Iina Kuustonen vs Krista Kosonen

krista <3

Ihmettelen kovasti, miksi Iinan kauneutta hehkutetaan joka tuutista. Mielestäni hän on kyllä sievä, mutta näyttää aina halvalta. Krista sen sijaan on kaunis ja näyttää aina raikkaalta ja luonnolliselta. Mitä mieltä te olette?

147

5852

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jooopa jooo

      Tämä palsta on jälleen kerran väärä paikka purkaa omaa katkeruuttaan. Oikein kauniita naisia ovat molemmat, Iina ehkä enemmänkin sievä suurisilmäinen pikkuinen keijutyttö ja Krista taas näyttävän pitkä klassisempi kaunotar. Yhtä kaikki, kummankaan "kauneuden hehkutuksessa" ei pitäisi olla mitään ihmeteltävää. Kauniimpia ovat kuin valtaosa tämän vuoden missikandidaateista.

    • 5+4

      En ole ikinä edes kuullut Iina Kuustosesta ja Krista Kososestakin vain tällä palstalla. Että se siitä hehkutuksesta. Lue vähemmän seiskaa ja katso vähemmän skeidaa televisiosta, niin vältyt monelta murheelta.

    • ryksrksrks
      • anssi11

        Ja RUMAT TEKORIPSET >


      • ......

        Yksi epäonnistunut kuva, ja sitten on ruma suu? Melkein samanlainen suu muuten kuin yhdellä miss Suomella (Satu Tuomistolla), mutta kauniimpi. en minä sitä nyt rumana pitäisi.

        Tästä tulikin Iinan haukkumisketju.
        Kateellisten ämmien puheita nämä.
        Iina on kaunis, ja niin on Kristakin.


      • qwetqetqet
        ...... kirjoitti:

        Yksi epäonnistunut kuva, ja sitten on ruma suu? Melkein samanlainen suu muuten kuin yhdellä miss Suomella (Satu Tuomistolla), mutta kauniimpi. en minä sitä nyt rumana pitäisi.

        Tästä tulikin Iinan haukkumisketju.
        Kateellisten ämmien puheita nämä.
        Iina on kaunis, ja niin on Kristakin.

        No mikäs tuossa nyt sitten oli epäonnistunutta tuossa kuvassa. Periaatteessa kaikki puitteet kunnossa: ei ole otettu liian läheltä, asukokonaisuus on siisti, kampaus ja meikki on laitettu ja vielä kunnon poseerauskin. Ei vika kuvassa ole.


      • dsfhsdfh
        qwetqetqet kirjoitti:

        No mikäs tuossa nyt sitten oli epäonnistunutta tuossa kuvassa. Periaatteessa kaikki puitteet kunnossa: ei ole otettu liian läheltä, asukokonaisuus on siisti, kampaus ja meikki on laitettu ja vielä kunnon poseerauskin. Ei vika kuvassa ole.

        Mustakaan kuva ei ole erityisen epäonnistunut, joskaan se ei myöskään ole edustavin (eikä realistisin?) kuva Iinasta. Muutenkin jos pitää tonkia väitteensä tueksi joku yksittäinen kuva, se väite todennäköisesti on liioiteltu. Kaikkihan jotka joskus televisiota on katsonut, tietää miltä nuo ihmiset todellisuudessa näyttävät. No, paitsi ehkä putous-hahmot eivät vastaa todellisuutta.
        Ei joku poseeraus tai valaistus takaa että kuva vastaa todellisuutta.


      • Iinafanittaja

        Voi että teitä. Ottakaapa itsestänne järjestelmäkameralla räpsy niin hämmästytte. Iina on ihana vaikka miten huonoa valokuvaa hänestä tänne tunkisitte. Ei yksi kuva Iinaa rumaksi tee.


      • iinaonihana
        Iinafanittaja kirjoitti:

        Voi että teitä. Ottakaapa itsestänne järjestelmäkameralla räpsy niin hämmästytte. Iina on ihana vaikka miten huonoa valokuvaa hänestä tänne tunkisitte. Ei yksi kuva Iinaa rumaksi tee.

        iinafanittaja, puhut täyttä totta. Iina on ihana!!!!!


      • iina on paras!!!!
        anssi11 kirjoitti:

        Ja RUMAT TEKORIPSET >

        Mun mielestä ne on nätit


      • Nita N.

        Näyttää tossa kuvassa paljon vanhemmalta mitä on. Mun mielestä se Putouksen Armi on kaunis.


    • Mikäs vika siinä Kuustosen Iinassa on ? Yhtä nätti likkahan toi on kuin Kosonenkin.

      Joku tossa jo sanoikin , että miks pitää hehkuttaa kummankaan kauneutta ? Siks , että ne on esillä lehdissä ja tv:ssä ? Tässäkin maassa on monta nättiä ja söpöä tyttöä , mut kukaan ei tiedä niistä mitään , tai jos tietää , niin ei niitä hehkutella , kun ne osaa pitää naamansa pois noista turhista lehdistää...

      • Hyvä!

        ASIAA!!!!


    • jeepeejee

      Iina on kauniimpi, vaikka Kristakin on ihan nätti. Mutta Iina on HOT sanoo mies 31 vee.

    • our day will

      Molemmat ihan mukiinmenevän näköisiä naisia. Tämä on taas tällainen blondi vs. brunette skaba. Iinakin on joskus ollut brunette. Mielestäni blondi pukee häntä paremmin.

    • twetwew<

      Kuustonen on mitäänsanomaton ja Krista on näyttävän näköinen nainen

    • rqwqrwrqw

      Tykkään yleensä vaaleista mutta tässä kohtaa pisteet menee kyllä Kososelle

    • Krista Kosonen on noista kahdesta paremman näköinen. Plussaa etenkin pituus.

    • saa haaveilla

      Minuun taas vetoaa tässä Iinassa jonkinlainen keijumaisuus. Olen aina pitänyt hoikista ja pienistä naisista enemmän kuin näyttävistä ja pitkistä. Eli piste Iinalle.

      Mutta väliäkö tuolla, kauniita molemmat. Ja antavat vielä kuvan syvällisemmästä tunne-elämästäkin kuin missifinalisteilla.

      • 10+17

        No hoikka toi kuustonen ei kyl ole.


      • otapääpoishanurista
        10+17 kirjoitti:

        No hoikka toi kuustonen ei kyl ole.

        Palstamiehillä taas realiteetit kunnossa. Ottakaa nyt hyvät ihmiset järki käteen tai hankkikaa silmälasit - jos tämä ei ole hoikka, niin mikä sitten:
        http://www.youtube.com/watch?v=eWoiPje5VLg


      • 7+15
        otapääpoishanurista kirjoitti:

        Palstamiehillä taas realiteetit kunnossa. Ottakaa nyt hyvät ihmiset järki käteen tai hankkikaa silmälasit - jos tämä ei ole hoikka, niin mikä sitten:
        http://www.youtube.com/watch?v=eWoiPje5VLg

        http://www.google.fi/imgres?q=iina kuustonen&hl=fi&sa=X&biw=1280&bih=709&tbm=isch&prmd=imvnso&tbnid=9DX2m1G_E_hB6M:&imgrefurl=http://www.radio957.fi/index.php?option=com_sbsarticle&tmpl=blog&cid=7413&cat=1&docid=uipmIUpVvUsqFM&imgurl=http://www.radio957.fi/files/article_fullsize/2010_06_24_4c22ec52a60db.jpg&w=468&h=250&ei=M_wzT-XxGMLN4QS-5OiKAg&zoom=1&iact=hc&vpx=426&vpy=380&dur=380&hovh=118&hovw=221&tx=192&ty=92&sig=106108100879615021079&page=1&tbnh=118&tbnw=221&start=0&ndsp=15&ved=1t:429,r:6,s:0
        No ei kyllä ole hoikka. Ei nyt lihavakaan mutta ei tosiaan mikään hoikka. Minkä vaan läskin saa näyttämään hoikemmalta kun laittaa sen makaamaan selälleen, käskee vetää mahaa sisään ja kuvaa suotuisassa valossa.


      • ootkos muuten
        7+15 kirjoitti:

        http://www.google.fi/imgres?q=iina kuustonen&hl=fi&sa=X&biw=1280&bih=709&tbm=isch&prmd=imvnso&tbnid=9DX2m1G_E_hB6M:&imgrefurl=http://www.radio957.fi/index.php?option=com_sbsarticle&tmpl=blog&cid=7413&cat=1&docid=uipmIUpVvUsqFM&imgurl=http://www.radio957.fi/files/article_fullsize/2010_06_24_4c22ec52a60db.jpg&w=468&h=250&ei=M_wzT-XxGMLN4QS-5OiKAg&zoom=1&iact=hc&vpx=426&vpy=380&dur=380&hovh=118&hovw=221&tx=192&ty=92&sig=106108100879615021079&page=1&tbnh=118&tbnw=221&start=0&ndsp=15&ved=1t:429,r:6,s:0
        No ei kyllä ole hoikka. Ei nyt lihavakaan mutta ei tosiaan mikään hoikka. Minkä vaan läskin saa näyttämään hoikemmalta kun laittaa sen makaamaan selälleen, käskee vetää mahaa sisään ja kuvaa suotuisassa valossa.

        tullut ajatelleeks että olis vähän lihonut tuossa kuvassa? Ja sitten laihtunut.

        Olis kyllä hauskaa nähdä teidän arvostelijoiden pärstät, ja vartalot. :-D


      • hoikka on
        7+15 kirjoitti:

        http://www.google.fi/imgres?q=iina kuustonen&hl=fi&sa=X&biw=1280&bih=709&tbm=isch&prmd=imvnso&tbnid=9DX2m1G_E_hB6M:&imgrefurl=http://www.radio957.fi/index.php?option=com_sbsarticle&tmpl=blog&cid=7413&cat=1&docid=uipmIUpVvUsqFM&imgurl=http://www.radio957.fi/files/article_fullsize/2010_06_24_4c22ec52a60db.jpg&w=468&h=250&ei=M_wzT-XxGMLN4QS-5OiKAg&zoom=1&iact=hc&vpx=426&vpy=380&dur=380&hovh=118&hovw=221&tx=192&ty=92&sig=106108100879615021079&page=1&tbnh=118&tbnw=221&start=0&ndsp=15&ved=1t:429,r:6,s:0
        No ei kyllä ole hoikka. Ei nyt lihavakaan mutta ei tosiaan mikään hoikka. Minkä vaan läskin saa näyttämään hoikemmalta kun laittaa sen makaamaan selälleen, käskee vetää mahaa sisään ja kuvaa suotuisassa valossa.

        Ei kyllä voi puhua "läskistä" tuossakaan, vaikka ei ihan samoissa mitoissa olekaan kuin ed. linkissä. Jos ei hoikka, niin ainakin normaali. Tai hoikan puoleinen normaali.

        Olispa tosiaan hauska nähdä sun vartalo ja kasvot.


      • 1+1
        hoikka on kirjoitti:

        Ei kyllä voi puhua "läskistä" tuossakaan, vaikka ei ihan samoissa mitoissa olekaan kuin ed. linkissä. Jos ei hoikka, niin ainakin normaali. Tai hoikan puoleinen normaali.

        Olispa tosiaan hauska nähdä sun vartalo ja kasvot.

        No en ole läskiksi väittänytkään, sanoin vaan että ei ole hoikka. Mun mielestä se ei ole hoikka ja piste. Normaali voi olla ja onkin mutta hoikka ei.

        Kuvaani en ala linkittämään mutta jos mun vartalo kiinnostaa niin olen pitkä, bmi 18,5 ja kasvoiltani ihan kohtuullisen hyvännäköinen.


      • mietinpä vaan
        hoikka on kirjoitti:

        Ei kyllä voi puhua "läskistä" tuossakaan, vaikka ei ihan samoissa mitoissa olekaan kuin ed. linkissä. Jos ei hoikka, niin ainakin normaali. Tai hoikan puoleinen normaali.

        Olispa tosiaan hauska nähdä sun vartalo ja kasvot.

        Sinänsä komppaan mielipiteitänne, siis minunkin mielestäni on mielipuolista kutsua Iinaa tuhdiksi (tai mikä nyt se hoikan vastakohta onkaan). Mutta tartun nyt tähän "näytä kuvas" -korttiin, eli miksi rumalla tai läskillä on yhtään vähemmän oikeus pitää jotain toista ei-niin-viehättävänä, kuin jollain kauniilla ja hyväkroppaisella? Hyvää käytöstä toisen arvostelu ei ole yhtään keneltäkään, mutta miten oma olemus ja mielipide oikeastaan liittyvät toisiinsa? Tietysti kateus saa haukkumaan, mutta ei sekään ole aina koko totuus.


      • ..........
        mietinpä vaan kirjoitti:

        Sinänsä komppaan mielipiteitänne, siis minunkin mielestäni on mielipuolista kutsua Iinaa tuhdiksi (tai mikä nyt se hoikan vastakohta onkaan). Mutta tartun nyt tähän "näytä kuvas" -korttiin, eli miksi rumalla tai läskillä on yhtään vähemmän oikeus pitää jotain toista ei-niin-viehättävänä, kuin jollain kauniilla ja hyväkroppaisella? Hyvää käytöstä toisen arvostelu ei ole yhtään keneltäkään, mutta miten oma olemus ja mielipide oikeastaan liittyvät toisiinsa? Tietysti kateus saa haukkumaan, mutta ei sekään ole aina koko totuus.

        Kieltämättä ei miksikään, mutta jos oikeasti aletaan arvostelemaan hoikanpuoleisen ihmisen "läskejä", sen verran pokkaa vaadin siltä ihmiseltä että tekisi sen edes omalla naamallaan.


      • ..........
        mietinpä vaan kirjoitti:

        Sinänsä komppaan mielipiteitänne, siis minunkin mielestäni on mielipuolista kutsua Iinaa tuhdiksi (tai mikä nyt se hoikan vastakohta onkaan). Mutta tartun nyt tähän "näytä kuvas" -korttiin, eli miksi rumalla tai läskillä on yhtään vähemmän oikeus pitää jotain toista ei-niin-viehättävänä, kuin jollain kauniilla ja hyväkroppaisella? Hyvää käytöstä toisen arvostelu ei ole yhtään keneltäkään, mutta miten oma olemus ja mielipide oikeastaan liittyvät toisiinsa? Tietysti kateus saa haukkumaan, mutta ei sekään ole aina koko totuus.

        "Tietysti kateus saa haukkumaan"

        Syynä valitettavan usein on myös kateus, katkeruus tai viha.


      • uliuliulii
        1+1 kirjoitti:

        No en ole läskiksi väittänytkään, sanoin vaan että ei ole hoikka. Mun mielestä se ei ole hoikka ja piste. Normaali voi olla ja onkin mutta hoikka ei.

        Kuvaani en ala linkittämään mutta jos mun vartalo kiinnostaa niin olen pitkä, bmi 18,5 ja kasvoiltani ihan kohtuullisen hyvännäköinen.

        Olet siis Krista Kosonen itse? No ilmankos tulit tänne haukkumaan :DD Tosin Kristan bmi taitaakin olla suurempi.

        Puhuit kuitenkin läskistä.

        " Minkä vaan läskin saa näyttämään hoikemmalta kun laittaa sen makaamaan selälleen, käskee vetää mahaa sisään ja kuvaa suotuisassa valossa."

        Tämä ei edes pidä paikkaansa. Ei ketään läskiä saada näyttämään hoikalta _videokuvassa_ edes suotuisassa valossa. Valokuva sen sijaan saattaa olla harhaanjohtavampi. Videokuva harvemmin on.


      • 5+9
        .......... kirjoitti:

        "Tietysti kateus saa haukkumaan"

        Syynä valitettavan usein on myös kateus, katkeruus tai viha.

        Voi hohoi. Kateus, katkeruus, viha ja vaikka mitä.

        Tai sitten vaan se oli pelkästään neutraali huomio että Kuustonen ei ole hoikka.

        Ja te joitten mielestä olen sanonut häntä läskikisi tai edes tuhdiksi, lukekaapa uudelleen. Puhuin kyllä läskistä kun sanoin että kuvauskikoilla läskin saa näyttämään hoikeMMALta (en edes sanonut hoikalta) mutta en edelleenkään sanonut että Kuustonen on läski.

        Lopetan keskustelun osaltani tähän, hyvää viikonloppua :)

        P.S

        En ole Kosonen, Kosonen on mielestäni noista kauniimpi, mutta ei Kuustonenkaan ruma ole.

        Moi sitten!


      • neutraalia?
        5+9 kirjoitti:

        Voi hohoi. Kateus, katkeruus, viha ja vaikka mitä.

        Tai sitten vaan se oli pelkästään neutraali huomio että Kuustonen ei ole hoikka.

        Ja te joitten mielestä olen sanonut häntä läskikisi tai edes tuhdiksi, lukekaapa uudelleen. Puhuin kyllä läskistä kun sanoin että kuvauskikoilla läskin saa näyttämään hoikeMMALta (en edes sanonut hoikalta) mutta en edelleenkään sanonut että Kuustonen on läski.

        Lopetan keskustelun osaltani tähän, hyvää viikonloppua :)

        P.S

        En ole Kosonen, Kosonen on mielestäni noista kauniimpi, mutta ei Kuustonenkaan ruma ole.

        Moi sitten!

        Aina joku pitää sinuakin lihavampaa hoikkana. Tai joku on jonkun toisen mielestä kauniimpi kuin sinä. Just deal with it.

        Ja hyvää viikonloppua sullekin.

        Kaikista saa myös epäedustavan, ei-niin-hoikan näköisen valokuvan jostain kaivettua, jos niin haluaa. Sustakin tällaisen saisin, jos tuntisin.


      • 14 + 14
        neutraalia? kirjoitti:

        Aina joku pitää sinuakin lihavampaa hoikkana. Tai joku on jonkun toisen mielestä kauniimpi kuin sinä. Just deal with it.

        Ja hyvää viikonloppua sullekin.

        Kaikista saa myös epäedustavan, ei-niin-hoikan näköisen valokuvan jostain kaivettua, jos niin haluaa. Sustakin tällaisen saisin, jos tuntisin.

        No varmaan pitääkin, ja en mä ole väittänyt mikään maailman kaunein olevanikaan enkä tod. edellytä että kaikkien tulee pitää mua hyvännäköisenä katsokaas kun se on ihan makuasia. Mut kai mullakin saa olla mielipiteeni ja saan jopa sanoa ne ääneen vai mitä? Niinkuin tekin?

        Ja oikeassa olet, kyllä musta huonoja kuvia löytyy.

        Miksi te otatte sen haukkumisena jos sanon että joku ei ole hoikka? Itse te tunnutte siellä olettavan että hoikka = kaunis, kun otatte herneet jos sanon että ihminen on normaali, ei hoikka, ilman että haukun hänen ulkonäköään.

        Anyway lupasin lopettaa jankkaamisen eli teenkin sen nyt tältä erää.

        Moi :)


      • 8098098
        10+17 kirjoitti:

        No hoikka toi kuustonen ei kyl ole.

        Jos iina ei ole hoikka, niin Kosonen on sitä vielä vähemmän.

        Nimim. livenä nähnyt


      • Walzuh
        10+17 kirjoitti:

        No hoikka toi kuustonen ei kyl ole.

        Älä sää siiderivalas pliis :D


      • Glimmer
        1+1 kirjoitti:

        No en ole läskiksi väittänytkään, sanoin vaan että ei ole hoikka. Mun mielestä se ei ole hoikka ja piste. Normaali voi olla ja onkin mutta hoikka ei.

        Kuvaani en ala linkittämään mutta jos mun vartalo kiinnostaa niin olen pitkä, bmi 18,5 ja kasvoiltani ihan kohtuullisen hyvännäköinen.

        Ite oot tollanen anorektinen paska. Iina on 55 kg 161 cm eli ihan sopivan kokonen. Ihan hyvä vaan että ei o näännyttäny itteensä kuikuksi kuten ne Hollywoodin friikki ämmät.


      • 23e
        14 + 14 kirjoitti:

        No varmaan pitääkin, ja en mä ole väittänyt mikään maailman kaunein olevanikaan enkä tod. edellytä että kaikkien tulee pitää mua hyvännäköisenä katsokaas kun se on ihan makuasia. Mut kai mullakin saa olla mielipiteeni ja saan jopa sanoa ne ääneen vai mitä? Niinkuin tekin?

        Ja oikeassa olet, kyllä musta huonoja kuvia löytyy.

        Miksi te otatte sen haukkumisena jos sanon että joku ei ole hoikka? Itse te tunnutte siellä olettavan että hoikka = kaunis, kun otatte herneet jos sanon että ihminen on normaali, ei hoikka, ilman että haukun hänen ulkonäköään.

        Anyway lupasin lopettaa jankkaamisen eli teenkin sen nyt tältä erää.

        Moi :)

        Iina on sinänsä hoikka. Hänellä ei mielestäni juurikaan ole ylimääräistä, mutta lyhyys ja vartalonmuoto tekevät tanakamman oloiseksi. http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/ohjelmat/putous/2013/1557333.jpg


      • Tavis...
        Glimmer kirjoitti:

        Ite oot tollanen anorektinen paska. Iina on 55 kg 161 cm eli ihan sopivan kokonen. Ihan hyvä vaan että ei o näännyttäny itteensä kuikuksi kuten ne Hollywoodin friikki ämmät.

        Eli normaalipainoinen ja se on hyvä. Ei tarvitsekaan olla hoikka eikä varsinkaan laiha.


    • jjooooooopa

      Iina on mielestäni kauniimpi, mutta en ymmärrä miksi näitä kahta pitäisi vertailla. Senkö takia kun ovat molemmat näyttelijöitä? On Kristakin näyttävä nainen.

    • rqwrqwrqw

      Iina Kuustonen on jopa vähän ruma, mutta mikäpä minä olen sanomaan. Krista Kosonen on nätti.

      • arvaus vaan

        Niin, mikäpä sinä olet sanomaan. Ei Iinaa kyllä rumaksi voi haukkua, kuten ehkäpä vaikka sua. Toi sinkkipasta-huulipuna ei oikein sytytä, mutta oikealla meikillä voisi olla kauniimpi kuin Krista. jos nyt pitää vertailla.


      • 16+7
        arvaus vaan kirjoitti:

        Niin, mikäpä sinä olet sanomaan. Ei Iinaa kyllä rumaksi voi haukkua, kuten ehkäpä vaikka sua. Toi sinkkipasta-huulipuna ei oikein sytytä, mutta oikealla meikillä voisi olla kauniimpi kuin Krista. jos nyt pitää vertailla.

        Kyllä voi haukkua. Ihan yhtä hyvin kuin vaikkapa sinua, nimimerkki 'arvaus vaan' paitsi että en tiedä miltä näytät. Kuustosen kasvot ja vartalot eivät ole nätit eivätkä edes perusnätit, mutta eivät myöskään rumat. Siksi hän on minunkin mielestäni 'vähän ruma'.


      • käsitteet oikein
        16+7 kirjoitti:

        Kyllä voi haukkua. Ihan yhtä hyvin kuin vaikkapa sinua, nimimerkki 'arvaus vaan' paitsi että en tiedä miltä näytät. Kuustosen kasvot ja vartalot eivät ole nätit eivätkä edes perusnätit, mutta eivät myöskään rumat. Siksi hän on minunkin mielestäni 'vähän ruma'.

        Tietysti aina voi haukkua, mutta jos tulee useampi "on se vähän ruma"/ "ruma suu"-viesti samalta kirjoittajalta samaan ketjuun, herää epäilys a) kirjoittajan todellisista motiiveista ja b) rehellisestä mielipiteestä.

        Onkohan "vähän ruma" sittenkään oikea ilmaisu?

        Jos ei ole nätti tai ruma, oikea ilmaisu tuskin on "vähän ruma". "Tavallisen näköinen" / "ei herätä minkäänlaisia tuntemuksia" lienee osuvampi.

        Ja mielestäni Iina ei ole minkäänlaisilla 'yleisillä kauneuskäsityksiltä' edes "vähän ruma". Ymmärrän, että ei ehkä kauniskaan, mutta ruma on aika vahva ilmaisu eikä mielestäni päde Iinaan.


      • käsitteet oikein
        käsitteet oikein kirjoitti:

        Tietysti aina voi haukkua, mutta jos tulee useampi "on se vähän ruma"/ "ruma suu"-viesti samalta kirjoittajalta samaan ketjuun, herää epäilys a) kirjoittajan todellisista motiiveista ja b) rehellisestä mielipiteestä.

        Onkohan "vähän ruma" sittenkään oikea ilmaisu?

        Jos ei ole nätti tai ruma, oikea ilmaisu tuskin on "vähän ruma". "Tavallisen näköinen" / "ei herätä minkäänlaisia tuntemuksia" lienee osuvampi.

        Ja mielestäni Iina ei ole minkäänlaisilla 'yleisillä kauneuskäsityksiltä' edes "vähän ruma". Ymmärrän, että ei ehkä kauniskaan, mutta ruma on aika vahva ilmaisu eikä mielestäni päde Iinaan.

        Korjaan, ei ehkä sittenkään samalta kirjoittajalta, meni sekaisin nikit 'rqwrqwrqw' ja 'ryksrksrks'. Todennäköistä kyllä että on.


      • hmm....?
        16+7 kirjoitti:

        Kyllä voi haukkua. Ihan yhtä hyvin kuin vaikkapa sinua, nimimerkki 'arvaus vaan' paitsi että en tiedä miltä näytät. Kuustosen kasvot ja vartalot eivät ole nätit eivätkä edes perusnätit, mutta eivät myöskään rumat. Siksi hän on minunkin mielestäni 'vähän ruma'.

        Nyt puhutaan kuitenkin ihan perusnätistä ihmisestä. Tietysti haukkua voi vaikka miss Universumia, jos haluaa.


      • arvaus vaan
        16+7 kirjoitti:

        Kyllä voi haukkua. Ihan yhtä hyvin kuin vaikkapa sinua, nimimerkki 'arvaus vaan' paitsi että en tiedä miltä näytät. Kuustosen kasvot ja vartalot eivät ole nätit eivätkä edes perusnätit, mutta eivät myöskään rumat. Siksi hän on minunkin mielestäni 'vähän ruma'.

        Enpä tiedä.. Iinan väittäminen rumaksi on vähintäänkin absurdia. Jotkut ihmiset, kuten esim. kaunis Iina, eivät vain mahdu ruman kategoriaan. Eivät edes siihen "vähän rumaan", mitä vittua se sitten ikinä tarkoittaakin.

        Myöskin kirjoittajan viimeinen lause saa epäilemeen, ettei oma ulkonäkö ole häävi. Vielä enemmän viestin sisältö. Mutta näkemättä on paha sanoa.


      • stope...
        arvaus vaan kirjoitti:

        Enpä tiedä.. Iinan väittäminen rumaksi on vähintäänkin absurdia. Jotkut ihmiset, kuten esim. kaunis Iina, eivät vain mahdu ruman kategoriaan. Eivät edes siihen "vähän rumaan", mitä vittua se sitten ikinä tarkoittaakin.

        Myöskin kirjoittajan viimeinen lause saa epäilemeen, ettei oma ulkonäkö ole häävi. Vielä enemmän viestin sisältö. Mutta näkemättä on paha sanoa.

        En ole kyseinen kirjoittaja, mutta minun mielestäni ruma on sellainen joka ei miellytä silmää, eikä Kuustosen Iina miellytä silmääni. Jep jep.


      • jos näin on
        stope... kirjoitti:

        En ole kyseinen kirjoittaja, mutta minun mielestäni ruma on sellainen joka ei miellytä silmää, eikä Kuustosen Iina miellytä silmääni. Jep jep.

        Kosonenko ei sitä sitten ole? nehän on ihan samannäköisiä..


      • kielipoliisi+
        stope... kirjoitti:

        En ole kyseinen kirjoittaja, mutta minun mielestäni ruma on sellainen joka ei miellytä silmää, eikä Kuustosen Iina miellytä silmääni. Jep jep.

        Pff.. Just.

        Silmää miellyttävähän on jo hyvännäköinen. Henkilö, joka ei miellytä silmää, voi olla vaikkapa tavis. Varmaan säkin myönnät, että on muitakin kuin rumia tai hyvännäköisiä? Ruma taas tarkoittaa vastenmielisen näköistä.

        Tässä on ruma nainen:
        http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQxCz-ey9ZRekEG4I1h_vzUwkhTCA2lnWxrnrnEYehoBQjqehPZvw


      • veetteri
        kielipoliisi+ kirjoitti:

        Pff.. Just.

        Silmää miellyttävähän on jo hyvännäköinen. Henkilö, joka ei miellytä silmää, voi olla vaikkapa tavis. Varmaan säkin myönnät, että on muitakin kuin rumia tai hyvännäköisiä? Ruma taas tarkoittaa vastenmielisen näköistä.

        Tässä on ruma nainen:
        http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQxCz-ey9ZRekEG4I1h_vzUwkhTCA2lnWxrnrnEYehoBQjqehPZvw

        "Varmaan säkin myönnät, että on muitakin kuin rumia tai hyvännäköisiä? "

        En.


      • kielipoliisi+
        veetteri kirjoitti:

        "Varmaan säkin myönnät, että on muitakin kuin rumia tai hyvännäköisiä? "

        En.

        No sitten olet tyhmempi kuin luulinkaan.


      • sarkasmi helpottaa
        kielipoliisi+ kirjoitti:

        No sitten olet tyhmempi kuin luulinkaan.

        Joko miellyttää silmää = hyvännäköinen, tai sitten ei miellytä silmää= rumannäköinen

        Miksi monimutkaistaa asioita kun se voi olla näinkin yksinkertaista ;)


      • kielipoliisi+
        sarkasmi helpottaa kirjoitti:

        Joko miellyttää silmää = hyvännäköinen, tai sitten ei miellytä silmää= rumannäköinen

        Miksi monimutkaistaa asioita kun se voi olla näinkin yksinkertaista ;)

        miellyttää silmää = hyvännäköinen, ei miellytä silmää = tavallisen, neutraalin, ei minkään näköinen TAI rumannäköinen.

        "Miksi monimutkaistaa asioita kun se voi olla näinkin yksinkertaista "
        Niinpä.


      • kielipoliisi+
        sarkasmi helpottaa kirjoitti:

        Joko miellyttää silmää = hyvännäköinen, tai sitten ei miellytä silmää= rumannäköinen

        Miksi monimutkaistaa asioita kun se voi olla näinkin yksinkertaista ;)

        Lasketko muuten sellaisen, josta et ajattele yhtikäs mitään, silmää miellyttäväksi, vai sellaiseksi, joka ei miellytä silmää?

        Ajattelun harrastaminen on joskus ihan hyväkin juttu.


      • 1+8
        kielipoliisi+ kirjoitti:

        Lasketko muuten sellaisen, josta et ajattele yhtikäs mitään, silmää miellyttäväksi, vai sellaiseksi, joka ei miellytä silmää?

        Ajattelun harrastaminen on joskus ihan hyväkin juttu.

        Kuule, taitaapi tuo kirjoittaja jolle sydäntäsi purat olla pelkkä trolli.


      • kielipoliisi+
        1+8 kirjoitti:

        Kuule, taitaapi tuo kirjoittaja jolle sydäntäsi purat olla pelkkä trolli.

        Kävi kyllä mielessä, mutta vastailinpa silti.

        Sarkasmia, sarkasmia, juu'u . Niin on muuten nikkinikin.


      • Beautystandards
        kielipoliisi+ kirjoitti:

        miellyttää silmää = hyvännäköinen, ei miellytä silmää = tavallisen, neutraalin, ei minkään näköinen TAI rumannäköinen.

        "Miksi monimutkaistaa asioita kun se voi olla näinkin yksinkertaista "
        Niinpä.

        Ja mikä mielyttää silmää, se on makuasia, näin se vaan on, se mikä on toisen mielestä kaunista, voi olla taas jonkun toisen mielestä rumaa. Mitä ihmeen järkeä on kiistellä täällä kumpiko on kauniimpi, mun mielestä molemmat on oikein kauniita SUOMALASIA naisia suomalaisine kasvonpiirteineen. Molemmat varmaan näyttää jonkun mielestä rumalta jos vertaa johonkin ulkomaiseen hollywood tähteen, mut ei siinä vertailussa ole mitään järkeä. Molemmat on kauniita just semmosina kuin ovat!! ei kaikkien ihmisten tarvitse olla samannäköisiä, kuvitelkaa 7 miljardia ihmistä, kaikki samanlaisia!! huh huh ei kiitos!


      • Beautystandards
        Beautystandards kirjoitti:

        Ja mikä mielyttää silmää, se on makuasia, näin se vaan on, se mikä on toisen mielestä kaunista, voi olla taas jonkun toisen mielestä rumaa. Mitä ihmeen järkeä on kiistellä täällä kumpiko on kauniimpi, mun mielestä molemmat on oikein kauniita SUOMALASIA naisia suomalaisine kasvonpiirteineen. Molemmat varmaan näyttää jonkun mielestä rumalta jos vertaa johonkin ulkomaiseen hollywood tähteen, mut ei siinä vertailussa ole mitään järkeä. Molemmat on kauniita just semmosina kuin ovat!! ei kaikkien ihmisten tarvitse olla samannäköisiä, kuvitelkaa 7 miljardia ihmistä, kaikki samanlaisia!! huh huh ei kiitos!

        Katos putkahti pieni kirjoitusvirhe siis SUOMALAISIA :))


      • Iinaonkaunis!!
        stope... kirjoitti:

        En ole kyseinen kirjoittaja, mutta minun mielestäni ruma on sellainen joka ei miellytä silmää, eikä Kuustosen Iina miellytä silmääni. Jep jep.

        Niin, ei miellytä SINUN silmää, mut jonkun toisen taas mielyttää Älä viitsi yleistää että jos sua ei Iinan ulkonäkö miellytä niin sit se on muka ruma! Ihan ku sun mielipitees ois joku absoluuttinen totuus....


      • Whatisbeauty?
        sarkasmi helpottaa kirjoitti:

        Joko miellyttää silmää = hyvännäköinen, tai sitten ei miellytä silmää= rumannäköinen

        Miksi monimutkaistaa asioita kun se voi olla näinkin yksinkertaista ;)

        Etkö sinäkään tajua että tässä maailmassa on muitakin kuin vain "rumia ja "kauniita"?? ei ihmisiä voi jakaa noin karkeasti kahteen eri ryhmään! Enemmistö ihmisistä on tavallisien näköisiä, jos et sitä tajua. Ja jos Iinan taikka Kristan ulkonäkö ei sua miellytä, se ei tarkoita että he olisivat absoluuttisesti rumia, se on vaan sun mielipitees, ei mikään totuus. Nämä ulkonäköasiat niin niin makuasioita!


      • Hyvä ihminen
        Iinaonkaunis!! kirjoitti:

        Niin, ei miellytä SINUN silmää, mut jonkun toisen taas mielyttää Älä viitsi yleistää että jos sua ei Iinan ulkonäkö miellytä niin sit se on muka ruma! Ihan ku sun mielipitees ois joku absoluuttinen totuus....

        Iina on ihana näky! Kosonen on eritavalla ihana. Kososesta ihanan tekee hyvä huumorintaju!


      • Iina on nätti ei RUMA...

        Ei,oo kivaa kun haukutte Iinan suuta rumaks se on NÄTTI


      • lughygfdxesdftryhtu
        käsitteet oikein kirjoitti:

        Tietysti aina voi haukkua, mutta jos tulee useampi "on se vähän ruma"/ "ruma suu"-viesti samalta kirjoittajalta samaan ketjuun, herää epäilys a) kirjoittajan todellisista motiiveista ja b) rehellisestä mielipiteestä.

        Onkohan "vähän ruma" sittenkään oikea ilmaisu?

        Jos ei ole nätti tai ruma, oikea ilmaisu tuskin on "vähän ruma". "Tavallisen näköinen" / "ei herätä minkäänlaisia tuntemuksia" lienee osuvampi.

        Ja mielestäni Iina ei ole minkäänlaisilla 'yleisillä kauneuskäsityksiltä' edes "vähän ruma". Ymmärrän, että ei ehkä kauniskaan, mutta ruma on aika vahva ilmaisu eikä mielestäni päde Iinaan.

        Ei Iina ruma oo. Mut ehkä sellanen neutraali, ei ruma eikä kaunis. Ihan nätti kyllä.


    • felluhghe

      iina on mun mielestä just ihanteellinen koska ei ole liian pitkä eikä liian laiha ja osaa jopa laulaakin :DD ja nätti ilmanmuuta

    • YÄK

      Ihan hirveitä molemmat.Näyttelijänlahjat jotain c-luokkaa.

      • Yhdytään

        Rumat kasvon piirteet brunetilla ja yliampuva pörröpää.Toinen raakkuu kuin korppi.Käännän heit kanavaa,kun Kossusen huuto alkaa.Siinäpä oikee toive miniä.


      • moi vaa sullekki

        näyttelijänlahjat A-luokkaa. Iina on tyylii koko maailman ihanin näyttelijä, ihminen,... Ja Krista kakkonen!!


    • girlover

      Krista

    • Minusta he on molemmat kauniita ja myös lahjakkaita näyttelijöitä ja tosi hyviä tyyppejä :)! Mä diggaan :)!

    • Dingdong

      Molemmat nättejä, omaa silmääni ei miellytä naisella keskimäärästä suurempi pituus, joten Krista jää kakkoseksi. Yksinkertaisesti liian maskuliinisen näkönen MUN silmään ollakseen yhtä kaunis kun iina.

      • Tapsa XXX

        Sepä. Itse olen aika lyhyt mieheksi, joten pidän pienikokoisista naisista, että voi myös käyttää korkokenkiä seurassani. Mielellään hameen tai mekon kansa. Se on naisellista jos mikä! Mutta molemmat ihan nättejä tyttöjä.


    • muttaihankuinkavaan

      Kumpikaan ei ole kaunis, mutta Krista on nätti. Kuustosella on enemmän minun-silmääni-ei-niin-kauniita piirteitä kuten kapeat huulet, rasvainen iho ja suuret silmäpussit.

    • siivu

      Iina on kaunis, mutta valitettavasti Mikko kummittelee jossain alitajunnassa. Hyviä näyttelijöitä/laulajia molemmat.

      • hmm....?

        Osaako noi laulaakin?


    • tarviiko vertailla

      molemmat kauniita turha sitä kiistää!!!! =) mut itse kallistun enemmän kristaa

    • turhaa turhempi keskustelu. ihan samannäköisiä kummatkin, kun nyt ekaa kertaa tutustui googlen kautta kyseisiin ihmisiin.

    • zxcvzxcv

      Rumia ämmiä molemmat, iina ehkä vähän vähemmän.

    • kommareita ne on

      Outo ilmestys tämä I.Kuustonen. Siihen asti menee hyvin kunnes pitää suunsa kiinni mutta heti kun rupeaa puhumaan niin siitä tulee hillittömän ärsyttävä. Myös jatkuva teeskentely paistaa läpi. Ilmeisesti sillä on jokin tarve esittää pahaa tyttöä kun takinkääntäjä isukilla on kristillinen tausta. Iinalla on tarve puhua rivoja ja esiintyä alasti.

      Eikä ihan vähiten ärsyttävää ollut tässä törkeässä putous-ohjelmassa tämä salakavala kansankäännyttäjän rooli "viattoman" lapsihahmon muodossa jolla yritettiin kalastella Haavistolle ääniä presidentin vaaliin. Oikeen pinssit rintapielessä roikkui.

      • molemmat hotteja

        Molemmat ovat kauniita. Krista vetää tosin pidemmän korren luonnollisella lookillaan. Iinan ääni on ärsyttävä.


    • sössösööhihihi

      Minusta Krista on vähän nätimpi ja kivemman oloinen kun Iina.
      Viime vuoden putouksessahan Iina oli se When Suihin, se sellainen söpöilevä. Nyt tänä vuona hän on viattoman pikkulapsen roolissa, söpöilemässä. Taitaa haluta tulla tunnetuksi söpöilyistään ja päästä miesten suosioon söpönä viattomana vähän yksinkertaisena lässyttäjänä jonka silmissä jatkuvasti tyhjä ilme. Krista taas taisi viime vuona olla se heviäijän roolissa.. En siitäkään erityisemmin pitänyt enkä nyt tämän vuoden jossustakaan.. Mutta Krista ei ole teennäinen tai yritä jatkuvasti olla söpö.

    • gggggggg

      Aina valitetaan läski, hoikka, pullee, voi elämä :D Jos me kaikki oltais samasta muotista ni ei varmaan hyvältä näyttäis. Kauneus on katsojan silmässä, piste.

      • Piste.

        AAMEN!


    • Krista on ykkönen

      Kummatkin ovat kauniita! IIna ja Krista ovat hyvä esimerkki siitä miten sekä lyhyt että pitkä nainen voivat olla kauniita. Kummallakin heillä on varmasti omat kannattajansa.

      Krista on kuitenkin se, joka on enemmän minun mieleeni enemmän.. ja asian oikeastaan ratkaisee pituus! Krista on pitkä ja hoikka.

    • mä vaa

      mun mieleee on ehkä enemmän iina mutta kauniita molemmat

    • fjjfjfjhfdfrrrradhjj

      Iina on 161 cm ja Krista noin 180 cm.

      Kauniita molemmat, mutta Iina vie voiton :D On naisellisempi!

    • krii

      Mun mielestä molemmat tytöt on tosi kauniita eikä niitä voi haukkua rumiksi. Olen Iinan tuttava ja olen myös Kristankin nähnyt. joten mun mielestä niitä ei voi verrata toisiinsa koska molemmat ovat ilman meikkiäkin tosi kauniita.
      Ja vaikka olen iinan tuttava niin se ei tarkoita sitä että olen 100% iinan puolella.
      Iina tulee joka tapauksessa näkemään nämä kaikkien kommentit joten en haluaisi että te loukaatte tai haukutte häntä!!!!!

      • Agez'

        Jos tosiaa olet Iinan tuttava niin kerro hälle mun terveiseni että hän on erittäin ihana ja kaunis :)! Olis niin p*rkeleen hieno tunne tavata joskus !:D


    • Iina fani

      itselläni on ollu täs 2 vuotta haaveena nähä iina oikeesti.

      • iiiinaaaaaaaaa!!!!!!

        sama täällä


      • Hercules
        iiiinaaaaaaaaa!!!!!! kirjoitti:

        sama täällä

        No vittu menkää Kallioon tsiigaamaan! Ja sitäpaitsi Iinan pikkusysteri on PALJON KAUNIIMPI!


    • suomi24etusivu

      En oikein tykkää Kuustosen Iinasta. Hupsu hymy ja tosi selkeet silmän aluset. Kososen Krista menettelee, hyvännäköinen hiustensa avulla.

      • Tavista kauniimpia

        Nättejä molemmat, mutta toi silmäpussijuttu on kyllä pistänyt silmään... Ja sit Kristan rotanperse leuassa...


    • mies miettimässä

      Kun Krista tuli julkisuuteen, hänen ulknäköään korostettiin. Ja hän on erittäin hyvännäkönen myös minun mielestäni, sanotaan 10. Etenkin silmät, etenkin pituus ja etenkin luonteen pieni salaperäisyys. Mutta koen että hän ei ole kovin aito ihminen ja näen hänessä diivailunpiirteitä. Hän kokee mielestäni julkisuuden jotenkin varoen.

      Iinassa mua hätkähdytti hänen kaunis ulkonäkönsä, hän on tyrmäävän kaunis. Hänen pituus oli yllättävä takaisku, mutta samalla inhimillinen piirre...kukaan ei ole täydellinen. iina ei ole jäänyt pituuttaan murehtimaan vaan on täysillä oma itsensä. Hän on kasvanut julkisuuden varjossa ja ei ainakaan pelkää julkisuutta, hän nauttii irtiotoista ja huomiosta, hänen seksuaaliset ulostulemiset on ollu aika rankkoja muuta aidonoloisia. Hän on juuri sellainen, vilpitön, seksikäs, uhkarohkea kaunotar, aivan kuin hänestä voi kuvitella. Hän temmeltää julkisuudessa kuin kotonaan, jos makkarin ovi on raollaan, ni hän ei siitä ota stressiä. Koen että hän on kunnollinen ihminen ja seksuaalisuus ei ole ollut hänelle haitaksi, hän on positiivisesti sekoittanut julkisuuden henkilön käytöstapoja.

      Jos joku pitäisi valita ni Iinan ottaisin koplaani. hänenkin ulkonäkönsä on 10.

    • Molemmat yhtäaikaa

      Molemmat yhtäaikaa. NO MITÄ kyllä sitä nyt haaveilla saa!!!

    • naisen mielipide

      Sanotaanko näin, että Krista on kaunis ja Iina on söpö. En osaa sanoa kumpi on paremman näköinen, sillä ovat niin erinäköisiä. Toinen on näyttävä ja toinen suloinen :D

    • tämäonselvää

      Iinaan tyhjentäisin kassit nautinnolla.

      • Ei väliä

        Tyhjentäisin rivosti kassit mielelläni ihan kumpaan vaan.


      • Kaikki tyhjäksi
        Ei väliä kirjoitti:

        Tyhjentäisin rivosti kassit mielelläni ihan kumpaan vaan.

        Minä tyhjentäisin kassien lisäksi takakontinkin. Molempiin!


    • Iina <3333

      Hei, hankkikaa elämä Iinan haukkujat! Iina on , lahjakas laulamaan ja näyttelemään
      sekä Iina on maailman kaunein nainen!!! Iina on täydellinen!!

    • Noway

      Iina on toki nätti mutta ei lähelläkään, toistan LÄHELLÄKÄÄN maailman kaunein nainen, Suomessa ja etenkin muualla maailmassa on paljon kauniimpia naisia kuin Iina.

    • kun kerran kysyit

      Iina kauniimpi. Se vaan on.

      • diipadii

        Vittu älkää jaksako vertailla niitä. Ulkonäkö on makuasia ja kaikilla on erilainen maku. Eiks teille oo jo pikkulapsena opetettu?
        >Mun mielestä< molemmat on kauniita, molemmat erilailla. Hyviä sellaisena kuin ovat.

        Aamen.


    • dfhdfhdbh

      Mielipiteet on kuin persereikä, jokaisella on sellainen.

    • V*tun...

      Mun mielestä kumpikin ovat nättejä ja hyviä näyttelijöitä, joten itse en edes ymmärrä, miksi tämmöinen aihe on kehittynyt ja se on viety näin pitkälle. Itse en jää tänne pidemmäksi aikaa paskaa jauhaamaan!

    • iiiiiiiiiinaaaa

      Haista paska homo!! Iina Kuustonen on nätimpi ku sää ja Krista Kosonen yhteensä. On Kristakin nätti, mutta Iina nätein

    • IINA FANI

      IINA ON KYL KAUNIIPI VAK ONKI LYHYEMPI ")

      • En ymmärrä.

        Miksi naisen pitäisi olla PITKÄ???


    • Aman

      Krista

    • Krista on kauniimpi!

    • Minäkin annan ääneni Kristalle :) En ole oikein koskaan ymmärtänyt Iinan kauneutta

      • green bird:DD

        Kateutta ilmassa.Iina ei tarvii haukkuu.Mä rakastan Iinaa vaikka oon 10vuotta!Jos on kateellinen Iinalle nii ei sitä tarvii sanoo ääneen...On Kristakin söpö!Oon nähny jo pari kertaa unta Iina Kuustosesta ja Krista Kososesta


    • HAN11

      Krista !

    • ......

      Krista vetää sata nolla, vaikka alkaa olla jo rupsahtanut.

      • Keretix

        Molemmat tosi mitäänsanonattomia, voisivat olla sanakirjassa epäseksikkään määritelmän alla... Y-sukupolven tylsimyksiä.


      • Iina Fani<3
        Keretix kirjoitti:

        Molemmat tosi mitäänsanonattomia, voisivat olla sanakirjassa epäseksikkään määritelmän alla... Y-sukupolven tylsimyksiä.

        Iina Kuustonen on tosi seksikäs nuori nainen


      • JUST!Kuuma!

        Iina vetää 100-998


    • Iina Kuustonen<3

      Älkää haukkuko Iina Kuustosta.Iina on todella söpö nainen

      • !!!

        Iina on paras laulamaan joten ootte kateellisia Iinalle


      • Olen Viivi Helsingistä<3
        !!! kirjoitti:

        Iina on paras laulamaan joten ootte kateellisia Iinalle

        Iina on niin SÖPÖ,KAUNIS,NUORI,IHANA,LAHJAKAS,HAUSKA,PARAS,KIVA,PARAS LAULAMAAN,LYHYT,SEKSIKÄS,


      • I LOVE IINA
        Olen Viivi Helsingistä<3 kirjoitti:

        Iina on niin SÖPÖ,KAUNIS,NUORI,IHANA,LAHJAKAS,HAUSKA,PARAS,KIVA,PARAS LAULAMAAN,LYHYT,SEKSIKÄS,

        Iina haluun nähä sut livenä


    • Plumerieae

      Siis he ovat näyttelijöitä, eivät missejä. Jos Iina on 161 cm pitkä, niin miten hän on lyhyt, kun keskipituus on 165 cm hänen ikäisillään suomalaisilla naisilla? Mielestäni Iina on nätti/söpö/kaunis ja ne hiukset, voi kun mullakin olisi. Vielä oikeanlaisella meikillä hänestä saa aivan upean ilmestyksen. Osaa näytellä ja laulaa, ei mikään turhistyrkkyjulkkis.

      Olen havainnut,että omasta ulkonäöstään epävarmat tai siihen tyytymättömät yleensä arvostelevat hanakasti myös muita. Etsivät vikoja ja näin ollen saavat pönkitystä omalle epävarmuudelleen. Sellainen ihminen, joka on sinut itsensä kanssa ja hyväksyy itsensä, antaa yleensä kaikkien kukkien kukkia ja voi jopa kehua toisen ulkonäköä ja olla "terveellä tavalla" kateellinen. Myöntäen sen, eikä kätkien sitä haukkujen, piikittelyn ja arvostelun taakse.

    • upeita molemmat

      Mun mielestä molemmat ovat kauniita naisia. Iinalla on upeat silmät, hypnoottiset. Krista taas on mielestäni ulkonäöllisesti klassinen kaunotar. Kristan kasvot ovat hyvin herkät, Iina on ehkä ulkonäöllisesti enemmän "pin up".

      Molemmat ovat todella hyviä ja muuntautumiskykyisiä näyttelijöitä. Ja hauskoja :-D

    • Goodeiout Eastonen

      Iina Kuustonen on minulle vastenmielisen ihmisen prototyyppi. Mimmi hehkuttaa poliitikassa suvaitsevaisuutta ja esittää itse SUomen kaikkien aikojen rasistisinta ja leimaavinta roolia Suihingia. Thai-naisten pilkkaaminen on hänestä jotenkin hauskaa. Kunpa Iina saisikin elää edes muutaman päivän Thai-naisen elämää, niin tietäisi vähän enemmän.

      Olisipa mielenkiintoista nähdä, jos joku uskaltaisi tehdä samalla lailla leimaavan roolin somalimiehestä.

      Kuustonen on rasisti!

      • YouGotBurned

        Niin siis sinun mielestäsi suurin osa Thai-naisista on prostitioituja? Sekö sitten ei ole rasistinen näkemys.


      • Goodeiout Eastonen
        YouGotBurned kirjoitti:

        Niin siis sinun mielestäsi suurin osa Thai-naisista on prostitioituja? Sekö sitten ei ole rasistinen näkemys.

        Oletko sisälukutaidoton vai tyhmä – vaiko kumpaakin?


      • sssssssss
        Goodeiout Eastonen kirjoitti:

        Oletko sisälukutaidoton vai tyhmä – vaiko kumpaakin?

        Oot ite


    • Iina on Seksikäs

      Iina ei näytä halvalta!Iina on söpö,ihana laulamaan,Kiltti,Hauska:)Kaunis

    • miesten mielipide

      Iina vaan on hotimpi miesten mielestä.

    • juupasenjuuu

      rullasin läpi kommat ja huomasin EI MAININTAA LÄPIPAISTAVASTA ÄLYKKYYSEROSTA! siis:
      -Kuustosesta hehkuu läpi elämän ymmärrys ja näkemyksellisyys toisin kuin valitettavasti Kososesta. Miksi kukaan ei huomaa tätä?! Kun Kuustonen sanoi, että kontrollin menetys elämässä teki hyvää, ei tieto tullut yllätyksenä. Hän on kypsempi näistä kahdesta.
      -Kososella selkeästi oli ongelmia Hirviniemen kanssa, minkä hän epäammattimaisesti ja epäkypsästi antoi paistaa läpi suorassa lähetyksessä Näkevien katsojien harmiksi. Hänen improvisaatiotaidot, itseluottamus ja stressinsietokyky eivät ole Kuustosen tasolla. Kosonen aliarvioi katsojaapelaamalla omaa henkilökohtaista suhdepeliään näyttämöllä ja kuvittelemalla ettei kukaan huomaa/häiriinny.
      --> nämä seikat latistavat tunteet Kososta kohtaan. Vaikka olisi kuinka standardien sisällä niin älyllinen keskinkertaisuus ja moraalinen löyhyys ratkaisee asian vesiselvästi.

    • .....

      Iina Kuustonen, Suomen yliarvostetuin "kaunotar".

      Ei sillä ole kuin nätti tukka.

      • Iina Fani

        Iina kuustonen is BEST!


    • IINAFANIIII

      iina on ihana ja kauniskin vielä ! älkää hyvät ihmiset haukkuko kukaan ei ole täydellinen. :)

    • xX___Xx

      Kumpikaan ei ole mitenkään erityinen, mutta jos jompikumpi täytyy sanoa, niin Iina.

    • fkfhkfhkfh

      Makuasioitahan nää on. Mun mielest Kosonen on nätti, mut ei erityisen seksikäs, kun taas Kuustonen tihkuu seksiä

      • arskaa*@

        Molemmat on nättejä mutta ehkä iina vähän nätimpi mutta se putouksen armi toivanen on vaan niin ihana ja täydellien vois olla vaikka miss universum!!!


      • armiarmiarmi
        arskaa*@ kirjoitti:

        Molemmat on nättejä mutta ehkä iina vähän nätimpi mutta se putouksen armi toivanen on vaan niin ihana ja täydellien vois olla vaikka miss universum!!!

        JESS!!! Armi on ihanin!


    • fhjhg

      krista on selvasti kauniinpi " se on vaan mun mieli pide!"

    • ei-fanittaja

      Miksi kummatkin näyttävät meikäläisen silmään aivan tavallisilta naisilta?

      • lllllllllllllll

        No varmaan siksi, että juuri sitä he ovatkin.


    • Taviksia

      Koska olet realistinen, itsekään en näe kummassakaan naisessa mitään ihmeellistä, kauniimpia naisia tulee kadulla vastaan joka päivä.

      • kososfani

    • Iina on kauniimpi

      Pituus ei tee automaattisesti kauniiksi, tuo pituus on mielestäni naiselle hieman liikaa, lyhyet ja keskimittaiset on sopusuhtaisempia ja jotenkin söötimpiä.

    • 12345aswe

      iinasta tulee hieman mieleen joku lukioikäinen teinityttö kiljumassa ja hakemassa huomiota ja nauttimassa huomiosta. tihkuu jotenkin seksuaalisuutta. voi tietysti olla myös jonkinlainen rooli. taitaa olla niin että on tuon takia miesten mieleen koska on seksikäs. krista sitten se klassisempi kaunotar. nättejä molemmat jokatapauksessa.

      • Iinaah

        Iina on kyllä ihan kaikkee muuta ku "lukioikäinen teinityttö kiljumassa" .


    • kummatkin jees

      Mie tykkään enempi Kristasta, koska Iina on tekoblondi ja näyttää halvalta... Mutta nätti Iinakin on. Ovat Kristan kanssa niin eri näköisiä että vaikea sanoa kumpi on nätimpi.

      • kristaiina

        Iina on hottis ja krista on kaunis


    • Madhus

      Kososella on leveät hartiat ja uuma puuttuu kokonaan. Miesmäinen ruumiinrakenne. Iinalla on se sijaan isot daisarit ja muutenkin upea nainen.

    • Mielipiteeni

      Krista on miehekkäämpi. Iina on todella feminiinisen näköinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5055
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1295
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe