Hei! Ovatko Rio selluliittilaittet tehokkaita ? Niitähän myydään esim. Hobby Hallissa ja NetAnttilassa, mutta koska ovat aika hintavia olisi kiva tietää jos niistä on ollut hyötyä ennen kun tilaa. Ainakin englanninkielisillä nettisivuilla olen saanut sen kuvan että olisivat suht koht tehokkaita, mutta vähän epämiellyttäviä käyttää. Lisäksi laitteen mukana tulee usein hoitogeeli, joten pitääkö sitä sitten säännöllisesti ostaa lisää jos laitetta käyttää koko ajan tai voiko laitetta käyttää suoraan iholle ilman Rion omia geelejä ? Kiitos vastauksista!
Vastaukset 1
- sellut vex
Osta jotain hyvää ihonhoitoöljyä ja hiero itse napakoilla otteilla sellualueistasi...näin olen saanut oman selluliittini vähenemään..katso youtubesta sellun hierontaohjeita..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3931028Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei301952- 102895
- 78771
- 78752
- 82736
- 50665
- 37656
- 45641
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39630