Sekä minä että poikaystäväni olemme 19-vuotiaita (olemme olleet 3kk yhdessä, tunsimme jo ennestään hyvin), ja aika kokemattomia näissä asioissa. Itse tunnen olevani jo enemmän kuin valmis harrastamaan seksiä hänen kanssaan, mutta aina kun teen aloitteen siihen suuntaan, hän tuntuu vaivaantuneelta ja yrittää vaihtaa aihetta.
Eräänkin kerran olin itse aivan valmis etenemään loppuun asti (tilanne oli muutenkin täydellinen siihen), kun hän sitten ilmoitti että nyt ei ole sellainen fiilis... ei tietenkään aina voi olla, mutta emme ole vielä kertaakaan tehneet sängyssä muuta kuin nukkuneet (käsillä hyväilyä yms on kyllä ollut), joten luulisi että hänkin jo haluaisi enemmän ! Siinä tuli hieman torjuttu olo, enkä haluaisi uudestaan tuntea sitä ''epäonnistumista''.
Hän kyllä sanoo rakastavansa minua ja on kaikilla muilla tavoin itselleni täydellinen poikaystävä, mutta tämä häiritsee... Haluja kun olisi, mutta en tahdo alkaa painostamaan häntä. Ja miksi laitan tämän 'miehen logiikka'-osioon... en osannut päättää mihin muuallekaan laittaisin :)
Pitäisikö vain ottaa ohjat omiin käsiinsä ja sanoa hänelle että se on menoa ny poika?? :D
Poikaystävä ei halua seksiä ?
10
286
Vastaukset
joo kannattaa ottaa ohjat käteen ja ostaa dildo, muista jättää dildo näkyvälle paikalle niin että poikaystäväsi näkee.
muista myös ettet osta isompaa dildoa mikä poikaystäväsi miehinen uloke on, muuten tulee sanomista- Mitäpä jos...
...kysyisit poikaystävältäsi miksei hän halua. Vaikka olette tunteneet toisenne jo ennestään hyvin, hän ei ehkä ole valmis. Tuo kysyminen kannattaa tehdä kuitenkin hienotunteisesti, ettei kuulosta painostamiselta tms.
- anna mennä nyt...
Se on ujo tai tuntee itsensä huonoksi panomieheksi. Jos ei ole kokemusta niin se o vähän epävarma et miten hoitaa homma. Joten nyt kuule sun pitää ottaa ohjat ja sanoa et se on todellakin menoa nyt
- Armas Isokyrpänen
vittu, se on homo, ja siks homma ei pelitä, pitää sua kaverinaan, siinä kaikki.
Mä voi käydä poraamassa sua muutaman kerran, että jaksat taas jatkaa käännytystyötä, homosta heteroksi! - Treeniä =hyvä tulee
Veikkaisin että kuvassa on mukana lieviä suorituspaineita eli vähän jonkinlaista epävarmuutta ilmassa.
Voisiko olla että kaverisi pelkää liian nopeaa laukeamista...oletko kokeillut alkajaisiksi suuseksiä lämmittelyyn...jos laukeaa siinä niin ei haittaa koska sitten voi löytyä kestoa hyvinkin yhdyntään ja suorituspaineet katoaa.
Suosittelen ehdottomasti että otat ohjat käsiisi mutta maltillisesti ja ykskaks vähän kuin salaa siirryt ratsastusasentoon ja hyväilet häpyhuulillasi kaverin kalua ja kun tunnet itse olevasi valmis sujautat peniksen sisääsi..sitten se onkin menoa. - joka pojan unelma
Joo taitaa kundia jännittää... varmana haluaa nussia kanssasi mutta arkailee... Sanot ensi kerralla että "nyt kuule mennään pesulle ja sit annan sulle pillua " :)))
Voi kun tavattais joku kerta?
- ajatteleppa ite
Taitais olla paras jo tässä vaiheessa vaihtaa kumppania ettei elämä nyhrääntyisi siinä?
- se on menoa?
Poikia on aivan turh yrittää muuttaa. Ei pidä takertua sopimattomaan mehenalkuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 771545
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee71518- 871426
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen851155Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole3896- 64856
- 74805
- 52787
Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol140738- 79694