Naimisiin vaikka väkisin

65h65656

http://www.iltalehti.fi/nainen/2012020715173476_na.shtml

Epäonnistuneiden avioliittojen taustalla ovat lukijoiden mukaan pilvilinnat, kiire perustaa perhe ja hyväuskoisuus.
VÄÄRÄ VALINTA? Moni Iltalehden kyselyyn vastannut nainen kertoo empineensä puolison valintaa alttarilla.
VÄÄRÄ VALINTA? Moni Iltalehden kyselyyn vastannut nainen kertoo empineensä puolison valintaa alttarilla. (COLOURBOX)

Moni nainen tietää jo alttarilla olevansa menossa naimisiin väärän miehen kanssa.

Iltalehden tekemässä kyselyssä naiset tunnustivat nähneensä hälytysmerkkejä suhteen tilasta jo ennen häitä mutta jättäneensä ne omaan arvoonsa. Yleisimmät syyt rynnätä avioon olivat biologisen kellon tikitys, usko avioliiton suhdetta parantavaan vaikutukseen ja pelko yksin jäämisestä.

Häitä ei kehdata peruuttaa ja moni uskoo, että asiat voivat parantua liiton myötä. Tulossa oleva lapsi tai taloudellinen tilanne voivat saada avioliiton tuntumaan oikealta päätökseltä.

6

260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6y65y65

"Yleisimmät syyt rynnätä avioon olivat biologisen kellon tikitys, usko avioliiton suhdetta parantavaan vaikutukseen ja pelko yksin jäämisestä."

Entä rakkaus? No vitsivitsi...

• Tutkitut syyt
    • Kuunelkaa itseänne

Pakko sanoa että ihmisen täytyy olla vähän helvetin tyhmä että menee naimisiin ihmisen kanssa josta ei ole oikeasti sydämmessään 100% varma.
      Luulisi sitä miettivät että minkälaisen sopan sitä oikeasti saa keitettyä kun homma vain tiivistyy esim.lapsilla.Sen jälkeen sitä ollaan siinä asuntovellallisena,3 muksun huutaessa lattialla ja kumppanin kanssa joka on "ihan kiva" tai jopa täysi kusipää.

Tähän skenaarioon verrattuna,on PALJON helpompi jättää toinen vaikka vielä vuosien seurustelun jälkeen kun ei ole mitään yhteistä omaisuutta taikka lapsia.
      Eihän se yksinään oleminen kivaa ole,mutta siinä säästää loppujen lopuksi itseään ja toista osapuolta.

• Sinkkumies 30 v

Olen mies ja itse kuulun siihen selvään vähemmistöön ihmisistä jotka eivät väkisin ala olemaan jonkun kanssa jotta vain olisi joku ettei tartte olla yksin.

Miten sitten pystyn olemaan yksin vuodesta toiseen? Yksinkertaista: koska minua ahdistaa pelkkä ajatuskin alkaa tapailla naista josta tiedän heti etten ole oikeasti kiinnnostunut "sydänverelläni".

Tuhlaan mieluummin 10 vuotta nuoruudestani sinkkuna kuin kahlitsen itseni naiseen josta en välitä.

• 17+10

Samoin täällä,tuntisin käyttäväni toista hyväksi jos alkaisin väkisin olemaan jonkun kanssa ilman minkäänlaista tunnetta.

• Mies1985

Englantilainen kaverini (29) tutustui naiseen (19) jolla oli kokemusta paljon vanhemmista miehistä. He muuttivat yhteen ja kaverini osteli hänelle juttuja velaksi, myös sormuksen jonka tyttö myi pois. Tultuaan raskaaksi tyttö muutti 35 miehen kanssa asumaan ja sen jälkeen eri miehen kanssa. Kaverini makselee elareita työttömänä ja elelee häneen ihastuneen ruman naisen nurkissa epävirallisena vuokralaisena.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      62
      1198
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      335
      685
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      651
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      628
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      610
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      582
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56