Aloitin nutrauksen virallisesti tänään. Eilen hieman "kokeilin" nutrilettia.
Lähtöpaino oli 93,3kg. Ja voin todellakin laihduttaa noilla, koska pituus 166 cm, BMI yli 30.
Kirjoittelen fiiliksistä ja laihdutuksen etenemisestä. Kaikki muutkin saavat tulla mukaan, ketkä tätä noudattaa.
Paino
8.2 ke 93,3 kg
9.2 to 92,2 kg
Ruoista:
Aikaisemmin olen maistellut nutrilettien pirtelöitä, niitä mitä saa isoissa pakkauksissa (suklaa, metsämarja, mansikka ja nyt uutuutena mustikka). Sekä sitä hot & cold juomaa moccaa. Kermaista kanakeittoa, ja muitakin lämpimiä keittoja. Ja nyttenkin kaapissa on joku tomaattikeitto.
Noista sen verran, että kaikki pirtelöt maistuvat melkein samoilta. Niissä on se joku jännä sivumaku. Ja ruoat -> lämpimät keitot ovat aivan kamalia. YÖK.
Nyt ekan kerran ostin tuon Quick Start 5 Day Diet pakkauksen ja ei voi muuta sanoa, kuin että olen positiivisesti yllättynyt. IHANIA ruokia. Oikeasti.
Suklaapirtelö sekoitettuna rasvattomaan maitoon, maistuu juuri siltä itseltään, ihanan makuinen. Tomaattiliemi, sekin oli hyvää. Nyt maistoin juustopastan ja vaniljavanukkaan tai jälkiruoan ja hyviä olivat nekin.
Eilen maistoin nutrilettien pasta carbonaraa ja sekin yllätti minut.
Aion jatkaa hyvällä omallatunnolla noita. Laihdutus ei tunnu yhtään hankalalta noiden (quick start 5 day diet) hommien avulla, koska tuossa saa syödä ja ruoat ovat hyviä. Tai sitten se johtuu siitä, että maistuu minulle niin hyviltä, koska aiemmin olen yrittänyt sitkeästi juoda noita veteen sekoitettavia pirtelöitä ja syödä kauheita lämpimiä keittoja.
Niin ja olo on ollut tosi hyvä tänään. Ei ole ollut kylmä, eikä päätä särkenyt tms. Huomenna tai lähipäivinä tulen kertomaan lisää tuloksista! :)
Nutriletilla kilot pois!
127
3682
Vastaukset
- nutraamaan82
Moikka!
Täällä 4 lapsen äiti 29v ja pituus 160cm ja painoa noin 100kg ja 3 päivän alotuspakkaus nutsilettia tulossa postissa että maanantaina alkaa tai tiistaina kokeilu miten toimii..Aikaisemmin kolmannen lapsen jälkeen pudotin 20kg vähillä hiilareilla ja nytkin sitä olen kokeillut noin kuukauden ja paino laski ehkä yhden kilon..liekkö keho sitten muuttuu kun ei mitään ton suurempaa tapahtunut painon laskun suhteen ja oli vähän heikko olokin välillä.Päätin sitten että kokeilen tuota nutsilettia josko se auttais johki alkuun tässä.Kauanko sinä olet ajatellut tuota diettiä noudattaa?Luin että kolme viikkoa olisi maksimi mitä saa oma alotteisesti käyttää ilman lääkärin valvontaa.Syötkö mitään muuta kunin noita korvikkeita?
Itse tilasin meille miehen kanssa yhteiseksi juoksumaton tänään ja luulen että se on hyvä hankinta vaikkakin todella kallis.Itselläni huono kunto joten sillä varmaan hyvä ruveta kohentamaan ja auttaa varmasti painon pudotuksessakin.Olisi kiva kuulla kuulumisiasi tuon dietin suhteen =) - äityliini1984
2.päivä
Paino
8.2 ke 93,3 kg Lähtöpaino
9.2 to 92,2 kg
10.2.pe 91,9 kg
Huomenta!
Ja kiva kun sain kanssasisaren :) Jee!! :))) (nutraamaan82)
Paino tippunut eilisestä 300 grammaa. Nesteethän ne on, mitkä sieltä lähtee, mutta auttaa motivoimaan mua todella paljon, koska kuulun ihmisiin "mulle nyt ja kaikki heti".
Eilinen päivä tosiaan meni ihan hyvin. Olo ihan virkeä jne. Illalla hieman vatsa kurisi ja tavallisesti olisin koukannut jääkaapin kautta sänkyyn, mutta nyt en mennytkään. Ja kuitenkin sain unta heti.
Äsken huitaisin tuon mansikkapirtelön, joka sekoitetaan veteen ja sekin oli hyvää. Ne ovat aivan erimakuisia kuin veteen sekoitettuna. Ts. Oikeesti hyviä.
(Nämähän ovat makuasioita).
Mulla on nyt 6½ kpl noita Quick Startteja 5:n päivän pakkauksia. (mies haki, kun hehkutin noita ruokia niin paljon). Ja aion nyt ainakin pariviikkoa mennä niillä. Ehkä kolme. Jos tuloksia alkaa syntymään, niin en näe syytä miksi en jatkaisi vielä muutaman viikon.
Odotan tältä kuurilta myös vatsalaukun pienentymistä, että sitten kun kuuri on ohi ja siirryn normaaliruokaan, niin ei tarvitse ahmia enää niin paljon. Ja lisään ruokavaliooni sen 500g / pv kasviksia. Toivon siis, että saisin jonkinlaiset ateriarytmit tällä kuurilla myös. Nyt olen syönyt hieman miten sattuu.
(Aamulla kahvi, tauko...tauko...tauko...tauko...3 hlö annos normiruokaa...tauko...kahvia....kahvia... ja sitten jotain pientä purtavaa). - nutraamaan82
Moikka!
Itsekkin olen juuri sellainen että jos ei paino ole tippunut joka päivä edes vähän niin johan ketuttaa.Nyt kyllä mietinkin että jos kävisi sinä aamuna vaakassa kun alotan nutrin ja sitten vaan kävisi viikon välein niin luulis että siinä ajassa ois aina vähän tippunut.mietin myös tuota kasviksien lisäämistä sitten kun pääsee alkuun..mutta mitkä kasvikset ois parhaita käytettäväksi?mitä itse ajattelisit?oletko muuten mistä päin suomea? - nutraamaan82
Huomenta!
Kävikin niin että oli niin fiilis päällä eilen että ostin nutripakkauksen ja tänään siis aloitin.Aamupalaksi patukka ja kahvia..Lähtö 100,9kg.Ehkä sitten kuitenkin meen vaakaan huomenna aamulla että näkee heti toivottavasti positiivisia lukemia =)
Fiilikset on aika korkeella että toivottavasti tää lähtee hyvin käyntiin.. - äityliini1984
3. päivä
9.2 to 92,2 kg (-1,1kg)
10.2.pe 91,9 kg (-1,4kg)
11.2 la 91,5 kg (-1,8kg)
Moikka taas / Huomenta!
Hieno juttu, että päätit aloittaa nyt :) \o/ Hurraa!!!
Mä kirjoittelen täältä Vantaalta :) mistä päin itse olet? Ja kasviksista parhaiten varmaan sopisi esim. kurkku (sisältää paljon nestettä) ja porkkana (vähän kaloreita, mutta hyvää pureskeltavaa) kesällä tulee kaunis rusketus.
(Paitsi, että mä en rusketu, mä palan........ :/ ) sitten kukkakaali/ parsakaali.
Tuosta aloittamisesta vielä, niin mulle on aina ennen käynyt niin, että juuri kun olen aloittanut, niin sitten on tullut muka joku "elämääkin suurempi meno/ tapahtuma" ja olen ajatellut, että tottakai mun pitää syödä / juoda tms. mutta nyt mä päätin, että olkoon mikä tahansa tapahtuma, niin en aio laittaa tätä toissijaiseksi.
Esim. tänään lähtää elokuviin pitkästä aikaa miehen kanssa kahdestaan, lapsi lähtee hoitoon. Alunperin ajateltiin, että voitaisiin ottaa punkkua ja ehkä käydä syömässä jossakin, mutta. MUTTA. Ei nyt. Voin mennä leffaan kyllä, mutta miksi pitäisi käydä syömässäkin? tästä kropasta näkee, että olen kyllä päässyt ulossyömään useammin kuin kerran. Ja punaviiniä olen myös maistellut aikaisemminkin, joten pystyn kyllä olemaan ilmankin.
Jostain luin joskus aika hyvän vinkin; Jos aloitat laihdutuksen, aloita se HETI. Aina tulee synttäreitä, illanistujaisia, menoja ja kaikkea muuta. ÄLÄ venytä laihdutuksen aloittamista perusteella " sitten loman jälkeen...../ mä aloitan sitten vasta maanantaina...../ ensi kuussa kun kuukausi vaihtuu.../". JOS haluat tuloksia, Aloita HETI. :)
Mä olen laihdutellut vähän sikin sokin aiemmin, mulla oli silloin lähtöpaino 94,5kg.(joulukuussa) Ja onpa kiva kun tänään tuli -3kg siitä :)
Ja on kyllä kiva kun paino tippunut melkein pari kiloa tässä muutamassa päivässä! :)
TSEMPPIÄ SINULLE! Älä anna mieliteoille periksi, ne vaan yrittää vaania siellä sua!! =) Jatketaan harjoituksia! - nutraamaan82
Moikka!
Asustellaan Sipoossa että ihan tässä kivenheiton päässä Vantaasta =)
Nyt päivä puolessa ja ihan suht hyvin on mennyt ei ole nälkää ja mielitekoja vielä ainakaan ollut.Ehkä ne tulee sitten illalla kun telkkarista tulee Putous ja sillon ollaan aina ostettu jotain hyvää sen kunniaksi...
Nyt ainakin huomasin että veskissä saa käydä vähän useemmin kun aikaisemmin.
Mietin sitä kun on tätä täys nutrausta vetänyt jonkin aikaa niin jos voisi lisätä nuudeleita ruokavaliooon kun niissähän ei ihan hirveesti ole kaloreita..Mitä mieltä olet?Itse tykkään hirmuisesti nuudeleista.
No huomenna katotaan mitä vaaka näyttääpi aamulla..
Meinasin tästä vielä koiran kanssa lähteä lenkille ja sitten saunaan.
Putous kun alkaa niin syön varmaan sen pastan ja lisäksi sen vanukkaan.
Aamulla söin suklaapatukan ja join kupin kahvia.
Onhan kahvi sallittu ainakin kuppi tai kaksi päivässä...?
Muistaisin jostain niin lukeneeni ainakin.
Tsemppiä sinne ja hyvää lauantain jatkoa.
Vois melkein sähköpostinkin kautta kirjotella jos [email protected]- Sitähän sää kysyit
ITäällä toinen nutraava äityliini. Nuudeleihin ei kyllä ole varaa. Niistä tulee äkkiä pari sataa kaloria, mutta ennen kaikkea hiilarit paukkuvat yli ennen kuin ehdit suutasi avaamaan.
Tästä taas seuraa ( vaivalla ) saavutetun lievän ketoositilan menetys- Ja tuloksena armoton nälkä...Kahvin tai kaksi olen päivään juonut, siitä ei ole muuta haittaa kuin ylimääräiset wc-käynnit. Muistathan juoda joka kuppia kohti lasillisen vettä.
- nutraamaan82
HUomenta!
Kävin vaakassa ja samaa se näytti kun eilen aamulla..Ihme juttu kyllä kun ei yhtään ollut laskenut.Kroppa tuntuu jotenkin erillaiselta kun aikasemmin ja vatsa pitää ihme murinaa välillä.
Nyt vaan toivotaan että vaaka huomenna näyttäis edes jonkin verren laskua. - xXx
Osanutrauksella (proteiinipirtelö aamulla ja illalla, ravintolalounas) lähtenyt 4 kiloa neljässä viikossa ja vielä 8 kg edessä. Painoa 117 kg ja rinnanympärys 130 cm, pituutta 182 cm.
Itsellä pirtelöt täältä: mass.fi, 32 € kahden kilon (20 päivää) purkki. Itsellä menee nuo ihan veteen sekoitettunakin. - nutraamaan82
Huomenta!
Täällä vaaka näytti tasan 100kg tänään eli 0,9kg lähtenyt nyt..jee..
Eilinen päivä oli jokseenkin vaikee koska teki mieli syödä leipää ja keksejä.
No onneksi se meni ohi mutta maha murisi eilen koko illan ja nytkin heti aamusta.
Eilen piti syödä tomaatti pasta mutta se oli kyllä aivan kauheen makusta että sain lusikoitua vaan yhen neljäsosan ehkä söin sitten tilalle vähän kurkkua.
Nyt aamu kahvia ja suklaa patukka..
Ai mieleen tuli kun tilasin tonalinia pari purkkia niin kai niitä voi syödä tässä nutraamisen rinnalla..? Hope so =) - äityliini1984
9.2 to 92,2 kg (-1,1kg)
10.2.pe 91,9 kg (-1,4kg)
11.2 la 91,5 kg (-1,8kg)
12.2 su 92,3 kg
13.2 ma 93,0 kg
Huomenia!
Itsellä kanssa se tomaattikeitto tuottaa ongelmia (on ihan kamalan makuista).
Pirtelöt ja liemet parhaimpia.
Ja sitten...
Viikonloppuna lipsuin sen verran, että tänään paino oli taas 93kg.
Mentiin miehen kanssa elokuviin (kun lapsi lähti hoitoon). Ja sitten käytiin syömässä...ja otettiin punkkua.... ja Blaaaaaah. Oon tosi pettynyt itseeni :(
Mutta, en anna tuon lannistaa itseäni, tänään jatketaan täysnutrauksella!
Mä ainakin juon kahvia pari, kolme kertaa päivässä rasvattomalla maidolla, on pakko. Siitä en suostu luopumaan. :) - Muhkea mamma
Lähden tänään mukaan! Täällä myös kahden lapsen äippä Etelä-Savosta. Kesään mennessä -15kg olisi aika muhkea, ettei sitten tursuilla mekoista yli. Aamu aloitettu 3* kahvi, siitä en luovu vaikka mikä olisi =D Aamupaino unohtui ottaa, joten otetaan sitten huomenna vaikka tänään aloitellaan. Minulla on keittoja ja sheikkejä ainakin kahden viikon tarpeiksi, sitten ostellaan lisää =) Mitä liikuntaa meinaatte tehdä vai meinaatteko? Itse crosstrainerilla meinasin vähintään 5km/pv sitkutella.
- nutraamaan82
Moi!
Minä ainakin pyrin käymään koiran kanssa vähän pidemmällä lenkillä joka päivä paitsi jos ihan kauheesti pakkasta niin sitten en kyllä.
Mieheni kanssa tilattiin juoksumatto ja pitäisi vissiin tulla tällä viikolla niin sillä alottelen sillain varovaisesti kohottamaan kuntoa.Meillä on myös crosstraner jota ajattelin ruveta kättämään myös pikkuhiljaa.Sitten vielä on kahvakuula 8kg tulossa postissa niin meinasin että joka päivä tekisi noista vaihtoehdoista jotakin.Luulisi ainakin että rupeisi tapahtumaan keholle jotakin..
Itse täytän toukokuussa 30v ja tavotteena ois jos siihen mennessä saisin ainakin 10kg pois.Pidän väli tavotteita tässä matkalla eli eka tavote on päästä alle sataan sitten seuraava ois varmaan 95kg...
- äityliini1984
Huomenta! Ja Oikein mukavaa Ystävänpäivää kaikille!! :)
Kiva kun ollaan saatu porukkaan mukaan uusia!! :) :)
Ja sitten:
9.2 to 92,2 kg (-1,1kg) pelkät nutrit
10.2.pe 91,9 kg (-1,4kg) pelkät nutrit
11.2 la 91,5 kg (-1,8kg) mässäilyä....
12.2 su 92,3 kg mässäilyä....
13.2 ma 93,0 kg pelkät nutrit
14.2 ti 91,9 kg
Eli, paino tippui taas. =) Jippii!!!!
Mä ajattelin, että pyrin käymään tunnin mittaisella vaunulenkillä lapsen kanssa päivittäin, tietty pakkasrajoitusten mukaan. Meiltä löytyy kunnon käsipainot (oikein miehekkäät, sellaiset, joihin saa lisättyä levyjä jos tuntuu liian kevyiltä), mutta ainakaan vielä en ole jaksanut niiden kanssa alkaa treenaamaan.
Sitten olis tuo nintendo wiin zumba tanssi jutut ja joku active sport peli, jossa on joku ns. oma personal traineri. Joulun aikoihin kokeilin sitä ja huh, hiki virtas ja kroppa oli tehneen tuntuinen seuraavana päivänä, joten toimii. Ehkä aloitan siitä 3:n viikon ohjelmasta.
Tavoitteista sen verran, että mun olis tarkoitus palata kesään mennessä töihin ja sinne haluaisin marssia ainakin sen 10-8kg hoikempana. (Tai siis samanpainoisena kuin olen siellä ollutkin). Ja sitten jatkaa painonpudottamista, että pääsisin edes sinne 75 kg. Se riittäis mulle paremmin ku hyvin ku pituutta 166cm. Olisin tietty silloinkin vielä hieman ylipainoinen, mutta hieman on jo huomattavasti parempi ku vaikeasti ylipainoinen.
Mutta siis, paino tippui viikonlopusta huolimatta ja 400g vaje, että oltais taas samassa pisteessä ku ennen lipsahtamista. Meinaan lähteä taas lenkille.
Millä aiotte palkita itseänne kun pääsette ekaan välitavoitteeseen? Ja mikä teillä on eka välitavoite?
Mä ajattelin laittaa itselleni ekan välitavoitteen 88kg. Ja sitten lähden parturiin. ajatella, 3,9kg jäljellä :)))
Mutta, huomisiin! - nutraamaan82
Moikka!
Täällä vaaka näytti aamulla 99,6kg eli kolmessa päivässä lähtenyt 1,3kg.
Itselläni oli eka tavoite alle 100kg ja se on nyt saavutettu,jee..
Seuraava tavote oiskin sitten 95kg mutta kilo kerrallaan myös on tavoite.
Sitten kun 10kg lähtenyt niin isännän kanssa ravintolaan ja ehkä vähän ottaa siideriä ym..Saatanpa vielä palkita myös kampaajalla itseni jos tuo 10kg menee nopeestikkin rikki..Tsemppiä jatkoon =) - äityliini1984
Wow! hieno juttu, että saavutit ekan välitavoitteen! Onnea!!!! :)
Tulin juuri lenkiltä ja olipa mahtavaa kävellä! aion jatkaa tätä! :)
nyt juuri tomaattiliemi tuossa edessä :) - tollot uskoo kaiken
heittäkää tollaset nuti kuti dieetit mäkeen ja menkää salille ja ulos harrastamaan kunon liikuntaa niin voitte laihtuakkin joskus.
- satakiloo
mene ite, mitä täällä kyyläät
- äityliini1984
Huomenia taasen!
14.2 ti 91,9 kg pelkät nutrit
15.2 ke 91,5 kg
Nyt ollaan taas samoissa lukemissa, ennen lipsumista. Hyvä juttu!
Tänään ei varmaankaan päästä ulos, kun eilisestä saakka taivaalta tuprutellut lunta. Ja sama jatkuu edelleen.
Mitkäs ovat fiilikset kanssasisaret? Tökkiikö nutrailu?
Mulla ei vielä ja hyvä niin, koska paketteja jäljellä vielä jonkun verran :)
Ajattelen vain tavoitettani ja ensi kesää kuinka olisi mahtavaa mahtua vanhoihin vaatteisiin.
Tsemppiä! Tsemppiä! - nutraamaan82
Huomenta!
Täällä kyllä vähän tökkii ja eilen teki mieli vaikka mitä syödä mutta pinnistelin.Ostin nutrin kanakeittoa ja ei oikeen mee alas että halvalla saa ne jos joku tahtoo..
Ai niin ja paino siis tänään neljän päivän jälkeen -2,3kg.
Seuraava tavoite siis häämöttää jo 3,6kg päässä..
Mietin kyllä että josko sitä vaikka suo itselleen yhden näkkileivän päivässä jopa ilman rasvaa sekin maistuisi hyvälle ja sais nakerrella jotain.
Eilen ostin naturdietin mustikka pirtelö paketin ja se on jopa ihan hyvää,
Tsemppiä siskot =) - Muhkea mamma
Huh, minun aloitus meni aika surkeasti, uusi tuttava raahasi kahtena peräkkäisenä päivänä syömään enkä uskaltanut kertoa että dieetillä ollaan =D mutta nyt kun tylsyys (arki) jatkuu, jatkuu myös dieetti =) Punnitsen itseni aina maanantaisin. Nyt paino siinä 95kg hujakoilla, taidan tehdä ensimmäisen punnitukseni maanantaina ja siitä sitten tiputellaan. Aamu alkoi jälleen kolmella kupilla kahvia, 0,5l vettä sekä crosstrainerilla sitkutellessa. Hullu masiina, kyllä on paikat hapoilla =D Ajattelin ennen jokaista ruokailua ottaa hien pintaan, näin varmistan että ainakin se 5km tulee päivässä treenailtua.
Mitäs ylläoleva pyytäisit keitoista postikuluineen?- nutraamaan82
Tuo kanakeitto maksoi tarjoustalossa 17e ja siinä on 15 pussia nyt siis jäljellä13 pussia.jos et tuota itse laatikkoa tarvitse niin mahtuu pienenpään esim.kuoreen ja silloin ei varmaan postikulut ihan kauheen paljoa ole.saat ne 10e lla ja siihen sisältyy postitus =)
- Muhkea mamma
nutraamaan82 kirjoitti:
Tuo kanakeitto maksoi tarjoustalossa 17e ja siinä on 15 pussia nyt siis jäljellä13 pussia.jos et tuota itse laatikkoa tarvitse niin mahtuu pienenpään esim.kuoreen ja silloin ei varmaan postikulut ihan kauheen paljoa ole.saat ne 10e lla ja siihen sisältyy postitus =)
Okei, kuulostaa reilulta :) laitatko s-postiosoitteen, voin laittaa viestiä? :)
- nutraamaan82
Muhkea mamma kirjoitti:
Okei, kuulostaa reilulta :) laitatko s-postiosoitteen, voin laittaa viestiä? :)
- satakiloo
:D mä aloitin naturdietillä. vuosi sitten tiputin 7 kg. sillon mulla oli kamala tarve purra jotain koko ajan ja keksin että purkka on siihen loistava apu!!!! kandee kokeilla!
- nutraamaan82
Huomenta!
Täällä alkoi 6 päivä ja vaaka näytti 0,5KG enemmän kuin eilen.Siis paino nyt 99,1kg ja pudotusta 1,8kg.Eilen kävin lenkillä koiran kanssa 45min sekä tein lumitöitä pihalla.Illalla söin nuudeleita n.150g sekä säilyke herkkusieniä ja papuja vähän.Kalorit jäi eilis päivänä johonkin 750 paikkeille.Koko muun päivän söin vaan nutreja ja perheelle tein nakkisoppaa niin siitä söin vaan vähän lientä ja muutaman palan porkkanaa.Kevyesti kuitenkin.Koitan soveltaa noiden nutrien rinnalle jotain kevyttä syötävää sillon kun tuntuu siltä.Eilen oksetti melkein kaikki nutri tuotteet aamulla varsinkin suklaapatukka..mustikka pirtelö uppos suht hyvin onneksi.
Katotaan mitä paino huomenna näyttää..toivottavasti miinusta eikä enää plussaa.
Tänään koitan olla pelkillä nutreilla mutta en meinaaihan itteeni kiduttaa että jos tuntuu vaikeelta niin syön vaikka näkkileivän tai jotain missä vähän kaloreita ja suht vähän hiilareita.Kyllähän sen painon pitäisi laskea kuitenkin kun muistaa vaan liikkua. - äityliini1984
Aurinkoista torstaita!
15.2 ke 91,5 kg nutrit pari palaa leipää
16.2 to 91,1 kg (-2,2 kg lähtöpainosta)
Jippii Jippii Jippii! ENÄÄ vähä reilu kilo ja pääsen ekaan tavoitteeseeni, eli paino alkaa 8:lla =))))
Olen nyt syönyt tuon kasvisliemen / tomaattiliemen kanssa yksi, kaksi palaa leipää. Koska laskin, että jos heitän lapsen kanssa noin tunnin mittaisen vaunulenkin, niin siinä kulutan samanverran kaloreita.
Nyt alkaa mullakin tökkiä hieman noi nutrit, mutta tänään taas aamulla kun kävin vaa'assa niin kummasti sain lisämotivaatiota! Olen nyt saanut 9:ssä päivässä -2,2kg pois. Olisi lähtenyt varmaan enemmänkin, JOS en olisi lipsunut.....
TSEMPPIÄÄÄÄÄÄ!!!! :)
Ajatellaan tulevaa kesää!! - äityliini1984
Ihanaa viikonloppua!!!!
17.2 pe 90,6 kg (-2,7kg - " - )
Vielä 700g tiputettava ja pääsen aloittamaan 8:lla!!! JEE! - lollie
Hei vain!
Täälläkin nutrataan :)
Eilen aloitin, eli toiveikkaana (vielä) ollaan! Viime kesänä tipautin nutreilla 7 kg pois, mutta loman alkaessahan sekin homma kusahti. Nyt uusi yritys!
Olen siis 23-vuotias nainen, pituutta 165 ja painoa aloittaessa eilen 88,5 kg.
Tarkoituksena vetää nutrilettia ja naturdietiä sekä muuta kevyttä, kuitenkin kalorit max 600/pvä.
Eilen siis aloitin, pelkillä nutreilla mentiin, ja tänään samoin.
Aamulla vaaka näytti tasan 87 kg, eli hyvä mieli heti aamusta :)
En ala tällä kertaa stressaamaan kuitenkaan sen kovemmin pudotustahdin ym takia, mutta tiukkana pysyn kuurini kanssa.
Jee! Tsemppiä teille myös :) - äityliini1984
Huomenia huomenia!
18.2 la 90,8 kg (-2,5 kg - " - )
Pari sataa grammaa tullu lisää???!!
No, ei haittaa menoa, tänään taas lenkille.
Tsemppiä!
Ja tervetuloa uusi! =) - lollie
Aamupaino tänään 86,4! Ohoh. No, tästä se sitten todennäköisesti hidastuukin...
Eilinenkin siis meni pelkillä nutreilla, tänään voisi tehdä jotain kevyttä pureskeltavaa.
Jos pelkät nutrit muuten tökkii, niin kannattaa ottaa mukaan Knorrin soupe naturelle-keitto. Vaihtelu virkistää :) makuja oli kai 4 erilaista, itselleni lähti kaupasta mukaan vähäkalorisimmat vegetable ja tomato&basil. Tuossa kasviskeitossa siis 30kcal/100ml ja 5dl:n pöniköitä ovat siis. Todella kevyttä! Purkista siis 2 annosta, ja kevyemmäksi jää 2,5dl:n annos, kuin nutrilla. - äityliini1984
19.2 su 91,1 kg (-2,2 kg - " - )
Kiitos vinkistä lollie! Täytyykin kokeilla noita! :) - lollie
Eilen ei tosiaan jaksanut pelkkää nutria, yksi ateria olikin tuo knorrin soppa ja toiseksi tein kanasalaatin. Illalla jopa vähän saunasiideriäkin hörpin, kalorit jäi kuitenkin alle 600, yksinkertaisesti ei aina "ehdi" syödä :D olinkin kyllä melkein koko päivän liikkeellä :)
Aamupaino tänään siis 86,3 kg, eli 2,2 kg lähtenyt alkupainosta...kyllä se tästä lähtee! - lollie
Jaahas, nytpä on paino jämähtänyt tuohon 86,3 kiloon...
No, tänään taas pelkät nutrit nassuun :) eilen ja lauantaina siis nutrien ohessa olen mutustanut salaattia, raejuustoa ja keittoa.
Kyllä se tästä... :) - äityliini1984
20.2 ma 91,6 kg (-1,7 kg - " -)
TAAS noussu...... PRKL! Periksi ei anneta. "Se aika kuusta" taas tulossa, joka näemmä nostaa..... Greit. Ihanaa olla naaaainen. =) - lollie
Tänään starttasi kuudes päivä, ja aamupaino 85,6! Jes! Aloituspainosta saatu irti siis 2,9 kg.
Onnenpäiviä odottelen minäkin kauhulla, koska itse turpoan aina siihen aikaan...onneksi ei vielä pariin viikkoon, mutta kuitenkin.
Tsemppiä! - nutraamaan82
Huomenta!
Täällä paino junnannu paikoillaan jo neljä päivää..ei siis ole liikkunu ylös eikä alas.Nutreja oon ottanu lähinnä nyt vaan pirtelön aamupäivällä ja syönyt aika normisti kaks ateriaa..mutta kalorit on jäänyt joka päivä johonkin noin 800 paikkeille.Perjantain tuli odotettu juoksumatto jossa oon kävellyt sekä juossut joka päivä ainakin parin kilometrin verran.eilen tosin vaan kerran kävelin kilometrin koska jalat ja pakarat aika hellinä.Paino on pysynyt alle sadassa joka oli se eka tavoite ja siinä on pysytty nyt en vaan tajuu kun ei liiku miihkään johtuukohan tosta juoksumatolla trenailusta..niin ja ne kuukautisetkin pitäs tulla tai piti jo sunnnuntaina mutta ei oo vielä näkyny.raskaana en voi olla mutta vissiin kroppa jotenkin sekasin kun karppasin kuukauden ja nyt ollu vähillä kaloreilla plus synnytyksestä 5kk.no katotaan mihin suuntaan lähteepi.tsemppiä muille ja aurinkoista päivää =) - lollie
Huomenta vaan!
7.päivä, aamupaino 85,2. Hyvin on tällä kertaa lähtenyt käyntiin tämä kuuri. Ehkäpä vaaka voisi huomenna näyttää jopa alle 85...
Tuo painon jumahtaminen on todella turhauttavaa, eikä tosiaan motivoi. Itselläni kävi viimeksi niin. Mutta kuuleman mukaan se paino alkaa kyllä tippua (vauhdilla) jumituksen jälkeen :)
Useamman vuoden painoni on heilunut siinä 89-93 kilon välillä, viime kesänä pääsin jo 86 kiloon, mutta muutama tuli taas laiharin loputtua takaisin.
Joku mielenhäiriö iski nyt hieman ennen joulua, jolloin sain taas muutaman kilon pois...eli paino alkanut onneksi 8:lla alkuvuoden :D
Vaikealtahan se välillä tuntuu noita litkuja saada alas, itse kaipasin lisää vaihtelua taas...onneksi oli vielä Naturdietin juomajauheet alessa, joten nappasin mansikka-vaniljan ja päärynän vielä matkaan.
Ja tätä kuuriahan ei helpota se, että mieheni mässäilee tyytyväisenä kaikenlaista...milloin on sipsipussi auki pöydän kulmalla jne...mutta toisaalta, voi sitä onnistumisen ja riemun tunnetta, kun jättää nuo namit rauhaan ja heittää jauheen ja veden sheikkeriin :D
Tsemppiä kaikille, kyllä me pystytään siihen! :) - äityliini1984
AURINKOISTA keskiviikkoa!!!
21.2 ti 92,1 kg
22.2 ke 92,1 kg
Myönnän heti. En ole pysynyt nutreissa... enkä ole liiemmin laskenut kaloreitakaan. Mutta olen syönyt ihan iisisti. Ei siis mitään syöminkejä. :)
Paino noussut, kuten huomaatte. Turhauttavaa ja ärsyttävää. Vatsaa koskee ja muutenkin turvonnut olo. :(
Mutta, tänään taas nutrit kehiin. Viikonloppuna juhlitaa synttäreitä, sekä sitä seuraavalla viikonlopulla....käääääks. Periksi ei voi antaa, KOSKA nyt ku aurinko paistaa jo niin ihanasti, niin se kertoo siitä, että muutaman kuukauden päästä on kevät ja haluan mahtua niihin vaatteisiin, mitkä tuolla kaapissa odottaa.... :)
Painon junnaamisesta:
Olen lukenut, että nutreilla saattaa käydä noin, että paino pysyy jonkun aikaa samassa ja sitten rytinällä menee alas. Joten, no hätä! :)
Ihana lukea, ketkä ovat saaneet painoa alas! Ja pysyneet tiukkana, HIENOA! Nyt ei luovuteta naiset hyvät!!! :))) - äityliini1984
21.2 ti 92,1 kg
22.2 ke 92,1 kg
23.2 to 91,6 kg - lollie
Huomenta!
Aamupaino 84,6! Uskomatonta! 8. päivä siis käynnistyi, ja painoa lähtenyt 3,9 kiloa.
Erittäin hyvillä mielin jatkuu :) - lollie
Aamupaino tänään 84,4 kg. Ei siis suurta muutosta eiliseen, mutta ainakin edelleen alaspäin mennään.
Eilen yksi ateriani olikin ratatouille, tuntui että täytyy pureskella jotain. Hyvää oli! Jospa tänään olisi taas pelkkä lisää-vain-vesi-ja-sekoita - päivä :) - kesäkuntoon!
Moikka! Mukava lukea teidän muiden nutrauksesta =). Minä olen käyttänyt näitä 5 päivän starttipaketteja tässä laihdutuksen tukena pari kertaa. Aloitin viime elokuussa laihduttamaan raskauden jälkeen 91 kg:sta. Laihdutuskeinona olen käyttänyt kaloreiden laskemista mutta kun on ruvennut junnaamaan, olen ottanut tuollaisen Nutripaketin. Sain sillä 84 kg --> 81 kg ja samoin 79 kg --> 77 kg. Nyt on tässä junnattu taas jonkun aikaa, paino heitellyt 76-77 kg:ssa jo muutaman viikon ja päätin taas aloittaa Nutrit =). Nyt on toinen päivä menossa. Eilen vaaka näytti 77.3 ja tänään 76.4. Minulla tämä on toiminut näin ja kilot ovat pysyneet poissa, kun olen sitten kuurin jälkeen ruvennut syömään kevyemmin sen mukaan, paljonko paino on pudonnut. Päätä on särkenyt tänään, mutta tiedän että se helpottaa pian. Minä en itse niinkään tykkää noista Nutrien mauista, mutta meneehän ne. Parasta ovat suklaapirtelöt ja patukat. Tsemppiä teille kaikille ja on kannustavaa lukea täältä muidenkin kokemuksia!
- lollie
Tänään 84,1 kg. Nutrilitkujen kanssa ei tällä hetkellä edes tee kovin tiukkaa, ja maha selvästi tottunut pieniin annoksiin. Nälän tunne siis poissa :)
Itselleni tuo 5 päivän starttipaketti ei oikein sopinut, "koko ajan" piti olla syömässä, ja ne pastat ja vanukkaat oli todella haastava saada kurkusta alas. Patukat oli ihan jees, mutta jotenkin niin täyttäviä, etten ole niitä nyt edes ottanut mukaan tähän kuuriin.
Itselleni tuntuu sopivan hyvin nuo pussit (juomat ja keitot) kun annoskoko ja energiamäärä suunnilleen sama kaikissa. Maku on kylläkin jauhoinen, ja jotkut keitot ei tosiaan ole makuelämyksiä. Alas ne menee, kun tietää painon tippuvan. - lollie
Ohhoh, unohdin täysin astua vaa'alle heti aamusta...päivällä hoksasin, ja näytti 83,6 kg! Hurjaa tahtia on tippunut siis.
- lollie
Vieläkin jaksaa! Aamupaino tänään 82,7 :) Housut lököttää ja paidat ei ole niin pinkeitä enää. Himpun verran vielä kiristää mun tavoitehousut, mutta ehkäpä parin päivän päästä... :)
Mieskin totesi viimein, että kyllä huomaa painon tippuneen.
Saapa nähdä kuinka vakavaksi se menee kun paino tippuu lisää. Sanoi meinaan parin nutripäivän jälkeen, että vie minut tonnilla shoppailemaan, kun paino menee alle 75:n :D hahhah, vitsinä tietty, mutta nytpä se ei enää tunnukaan niin hauskalta...
Miten teillä muilla menee? - Vaza Maggara
Tääkin Nutri-ketju on kyllä jo niin venynyt, että en tiedä pitäisikö mun enää täällä aloittaa, mutta aloitanpahan nyt kuitenkin...
Olen päälle nelikymppinen nainen, pituus 170, paino 85,4. Kaikkea on kokeiltu, karppaamisesta Painonvartijoihin, juoksusta punttisaliin. Paino vaan pysyy samassa kaikesta huolimatta. Kokeillaan nyt sitten tätäkin.
Suunnitelmani on pysytellä muuten pusseissa ja patukoissa, mutta sallitun vihersalaatin aoin syödä kerran päivässä että olisi olo, että on jotain oikein syönytkin. Soppia aion maustaa jollain ja muuten juon kalorittomia light- limuja jonkin verran, koska ne täyttää mahalaukkua. Tavoite on saada painolukemaa alkamaan numerolla 7. Niin vähän olen painanut joskus 20 vuotta sitten viimeksi.
Alkoi ottamaan niin päähän kun en pääse en sitten millään tuohon 70- lukulaisiin, että päätin olla Nutreilla sitten vaikka loppuikäni- prkl!!!! Ruoka ei näköjään sovi mun vartalolle. - lollie
Tervetuloa tänne vaan!
Mulla aamupaino tänään 82,5. Niin kauan kun vähenee, niin motivaatiokin pysyy hyvänä :)
Keittoja olen minäkin maustanut, joskus kasviskeiton sekaan pakastepinaattikuutio, kanakeittoon olen joskus huiskinut currya...ihan kivaa vaihtelua. Se nutriletin tomaattikeitto on tosi kamalaa, mutta joskus olen siihen iskenyt muutaman kirsikkatomaatin paloina, jotenkin keventää sitä makua.
Tsemppiä, tsemppiä! - lollie
Huomenta!
Täällä on paino jumittunut, eli edelleen 82,5 kg näyttääpi vaaka. Jospa se tästä vielä vilkastuisi :) - Vaza Maggara
27.2. lähtöpaino oli siis 85,4 kg ja täysNutraus alkoi tänä aamuna.
28.2 86,1 kg Nutrit yksi vihersallaatti (= salaatinlehtiä, tomaatti, pala kurkkua, ruokalusikallinen raejuustoa)
29.2. Nutrit yksi vihersalaatti (= salaatinlehtiä, tomaatti, pala kurkkua,ruokalusikallinen raejuustoa) Pirtelöiden sekaan olen joskus lisännyt rasvatonta maitoa ja muutaman mustaherukan.
1.3. 84,4 kg
Tokana päivänä tuli armoton nälkä ja kylmä. Maha huusi ruokaa jatkuvalla kurinalla. Onneksi siihen auttaa kun juo lasillisen light- limua, hiilihapot kummasti täyttää mahalaukun. Purkan pureskelu on helpottanut myös. Tänään tuntuu jo aika normaalilta. - lollie
Päivä nro 16, aamupaino 82,1 kg. Kokonaisuudessaan pudotettu siis 6,4 kiloa :)
Hieman rasittavaa, kun painon tippuminen on hidastunut. No mutta, ainakin se tippuu!- Vaza Maggara
Onnittelen, lollie. 6,4 kiloa näkyykin jo jossain.
Oma aamupainoni oli tänään 84,2. Päivä on numero 4 ja yhteensä pudotusta 1,2 kiloa, mikä on mielestäni huimasti tässä ajassa. Tosin pelkään, että se on sitä kuuluisaa pelkkää nestettä, mutta tavoitteeni onkin nähdä ensimmäistä kertaa kahteenkymmeneen vuoteen vaakassa eka numero 7. Joten aivan sama mitä lähtee, kunhan lähtee!
Ostin jotain uutuutta- Naturdietin mustikka pirtelöä, joka oli vieleä hieman kalliimpaa kuin Naturdietin muut pirtelöt. Luulin siten makuelämyksen olevan päätähuimaava, mutta maistuikin yllättäen melko kitkerälle. No, juodaan pois kun kerran tuli ostettua. - Muhkea
Vaza Maggara kirjoitti:
Onnittelen, lollie. 6,4 kiloa näkyykin jo jossain.
Oma aamupainoni oli tänään 84,2. Päivä on numero 4 ja yhteensä pudotusta 1,2 kiloa, mikä on mielestäni huimasti tässä ajassa. Tosin pelkään, että se on sitä kuuluisaa pelkkää nestettä, mutta tavoitteeni onkin nähdä ensimmäistä kertaa kahteenkymmeneen vuoteen vaakassa eka numero 7. Joten aivan sama mitä lähtee, kunhan lähtee!
Ostin jotain uutuutta- Naturdietin mustikka pirtelöä, joka oli vieleä hieman kalliimpaa kuin Naturdietin muut pirtelöt. Luulin siten makuelämyksen olevan päätähuimaava, mutta maistuikin yllättäen melko kitkerälle. No, juodaan pois kun kerran tuli ostettua.Hei kaikki. Ottaisitteko mukaan vielä yhden muhkean mamman? Painoa 101,40 kg ja pituutta 166cm. Ikää löytyy 31 vuotta ja olo on kuin sotanorsulla! En enään tunne itseäni peilistä ja tuntuu että paino vaan lisääntyy ryminällä. Annoskoot pielessä ja syön aina kun on tylsää/ottaa päähän/ oon iloinen.. Niin siis millä vaan tekosyyllä. Nyt sille kuitenkin tuli loppu! Alotan nutraamaan huomenna ja toivoisin saavani tukea ja tsemppausta täältä teistä :).
- lollie
Heipparallaa!
Taas on paino jumittunut, nyt se pysyy sitkeästi tuossa 82 kilossa. Heiluu edestakaisin, välillä parisataa grammaa miinusta, välillä plussaa. Eipä silti luovuteta, kyllä ne läskit irti saadaan :)
Ilmeisesti tällainen painonpudotus-hihkuminen on tarttuvaa, sillä mieheni pohti josko hänkin hieman pitäisi kuuria kanssani, jee!
Tervetuloa joukkoon minun puolestani, Muhkea, ja kovasti tsemppiä koitokseen! :) - lollie
Noniin, 81 alkaa lukema...ja päättyy ,8 :D ei suurta muutosta edelleenkään siis. Nutreissa on tiukasti pysytty, ja jonkin verran liikuttukin. Kummaa että se näin kovasti hidastuu niin kamalan nopean alun jälkeen.
Mutta totesinpa, että painoindeksi ainakin saa hyvälle mielelle. Aloittaessa se oli 32,5 ja nyt tasan 30. Eli ihan muutama sata grammaa pois, niin en ole enää merkittävän ylipainoinen, vain lievästi ;)
Aijai, en jaksa odottaa että vaaka näyttää minullekin sen 7:lla alkavan luvun. Ehkä viikonloppuna sitten.
Miten muilla menee? Tsemppiä kovasti kaikille! :) - Muhkea
Tänään alkoi minun painon pudotus urakka.
Ihan hyvin lähtenyt käyntiin. Tuo suklaan makuinen sheikki on ihan jees.
Palaan varmaan huomenna tunnelmiin painopäivityksin.
Lollie, juothan tarpeeksi vettä? Sillä veden määrällä on paljon merkitystä. Nutrasin kesällä ja sain kuukaudessa 9kg tippumaan. Jossain vaiheessa tuli tosiaan hitaampi vaihe johon veden määrän ja liikunnan lisääminen auttoi kummasti :).
Ja alussahan tosiaan lähtee niitä nesteitä, tuossa vaiheessa lähtee jo varmaan rasvaakin, joka tietty on hitaampaa.
Tsemppiä! - Muhkea
Niin ja muuten kannattaa käyttää mittanauhaa, se kertoo oikeasti usein enemmän kuin vaaka.
Aloitin kesällä vyötärön ympäryksellä 97,5cm ja kuukauden jälkeen se oli 85 cm. Loppuviikkoina tosiaan paino ei paljon liikkunut mutta senttejä lähti silti :). - lollie
21. päivä - aamupaino tasan 81 kg. Aloituksesta siis 7,5 kg lähtenyt :) Näin "vähän" olen viimeksi painanut joskus lähemmäs 7 vuotta sitten...
Muhkea, kovasti tsemppiä, etenkin alkuun! Itselleni nutraamisen 2-3 ekaa päivää on vaikeimmat, mutta sitten menee jo ihan kivasti.
Mittanauhaa olen kyllä käyttänyt, muutama sentti lähtenyt kyllä. No, senkin huomaa oikeastaan vaatteista -> ne, jotka ei ennen mahtuneet päälle, menee nyt kevyesti ja ehkä jopa roikkuvat. Uskomatonta!
Hieno pudotus sinulta, kuukaudessa 9kg on hieno suoritus, mutta nuo sentit, VAU!
Ja kiitokset muistutuksesta, veden juominen jää välillä vähemmälle. Ihan normaalistikin juon kyllä vettä todella paljon, mutta jotenkin tässä kuurin kanssa kaikki unohtuu :D teetäkin juon ihan sellaisenaan, kahvia mustana ja jotain kivennäisvesiä ja light-limujakin joskus.
Tsemppiä vaan! - lollie
Noniin, 80,6 kg. Olin ehkä jopa vähän ihmeissäni, kun on muutos eiliseen...Eilen alkoi tökkiä oikein urakalla, ensimmäistä kertaa. Tuntui, että on pakko saada jotain "hyvää". 2 ateriaa meni nutreilla ja loput kevyesti (raejuustoa, verkkomelonia, kurkkua, tomaattia).
Häiritsevää, koska mitään sellaista mässäilyhimoa ei ole tämän 3 viikon aikana iskenyt. Mutta täytyy olla tyytyväinen, että rouskutin melonia, enkä suklaata tms. :)
Kun painoa on lähtenyt jo näinkin paljon, en kestäisi sellaista repsahdusta, että se yhtäkkiä taas nousisi. En edes muista koska viimeksi olisi ollut näin hyvä olo!
Mutta, katsotaan kauanko menee, että pääsen alle 80:n :)
Tsemppiä muille! - lollie
Hiljaa hyvä tulee, eiks niin? :)
23. päivä, aamupaino 80,5 kg. Kokonaiset 8 kg siis tiputettu.
Jatkuu -> - lollie
Yksinpuhelu jatkuu :D
Ne ihanat päivät kuukaudesta koitti viimein...olo on kuin vesi-ilmapallolla. Nestettä kertynyt aika mukavasti, aamupaino tänään 81,1 kg.
No, ei muuta kun lenkille vaan ja nutria naamariin -> - lollie
Ohhoh.
Eilisen kauhistuksen (81,8 kg) jälkeen tämän aamuinen lukema oli 81,3 kg. No, siitä taas lähdetään. Päätin taas pysytellä tiukasti pusseissa, tässä kun on nyt viime päivät vain osittain nutrattu ja annoskoot heilahtaa aina vaikka kalorit pysyykin vähissä. Ensin on hieman ähky ja sitten näläntapainen iskee ennen seuraavaa ateriaa.
Edelleen ihan Michelin-mies-olo, mutta kaipa sekin tästä pikkuhiljaa taas tasoittuu. - lollie
Mihin te muut katositte? :(
No, jatkan silti täällä, tällainen "raportoiminen" on se, mikä mua potkii persuksille :) Aamupaino tänään 80,6 kg. Kyllä se taas alkaa vähenemään...katsotaan mitä se vaaka huomenna sanoo, kun 4 viikkoa täyttyy. Kamalan nopeasti mennyt aika. Eikä edes ole niin kamaa kituuttamista ollut, mutta takapakkia kuitenkin otettiin. No, kyllä mä niistä kiloista eroon pääsen! :) - Ruokatunnilla......
......Taisivat muut hävitä syömään. Mutta hienosti sinulla menee, ilmoittele vaan tänne tuntemuksiasi, ja sitten tietty se lopetuskin. Itse nutrasin normaalipainon ylärajalla vajaa 2 viikkoa, paino tippui reilu 4 kg joista nyt normaalisyömisillä on vieläkin 2 kadoksissa. Eli ei ihan turhaa, mietinkin että milloin repäisisin toiset 2 . Hoikkaa kevättä !
- lollie
Noh, 29. päivä ja aamupaino 80,2 kg. Harmittaa kun en päässyt alle 80:n, mutta hyvä näinkin. Eilenkin lukema oli vielä 80,7!
Nyt siis 4 viikkoa takana ja painoa lähtenyt 8,3 kg. Pelkillä nutreilla on menty aina vain joitakin päiviä peräkkäin, ja sitten välillä olen tosiaan jotain aterioita korvannut muulla kevyellä. Ja heikkoina hetkinä vähän raskaammillakin, ja sen on vaaka minulle sitten tylysti kertonutkin :D
Liikuntaa aion lisätä (onneksi on tuo koira!) sekä kävin myös ostamassa hyppynarun ja käsipainosarjan. Niillä sitten hieman kiinteytystä ja muutenkin sitä lihaksien etsintää jostakin.
Ja taidanpa olla nyt niin tiukasti nutrien kanssa, että saan tämän laihtumisen liikkeelle ja kunnolla :) - lollie
Vihdoinkin! Aamupaino 79,9 kg, eli pääsin alle 80:n. Tosin ärsyttävän täpärästi, mutta pääsin kuitenkin :) Aivan mahtavaa!
Lihasten etsintä eilen oli oikein mukavaa, sain kulutettua pelkkien painojen kanssa puoli tuntia. Tänään sitten sattuukin vähän joka paikkaan. Ei haittaa ollenkaan! Tänään on "treeneistä" huilauspäivä, lenkit ei kuitenkaan jää tänäänkään väliin :)
Neljässä viikossa on senttejäkin lähtenyt: vyötäröltä "vain" 3 cm, perseestä 5,5 cm, reisistä 5 cm ja rinnanympäryskin on pienentynyt 4 cm. JES!- lollie
No voihan sentään, enpäs tajunnut että peppu tutummin on sensuroitava sana :D sieltä siis lähtenyt tuo 5,5 cm :)
- kesäkuntoon!
Onnea lollie!! Aivan upeasti painosi on pudonnut =) Miten pitkään olet ajatellut jatkaa nutreilla ja miten sitten siitä eteenpäin? Mikä sulla on tavoitepaino? Minä kirjoittelin tuolla hieman aiemmin, otin 5 päivän kuurin ennen kuin lähdimme 2 viikon matkalle. Sain silloin 5 päivässä 1.4 kg pois. No matkalla meillä oli hotellissa all inclusive ja arvata saattaa, että nuo kilot tulivat siellä takaisin.... ;) Mutta ei tullut kuitenkaan kun tuo n. 1.5 kg josta osa voi olla vielä turvotustakin, joten olen tosi tyytyväinen että otin tuon kuurin niin eipähän tulleet edellisten lisäksi nuo lomakilot! Olin ajatellut jatkaa loman jälkeen nutreilla mutta nyt ei oikein vielä tunnu siltä. Lasken kyllä kaloreita ja olen tarkkana mitä syön. Jatkan nutreilla ehkä vähän myöhemmin. Minulla olisi tavoitteena saavuttaa 70 kg elokuun loppuun mennessä. Nyt paino 77 kg eli 7 kg 5.5 kuukaudessa pois, kyllä pitäisi onnistua ja aion onnistua!! Tsemppiä sinulle lollie, seuraan täältä sinun edistymistäsi =)
- lollie
Kiitos kiitos :) kivaa kun jaksetaan tsempata!
En kyllä yhtään osaa sanoa kuinka kauan jatkan, en ole sellaista sen kummemmin ajatellut. Niin kauan kun se hyvältä tuntuu, luulisin. Pitää kroppaa tarkkailla ja kuunnella tarkasti. Mutta onhan tässä pudotettavaakin vielä reilusti, joten katsotaan nyt :)
Tavoitepainoakaan en ole "lyönyt lukkoon", mutta ehdottomasti 6-alkava se on. Sanotaan niin, että salaa haaveilen pääseväni takaisin 60 kiloon, mutta 65 on ehkä realistisempi tavoite. Ainakin näin alkuun.
Tuo 60 kg voi kuulostaa todella vähältä, mutta olen muodokas ja "isoluinen", siis vankkarakenteinen ollut aina, enkä 60 kiloisena ole mikään laiha ollut.
Hyvin olet sinäkin saanut painoa pois. Ja tosiaan kannattaa nutrata vasta kun on oikeasti se olo, että jaksaa ja on motivoitunut :) Tavoitteesi on hyvä, ja tuolla aikavälillä se ei varmastikaan helpolla tule takaisin :)
Itseäni vähän askarruttaa se normiruokaan siirtyminen, siihen tosin on vielä aikaa...mutta varoen täytyy sekin sitten hoitaa, ja pysyä kevyemmässä pöperössä.
Mutta niin, eilen sitten päätin hieman irrotella...kanan rintaa, grilliherkkusieniä ja sipulia. Pieni annos siis, mutta NAM. Ja ihan muutama pala suklaatakin meni. Oli mukavaa. Kunnes tuli huono olo. Eihän elimistö osaa yhtäkkiä alkaa sulattaa tollasta stydiä ruokaa kun on litkuilla menty. No, vettä kittasin pari litraa ja nukuin todella pitkät yöunet :)
Aamulla vähän pelotti, että mitä vaaka sanoo eilisestä, mutta eipä hätää, 79,8 kg! Helpotus :)
Naturdietin ananasjuomaa naamaan ja ulos ->- Sarilii
Hei!
Olen itse käyttänyt noita Easy Diet tuotteita nyt 1½ viikkoa ja painoa tippunut - 3.8 kg.
Mutta välillä haluaisi vaihtelua noihin juomiin yms.pirtelöihin, niin mistä esim. tuota Naturdietin ananasjuomaa tai sitä mustikka pirtelöä löytää? Onko tavallisissa kaupoissa vai luontaistuotekaupoissa?
- monirakkulainennaine
Heippa! Täällä myös yksi nutraaja kirjoittelee tuntojaan ja pudotusta!
http://monirakkulainennainen.blogspot.com/
En tajunnut että tänne olisin ihan hyvin voinut alkaa kirjoittelemaan. Tuosta linkistä pääsee blogiin jossa kirjoittelen. Käykää kurkkaamassa jos kiinnostaa! - yopelle
Hei
Tiedän mikä on ketoosi mut mikä on ketoositesti ja mistä niitä saa ostettua.
Olen kaksi viikkoa täysnutrannut ja -3kg. Tavoitteeseen -4.4 - lollie
Huh, nyt keikutaan taas 80-kiloisena. Kiitokset lauantain railakkaalle baari-illalle :) no eipä hätää, tästä taas on hyvä jatkaa. Aamupaino oli siis jälleen 80,5 kg.
Kyllä noita Naturdietin juomia on ihan normikaupoissa, maut tietty voi vaihdella. Itse olen ostanut Tokmannista, on hitusen halvemmalla saanut sieltä. - lollie
No voi sentään. Aamupaino 80,2 kg.
Eikä siinä mitään, alaspäin taas mennään, mutta tänään mulla on verenluovutuspäivä. Täytyy siis syödä jotain kunnollista, terveyden kanssa en rupea leikkimään.
Ja viikonloppuna olisi sukujuhlatkin...taidanpa pysyä kovana ja ottaa shakerin ja pusseja matkaan :) Tässähän alkaa muuten ilmaantua ties mitä tekosyitä ja hidasteita kuurille. Ei käy mulle sellainen :D - lollie
35. päivä, ja aamupaino taas 79,9 kg :)
Vähän jännitti eilisen verenluovutuksen takia, kun piti tosiaan tankata paljon sokerimehua ja leipää. Ja voin kertoa, että kupillinen kaakaota yli kuukauden tauon jälkeen maistuu, ah, niin hyvältä :P
Nytpä ehtii ainakin muutaman päivän täysnutrata, kunnes edessä on taas kova koettelemus :D ei sillä, että tekisi tiukkaa kieltäytyä herkuista, mutta en halua olla epäkohtelias. Menihän tässä taas puoli viikkoa että pääsin takaisin alle 80 kiloon.
Katsotaan siis, mitä vaaka sanoo perjantaina, ja sen mukaan sitten toimitaan reissussa. - Vaza Maggara
Vaza Maggara ilmottautuu..
En ole jaksanut kirjotella, kun paino alkoi jumittamaan ja ajattelin, että se oli nyt sitten taas siinä. Olen täysnutrauksesta siirtynyt osa-sellaiseen. Nyt menee suurinpiirtein näin:
Aamulla rasvaton rahka marjoja makeutusjauhe kahvia
Päivällä Nutrilett keittoa ja/tai vihersalaatti
Iltapäivällä Nutrilett marjoja mausteeksi
Illalla joko Nutrilettia sekoitettuna maitoon (=syntiä,syntiä!!) tai hedelmä.
27.2. 85,4 kg
1.3. 84,4 kg
2.3. 84,2 kg
21.3 83,2 kg
Ei mitenkään loistavaa, mutta alaspäin on suunta sitten kuitenkin. - lollie
Kyllä se siitä Vaza Maggara :) Suunta on oikea, eikä pieni hitaus haittaa.
Itseäni melkein naurattaa...olen pitänyt siis ns. päiväkirjaa alusta saakka, merkkaan kaiken mitä syön aamupainon. No, tänään se vaaka huokaisi jälleen 79,8 kg. Sata grammaa miinusta eilisestä.
Mutta niin, painoin tämän saman verran viime perjantaina. Nyt on torstai. Huoh. Muutenkin pääsin jo 81 kiloon joskus 2 viikkoa sitten...ja tässähän tätä nyt on veivattu 79,9 - 80,7 kilon välillä. Ei se mitenkään paha ole, mutta ärsyttää kun annan aina välillä periksi...koska aikaahan on aloituksesta jo ikuisuus, tänään on 36. päivä!
No mutta, olen päättänyt että pääsen sinne normaalipainoon, ja sinne asti siis "kärsitään". Olen ihan tarpeeksi kauan inhonnut peilikuvaani, harmitellut kun ne ihanat vaatteet jää kaupan hyllylle ja ennen kaikkea olen rapakunnossa. Ollut, siis :) Kyllä tämän kevennyksen on huomannut jaksamisessakin, ja mikäs sen mahtavampaa, kuin vetäistä pienenä kaapissa lojuneita vaatteita päälle.
Kyllä me pystytään siihen! - anci
Hei. Kolmas päivä täysNutraamisella ja nyt olo sen verran helpotti, että aattelin kirjoittaa minäkin kuulumisiani. Eilen ja toissapäivä oli niin vaikeita, väsytti, huimas, päätä särki, oli nälkä jne., että pysyin päätöksessäni vain tämän ketjun avulla. Lueskelin näitä viestejä edestakas ja sain täältä voimaa. Kiitos siitä teille kaikille! Olen 172cm ja lähtöpaino oli ma 93kg. Aion punnita itseni maanantaisin, kokemuksesta tiedän, että mun kohdalla ei toimi päivittäinen vaa'alla käynti, masennun liikaa, jos tuloksia ei ole tai ei ole tarpeeksi. Olen pelkillä keitoilla, tomaatti ja kasvis. Aamuisin kolme mukia kahvia rasvattomalla maitotilkalla. Lisäki muutamia lasillisia vähäkalorista (alle 19 kcal/100ml) mehukeittoa vedellä plandattuna päivän mittaan. Siinä se, ens tiistaihin, jolloin päätän satsaanko rahojani enempää Nutreihin. Tämä on mulle jotenkin viimenen toivo. Jos en nyt onnistu, mulla menee usko itseeni. Toukokuun loppuun pitäis saada 10kg, se on tavoite. Ainakin tän ekan viikon käyn täällä raportoimassa. Niin se vielä, että olen koko ikäni ollut hoikka, joten tämä on mulle uus juttu. Jäin kolme vuotta sitten määräajaksi pois työelämästä, eikä siihen muuta sitten tarvittu: 15kg paukahti, eikä viheltää ehtinyt.
Onko muita vasta-alkajia?- anci
Siis toi mehukeitto on alle 10kcal/ml.
- lollie
Huomenta!
Ja mukava kuulla, että tästä on löytynyt apua sinulle anci! :) Kovasti onnea ja jaksamista koitokseen!
Niin se vaan on, aamupaino 79,8 kg. Eli pysyn mahdollisimman paljon noissa nutreissa reissun ajan. En aio piiskata itseäni sen kummemmin, mikäli suuhun jotain muuta sitten eksyy.
Itse olen jo vähän aikaa miettinyt, jos punnituksen hoitaisi kerran viikossa...jotenkin tuosta on vain tullut tapa loikata siihen vaa'alle heti aamusta.
Itselläni on ollut kovassa kulutuksessa kivennäisvesi, sitruunan ja metsämansikan makuiset. Ja silloin kun nuo nutrikeitot ei maistu, olen myös käyttänyt suolaisia lämmin kuppi-keittoja. Ei ole niin täyttäviä, mutta toimii mulla, ja kuten olen ennenkin jankuttanut, se on sitä vaihtelua :D
Viime viikkoina on ollut ihan törkeä kalanhimo... Harvoin sitä kyllä muutenkaan tulee syötyä. No, lämmin kuppi-lohikeitto toimi siihen. Oli yllättävän hyvää :)
Nyt pakkaamaan ja reissuun! Tsemppiä muille kovasti! - anci
Hei. Mukavaa matkaa sinulle lollie :) ! Nyt siis neljäs päivä Nutraamista. Täytyy sanoa, että kyllä tämä tuntuu pikkuhiljaa tasoittuvan, ei enää huimausta, ei päänsärkyä, ei näläntunnetta. Jee! Minä olen myös siirtynyt tavallisesta vedestä maustettuun kivennäisveteen, tuntuu jotenkin täyttävämmälta ja vähän palkitsevammalta. Kävin tänään Tarjoustalossa ostamassa lisää Nutrilettia. Nyt mulla on paketti kanakeittoa (oli tosi hyvää!), kasviskeittoa (hyvää myös), yks pussi tomaattikeittoa jäljellä (pettymyt) ja ostin myös naturaldietin drinkmixiä pakkauksen (mansikka-vanilja) sekä joitain hungercontrol shakeja ja patukoita. Olen nyt laittanut tähän 'projektiin' lähes 100e, joten jo sekin kannustaa minua jatkamaan. Kuten jo aiemmin kerroin, näiden kohtalotovereiden postausten lukeminen on minulle ihan valtavan kannustavaa. On kiva seurata muiden ponnisteluja ja vaihtaa kuulumisia muiden samassa veneessä olijoiden kanssa. Huomenna mulla on kummitytön vauvan kastejuhla ja olen miettinyt erilaisia taktiikoita, miten selviän tarjoilusta. Saa nähdä sitten, en pelkää sortumista, mutta en myöskään halua tehdä tästä numeroa, joten yritän päästä mahdollisimman huomaamattomasta syömästä herkkuja.
Vaikka päätin punnita itseni maanantaisin, olen vähän 'kurkkaillut' vaa'an lukemia ja nyt näyttäis, että n. 1,5kg on maanantaista lähtien mennyt. Se kannustaa. Kirjoitelkaa...jään odottamaan. - Nutrijonne
Olen ollu 2 viikkoa nutrilla enkä ole punninnut itseäni kertaakaan. Käyn puntarissa sitten kun joskus lopetan nutrauksen. Tavoitteena olisi mennä 2 viikkoa putkeen mutta katsotaan nyt miten herran käy
- Nutrijonne
Siis 12 viikkoa =)
- lollie
Reissusta palattu :)
Osittain vedin nutreja, mutta juhlapöydässä söin vähän sitten niitä tarjoiluja. Siis todella vähän, eikä tehnyt tiukkaa. Karjalanpiirakka munavoilla, pieni pala kakkua ja tuulihattu, niillä selvisin. Ja tuostakin määrästä oli sitten ähky, ihan alkoi naurattaa :) Outoa kyllä, ettei oikeasti tehnyt mieli mitään, mutta en viitsinyt alkaa tehdä mitään pirtelöä vieraiden edessä :)
Tänään ponkaisin vaa'alle ehkä vähän peloissani jopa, mutta voi että, 79,3 kg! Kyllä sain kuulla hoikemmasta ulkomuodostani useaan otteeseen...kiva kun huomataan, mutta totesin, ettei vielä olla edes puolivälissä.
Aloituksesta tiputettu 9,2 kg. Seuraava etappi on päästä alle 75 kilon. Ja voi kun malttaisin nyt pysyä poissa vaa'alta :D
Hienoa että täällä on nyt muitakin taas kirjoittamassa, päivittäkää ihmeessä omia juttujanne myös!
Tuohon rahanmenoon täytyy sanoa, että se on loistava motivaattori! En ole nyt laskenut paljonko olen tähän investoinut, mutta paljonhan sitä kuluu. Ja se tuntuu pahalta täydentää kerralla eri makuja...kyllä helposti menee satanenkin...
Mulla on tällä hetkellä vain nutriletin suklaashake, naturdietin ananasjuoma ja nutriletin kanakeitto käytössä. Tomaattikeittoakin ostin alesta, ja joskus aina sellaisen kituutan alas. Ja hei, sen "syöminen" saa kaiken muun maistumaan niin paljon paremmalta ;)
Tsemppiä kaikille!- Sarilii
Terve Lollie!
Kiinnostais tietää oletko ollut nutreilla kuinka kauan ? Sullahan on melkein 10 kg tippunut tuo paino.
Oletko käynyt välillä lääkärissä tai missään muualla terveydenhuoltohenkilökunnan luona ja onko sulla tarkoitus olla kauan tällaisella dietilla?
Mulla kans hieman hirvittää tuo rahan meno, mutta en sitten vastaavasti tarvitse muuta syötävää.Itse olen ollut noilla Easy Diet pusseilla nyt 20 päivää. - lollie
Sarilii kirjoitti:
Terve Lollie!
Kiinnostais tietää oletko ollut nutreilla kuinka kauan ? Sullahan on melkein 10 kg tippunut tuo paino.
Oletko käynyt välillä lääkärissä tai missään muualla terveydenhuoltohenkilökunnan luona ja onko sulla tarkoitus olla kauan tällaisella dietilla?
Mulla kans hieman hirvittää tuo rahan meno, mutta en sitten vastaavasti tarvitse muuta syötävää.Itse olen ollut noilla Easy Diet pusseilla nyt 20 päivää.Hei vain!
Aloitin 16.2. En siis kuitenkaan ole missään vaiheessa ollut viikkoa kauemmin pelkillä nutreilla, eli välillä syönyt muuta kevyttä ja/tai osanutrannut.
En ole käynyt lääkärissä, menen jos siltä tuntuu. Nyt ollut kaikki oikein hyvin, verenpaine ym. kohdillaan :)
Aikarajaa en ole asettanut tälle, jatkan niin kauan kun se vaan hyvältä tuntuu. Toki jos saan painon sinne normaaliin, loppuu tämä tietysti siihen :)
Heh, hienoa kun mulla meni niin hyvin tuo sukujuhla-reissu...ja heti perään iskikin yllätyskekkerit. Toisin sanoen, repsahdin nyt tasapainotuksena :D painoa tuli muutama sata grammaa lisää, mutta ei edes tunnu pahalta.
Toisaalta, en halua että paino putoaa niin äkisti, että iho ei ehdi mukaan. Mutta johan tässä on useampi viikko kiikuttu lähes samanpainoisena...
Mutta tässä taas jatketaan :) Päivittelen kunhan jotain positiivista (eli miinusta) tapahtuu.
- Läskijaakko
Vedän pelkällä nutrilla niin kauan et monttu kutsuu=)
- Godspeed125
Noniin, nyt se sitten TAAS alkaa. 3. dieetti elämän aikana. Olen lähempänä 40v kun 30v äijä , pituutta huikeat 173 ja painoa vaatimattomat 125kg (26.3).
Tähän pisteeseen olen päässyt niin että lopetin 3 vuotta sitten tupakanpolton ja sallin itselleni sen että korvaan röökinhimon suklaalla , karkeilla, pähkinöillä ja ties millä moskalla ja laihdutan ne kilot sitten kun tupakkaa ei tee enää mieli.
Samassa tilanteessa olen ollut 2 kertaa aiemmin, 1. kerralla paino nousi 98kg, toisella 105kg , molemmilla kerroilla laihdutin noin 80 kiloon ja alkoi se tupakanpolttokin sitten laihiksen aikana... jess...
Nyt on 3 vuotta takana savutonta elämää, pidempään kun koskaan aiemmin ja tupakkaa ei tee pätkääkään mieli joten oletan että tälläkertaa olis toivoa päästä sekä laihaksi että savuttomaksi.
Punnasin itseni siis viime maanantaina ja paino oli tuo 125kg ja aloitinkin välittömästi laihiksen syömällä kevyemmin. Tilasin myös netistä nutrifastia 3. viikon tarpeiksi ja hain kaupastakin nutriletin mansikkaa ja vihanneskeittoa.
Täysnutrauksella olen ollut nyt torstai illasta lähtien. Noita nutrilettejä yritin alkuun syödä mutta olivat aika kamalan makuisia. Nutrifastit ovat parempia, niitä voi syödä yökkimättä ja lisäksi niitä syödään vain 4. kertaa päivässä joka sopii omiin aikatauluihin paremmin. Lisäksi on mennyt purkkaa ja vähän porkkanaa ja kurkkua.
Tällähetkellä nestettä lähtenyt 2.4kg , eli vaaka näytti aamulla 122.6kg.
Sen olenkin huomannut että kusettaa aikalailla, en yleensä ikinä herää ja juokse yöllä vessassa, nyt on tullut käytyä parikin kertaa yössä. Tosin olen tuosta 2l päiväkohtaisesta vesiannoksesta valtaosan juonutkin illalla.
Nälkä alkaa mennä jo ohi, huimausta ei myöskään ole enää esiintynyt. sitä oli enne nutrauksen aloitusta kun olin 3 päivää "omalla" normiruoka ENE:llä jossa ei varmaan ollut edes sitä 550 kcal. - lollie
Tervetuloa uusi, ja kovasti tsemppiä!
Itse olen nyt oikeastaan viikon ollut ihan normiruualla...2-3 nutria päivässä jotain ihan mitä sattuu...MUTTA, paino on pysynyt samassa :) JESS!
Eiköhän se into tästä ala taas nousta ja jaksaa sitten litkujen kanssa taas. Kyllähän sen huomasi, ettei se tosiaan ole vaikeaa kun jaksaa asennoitua.
Maanantaihan on aina hyvä päivä aloittaa mitä vaan, eli katsotaan nyt :) - 5-kymppinen
Heipparallaa kaikille!
Tänään 3 viikkoa täysnutrausta takana ja jatkuu. Kevyt ja hyvä olo.
5 kiloa lähtenyt, toiset 5 lähtee vielä. Taidan kyllä pudottaa ehkä
varoiks vähän reilummin, koska takaraivossa on ollut myös tuo
tupakoinnin lopettaminen. Paino nousee satavarmasti sen myötä,
jos ei sitten liikuntakärpänen iske pahasti. Näillä kalorimäärillä en
ole kroppaa kauheasti rääkännyt, koiran kanssa leppoisaa kävelyä.
Kiva on ollut lueskella näitä teidän juttujanne. Hienoa että on muitakin
nutraajia! Tsemppiä kaikille! - töttöröö
terve kaikille tasapuolisesti!:) mielenkiinnolla luin ketjun ja teijän kuulumiset.ite oon karpannu 13 kiloa pois ja kuukauden repsuilun jälkeem painoa tullu 3,5 kiloa.hermot meni kun ei meinaa saada syömistä kuriin.:/ kävin ostamassa kolme 5pvän starttipakettia!:) lähtötilanne siis 168/87 ja painoa lähtenyt 4 pvässä 1,5kg.iltaisin olen saattanut muutakin syödä,mutta nyt täysnutrauksella:)
- Godspeed125
Ensimmäinen viikko takana,
1. viikko: 122kg, -3kg aloituspainosta
Kävin tänään lääkärissä keskustelemassa laihduttelusta, otetaan labroja aluksi, ei määrännyt ravintoterapeutille kun ei tiennyt onko heillä semmosia (on, montakin tiesi ilmoittautumisen tytöt).
Naamasta näki että ei oikein tiennyt mitään ENED:stä eikä ainakaan suosittelisi semmoista, noh se vaan määräs labroja ja "katotaan sit asiat enskerralla" , se nimittäin ei ollut meikäläisen vakilääkäri niin tietää että enskerralla minä en saa/ota aikaa sille niin en ole sen murheina.- Godspeed125
Aamupaino: 121.7kg , -3.3kg aloituspainosta.
Muutamia laihdutusblogeja silmäilin ja kovasti on naisvaltaista hommaa tämä laihdutus :) . Ilmankos meidän miesväen odotettu elinikä on 7 vuotta vähäisempi kuin naisten. Oisko siinä myös se että miehet vaan laihduttaa ja murjottaa ihan omissa oloissaan haluamatta sitä erityisesti maailmalle kuuluttaa että on laihiksella.
Tiukkana olen pysynyt eikä oikeastaan ole edes ollut vaikeaa. Vaimokin on innostunut laihduttamaan, tosin hänellä tuota ylipainoa on vain vähän ja hän on senverta liikunnallinen tyyppi muutenkin että kielsin että hänen ei liene järkevää näitä nutrijuttuja käyttää vaan laihduttaa normaalilla tavalla.
Tänään olisi myös itsellä tarkoitus käydä lenkillä :O .. semmonen kummallisuus, viimeksi olen käynyt joskus 2 vuotta sitten. Eilen oli jo ajatuksena lähteä, mutta ei ollut motivaatio kuitenkaan niin korkealla että sinne lumipyryyn, auraamattomille teille olis lähtenyt rämpimään, tehokasta ja raskasta olisi varmasti ollut.
Tsemppiä kaikille ! Kevätkin tulee (tämän hetkisestä säästä huolimatta!) joten lisätääs kaikki sitä liikuntaa laihikseen.
- lollie
Kivaa, että muutkin ovat innostuneet tänne kirjoittelemaan! :)
Tosiaan, taidan nyt olla bad-ass ja jatkaa nutrailua pääsiäisen jälkeen. Toki aina se pari-kolme ateriaa päivässä menee nytkin pusseilla, mutta nyt on niin paljon (selityksiä :D) menoa ja meininkiä loppuviikolle, että taidan ihan suosiolla ottaa iisisti :)
Ja hei, aamupaino tänään 79,1 kg. Ei ole tullut lisää siis, suunnilleen samoissa lukemissa keikuttu vaikka en ole suurennuslasin kanssa katsonut mitä syön. Kaiken olen kuitenkin edelleen kirjannut ylös.
En tiedä kuvittelenko, mutta tuntuu ihan kuin iho olisi myös tajunnut tämän pienoisen kutistumisen ja lähtenyt projektiin mukaan.
Itselläni myöskin lähitulevaisuudessa tuo tupakoinnin lopettaminen on edessä, mutta en tosiaan sitä tähän samaan syssyyn aio yhdistää. Se on sitten oma projektinsa. Yksi asia kerrallaan :)
Mutta täältäkin kovat tsempit kaikille! - tiramisu1234
Moi!
Täältä lähtee mukaan läskitalkoisiin 32- vuotias nainen, 173 cm ja 95 kiloa. Aloitin tänään oman projektin ja tämä ensimmäinen päivä on ollut ihan kauhea. Nälkä on ja ruoka pyörii mielessä. Siksipä hakeuduin tänne muiden saman asian kanssa taistelevien pariin hakemaan tsemppiä. Helppoa kun ei tule meikäläisellä olemaan :)
Motivaatio on kova ja peilissä joku ihme läski, jota en kohta enää tunnista. Nyt on siis pakko onnistua! - tiramisu1234
Päivä 1
Ensimmäisen kidutuspäivän kauhut unohtui aamulla vaa´alla, kun tulokseksi paukahti 93,3 kg eli - 1,7 kg! Olkootkin nesteitä tai turvotuksia tai vaikka pyhää henkeä, niin kyllä tuollainen tulos motivoi jatkamaan!
Nukuin yön huonosti, kerran kävin vessassa (normaalisti en ollenkaan). Aamulla oli hieman tokkurainen ja nälkäinen olo, mutta luotan siihen että muutaman päivän päästä saavuttaisin sen paljon puhutun flow- tilan ja tämä lähtisi kulkemaan vähän kuin itsestään. - yopelle
Hei
Kannustuksen sanat aloittelijoille.
Itse täysnutrasin tasan neljäviikkoa,ja olen tavoitteessani eli -6kg.Enempää minusta ei voi laihduttaakkaan.
Täysnutrasin tuon 4viikkoa.Söin 4 keittoa ja 2 hunger controllia päivässä ja tarpeen vaatiessa usiammin.
Maitokahvista en luopunut,maustoin noita keittoja chilillä,valkosipulijauheellaa ym.Ja kaksi kevyt olutta kerta viikossa.Joka viikon jälkeen palkitsin itseni esim.korulla,kysihoito jne.Nyt pääpalkintoni on 10.4 terveystarkastus.
Tällä viikolla on vielä osanutrausta,3ruokailua ja kolme keittoa.
Älkää suosiko niitä nutriletin makeita tuotteita ne vain ruokkii makeansyöntiä.
Niitä vain herkkuhetkiin.
Tsemppiä kaikille. - Godspeed125
Aamupaino 120.7kg, -4.3kg aloituksesta , -333g per päivä sitten viimepäivityksen.
Nyt on alkanut käänteisläskistyminen aavistuksen hidastumaan, eli alkaisko läski lähtemään nesteen asemasta. Onhan tuo edelleen 2.3kg viikossa tahtia, eli erinomainen :).
Olen onnistunut olemaan 100% nutrilla, herkkuihin ei ole sorruttu, paitsi tomaattiin, kurkkuun, porkkanaan. Tomaatti maistuu taivaallisen hyvälle :D.
Perheen ruoka-aikoina tässa huushollissa on kyllä äkäinen ukko, on pakko mennä muualle mököttämään kun perhe syö. Onhan se muutenkin ikävää jos keittiön lattialla on kamala kuolalammikko, pystyn nyt hyvin samaistumaan koiraan joka jojot suupielistä roikkuen kerjää toivorikkaana isäntänsä/emäntänsä ruokaa pöydän vieressä.
Pääsiäinen tulee olemaan hankala, vieraita ja illanistujaistakin tulossa. Jos yhtenä päivänä ratkeaa se vaan taitaa olla melkeen viikon rääkki hukattuna. - tiramisu1234
Moi!
Kolmas päivä alkoi ja tiputusta yhteensä -2,5 kg. Viikonloppu on täynnä haasteita, ensin yövuoro ja sitten sukujuhlat (=pakko syödä normiruokaa). Pelottaa sunnuntain paino...
Edelleen hirveä nälkä ja ruoka pyörii mielessä koko ajan. Kuvittelin, että kolmantena päivänä helpottaisi, mutta ei!- yopelle
Viikko sit helpottaa.
- Godspeed125
Oivoi, pääsiäisenä tuli kilo takapakkia. No nyt uusin voimin pussikeittoja naamaan :)
Heippa!
Aloitin myös tänään nutraamisen. Aijon syödä puuron sokerittomalla mehukeitolla, sekä muutaman kahvikupposen päivän mittaan, muuten syön/juon kana-, kasviskeittoa sekä suklaapirtelön yht.4 pss/päivä.
Reissu häämöttää ja haluan siihen mennessä painoa pois, mutta reisun jälkeen jatkan. Pudotettavaa olisi n. 40kg!!!
Pitää käydä lukemassa teidän kirjoituksia, jotta motivaatio pysyy...
Nyt sellainen fiilis että vaikka keitot maistuisi miltä, niin alas vaan vaikka väkisin!! :)
Elikkä aamupaino: 114kg- lollie
Heipä hei!
Täällä ollaan edelleen laiskana, paino heiluu 79,2-80,3 kg välillä. Eli ts. samassa kuin ennenkin. Pääsiäinen oli ehdottomasti ryyppäysjuhla näin meillä, ja siitähän jäi oikein mukava pöhötys-turvotus päälle. No hups.
Täytyypä jatkaa siis nutreilla jo miltei 2 kk sitten aloitettua projektia :) Ennen kesää täytyy painon alkaa numerolla 6, muita rajoituksia en tarvitse.
Harmittaa ne aamut, kun paino on tosiaan ollut hieman tuon 80 yläpuolella. Ei ole kyse kuin sadoista grammoista, ja nestetasapainon heilahdustahan sekin on. Mutta silti.
Hienosti on muilla mennyt, mahtavaa! Ja kyllähän se itseäkin tsemppaa taas jatkamaan, kun muutkin onnistuu. Tästä jatkuu siis :) - Godspeed125
3. viikko jo takana
Paino: 119.4kg , -5.6kg aloituspainosta
Eli edistystä on tapahtunut, pääsiäisen lepsuilutkaan ei enää harmita, siinä tosin meni noin 6 päivää ihan hukkaan.
Kävin nyt sit omalääkärillä kysymässä nuo aiemmassa viestissä mainitsemani labrojen tulokset ja hän oli erittäinkin asiallinen ja kannustava. Sanoi että ihan hyvin voin näin aluksi 6. viikkoa vetää tällä kuurilla ja katsotaan sitten taas toukokuun lopussa labroja. Ohan noi veriarvot ihan tyypilliset pläskin keski-ikäisen miehen tulokset , eli viikatemies korjaa viimeistään 60v jos tällä linjalla jatkaa.
Tsemppii kaikille, minä vedän nyt herkullisen nutrifastin suklaapirtelön naamariin mmMM mmm :D (no ei tää nyt nii herkkua ole, joskaan ei vielä tökikkään)- Godspeed125
Ainiin ja jee, painoindeksi tipahti alle 40:n , en ole enää sairaalloisen lihava :)
Ens talvena voin jo elättää itteni pujottelukeppinä rukalla.. jesh..
- lollukkainen
Hejssan kaikki nutrittelijat :)
Itsellä alkoi tänään nutrilett kuuri, jonka olisi tarkoitus kestää parisen viikkoa. Ensimmäinen suklaapirtelö "nautittu" eipä tuo mikään makuelämys ollut, mutta kyllähän sen alas sai. Minulla on siis kaksi noita nutrilett Quick start pakkauksia joilla nyt lähden liikkeelle.
Painoa minulla on kertyny 100 kiloa ja pituutta on vain huikeat 164cm, eli paljon on pudotettavaa. - Godspeed125
4. viikko
Paino: 117kg , -8kg aloituspainosta
Tämä oli oikeestaan ensimmäinen arviointikelpoinen viikko sille kuinkapaljon tällä kuurilla viikossa laihtuu. Tarkoitan tällä sitä , että alussa lähti nestettä, joten painonpudotus ei ole luotettava ekalta viikolta, sitten tuli tuo pääsiäinen sotkemaan pari viikkoa. Viikossa on näemmä pudonnut 2.4kg , joka mun painoiselle ja painoindeksillä varustetulle lienee se ihan odotuksien mukainen määrä tällä kuurilla.
Tilailin tuossa nyt Nutrifastin pussikeittoja toukokuun loppuun asti. Ainoa joka alkanut vähän tökkimään on peruna vihannes. Metsämarjapirtelö joka aluksi tökki on taas alkanut maistumaan paremmalta kuin suklaapirtelö.
Seuraava haaste on vaimon synttärit toukokuussa, traditioihin kuuluu ravintolaillallinen, olen vähän ehdotellut että jos mentäisiin sushille, se lienee vähän kevyempää (?) ja kummatkin tykätään tosi paljon. Toinen vaihtoehto olisi fine diningiä niin annoskoot ainakin pysyis aisoissa :) (ja tuntuuhan se olo ainakin kevyeltä kun lompakko takataskussa on fine dining illallisen jälkeen hyvin kevyt ja littana). - Godspeed125
5. viikko
116.7kg -8.3kg
Noniin semmonen viikko sitten, -300g viikossa.. höh. Koko viikon olin flunssassa, kuumeessa ja saikullakin pari päivää ja se sit ilmeisesti näkyy heti, nestettä kertynyt ?
No laihduttajalla on vain yksi suunta ja se on alaspäin :) , hyvää ja keveämpää vappua ! - lollie
Hei vain pitkästä aikaa!
Nyt on aika aloittaa toinen rundi. Vaaka näytti aamulla tasan 81 kg, eli viime kuurista on 2 kiloa tullut takaisin. Eikä todellakaan ihme, on tullut rellestettyä ja senkin vuoksi syötyä mitä sattuu. Mutta lohduttavaa kai sekin, ettei tuon enempää tullut. Kuurista on aikaa jo hieman yli kuukausi.
Tällä kertaa aion ehdottomasti pitää kahvissani rakkaan maidon. Harmikseni huomasin, että vaikka paino putoaa, musta kahvi tummentaa hampaat, nopeasti.
Käsipainoihinkaan en ole koskenut, mutta liikunta on lisääntynyt, sillä löysin elämääni jälleen polkupyörän :D
Täällä tuntuu olevan hiirenhiljaista, harmi juttu. Päivittäkää ihmiset, miten on teillä sujunut :) Ja hienoa Godspeed, todella hyvin pudonnut painosi!
Tästä siis jatkuu taas, hillittömän flunssan kera. - Godspeed125
Jees, viikkopäivityksen aika taas näin maanantaina :) :
6. viikko pussikeitoilla:
114.3kg - 10.7kg aloituspainosta.
Palattiin siis taas 2.4kg viikkovauhtiin ja eka kympin pudotus täynnä, 3-4 edessä.
Vappuna tuli kylläkin retkahdettua grillaamaan, ai kamala mikä morkkis oli mokomasta synnistä :D.
Tosin järki pysyi päässä ja grillattiin kalaa ja kasviksia joka on varmaankin terveellisempi ja vähäkalorisempi vaihtoehto kuin makkara tai possunkylki :) ja tuli syötyä maltillisesti vain pieni annos.
Mikä tahansa ruoka maistuu muuten aivan tajuttoman hyvältä, ihan pelkkä keitetty perunakin, ainakin tässä oppii arvostamaan ja maistamaan ruokaa ihan uudella tavalla. - Godspeed125
7. viikko pussikeitoilla:
113.2kg - 11.8kg aloituspainosta.
Äitienpäivä mikä ihana tekosyy vetää safkaa naamariin, vaikka olenkin isä :) .. onneksi isänpäivä on vasta marraskuussa, kun on yllättävän paljon näitä tilanteita kun pitäis syödä. Tuli kokkailtua äitienpäivä menut vaimokkeelle ja lapsille, itse pysyin kyllä kohtuullisen tiukkana ja söin hyvin vähän ja jätin pussikeitot eiliseltä väliin. Enää 3 viikkoa pussikeittoja, jess, alkaa jo vähän tökkiä. Noi pirtelöt on muodostunut lemppariksi ne voi huitaista huiviin nopeasti.. just eat and go.. ei tartte pysähtyä pureskelemaan sattumia. - Godspeed125
8. Viikko
112.1kg, -12.9kg
Noniinno, nyt sitten oli isompi ratkeaminen :P oli pihatalkoita ja eihän niitä nyt pelkän litkun voimalla jaksa, pakkohan sitä on vähän pizzaa haukata, ja pitäähän sitä nyt aina vähän olutta maistella pihatalkoiden jälkeen. Lauantaina puntari näytti vielä 111.2kg. Että 900g nestekertymä tuli.
On se vaan niin heikko luonne että, hmph... no 2. viikkoa vielä nutrifastilla, jos tavoitteena olis 110kg. Se olis keskimäärin 1.5kg viikossa kaipa siihen on sitten tyytyminen, olishan tuo enemmänkin voinut tipahtaa. - lollie
Jep jep. Niin se kuuri vaan on siirtynyt, voi perse sentään :/ Flunssan kanssa painittu jo lähes 3 viikkoa! Uskomattoman sitkeä on tauti.
Itse siis örvähdin jälleen eikä millään meinaa päästä raiteille. Nyt on kuitenkin potku persuksissa, kiitos nutraamisesta innostuneelle miehelleni :D
Katsotaanpa, josko tämä nyt viimein jatkuisi, pudotettavaa vielä paaaljon. - Godspeed125
Juu , ei flunssassa kyllä tunnu olevan mitään iloa olla pussikeittokuurilla. Ei mulla nyt muuta kokemusta ole kun tuo yks viikko jolloin olin kipee ja paino tippui vain 300g , enkä edes repsahtanut. Se vaan huonontaa oloa ja saattaa jopa hidastaa paranemista (mutu ?) jos on tiukalla dieetillä.
Mutta kyllä se siitä, lollie, hyvä jos ukon kanssa yhdessä saatte nutrattua. Itselle ainakin on hemmetin vaikeata katsoa kun perhe vetää pihviä naamariin ja minä yksinäni ryystän proteiinivelliä :D
Tänään ajattelin käydä katsastamassa kaupassa kahvakuulia, jotenkin ehkä toi saattais olla semmonen itselle sopivin liikuntamuoto lenkkeilyn lisäksi kun ei salilla rehkiminen oikein inspiroi.
päivän paino : 110.6kg jee, 110kg maaginen raja häämöttää :) paitsi että huomenna on vaimokullan synttäri päivällinen ravintolassa... 2kg ihan varmasti :D - Godspeed125
9. Viikko
110.8kg, -14.2kg
Eli kyllähän se lauantain ravintolamässäily näkyy heti :P . Pussikeittoja on nyt vielä vajaaksi 11 päiväksi ja sitten siirrytään normaalimpaan ruokavalioon. Seuraava 3kk tavoite vois olla että elokuun loppuun mennessä alle 100kg. Se olis vajaa 1kg viikossa joka lienee realistinen tavoite.
Kahvakuulailu on muuten kivaa minä kun en ihan hirveesti välitä punttisalitreenailuista. Koska vaimo halus ihan ehdottomasti harrastaa lajia myös niin ostettiin alkuun yksi 8kg kuukeli ja se on vähän liian vähän itselleni. Mullahan esim 8kg kuulan kanssa tehdyt kyykyt rasittaa jalkalihaksia 6.2kg vähemmän mitä 9 viikkoa sitten ilman kuulaa tehtynä kun on tuota elimistön omaa jenkkakahvakuula läskiä lähtenyt tuo 14.2kg :)
Eli pitää hommata 12 kg kuula vielä, eikä 16kg varmaan pahitteeksi olisi.- Godspeed125
Niin ja tuosta kahvakuulailusta vielä että tällähetkellä ei mitään varsinaista treeniä tule täpöillä tehtyä vaan harjoiteltua tekniikkaa ja liikkeitä, ei tällä 550kcal päivittäisellä määrällä ole mitään järkeä tappaa itteensä treenaamalla.
- lollie
No niin! Lähtihän tämä taas käyntiin :)
Eilen sain viimein aloitettua taas urakkaa, en käsitä miten se nyt yhtäkkiä on mukamas ollut niin vaikeaa. No mutta, vilkuilin tuossa vihkoani, johon merkkasin viime kuurin ajalta painot ruuat, ja tässähän on jo melkein 2 kk keikuttu samassa painossa, eli 81 kg:ssa. Kuurin lopuilla pääsin alimmillaan 79,1 kiloon, eli se vajaa 2 kiloa tupsahti takaisin.
Tänään olenkin jo 700 g kevyempi, kun eilen jatkoin urakkaa osanutrauksella. Jospa tänään menisi taas iisimmin. - Päivänkakkara81
Moikka!
Täällä myös yksi nutraaja ilmoittautuu! Tänään on menossa 4.pv. Ostin netistä sen 7päivän kuurin ja tilasin tänään 14pv lisää. Toivottavasti uusi paketti ehtii tulla ennen kuin vanha loppuu. Puntarissa en oo vielä uskaltanut käydä... Lähtöpaino maanantailta 78,7kg. Pituus 169cm. 70kg tavoite :) Oon laskenut pisteitä helmikuun lopusta vaihtelevin menestyksin. Nyt ajattelin sen kolme viikkoa nutrata ja jatkaa sitten pisteillä. Nyt motivaatio ylhäällä. Maanantaina tosiaan aloitin ja tänään on ollut jo ihan ok olo, ensimmäiset kolme päivää oli päivisin huono olo ja vatsa kurni. Mulla on 1,5v tytär. - Godspeed125
10. pussikeittoviikko:
109.3kg , lähtöpainosta - 15.7kg
Semmonen "lopputulos", tavoite alle 110kg siis saavutettiin, keittoja on vielä neljäksi päiväksi eli perjantaina voi kirjoitella varsinaisen tilinpäätöksen tähän ketjuun. Pitänee jatkaa jossain toisessa ketjussa päiväkirjan pitoa. Vajaa 1.6kg viikossa siis lähtee tästä kropasta tämmösellä kuurilla tuota painoa, lääkäri oli kovinkin ihmeissään että eipä olis uskonut ja kovasti kehui tulosta :) veriarvotkin olivat jo huomattavasti paremmat kuin lähtötilanteessa.
On tuossa vielä matkaa , seuraava etappi on alle 100kg elokuun lopussa, eli tämän kesän otan vähän rennommin.. jos nyt ~1kg viikossa ihan rentoa toisaalta on.
Hyvää ja keveämpää kesää kaikille, älkääkä unohtako että kaiken laihdutuksen keskellä pitää muistaa myös nauttia siitä elämästä juuri nyt ja sellaisena kuin on, eikä miettiä että elämä alkaa sitten kun painoindeksi on - karjalan tyttönen
HElou!
Olen 18-vuotias neitokainen ja aloitin tänään nutraamaan :) Olen lueskellut tätä palstaa ja tässä vuoden mittaan kokeillu kaikkia ihmeellisiä laihdutus pillereitä ja omenadieettejä.. hah, ei ole auttanut mitään. NYT kun olen lukenut kirjoituksia täältä olen saanut motivaatiota. Kävin tänään ostamassa kaksi , kolmen päivän nutri pakkausta!!! hehe minulla ei ole vaakaa, mutta tänään sekin tulee! joten Tänä aamuna olen syönyt muroja ja yhden patukan " lounaaksi" , odotellaan vaakaa, mistä saadaan alkupaino sitten selville!
Motivaatio on tällähetkellä todella korkealla, kun tiedän etten ole todellakaan yksin asian kanssa!! :) - Godspeed125
Noniin, eilen on viimeiset pussikeitot syöty. Tänäaamuna meni neljän viljan puuroa, pala 100% ruisleipää ja kalkkunaleikettä tomaattia aamupalaksi, ihan luksusta :)
26.3. paino oli 125kg,
tänäaamuna 108.4kg, lähtöpainosta -16.6kg , 74 vuorokautta pussikeitoilla ja 224g painoa pudonnut per vuorokausi. Tavoitteena on nyt opetella syömään oikein, pysyvästi, lisätä liikuntaa ja pyrkiä siihen että elokuun lopussa paino alle 100kg ja vuoden loppuun mennessä alle 90kg. - Sarilii
Hienosti olet saanut painoa pois...Onnea siitä!
Tsemppiä myös jatkossa!
Terveisin EasyDiettiläinen - Ongelmana mahalaukku
Onko kellään kokemusta Guaremin käytöstä? Mulla Nutraillessa mahalaukun nälkäkouristukset on niin voimakkaita, että se sattuu ja oksennus meinaa tulla.
Aattelin, että tolla Guaremilla vois saada huijattua sitä niin, että siellä muka on tavaraa, kun Guarem turpoaa ja täyttää mahalaukkua ilman kaloreita.
Vai onko kellään muulla tällaisia nälkäkouristuksia? - Godspeed125
Ootko jo pitkään ollut pussikuurilla ? Olettaisin että ne kouristelut mennee ohi ajanmyötä, toki voi jotain vatsaystävällisiä vihanneksia syödä. Itselläni ei ollut ongelmia vatsan eikä muunkaan kanssa, välillä oli vaan vähän heikottava olo.
Kannattanee varmaan lääkärin kanssakin keskustella, laihdutus on kuitenkin aika rankkaa ja nuo kouristelut voi olla vaikka sappikiviä
Itellä nyt ollut tää pariviikkoa normiruokavaliota , -500g ... oli jo -1.5kg mutta sitten oli yhdet pippalot :). Eli kyllä se tästä, yritän selviä juhannuksesta alle 108 kiloisena.
Keveetä juhannusta ! - GodSpeed125
Ja taas pukkaa päivitystä ,
26.3.paino 125kg,
8.6. on näemmä paino ollut 108.4kg .
Tänään 108kg, eipä lähtenyt siis kesän aikana kuin puolikiloa jos sitäkään. No ehkä pitää olla tyytyväinen että ei tullut lisääkääin, koska hyvää ruokaa tuli nautittua kesän aikana, mutta pakkohan tässä on jotain tehdä. P.E.R.K.E.L.E !
Ja se tekeminen on se että otetaan nyt sit itseä niskasta kiinni ja 3 viikon (tai alle 100kg vaikka menis enemmän kun 3 viikkoa) pussikuuri.
Tuolle keväällä käyttämälleni nutrifastille on tapahtunut jotain, sitä ei oikeen saa enää mistään joten ostinpa netistä sitten naturdiettiä.
Ananas oli mielestäni erittäin hyvää kunnes menin kokeilemaan sen jäädytystä, ei toiminut, ihan kamalaa limaa tuli , toivottavasti ei tullut kammoa ja noi jotenkin saa alas.
Minttu-suklaa on ihan kamalaa, päärynä on ok ja mansikka-vanilja on njaa. Mutta eiköhän nuo syötyä saa.- Megamamma
Sullahan meni tosi hienosti kesä jos syksyllä vielä paino on tuossa!
Nyt syksyllä on taas hyvä tsempata kun monilla on virtaakin enemmän. Itse olen nutrannut nyt 6. päivää ja kai tähän alkaa tottua. Puntarilla en ole käynyt kertaakaan, pieni paha aavistus on lukemasta mistä on lähdetty.
En meinaa käydä puntarilla vielä hetkeen, tuskin tässä mitään radikaalia vielä on tapahtunut. Ihmettelen niitä, jotka punnitsee itsensä hyvä ettei joka päivä. Mielestäni siinä kusettaa vain itseään, jos kuvittelee läskien katoavan muutamassa päivässä. Vessassa nyt on saanut juosta kiitettävästi, hyvä että nesteet lähtee liikkeelle, helpottaa vähän turvotuksia.
Ne jotka tätä ovat jaksaneet parikin kuukautta, ovat saaneet ihan hienoja tuloksia aikaan. Toivottavasti oma sisu piisaa niin pitkälle..
Itse pyörittelin kanssa sitä naturdietin ananasjutskaa, voisi vaihteluksi hakea, jos kerran kelvollista juotavaksi. Tsemppiä kaikille kilojen kanssa taisteleville!
- nimetön.
Moikka!
Mulla myytävänä nutrilett/allevo paketti halvalla huutonetissä. Kannattaa katsoa!
http://www.huuto.net/kohteet/nutrilett_allevo--paketti-superhalvalla/235757291?published
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984