75 km

killer1

kuulostaako mielestänne pitkältä?

15

560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noup11

      ei. itselläni ja miehelläni on matkaa 100km :)

      • killer1

        näettekö usein, eihän tuo matka mikään pitkä ole....mut viikolla ei kyllä ehdi näkeen :/


    • Lady44

      Ei ole pitkä matka.... Paitsi jos on hankalat kulkuyhteydet eikä ole autoa.
      Mulla on miesystäväni kanssa välimatkaa n. 100 km ja tavataan vain viikonloppuisin, mutta tällä hetkellä tämä sopii meille :)

    • Noup11

      No välimatka on aina välimatka. Olette itse siinä suhteessa niin miks sitä välimatkaa pitäis murehtia..? Niin se menee et jos oikeasti rakastaa ja välittää niin suhde kestää minkä välimatkan vaan. Teidän pitää vain sopeutua siihen että näette viikonloppuisin, niinhän se minunkin suhtees meni sillon kun oltiin kaukosuhteessa. Muutettiin yhteen muutama viikko sitten :) Kun sen välimatkan jonkin aikaa kestää, niin yhdessä oloon se sit palkitaan :) Mutta jos oot epävarma , niin puhu poikaystävällesi asiasta ja otat välimatkan puheeksi. Eikä sun tarvi muitten mielipiteitä täällä kysellä.. pienihän matka tuo on. Ja sano muut mitä tahansa ylipäätänsä kaukosuhteista, niin ne huonot asiat toisesta korvasta sisää ja toisesta ulos. Sain itekki kuulla niitä huonoja puolia vaan, niin en välittänyt. Teen itse mitä haluan, ja olen kenen kanssa haluan, ja tässä sitä ollaan. Yhdessä saman katon alla, onnellisempina kuin koskaan :)

    • zxcgb

      ei. mulla ja mun miehel on 650-700 km

    • Niinnn

      Mulla ja poikaystävällä 50 kilometrii ja sekin tuntuu jo hirveelle... oot hyvä jos jaksat!

      • ilpo87

        lol!


    • weya

      Itselläni on 7000 kilometriä ja silti toimii. Sitä jotenkin vahvistuu kerta kerralta aina kun pitää sanoa hyvästit.

    • hö?

      Pitkältä verrattuna mihin?
      Normaali työmatka aamuin illoin.

    • avokki

      Riippuu varmaan liikennevälineistä. Meillä oli ennen yhteenmuuttoa 100 km, mutta molemmilla auto joten nähtiin joskus arkisinkin. Ja nykyään tuo on minun työmatka sitten kun muutin sinne 100km päähän :)

    • jipjop

      3500 km on pitkä matka ainakin omalla kohdalla, mutta toimii.
      75 km normaali työmatka monille.
      Olin suhteessa erään tyypin kanssa, välimatkaa oli 70 km. Ei kaatunut matkaan vaan muihin asioihin.

      • 37v

        Eletään nyt toista vuotta etäsuhdetta miesytävän kanssa. Välimatka ei ole kun 40 km mutta hänen työaikojen ja minun lapsien takia me emme voi asua yhdessä. välillä on todella vaikeata kun ikävä ja kaipuu iskee todella paljon, mutta tiedän että joku päivä niin asutaan saman katon alla mutta toistaiseksi niin tämä on ainoa ratkaisu. Luottamus on kaikein a ja o täläisessa suhteessa. Me luotamme toisiimme, ja tiedetään että haluamme olle yhdessä loppu elämämme.Kun rakkaus on syvä ja vahva niin kyllä se kestää...


    • kaiken se kestää

      Ei todellakaan kuulosta. Meillä on vielä n.4000km välimatkaa, mutta ei enää kauan! 1,5vuoden odotus pian palkitaan ja päästään vihdoin saman katon alle

    • fsfdsf

      Meillä oli aluksi 90km välimatka, mutta silti saatoimme ajaa illaksi toisen luon, olla yötä ja aikaisin aamulla ajaa sitten töihin toisen luota.

      Sitten minä muutin sinne.

    • Encore94

      Meillä vähän reilu 200 km etäisyys, vaikeuttaa tietenkin suhdetta, mutta ei mikään ylitsepääsemätön este. Ja lienee kuitenkin vain väliaikainen tilanne tämä :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe