 kertaa päivän aikana on hommaillut, niin sitä voidaan verrata sekä nopeudessa, että kokoasioissa samaan, miten jänis ja sarvikuono parittelevat.

• 10

Mitäpä tuohon sanoisi, olet totaalisen mustasukkainen vaimosi exälle. Vaimosi on aikoinaan tehnyt itselleen suoranaisen karhunpalveluksen verratessaan sinua exäänsä ja tulos on tuossa.
      Sitä saa mitä tilaa, niin se vain elämä menee.

Tiedä onko vaimosi tehnyt vertauksen seurauksia ajatellen vai mitä hänen päässään on liikkunut.

Joka tapauksessa ei tuohon mitään patenttiapua ole, sen verran tunnepitoinen juttu.
      Luultavasti noin tulet jatkamaan kuin tähänkin saakka, välillä paremmin ja välillä huonommin.
      Mikäli tunteesi vaimoasi kohtaan joskus sammuvat niin ongelma ei enää vaivaa sinua, silloin sillä ei enää ole mitään merkitystä ja saat henkisen vapauden.

• ei enää niin nuor

Kuules nyt, et ole enää 20 jolloin hormoonit hyrrää molemmilla liikaakin ja seksi on välillä koko illan viihde. Seksin määrä ja laatukin muuttuu kyllä jokaisella iän myötä ja varmasti niin on käynnyt myös sinulle ja vaimollesi. Minä olen uudessa suhteessani paljon aktiivisempi kuin uusi mieheni, mutta emme me enää harrasta seksiä kuin max kaksi kertaa päivässä näin viisikymppisenä, vaikka nuorena kyllä exn kanssa saattoi sattu kerran jos toisenkin päivän aikana. Tosin siihen kertaan päivässä saattaa nykyää helposti mennä pari tuntia, nuorena siihen meni yleensä noin 10-20 minuuttia kun kumpikin oli liian malttamatoin.

• Vanha ja kokenut

Sinulla taitaa olla kaksi mahdollisuutta. Joko otat asian esille vaimosi kanssa ja kerrot ihan niin kuin asia on että hänen puheensa silloin aikanaan lauokkasivat niin pahasti ettet ole vieläkään päässyt asian yli. Jos vaimosi on fiksu hän ymmärtää ja yrittää auttaa sinua. Aika harva nainen viettää 14 vuotta miehen kanssa jota ei rakasta .... .
      Jos et pysty olemaan avoin ja et saa asiaa mielestäsi niin käy vieraissa.
      Onhan sitten mahdollista että seksikinrupeaa sujumaan paremmin kotonakin.

Mutta älä jää kiinni äläkä koe huonoa omaatuntoa jos valitset tämän vaihtoehdon.
      Ainut syy miksi yleensä mainitsen tämän mahdollisuuden on vaimosi anteeksiantamaton käytös silloin suhteenne alussa. Karma iskee.

Suosittelen kuitenkin lämpimästi vaihtoehto ykköstä.

• saasdgsa

Neiti siellä nillittää:D

• 2012 tätäpäivää

Widdu miten älykäs nainen, koukuttaa loistavasti onnea suhteesenne.

• sexät

Pahinta, mitä nainen voi miehelle tehdä on se, että vertaa exään, tai puhuu exästään huolimattomasta = kehuen tms. seksin alueella. Niiden ajatusten yli on aika vaikea päästä ja ne vain yksinkertaisesti syövät miestä rotan lailla. Minun vaimoni teki lähes saman virheen, kun kehui joka ikisessä riidassa exänsä paremmaksi joka sektorilla. Aika kului ja huomasin, että ne sanat jäivätkin elämään ja kaiken huipuksi hän sanoi monta kertaa ihan normaaleissakin tilanteissa, miten seksi sujui exän kanssa hienosti. Mitä vittua minä teen sillä tiedolla ja ei kyllä tulisi mieleenkään, että sanoisin jotain vastaavaa hänelle. Kun otin asian puheeksi, niin vastaus oli, että se exä oli päälle käyvempi kun minä ja hän kuulemma pitää miehistä, jotka ottavat mitä haluavat. Sanoilla voi pilata paljon ja niitä kun ei saa sanomattomiksi, eli sanottu mikä sanottu. Olen kyllä tehnyt vaimolleni selväksi, että minulle riittää jo puheet exästä ja se on ilmeisesti mennyt perille.

• Jaaaaaaa

Vaikka kuinka yrittäisin niin mulla ei kyllä vaimon ex-mies,tai mitä he ovat tehneet saa heräämään mitään ajatuksia.
      Tyhjänpäiväistä ja joutavaa horinaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2158
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      139
      1797
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1333
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      805
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      744
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      731
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      730
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      619
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      587
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      47
      550
    Aihe