Kertokaa jotain, mitä joku toinen on sanonut ja jota te sitten komppaisitte täysin rinnuksin.
Mitä joku toinen sanoi?
7
53
Vastaukset
- Itse komppaan
yybeen pillunimemisviestei
- kompsis
Onko yybee puhunut pillunimemisestä???
- pari ..
kompsis kirjoitti:
Onko yybee puhunut pillunimemisestä???
kertaa
- kompsis
pari .. kirjoitti:
kertaa
Oliko se niissä imijä vai imettävä???
Ei tälläisen pikkuhomman takia kannata sulaketta irroittaa.
- mah
Hyvä! Minä olen katsonut, kun sähköliettä asennettin ilman sulakkeen irrotusta. Thank God, sain tietää vasta jälkeenpäin, että sähkötaulua ei ollut löytynyt ja vuokraisäntä oli jossain sadan kilometrin päässä eikä häntä tavoitettu.
Siinä ne johdot huolellisesti törröttivät erisuuntiin, mutta huh huh... mah kirjoitti:
Hyvä! Minä olen katsonut, kun sähköliettä asennettin ilman sulakkeen irrotusta. Thank God, sain tietää vasta jälkeenpäin, että sähkötaulua ei ollut löytynyt ja vuokraisäntä oli jossain sadan kilometrin päässä eikä häntä tavoitettu.
Siinä ne johdot huolellisesti törröttivät erisuuntiin, mutta huh huh...Ja vielä elossa eli mitäs mä sanoin (tai siis joku) - ihan turhaa hommaa joten kandee kompata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841359- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142769
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604