Mikä suomalainen puhelinliittymä

kalliit puhelut

on mahdollista saada Ruotsinpuolelle. DNA:lla onnistuu jos maksaa 500 euron takuusumman.
tuohon takuusumman ei saa helpotusta vaan käytäntö on tuo.

13

266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paha

ei ole tosi

• Samira52

Kannattaa hankkia Prepaid!
      Suurin piirtein samat hinnat kaikilla operaattoreilla...
      Ei takuusummia eikä laskuja. Jos Suomen pankissa on tili niin voi ladata myös internetin kautta ellei ole käyntiä Suomen puolella että voi ostaa latauslipukkeita...

• Mulla on Soneran liittymä ollut koko ajan kun olen Haaparannalla asunut. Minkäänlaista takuumaksua en ole maksanut. Nyt jo kolmas kytkypuhelinkin käytössä. Mulla 3 liittymää ja mokkula Soneralta.

• Samira52

No laskuliittymän hankkimiseen tarvitaan kyllä osoite Suomessa joten ei varmaan onnistu Haaparannalla asuessa ellei sitten ole tuttavankauppaa hankittu tai väärillä tiedoilla hankittu liittymä!

• Masut

Kyllä mulle ainakin PL-osoitteeseen ne liittymälaskut tulee.

• DNA paras
        Masut kirjoitti:

Kyllä mulle ainakin PL-osoitteeseen ne liittymälaskut tulee.

Mulle ainakin tulee Suomalaisen DNA liittymän laskut kotia postilaatikkoon Haaparannalle.

• DNA paras2
        DNA paras kirjoitti:

Mulle ainakin tulee Suomalaisen DNA liittymän laskut kotia postilaatikkoon Haaparannalle.

Enkä muuten oo maksanut mitään takuusummaa. Tiedä sitten nykyisin.

• PL osoite kelpasi Soneralle ja laskut tulevat e-laskuina. Mulla suomalainen pankkitili.

• Tele2.1

Ei tarvi takuusummaa jos luottotiedot on kunnossa pohjoismaissa, miksiköhän et saa ruotsalaisen operaattorin liittymä? heräsi vain kysymys.

• kalliit puhelut

DNA on muuttanut käytäntöä viime aikoina. Menin myös laittamaan DNA: liittymää koska kuulin että laittavat laskun ruotsiin.
        On täysin totta että ottavat nykysin 500 euron takuusumman jos haluaa osotteen ruotsiin. Kysyin sitten että jos laskutusosite olisi jonkun sukulaiseni luona. Se onnistuu kyllä jos sukulaiseni aukaisee omalla nimellään linjn minulle. MUtta jos haluaisin sen nimelläni niin takuusumma olisi edelleen 500 euroa.
        Soneralla onnistui eilen ihan hyvin.
        Preadbedit ovat kauttaaltaan kalliimpi vaihtoehto kuin liittymä.

• No tässä rajan pinnassa voi olla ihan hyvä olla liittymä molempien maiden operaattorilta. Niin ainakin itselläni on (aloittajasta en tiedä). Suomen puhelut suomalaisesta ja ruotsin puhelut ruotsalaisesta liittymästä. Ruotslainen on itselläni prepaid koska se on minulle kannattavampaa.
      Mutta jokainenhan tekee päätökset oman tilanteensa mukaan. Enkä ole kyllä koskaan kuullut että luottotiedot tarkistettaisiin useammasta maasta! Olen kyllä kuullut muiltakin ettei laskuliittymää anneta toisessa maassa asuvalle ilman takuusummaa. En sitten tiedä mistä tämä johtui!

• KAlliit puhelut

Luottotietoni ovat täysin kunnossa joten takuusumma ei johdu siitä van se on DNA:lla oleva käytäntö nyt. En tiedä miksi.
        SOnera on nyt siitä hyvä että sillä voi soittaa ruotsin puolelta ilman että siitä tulee ulkomaanpuhelun lisämaksua. Minullkain on kaksi liittymää toinen ruotsalainen ja nyt tämä uusi Sonera.

• kalliit puhelut
        KAlliit puhelut kirjoitti:

Luottotietoni ovat täysin kunnossa joten takuusumma ei johdu siitä van se on DNA:lla oleva käytäntö nyt. En tiedä miksi.
        SOnera on nyt siitä hyvä että sillä voi soittaa ruotsin puolelta ilman että siitä tulee ulkomaanpuhelun lisämaksua. Minullkain on kaksi liittymää toinen ruotsalainen ja nyt tämä uusi Sonera.

Laitoin myös että lasku tulee e-postina. Minulla myös tili suomen puolella joten laskut hoituu suoravelotuksena. Asia on siis kunnossa nyt.
        DNA.n nykyistä käytäntöä en kyllä ymmärrä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      56
      3091
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2881
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2689
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      1772
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1094
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1081
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      951
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      809
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      802
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      800
    Aihe