Mitä vaahtoatta ketjukolareista!!!

Audi Espoosta

Ketjukolarit kuuluvat ja tulevat aina kuulumaan urbaaniin menoon. Niitä vain tapahtuu ja piste. Maalaisten ehdotukset älyttömistä "turvaväleistä" ovat naurettavia: eihän tuonne tielle mahtuisi autoja, jos sellaisia välejä pidettäisiin. Ja kuka OIKEASTi haluaa pitää edessään tilaa jollekin toiselle? Kannattaa vaahtoamisen sijaan panostaa turvalliseen autoon, keskeytysturvaan ja tehdä sopimus hyvän lakitoimiston kanssa.

Tilatkaa vaikka konsultti kartoittamaan teidän riskit ja vakuutus- ja oikeusturvan tarpeet. Nämä ovat nykyaikaisen urbaanin elämän tuomia haasteita. Ainakin meidän firmassa nämä kuuluvat etuihin.

Mulla leasing-firma hoitaa uuden auton, työterveyshuolto tarkastaa ja lakitoimisto hoitaa mahdollisen rangaistusuhan. Oli muuten mulla jo kolmas kerta eli kyllä näihin varautumisen kannattavuus realisoituu varsin usein.

7

127

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oi tietäjä suuri

Kylläpä kerroit suuren viisauden ja totuuden. Tuota ei varmaan kukaan ole tullut mietineeksi, wauh filosofia.

• lada maalta

oletko ajatellut kirjoittaa elämäkerran?? odotan sitä vesi kielellä.........

• Heheh

Aika kermaperse tämä aloittaja :D

• En varaudu

Täällä selkosilla ei ole ajettu ketjukolareita, eikä ajeta, edes kelkoilla.
      Nostakaa vaan vakuutusmaksuja siellä kehä 3:sen sisällä ja tehkää sopimuksia lakimiesten tai minkä tahansa verenimijöiden kanssa, meitä se ei haittaa.

• Kyösti Ky*päläinen

Haluatko seksitreffeille. Tykkään audipuppeleista.

• BMW 320d -09

Jooo-o,en edes ajattele että olet provo koska olet TOTTA! Kehillä liikkuu sinun kaltaisia kusipäitä tappituntumassa vaikkaa ajaa nopeusrajoituksen päälle 20km/h.
      Ja sepäse,kuka haluaa laskea toista edelle kun "MINÄ ja MINÄ" ajelen tässä nyt Audillani.Sitten kuvitellaan että ollaan yksinään siellä liikenteessä ja ihmetellään kun edessä välähtää jarruvalot.Sen jälkeen Audissa karjutaan pääpunasena syyttäen toista vaikka vois nostaa hieman päätänsä ja katsoa taustapeilistä ihan itteensä miettien et pitikö ajaa niin saakelin lähellä.

Ja ei siinä mitään jos sinulla on varaa romutella autoja mutta,mietippä sitä että jospa ensi kerralla et ollekkaan niin onnekas että pelkkä auto romuttuu ja säikähdät vaan sinä vammaudut pysyvästi.Mahdollisesti vielä todella vakavasti.Oletko sitten edelleen samalla linjalla "auto paskaksi vaan - vakuutus maksaa".
      Se ei kuule paljon lämmitä vaikka saisit mitä korvauksia jos olet ihan vihannes ja muut syöttää sua LOPPU ELÄMÄN!!

• Jäppinen

"Oli muuten mulla jo kolmas kerta eli kyllä näihin varautumisen kannattavuus realisoituu varsin usein."

Kannattaiskohan ennemmin tarkistaa sitä omaa asennetta, kuin investoida turhiin kuluihin. Minulla ei ylimääräisiä kuluja ole, mutta ei myöskään menoja (0 x kolari)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      73
      1157
    2. 71
      1112
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      66
      916
    4. 95
      859
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      747
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      245
      734
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      25
      649
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      72
      649
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      54
      646
    10. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      590
    Aihe