Blogini

dreaming...

6

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • h

Itse kiinnitän aina huomiota siihen, miten blogin pitäjä kunnioittaa toisten töitä. Suuri miinus, jos (ja valitettavasti tässä tapauksessa kun) blogi on täynnä kopioituja kuvia ilman lähdemerkintöjä!

Plussaa sinulle siitä, että kirjoitat aika virheettömästi. Itselle on luotaantyöntävää, jos blogin tekstit ovat kuin vakavasti lukihäiriöisen jäljiltä. Ainakin jos teksti on lisäksi höystetty välimerkien ja hymiöiden sekamelskalla.

Muotiosuutta ja siten blogin sisältöä olen huono kommentoimaan, kun en ihan tämäntyyppisestä ole itse kiinnostunut. Ihan hyvä alku sinulla tuossa on. Pientä säätöä vain :)

• dreaming...

Kiitos palautteestasi!

Olen vasta aloittanut, enkä siksi käyttänyt itse ottamia kuviani. Niitä on kyllä tulossa, varsinkin sitten kun rohkaistun kertomaan enemmän itsestäni ja elämästäni.
        On vaikea kirjoittaa muodista, jos ei voi käyttää kuvia vaatteista.
        Jos kirjoitan kengistä, jotka itse haluaisin, lisään niistä kuvan ja kerron mistä ne ovat. Eikö tämä ole vain tuotteen myyjälle positiivista mainontaa, josta on vain hyötyä?
        Pyrin aina kirjoittamaan tuotteen merkin/suunnittelijan, tai nettikaupan, josta olen kuvan ottanut. Googlestakin eksyy joitakin kuvia, mutta harvoin. Tekijänoikeudet ovat minusta tärkeät, enkä niitä halua rikkoa. Valitettavasti bloggaaminen on vielä varsin tuore ilmiö, eikä sen pelisäännöt ole aivan selkeitä.

• h
        dreaming... kirjoitti:

Kiitos palautteestasi!

Olen vasta aloittanut, enkä siksi käyttänyt itse ottamia kuviani. Niitä on kyllä tulossa, varsinkin sitten kun rohkaistun kertomaan enemmän itsestäni ja elämästäni.
        On vaikea kirjoittaa muodista, jos ei voi käyttää kuvia vaatteista.
        Jos kirjoitan kengistä, jotka itse haluaisin, lisään niistä kuvan ja kerron mistä ne ovat. Eikö tämä ole vain tuotteen myyjälle positiivista mainontaa, josta on vain hyötyä?
        Pyrin aina kirjoittamaan tuotteen merkin/suunnittelijan, tai nettikaupan, josta olen kuvan ottanut. Googlestakin eksyy joitakin kuvia, mutta harvoin. Tekijänoikeudet ovat minusta tärkeät, enkä niitä halua rikkoa. Valitettavasti bloggaaminen on vielä varsin tuore ilmiö, eikä sen pelisäännöt ole aivan selkeitä.

Voisithan lisätä vielä aina kopioidun kuvan alle tekstin "Lähde: www.täältäotettu.com", jolloin ei jää epäselväksi onko kuva kopioitu jostain vai ei. Se kun ei vielä riitä jos kertoo kenen kengät kuvassa on, kun sillä itse kuvallakin on tekijänoikeussuoja.

• dekoltee
    • unbrea
      • ku??

Mikä tää juttu on näiden täysin merkityksettömien sanojen korostamisessa? Boldaus on ihan jees, jos on jotain erittäin painavaa ja huomiota vaativaa, mutta toi sun tapas on ihan järjetön.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      67
      2277
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      230
      2182
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1488
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      22
      1292
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      21
      1242
    6. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1200
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      121
      1175
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      969
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      959
    10. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      909
    Aihe