Nutrailua kokeilen

minäkin...

Pientä pyöreyttä havaittavissa, joten testataanpas nutraus : ) Maanantaina aloitin, 77.8 oli paino silloin .
Ikää minulla on 48, ja pituutta 169 cm. Nyt on kolmas päivä lopuillaan, ja ilmoittelen tänne kuinka sujuu vai sujuuko mitenkään... Yhtään en tiedä jatkanko vielä kuinka pitkään, sillä en ollut suunnitellutkaan tätä etukäteen.

Kamalan mässy-viikonlopun jälkeen vain silmiini osui kaupassa nämä tuotteet, eli dieetti alkoi juuri niinkuin ei missään tapauksessa saisi ( ilman etukäteis-kevennystä ).Vähän ihmettelen itsekin kuinka tupsahdin odottamatta tähän kitudieetti-elämään, minä joka aina olen niin järkevä näissä terveyteen liittyvissä asioissa !
Noh, elän päivän kerrallaan. Ainakin pissalla saa käydä jatkuvasti, ja vaakakin sen kertoo -2.6 kg lähtenyt kahdessa päivässä.

2

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hra 47, 196cm/90kg

Nesteet lähtevät nopeasti, mutta myös lihakset. Akuutissa kerrottiin juuri, että vain kalorit ja niiden kuluts ratkaisee, ei se tulevatko ne hiilareista, rasvasta vai proteiinista. Juttu löytyy myös YLE:n teksti-tv:ltä sivuilta 800 ja jotain..

Jos haluat jotain mikä pitää nälkää, niin syö päivässä vähintään yksi kohtuu annos ohrapuuroa. Ohrassa on hyvin kuitua ja enemmän kylläisyyden tunnetta ylläpitävää betaglukaania jopa kuin kaurassa, jota kehutaan hyvänä nälän pitäjänä. Ohra on myös oikeaa ravintoa.

Syö siis vähän vähemmän ja liiku enemmän, äläkä tuhlaa rahojasi mihinkään ihmedieetteihin ja epäruokasotkuihin. Syö aina oikeaa terveellistä, ravitsevaa ruokaa ja käytä tahdon voimaa turhasta ruoasta kieltäytymiseen, niin kyllä laihdut.

• minäkin...

Huomenta ! Viikko vierähti nutratessa, ja vaaka näyttää nyt -3.8 kg vähemmän. Söin vain ja ainoastaan 5 nutrilett-pussia päivässä. Yhtenä päivänä meni lisäksi 100 g raejuustoa, toisena saman verran pihviä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7545
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4163
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3675
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2846
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2456
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2378
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40