Miten reagoisitte?

Quatrostantino

Oikei niin kuin otsikosta voi olettaa, niin miten reagoisitte jos näkisitte TYTÖN/NAISEN kulkevan pitkin asfalttia hmm... vaikka kuopion tai helsingin kaltaisessa kaupungissa stetson päässä ja buutsit jalassa? Elikkä koko kuva olisi sellainen että naisen hiukset hulmuaisivat tuulen mukana vain stetsonin rajoittaessa niiden matkaa. Päällä olisi farkkutakki. Sellainen kulunut, mutta silti siistinoloinen. jalkoja peittäisi lannefarkut ja mustat buutsit. Mikä olisi ensireaktionne?

8

1342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cube

      ...kysyisin että haluaako tyttö ratsastaa :-)

      • hhhhh

        Ihmettelisin miten sillä on sellaset rytkyt, eikö ole rahaa hankkia siistimpiä...


      • Bill
        hhhhh kirjoitti:

        Ihmettelisin miten sillä on sellaset rytkyt, eikö ole rahaa hankkia siistimpiä...

        Kysyisin, että osaako tyttö ampua ja ratsastaa.


      • Blablo
        hhhhh kirjoitti:

        Ihmettelisin miten sillä on sellaset rytkyt, eikö ole rahaa hankkia siistimpiä...

        Tuommoset ''rytkyt'' muuten maksaa mansikoita. Ainakin jos ne on laatutyötä.


    • Ceres

      Ei pursuaisi ulos housuistaan, vaan olisi hyvin hoikan mallinen, muistuttaisi jotenkin vaikka Angela McCoyta (tai miten kirjoitetaankaan), niin minua varmasti hymyilyttäisi ja kun pääsisin lähemmäs lopettaisin hymyilemisen, ettei tyttö pitäisi minua idioottina. Miksi hymyilisin? Koska pitäisin näkemästäni.

    • mira

      ..että mistä se on sen stetsonin ostanu,menisin kauppaan ja ostaisin samanlaisen:) ja hei, lannefarkut on aina wauu.. :) itse tykkäisin tommosest tyylist, mut stetsonia en viitti päähän laittaa, asun pienellä paikkakunnal, missä ihmiset on TOSI pinnallisia. en ite buutseja, ehkä piikkarit:)

      • Blablo the Cowboy

        Korkokengät ja lasnnefarkut on H-U.O.R.I.E.N vaatteita. Oikea nainen kävelee matalapohjaisissa kengissä ja korkeavyöräröisissä farkuissa, kuten miehetkin.


      • Buutsit & Farkut
        Blablo the Cowboy kirjoitti:

        Korkokengät ja lasnnefarkut on H-U.O.R.I.E.N vaatteita. Oikea nainen kävelee matalapohjaisissa kengissä ja korkeavyöräröisissä farkuissa, kuten miehetkin.

        Toteaisin että hyvältä näyttää.Korkokengät ja lannefarkut on naisten vaatteita,ei suinkaan huorien,tuo edellinen kirjoittaja ei tiedä mitä kirjoittelee.Oikea nainen kävelee korkokengissä ja lannefarkuissa,ei suinkaan miesmäisesti


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1747
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1746
    7. 121
      1712
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe