Oikei niin kuin otsikosta voi olettaa, niin miten reagoisitte jos näkisitte TYTÖN/NAISEN kulkevan pitkin asfalttia hmm... vaikka kuopion tai helsingin kaltaisessa kaupungissa stetson päässä ja buutsit jalassa? Elikkä koko kuva olisi sellainen että naisen hiukset hulmuaisivat tuulen mukana vain stetsonin rajoittaessa niiden matkaa. Päällä olisi farkkutakki. Sellainen kulunut, mutta silti siistinoloinen. jalkoja peittäisi lannefarkut ja mustat buutsit. Mikä olisi ensireaktionne?
Miten reagoisitte?
8
1357
Vastaukset
- cube
...kysyisin että haluaako tyttö ratsastaa :-)
- hhhhh
Ihmettelisin miten sillä on sellaset rytkyt, eikö ole rahaa hankkia siistimpiä...
- Bill
hhhhh kirjoitti:
Ihmettelisin miten sillä on sellaset rytkyt, eikö ole rahaa hankkia siistimpiä...
Kysyisin, että osaako tyttö ampua ja ratsastaa.
- Blablo
hhhhh kirjoitti:
Tuommoset ''rytkyt'' muuten maksaa mansikoita. Ainakin jos ne on laatutyötä.
- Ceres
Ei pursuaisi ulos housuistaan, vaan olisi hyvin hoikan mallinen, muistuttaisi jotenkin vaikka Angela McCoyta (tai miten kirjoitetaankaan), niin minua varmasti hymyilyttäisi ja kun pääsisin lähemmäs lopettaisin hymyilemisen, ettei tyttö pitäisi minua idioottina. Miksi hymyilisin? Koska pitäisin näkemästäni.
- mira
..että mistä se on sen stetsonin ostanu,menisin kauppaan ja ostaisin samanlaisen:) ja hei, lannefarkut on aina wauu.. :) itse tykkäisin tommosest tyylist, mut stetsonia en viitti päähän laittaa, asun pienellä paikkakunnal, missä ihmiset on TOSI pinnallisia. en ite buutseja, ehkä piikkarit:)
- Blablo the Cowboy
Korkokengät ja lasnnefarkut on H-U.O.R.I.E.N vaatteita. Oikea nainen kävelee matalapohjaisissa kengissä ja korkeavyöräröisissä farkuissa, kuten miehetkin.
- Buutsit & Farkut
Blablo the Cowboy kirjoitti:
Korkokengät ja lasnnefarkut on H-U.O.R.I.E.N vaatteita. Oikea nainen kävelee matalapohjaisissa kengissä ja korkeavyöräröisissä farkuissa, kuten miehetkin.
Toteaisin että hyvältä näyttää.Korkokengät ja lannefarkut on naisten vaatteita,ei suinkaan huorien,tuo edellinen kirjoittaja ei tiedä mitä kirjoittelee.Oikea nainen kävelee korkokengissä ja lannefarkuissa,ei suinkaan miesmäisesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379