Mitä vittua

Pärssinen

Olisi tällainen tapaus. Tyttö, josta olen diggaillut noin jo 2v.. Huomasin vasta tänä vuonna kiinnostukseni häneen tosissaan, ja elämäni on mennyt aivan sekaisin. Persoonani on muuttunut, olen hiljaisempi bileissä hänen seurassaan ja sen sellaista. Tyttö alkoi säätämään yhden poitsun kanssa tämän kouluvuoden aikana, ja tottakai meikäläisellä alkoi välitön inhoaminen tätä kaveria kohtaan. En toivottanut edes "hyvää synttäriä" facebookissa tänään. Hänen synttäribileissään tämä rakastamani tyttö (voin jo oikeastaan puhua rakastamisesta, koska ihastus tämä ei todellakaan ole) alkoi lähennellä poikaa niin, että sydämeni alkoi hakkaamaan 2 kertaa nopeammin kuin normaalisti. Teki mieli tehdä pahoja. Lähdin kuitenkin rauhallisesti asunnosta pois, koska tyttö oli varmasti antavalla tuulella pojalle. Pojan tarina kuitenkin kuuluu näin, että hän ei edes pidä tytöstä, vaan on yhä edellisessä ihastuksessa kiinni. Tyyppi nuoleskelee minua näin vanhempana koko aika, enkä juuri välitä. Mitä vittua minä parka teen, että pääsen tästä? Suurinpiirtein itken itseni joka yö uneen, ajatellessani tätä, enkä tahdo päästä yli?? Toivon todella, etteivät mahdolliset vastaukset sisällä vastauksia " pääset kyllä yli" tai "löydät jonkun paremman" koska olen oikeasti syvästi rakastunut. Kiitos.

2

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • thatguy89

Voisit miehistyä... ja ottaa tilanteen haltuun. Mies kenellä ei ole ohjauspyörä kädessä jää aina varjoon.

• voe tokkiisa

Sun täytyy nostaa profiilia sen tytön silmissä. Ja kyllä jotain ehdotuksia lähemmästä tuttavuudestakin kannattaa tehdä, ettei jää passiivisuus harmittamaan. Enkä tarkoita mitään tyylittömiä panoehdotuksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      125
      1458
    2. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      45
      1343
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      64
      1059
    4. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      102
      908
    5. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      86
      862
    6. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      51
      825
    7. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      79
      753
    8. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      57
      723
    9. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      59
      665
    10. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      34