Tiedän naisia, jotka rikkovat välejä.He haluavat korvata toisen naisen.Tiedän naisia, jotka haluavat olla joku muu nainen itsenään, parempana versiona.Mä osaan leikkiä sen asian kanssa että näytänkä vähän välillä joltain toiselta tytöltä ja useimmiten koen, että jos lainaan vaikkapa toisen tyylikoodia, en huuda ikkunasta ulos tekeväni niin.
Mä en halua sellaista soppaa että tulee vieraiden ihmisten hääkutsuvieraita haukkuun...Siksi mulla on tiukka sääntö et mies päättää, mä olen vain olemassa.
Aika passiivinen elämänhallinta minulla mutta teen paljon hallaa kanssaihmisille siten, että olen muotipeto.Osaan teatteria catwalkilta vedettynä ja olisin lähtökohtaisesti mallin mitoissakin - hiukan lyhyempi ehkä, ja kuitenkin liian lahnapanematon kelvatakseni ison maailman runwaylle.Siellä mallin pitää olla sosieteettiseksy ja mä en osaa edes varastaa toiselta naiselta mies.Mutta onko miehet ookoo et nainen manipuloi eikä anna periksi, jos aluksi ootte epäkiinnostuneita? En tarkoita mitään kilohintavertailua vaan tunneviemää.
Miten paljon miestä voi taivutella suhteeseen?
kompleksit Guessista
1
171
Vastaukset
- 5+8
Ei sinnikkyydessä sinänsä mitään pahaa ole kunhan ei epätoivon puolelle mennä, mutta välejä ei parane alkaa rikkomaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721157
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?39574Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538- 50504
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t217503Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492