Hyvä vai ei?

Pullukkaliini

Löysin tällasen: http://bodycamp.fi/site/

Onko niin uus, ettei kellään kokemuksia...? Vai onko jollakulla? Tarkotus olis ihan se normijuttu, kesäks Hietsukuntoon. Vai se Jutan dieetti, siitä puhuu ainakin moni.

10

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielenkiintoist kyll

      Moikka!
      Itselläni ei ole kyllä kokemusta tästä..Luulen että on aika uus juttu koska en ole nähnyt missään aikaisemmin.Kyllä mietin itsekkin jos tuohon liittyisin jotenkin vaikuttaa houkuttelevalta.Minulla ylipainoa noin 20-30kg ja jos sen saa pois 15 viikossa niin kuin tuolla vähän mainostetaan niin mikä ettei..Mietin vaan että mitenköhän tarkkaan tuota tulis noudattaa kun itselläni ois 30v synttärit toukokuun alussa jolloin ei olis vielä tuo 15 viikko täynnä.. =(

    • Läskimami

      Mun kaveri liittyi ja houkuttelee muakin. On ainakin nyt lähtenyt aika nopeesti paino alas, mut kai se alkuun aina..? En oo eläissäni dieetannu kun ei oo ennen synnytystä tarvinnu. Nyt on imetys lopullaan ja arvon kaikenmaailman Nutrilettien ja Fitfarmien ja ton Campin ym välillä.

      Ois kivaa saada muittenkin kokemuksia tosta Campista kun vaan sen mun frendin, Fitfarmia käsitellään jo monissa paikoissa. Siellä ei kai oo eri vaihtoehtoja, vaan se 1 ohjelma? Onko noita vielä muita vastaavia paikkoja? Kesään on liian lyhyt aika jos en kohta päätä!! :))

    • höttöinen

      Sama ongelma kun Läskimamilla, raskauden akana tuli15 kg ylimäräistä :( Ällöttää, kun ei ennen ole tällaista ongelmaa ollu. Tuolla bodycampin sivulla näkyi olevan synnyttäneille äideille suunnattu dieettipaketti. Sitä vois kyllä kokeilla, kun en oikein tiedä miten lähteä liikkeelle. Mitään rajua dieettiä en kyllä uskalla aloittaa, ettei imetys keskeydy, oon kuulu että niinkin voi käydä. En tiedä mitä tekis :(

    • Läskimami

      Katos vaan! En tiiä oliko tota kun kävin ekan kerran tuolla, mutta jos oli niin en huomannu. Sen vois startata heti, ei anoppikaan räpättäis ettei imetysaikana saa muka dieetata, kun on ihan sitä varten suunniteltu. Jos meet niin vertaillaan kokemuksia! Ja tänks!

    • Äiskä + 26kg

      Moi

      Itse laittelin tuonne asiakaspalveluun viestiä tuosta paketista ja sain vastauksena tiedon että tämä Vastasynnyttäneiden paketti on suunniteltu juuri niin ettei arvot , jaksaminen tai imetys siitä häiriinny. Itse lähdin mukaan, vois kyllä jo alkaa kun on 26kg tiputettavana kesään mennessä.

      Tavoitteet on korkeat mutta onneksi jos etes puoleen pääsee niin saa kesällä harkita bikineitä uimapuvunsijaan.

    • Kohta hoikka :)

      Liityin siihen ja oon jo aloittanut homman. En nyt tänne sen kummemmin ruokavaliooni laita, ottakaa itte :), mutta on ollut monipuolista ja yllättävän "helppoo" sen suhteen, ettei tarvi nähdä nälkää. Jotenkin tää tuntu siks kivalta kun oli erilaisten ohjelmien ja tavoitteiden vaihtoehtoja, ettei vaan yks ja sama kaikille.

      Mulle ainoot vaihtoehdot oli sen tyyppiset, joissa oppis syömään. Siis ettei pussikeittoja muutamaa viikkoo ja sit ihan ulalla kun on tavoitteessa.

    • Bodikämppi

      Aloitin varmaan ensimmäisten joukossa ja nyt jo ekat päivitykset tuli ohjelmaan. Plussaa tomivuus, syön "koko ajan" ja kun syön ohjeen mukaan, paino on pudonnut 6,5 kg tähän mennessä. Toinen plussa on palsta jossa saa kysellä ja vastaillaan nopeasti. Kolmas on että ohjelmia alkaa koko ajan, ei pari kertaa vuodessa niinkuin joillain. Neljäs että nyt jo huomaan että alkaa jäädä selkäytimeen oikein syöminen.

      Miinusta... En nyt vielä osaa sanoa. Kerron jos tulee.

    • Tinttamaaria88

      Aloitin bodycampilla 29.5. Blogistani voi seurata edistymistä. Odotan paljon ja toivottavasti toimii!

      Sen voin sanoa, että kilpailevalla firmalla on tiukemmat ruokavaliot, joka oli aina mun kompastuskivi, enkä päässyt tuloksiin kun ruokavalio alkoi lipsumaan. Nyt neljäs päivä menossa ja hyvin menee! =)

      http://tinttamaaria.blogspot.fi/

    • Marjoriitta
    • tinttamaaria88

      Kerron tuolla blogissani =) hyvin menee, kiloja ei ole ihan hirmuisesti vielä lähtenyt mutta määrät, mitä syön on huimat. Joten liikuntaa, liikuntaa :) Ja juu, sari on ollut bodycampissa mukana, tosin hänellä on ollut henk. koht. PT, joka varmasti on lisännyt tuota pudotusmäärää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1857
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1553
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1256
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      8
      1139
    Aihe