mulla on sillee aika "paksut" sormet :) näyttää lyhyitä mut on pidemmät mitä kaverilla on mut kaverin sormet on kapeet ja näyttää pidemmältä kun mun. Eli kysymys kuuluu miten sormia voi kiinteyttää? Kiinteytyykö ne samalla kun laihduttaa jne?
Paksut sormet LUKEKAA
5
8575
Vastaukset
- gnsaåpfma
lol. kyllä ne normaalisti tulee hoikemmiksi siinä missä muukin keho kun laihduttaa. mut sit se on myös ihan omasta kädenmuodosta kiinni, esim ittelläni on sellanen ´´lapio´´käsi, et kämmen on pidempi ku sormet ja sormet ei oo sellaset kapeet mut ei kyl pulleetkaan. Et ei nää kädet oo koskaan erityisen laihoilta näyttäny vaikka laiha olenkin ollut.
- Keizei
Jos olet ylipainoinen, ne laihtuvat sinunkin laihtuessasi. Jos olet normaalipainoinen, se on vain käden muotosi johon et voi vaikuttaa mitenkään. Paras vain hyväksyä ne.
- ...
Jos syöt kovin suolaista ruokaa, sormet saattavat turvota. Kokeile jättää suolaiset herkut, kuten sipsit ja pizzat, vähemmälle.
- Anonyymi
Niin on mullakin
- Anonyymi
𝕄𝕦𝕝𝕝𝕒 𝕠𝕟 𝕤𝕒𝕞𝕒 𝕠𝕟𝕘𝕖𝕝𝕞𝕒
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1897836
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes954095- 682672
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se751702Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3941629- 641508
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201486Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171141Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791070Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841068