Palstan haukkuminen tasottomaksi

On se varmaan niin, että täällä on paljon negatiivista kirjoittelua ja peräkammarinpoikia pilvin pimein ja sitä rataa. ja tosi miehethän ovat siellä tosimaailmassa, täällä ovat vain nämä ylijäämämiehet.

Ok. Mennäänpäs hetkeksi kurkkimaan sitä tosi maailman tasoa. "Mies kaatuu melkein syliini ja yrjöää", "Vieressä tapellaan", "Jossain oli joku puukotustapaus", "Naapurissa on joku 100 kilon keijukainen tuijottamassa käheällä äänellä rööki suussa". No makunsa kullakin.

Tämäkö on nyt sitä todellista tasoa? Varmaan tällä palstalla on paljon katkeruutta, mutta myös rehellisyyttä. Ihmiset sanovat paljon suoremmin sen, mitä he oikeasti ajattelevat ilman väkivaltaa. Tämä on nykyaikaa. Ihmiset voivat ilmaista itseään paljon helpommin.

Se että puhutaan jostain hyvän käytöksen normituksesta: Tämä netti on nimenomaan lisännyt hyvän käytöksen olemassaoloa. Osaksi siksi, että ihmiset ovat voineet purkaa ajatuksiaan helpommin. Ennen nettiaikaa "huonoa käytöstä" esiintyi paljon useammin. Elämme nyt maailmankaikkeuden historian rauhallisinta aikaa. Tämä "vihapuhe"-keskustelu on täysin huvittavaa.

11

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • virtakäyttöinenkettu

Täällä naiset saavat myös (kärjistetyn) kuvan siitä, mitä heistä oikeasti ajatellaan. Vaikka sehän on helppo panna mt-häiriöiden piikkiin.

• wtgqe4tgwe3qt6

Kyllä kannattaa pysyä kaukana kaikista ujoista "kunnon miehistä". Sisältä ovat silkkaa paskaa.

• virtakäyttöinenkettu

Jahans, olen näköjään käynyt unessa tänne kirjoittelemassa.

• virtakäyttöinenkettu
        virtakäyttöinenkettu kirjoitti:

Jahans, olen näköjään käynyt unessa tänne kirjoittelemassa.

No ei noin mehukkaaseen nikkiin parilla kirjoituskerralla saa oikeuksia. Sitäpaitsi luulin kirjoittaneeni sillä ensin? Tämä on sotaa!

• ....................

Naisten asiakaspalvelun aika on loppu.

• Jüri Kulli

Mä räägi ja määgi hoonost soome

• Külli Ojos

Pikku-Kalle kysyi mitä on vittuilu isältään. Isä vastasi:

“Se on eräänlaista juttelua.”

Vähän ajan päästä Pikku-Kalle kysyi mikä on kyrpä. Isä vastasi:

“Se on sateenvarjo.”

Illemmalla ennenkuin vieraat tulivat Pikku-Kalle kysyi, mitä on huoraaminen. Isä vastasi punastuen:

“Se on kävelyä.”

Illalla vieraat tulivat ja ulkona satoi. Pikku-Kalle meni ovelle vastaan ja sanoi:

“Pankaa kyrpä naulaan ja menkää vittuilemaan isän kanssa kunnes äiti tulee huoraamasta”

• JK

OLEN SINKU

• Citynainen

Täällä on myös tositarkoituksella liikkeellä olevia. Va----työtä tekeviä ja ihan varattuja ihmisiä höpöttämässä asiaa tai asian vierestä.
      Nettivalvonta on lisännyt hyvää käytöstä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1147
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      551
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      216
      500
    9. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      487
    Aihe