Olen aloittanut vuoden 2012 hyvalla tahdilla.
Yökerhot:
n.50 aloitetta
--->10 "suoraa pakkia", 35 jähmeää keskustelua, 5 hyväntahtoista keskustelua ja 1 treffit joista ei (AT-miehuuden vuoksi) syntynyt mitään vaikka oli hauskaa
Nettideitti (lähestyin ainoastaan kuvattomia):
45 viestiä joihin 15 vastausta
--->10 keskustelun tyrehtymistä, 5 feidaukset kuvan jälkeen
Vuoden 2012 iskusaldo
13
146
Vastaukset
- kyllästynyt..,
Kannattaisko tehdä jotain itsensä eteen, eikä aina vaan mainostaa ylpeänä tota omaa atm-taustaansa.
- -A-T-M-
Ai niin kuin mitä? Vaikka olenkin ehkä aika tylsä ihminen, niin noissa tilanteissa minä olen yleensä ollut se joka on heittänyt parempaa läppää ja kertonut mielenkiintoisempia juttuja.
Ulkonäöltäni olen siisti. Lähestymieni naisten joukkoon mahtuu myös nättejä, mutta pitäisikö jonkun tavis-naisen vuoksi nähdä hirveästi vaivaa ulkonäkönsä eteen (jos siihen panostaminen ei muuten hirveästi innosta)? Palstapuhetta lainaten: "pillu ei ole luksustuote". - kokeile vaikka
-A-T-M- kirjoitti:
Ai niin kuin mitä? Vaikka olenkin ehkä aika tylsä ihminen, niin noissa tilanteissa minä olen yleensä ollut se joka on heittänyt parempaa läppää ja kertonut mielenkiintoisempia juttuja.
Ulkonäöltäni olen siisti. Lähestymieni naisten joukkoon mahtuu myös nättejä, mutta pitäisikö jonkun tavis-naisen vuoksi nähdä hirveästi vaivaa ulkonäkönsä eteen (jos siihen panostaminen ei muuten hirveästi innosta)? Palstapuhetta lainaten: "pillu ei ole luksustuote".Jos baareissa yrität naisia lähestyä, niin siellä se ei välttämättä onnistu jos oot siellä yksinäsi. Nuoremmat naiset kun eivät oikein taida lämmetä baareissa yksinäisille nuorille miehille.
Jos käyt kavereiden kanssa baareissa, niin silloin sulla on siinä myös se etu että voit päästä kavereiden kautta naisten juttusille ja varmaan naiset lähestyy myös mieluummin jotain kaveriporukkaa, kun jotain yksinäistä nuorta miestä. Varsinkin jos hän yksinäisyytensä takia vaikuttaa vielä vähän epävarmalle. - ...........
kokeile vaikka kirjoitti:
Jos baareissa yrität naisia lähestyä, niin siellä se ei välttämättä onnistu jos oot siellä yksinäsi. Nuoremmat naiset kun eivät oikein taida lämmetä baareissa yksinäisille nuorille miehille.
Jos käyt kavereiden kanssa baareissa, niin silloin sulla on siinä myös se etu että voit päästä kavereiden kautta naisten juttusille ja varmaan naiset lähestyy myös mieluummin jotain kaveriporukkaa, kun jotain yksinäistä nuorta miestä. Varsinkin jos hän yksinäisyytensä takia vaikuttaa vielä vähän epävarmalle.Totta, mutta AT-miehestä ei kiinnostu kukaan vaikka hän olisi millä porukalla liikkeellä.
- Nussikaa kavereita
Jos baareissa yrität naisia lähestyä, niin siellä se ei välttämättä onnistu jos oot siellä yksinäsi. Nuoremmat naiset kun eivät oikein taida lämmetä baareissa yksinäisille nuorille miehille.
Jos käyt kavereiden kanssa baareissa, niin silloin sulla on siinä myös se etu että voit päästä kavereiden kautta naisten juttusille ja varmaan naiset lähestyy myös mieluummin jotain kaveriporukkaa, kun jotain yksinäistä nuorta miestä. Varsinkin jos hän yksinäisyytensä takia vaikuttaa vielä vähän epävarmalle.On aivan perseestä että pitää ilmeisesti palkata jotain näyttelijöitä esittämään kavereita että saa pillua. Halvemmaksi tulee maksaa suoraan huoralle. Ja entäs jos ne kaverit eivät onnistukaan houkuttelemaan naisia nussittavaksi, sitten on kai kostoksi pakko alkaa homoksi ja nussia niitä kavereita, niin kai se kaveriväki tekee.
- mies24v.
Jos käyt kavereiden kanssa baareissa, niin silloin sulla on siinä myös se etu että voit päästä kavereiden kautta naisten juttusille ja varmaan naiset lähestyy myös mieluummin jotain kaveriporukkaa, kun jotain yksinäistä nuorta miestä. Varsinkin jos hän yksinäisyytensä takia vaikuttaa vielä vähän epävarmalle.Naiset on sen verran epävarmoja, että heillä ei ole pokkaa lähestyä mies kaveriporukkaa.
Ja itse olen saanut naisen yleensä silloin, kun olen yksin liikkeellä. - Naisasialooseri.
........... kirjoitti:
Totta, mutta AT-miehestä ei kiinnostu kukaan vaikka hän olisi millä porukalla liikkeellä.
Ei niin. Naiset kiinostuvat vain niistä kaveriporukan YT-miehistä.
- atm:ille jämät
Älä huoli, kolmekymppisenä sinulle riittää kurppaa! Kunhan käyt tunnollisesti töissä.
- Limavagina
Luovuta tai vaihda taktiikkaa. Kyllä tuolla otannalla pitäisi tulla selväksi että teet turhaa työtä.
- too much
Minusta tuossa on ihan liikaa. Mieluumin muutama lähestyminen, jossa on kunnolla ja aidosti läsnä.
- tee.Aaa.Tee.Ämm
Ei AT-mies saa naista teki aloitteita miten tahansa. Sen takia kannattaa lähestyä monia ihmisiä, tuleepahan edes juteltua.
- nöösi_poika
Oma saldoni:
- yksi aloite, yhdet pakit
Epäonnistumisprosentti 100. - eunukki
Tuo nyt on vain harjoittelun puutetta. vähän lisää höyryä vain ja ihan hyvin menee.
ravintolassa naiset ovat varautuneita koska kymmenen muuta ennen sinua on käynyt kokeilemassa. kehitä taitoa kokeile ja ihastu.
Siinä kaikki
nettivastaus aika hyvin kohdallaan sanoisin ihan hyvä tulos. vähän vain viilausta ja se on siinä. ja sillä ei ole mitään tekemistä ATM kanssa.
Lopeta tuo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463