Moi,
oon ollut vuoden au pairina Northamptonissa Englannissa ja lähdössä takaisin kotiin huhtikuussa jolloin perhe tarvitsisi uuden au pairin. (aloitus n. huhtikuun puolessa välissä)
Perheeseen kuuluu äiti ja kaksi lasta (tyttö 6v. ja poika 13v.) Äiti tekee vuorotyötä joten työajat ja -päivät vaihtelevat. Työ on pääasiassa lapsista huolehtimista kun äiti on töissä ja välillä pieniä kotitöitä. Perhe on tosi mukava ja työ on melko helppoa! :)
Jos kiinnostaa niin lähettäkää sähköpostia niin kerron enemmän
[email protected]
Haetaan au pairia Northamptoniin Englantiin!
7
599
Vastaukset
- No tänks
Teini pahimmassa iässä. Hyi hirveetä.
- auppari
Haha, Ihan mukava toi poikakin on :) ja eipä sitä kauheesti päivän aikana näy kun sillä on huoneessaan pleikkari ja läppäri!
- auppari
Niin ja sitä piti vielä sanoa että paikka sopis esimerkiksi nyt lukiosta valmistuville ja tulevan au pairin olis tarvittaessa mahdollista päästä kotiin yo-juhliin...itse tein niin että tulin tänne kirjoitusten jälkeen ja menin suomeen viikon lomalle YO-juhlien aikaan :) perhe sanoi että voisi auttaa lentokustannusten kanssa.
Koulujen lomien aikaan perheen tyttö käy myös perhepäivähoitajalla, joten omaa aikaakin on aika paljon jos haluaa esimerkiksi käydä salilla tai kaupungilla :)
Lisäks au pairilla on heinäkuun lopusta alkaen 3 viikon kesäloma, jolloin voi halutessaan mennä käymään kotona! - questions2ask
Kuinka pitkäksi aikaa perhe tarvitsee au pairin?
- auppari
Mieluiten ihan koko vuodeksi :)
- idefixi__
laitoin s-postia :)
Hei ! onko paikka vielä auki ? olisin kiinnostunut !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657