... meinaa lähteä käyntiin pakkisilla? No siinä taas säästää, löpöähän ei mene yhtään! Eikun taskulaskimet esiin taskusta ja laskemaan säästöjä.
Yes, I´m back.
Itsellä bensakone, ei mitään ongelmia ainakaan vielä.
-30 tunnu missään.
Mitä, eikö kiisseli...
14
219
Vastaukset
- Siis mitä?
Miten niin ei lähde käyntiin? Käsittääkseni se ongelma on kaikissa huonoakkuisissa autoissa merkkiin ja käyttövoimaan katsomatta...
- kjdfkjdfj
Ei ole mullakaan mitään ongelmia, vaikka dieselauto onkin alla. Säästöjä en ole viimeaikoina laskenut kun tuntuu ettei se bensa tule yhtään sen halvemmaksi. Rahaa siinä vaan palaa kun vielä alkaisi autoa vaihtelemaan....
- kade ma oon
Wauh 200hp ja vieläpä V6 ja bensa, on se hurja.
Jos joskus sais tommosen tykin.- V6 bensa harkinnassa
Samat sanat. siksi lottoankin joka viikko, jotta rahat riittävät sitten bensaan.
Tarviiko muuten tuossa autossa kuinkakin ison bensakanisteri olla tavaratilassa varalla, jos vaikka poikkeaa joku vikonloppu Tampereella? Vai riittääkö tankin bensa aina seuraavalle bensa-asemalle? Entä häiritseekö bensatankista kuuluva lorina bensan syöksyessä moottoriin, kun moottori on käynnissä? Tiedättehän äänen, kun esim lavuaarista aukaisee tulpan ja vesi syöksyy viemäriin? - Näitä riittää täällä
Näin on näppylät. Ilmiselvää kateellista piikittelyä. Taidan tuntea tapauksen Hmmm...
- 550 nm
wau! tuommoinen tietämys nyky dieseleistä. kyl määkin oon kade!!!
- v6 200 hp
onhan mun cherryssäkin 127nm vääntö
- 550 nm
ja miun micrassa on 75hp
- Rohkearokansyöjä
Rohkea veijjari kun uskalsit puhua totta.
- Må håluun käns
Ai ei vai? Silti piti avautua tänne. Läpinäkyvää, niin läpinäkyvää mitätöinnintarvetta. Toisella on sinulla ei, ja se aikuisen ihmisen pitäisi vain kyetä painaa paksuun kalloonsa. Niin se vain on.
Ei kaikkea voi saada itse itselleen, vaikka kuin itsekäs lelliperze olisikin. - tdi+224 hp
v it.u mikä apina.
- superboy91
Sun autos taitaa olla märkä VAGina. Kokeiltiin kerran kaverin Audi A6 3.0 Tdi Quattroa Tiptronicilla juurikin 224hp lentokentällä. Tulokset todella säälittäviä (tehdas lupaa 0-100km/h n. 7sek) todellisuudessa meni tasan 8sek. HUOM: Mun Fiesta ST 2.0 vaparibensa (150hp) mitattiin 8,2sek. Ohituskiihtyvyys samaa luokkaa molemmilla. Sulla on kuule todellisuudessa aika stanan hidas vehje verrattuna siihen mitä luulet. Seuraavaks vaihdan kuukauden päästä Baijerin e46 330i ja sulla jää Audi ku tikku paskaan.
- Anonyymi
Taas nousee kiisselin hinta. Mikä on oikein.
V6 200hp- Anonyymi
Niinhän nousee bensakin. Lienee sekin ihan yhtä ’oikein’?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä231131Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73869