Onko järkevää jatkaa pitkää (6v) suhdetta, kun itseltäni käytännössä kaikki halut seksiin ovat kadonneet ja mies ei vaan kiinnosta vai mitä tässä pitäisi tehdä? Mies ei siis yksinkertaisesti herätä haluja enää ja useina kertoina, kun ollaan edes jotain sängyssä nyhjätty joudun taistelemaan itseni kanssa että keskittyisin olennaiseen, mutta monta kertaa olen lopulta tyydyttänyt vain miehen halut kun itse en pääse "fiiliksiin" enkä edes kostu kunnolla. Nuoria, alle 3-kymppisiä ollaan ja urheilullisia, joten tässä ei ainakaan kunnosta tai jaksamisesta ole kyse.
Lisättäköön tähän vielä (ja kyllä, tunnen itseni törkeäksi ämmäksi ja piston rinnassa), että olen useina kertoina ajatellut sängyssä (entistä?) ihastustani ja hänen ajattelemisensa saa kyllä haluni nousemaan mutta hetkessä taas huomaan olevani törkimys ajatellessani toista miestä. Sängyssähän en siis ole ihastukseni kanssa koskaan ollut.
Kun ei vaan haluta, mikä neuvoksi??
2
176
Vastaukset
- 4 + 12
"Lisättäköön tähän vielä (ja kyllä, tunnen itseni törkeäksi ämmäksi ja piston rinnassa), että olen useina kertoina ajatellut sängyssä (entistä?) ihastustani ja hänen ajattelemisensa saa kyllä haluni nousemaan mutta hetkessä taas huomaan olevani törkimys ajatellessani toista miestä."
Ei kun annat ajatusten lentää! Mieskin on tyytyväinen. Ei niitä tarvitse yhdessä puida. Muutaman viikon päästä haaveilet jo jostakusta toisesta. Pääasia on, että halut kuohahtavat.
Ongelmana ovat estosi. Toisaalta, jos mies alkaa puistattamaan tosissaan, on rehdeintä kaikille erota.- ap
No tässä on nyt suoraan sanottuna monen vuoden ihastuminen kyseessä, minä kun en ole sellaista sorttia joka iskee silmänsä keneen tahansa vastaantulijaan. Pohjalla on siis ihan aitoja tunteita toista miestä kohtaan. Koen ihastukseni enemmän haluttavaksi kuin omani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841359- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142769
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604