Tapasin baarissa pari kk sitten miehen, jonka luona olin yötä. Sitten pidimme vähän aikaa yhteyttä ja menin käymään hänen luonaan kahvilla. Hän kaivelee muniaan sohvalla maaten ja röyhtäili, tokasinkin että taidat olla aika sika. Nyt eilen kävin uudelleen kahvilla ja taas munien kaivelua ja sitten haistoi sormiaan ja totesi että hyi miltä haisee! Sanoin että mene nyt edes kätesi pesemään, ei mennyt. Siis hyi helv.!
Luuleeko tosiaan tekevänsä minuun vaikutuksen? Jokin siinä miehessä kiehtoo, mutta ällöttää tuollanen.
Miehen käytöstavat!
14+5
2
82
Vastaukset
- hyi.
mene nyt edes kätesi pesemään, ei mennyt. Siis hyi helv.!
- !
Ämmt tekee tästä palstasta naisen logiikka kakkosen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että327659- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564