mulla on sillee aika "paksut" sormet :) näyttää lyhyitä mut on pidemmät mitä kaverilla on mut kaverin sormet on kapeet ja näyttää pidemmältä kun mun. Eli kysymys kuuluu miten sormia voi kiinteyttää? Kiinteytyykö ne samalla kun laihduttaa jne?
Paksut sormet LUKEKAA
5
9009
Vastaukset
- gnsaåpfma
lol. kyllä ne normaalisti tulee hoikemmiksi siinä missä muukin keho kun laihduttaa. mut sit se on myös ihan omasta kädenmuodosta kiinni, esim ittelläni on sellanen ´´lapio´´käsi, et kämmen on pidempi ku sormet ja sormet ei oo sellaset kapeet mut ei kyl pulleetkaan. Et ei nää kädet oo koskaan erityisen laihoilta näyttäny vaikka laiha olenkin ollut.
- Keizei
Jos olet ylipainoinen, ne laihtuvat sinunkin laihtuessasi. Jos olet normaalipainoinen, se on vain käden muotosi johon et voi vaikuttaa mitenkään. Paras vain hyväksyä ne.
- ...
Jos syöt kovin suolaista ruokaa, sormet saattavat turvota. Kokeile jättää suolaiset herkut, kuten sipsit ja pizzat, vähemmälle.
- Anonyymi
Niin on mullakin
- Anonyymi
𝕄𝕦𝕝𝕝𝕒 𝕠𝕟 𝕤𝕒𝕞𝕒 𝕠𝕟𝕘𝕖𝕝𝕞𝕒
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281828Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3501545- 1451160
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131154Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 285995
- 11995
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4979Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49938