Kuolenko jos en juo/syö 5päivään? Mulle o kerrottu et jos ihmine ei juo 3 päivään ni sille tulee nestehukka, ja jos en syökkää ni ehä mä sitä nestettä mistään saa...
ilman ruokaa ja juomaa?
4
216
Vastaukset
- Oudoksuttaa
Ei perusterve ihminen niin helposti kuole. Vertaa vaikka heihin joita löytyy maanjäristysten tai luonnonmullistusten jälkeen elossa monien päivien jälkeen.
Ihmisen koostumuksestahan suurin osa on vettä. Kuivumista toki tapahtuu riippuen olosuhteista. Kuumassa kuivuu nopeammin, se on toki vaarallista .Ihmiskeho on niin hienosti rakentunut, että jos ei saa ravintoa, elimistö polttaa ensin rasvat, sitten proteiinin. Elintoiminnot hidastuu ja energian tarve vähenee, keho menee ns. säästöliekille. Pidemmän päälle elimistö vaurioituu ja vähemmän tärkeitä elintoimintoja putoaa pois pelistä sen kustannuksella, että elämä jatkuu. Mahdollisesti tulee peruuttamattomia vaurioita elimistöön.
Ei kannata kokeilla, ei se lähtö niin käy, mutta loppuelämäsi voit joutua kärsiämään vaurioista, joita sait elimistöösi kokeilulla. - eikannatakokeilla
Älä edes kokeile... on hengenvaarallista.
Itse kyllä pystyn olemaan noin 3vrk täysin nukkumatta, mutta kun sulla ei ole sellaista treeniä, niin älä ihmeessä kokeile edes.
Ja minkä takia edes pitäisi tuollaista tehdä?
Juot sitten vettä ainakin liikaa, tahallisesti että vesitasapaino pysyy elimistössä, ja jotain tuoreita vihanneksia jotain sentään.
Älä yritä tuollaista edes, mikä järki tuossakin on, alan huolestumaan tuosta kun tiedän, on vaarallista.. - AP.lle.
Itse kyllä pystyn olemaan noin 3vrk täysin nukkumatta, mutta kun sulla ei ole sellaista treeniä, niin älä ihmeessä kokeile edes.
Eiköhän toi unettomuus ole sulle jokapäiväistä.
Palstalla 24/7 - jk
kuolet,elet syö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1851559
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2031443Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431139Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad44836- 14720
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30711Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21700- 36691
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .20646Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617