Tietooni tuli juuri tapaus, jossa henkilön jalat jouduttiin amputoimaan nesteenpoistolääkkeiden aiheuttaman syyn takia. Kauhistuksen vallassa: Kertoisitteko lisää jos osaatte!
Nesteenpoistolääkkeet
3
569
Vastaukset
- kerro vaan...
En osaa, siis kertoa mitään. Itse syön nesteenpoistolääkettä melko pienellä annostuksella (Furesis 20mg/vrk) eikä mitään ongelmia ole siitä ollut.
Tekeekin mieli kysyä sinulta, että kerrohan tarkemmin tuosta tapauksesta, muu lääkitys, terveys yleensä (miksi siis diureetit käytössä), ikä, ym.ym. Annostusvirhe?
Ja tottakait sinä sitten syynkin itedät, joten kerrohan se. Jos kerran tiedät syyn olevan nesteenpositolääkkeissä, niin varmaan tiedät miksi tuohon tulokseen on tultu.
Ja miksi sinua kauhistuttaa???- Liquor
Tietolähteeni on hyvin satunnainen. Tuttava oli tavannut hyvin iäkkään opettajansa, jolta molemmat jalat oli amputoitu. Kysyin mahd. syyksi sokeritautia, mutta vastaus olikin nesteenpoistolääkkeet (jotka kuulemma joskus vaikuttavat näin). Minulle asia oli aivan uusi. Vaimoni käyttää verenpainelääkettä, jossa on nesteenpoistaja-aineosa. Hänen verenkiertonsa jaloissa ei ole parhaimpia, ja huolia on muutenkin enemmän kuin tarpeeksi. Purin paineitani nostamalla tämän keskusteluun.
- Eräs hoitsu
Jalkoja ei amputoida kun äärimmäisessä hädässä. Jos jaloissa on ollut kuolio tai alkava verenmyrkytys.
Nesteenpoistolääkkeitä käyttävällä iäkkäällä vanhuksella voi olla esim pahat säärihaavat, joita voi tulla paha tulehdus joka johtaa amputoimiseen.
Nesteenpoistolääke ei ole varmasti syy siihen.
En ole 29vuotisen urani aikana koskaan kuullut, että diureetit aiheuttaisivat moista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662278Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381873Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣241548Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711530Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.851264Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841194Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241120Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1101105En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9942- 77939