Hyvää kynsilakkakauppaa?

Hei! Huomasin juuri vähän aikaa sitten, että kynsilakkavarastoni on todella tylsä ja niukka. Haluaisin ostaa värikkäitä ja hyviä kynsilakkoja kohtuulliseen hintaa. Tietäisikö kukaan mistä sellaisia voisin ostaa. :)

7

487

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TässähänNäitä

      MNY:n kynsilakat on aikas halpoja, muistaakseni 3,5€ puteli. MNY:tä saa ainakin Sokoksilta ja tietääkseni Vapaa Valinnasta... Seppälästä olen löytänyt halpoja, hyviä ja kivoja kynsitarroja (pysyvät aluslakan alla hyvin). Sieltä saa myös Wet'n Wild merkkisiä meikkituotteita, jotka ovat ihan kelvollisia, joskaan kynsilakoista itselläni ei ole kokemusta. Ei pitäisi olla ainakaan kamalan huonoa. :) Sitten on Mavala, pieniä pulloja, olisko 4 euroa kappale.. Todella laadukasta mielestäni. Seppälässä olen nähnyt myös Flormarin/Kone Helsingin lakkoja.. Itselläni on tuota yhden pullon verran, hintaa oli ehkä kaksi eukkoa, ja lakka on mielestäni hyvää. Pysyy paremmin kuin muutamat kalliimmat lakat. Vapaa Valinnassakin olen niitä bongannut.

      Kannattaa etsiä kosmetiikka-aiheisista blogeista bloggaajien kokemuksia lakoista.

    • M

      Juurikin Wet'n Wild:in lakat ovat hyviä, sekä Wild and Crazy. Myös halpoja ja hyviä on Kicksistä saatavat (myös joistain muista kaupoista) Dependin minilakat. Itse olen kuitenkin tilannut lähinnä ulkomailta lakkani, tulee paljon halvemmaksi ja laadultaan ovat parempia. Mutta ymmärrän ettei kaikilla ole siihen mahdollisuutta. :)

      Flomarin lakat ovat myös ihan hyvän laatuisia, eikä hintakaan päätä huimaa. Tarjoustalosta ja Seppälästä löytyy ainakin. Kicksissä myytävät uudet Make Up Storen lakat on myös hyviä, taisivat olla 4,50e pullo.

    • Totaaaaah...

      Eiköös missää muualla ku Sokoksel ja Seppäläs oo mitää hyvii kynsilakkoja?


      Itte kävin tnää ettimässä eikä löytyny :(

      • gestop

        Kicks, Stockmann, Stockmann Beauty, erilaiset kynsisalongit... Riippuu ihan paikkakunnasta mitä löytyy. Nettihän tosin on täynnä kauppoja.


    • kynsikäs

      Netistä tulee itse tilattua lähes kaikki, sekä valikoiman että hinnan puolesta. Haittapuoli on se että esim. jenkeistä tilattuja joutuu odottelemaan muutamia viikkoja ja kun on jostain sävystä tai lakasta oikein innoissaan niin odottavan aika on pitkä. Mutta niitä paketteja on niin IHANAA noukkia postista ja availla innoissaan. Parempaa kuin jouluna :-)

      Eikä se tilaaminen ole ollenkaan vaikeaa tai vaarallista (paitsi että rahat menee ;-), normaalilla visa electronilla pystyy avaamaan tilin PayPalissa ja sillä pystyy maksamaan lähes kaikkialla. Mulla on pankissa erikseen oma tili näille PayPal ostoksille, jonne hieman ylivarovaisena siirrän kerrallaan aina vaan pienen summan rahaa. Että jos tiedot joutuisivat vääriin käsiin niin ei sitten tyhjene koko käyttötili. Mutta ei tässä useamman vuoden aikana ole mitään hämäryyksiä tapahtunut. Kerran tai pari on joku yksittäinen lakkapullo jäänyt tulematta, ja niistäkin olen saanut rahat takaisin kun olen kertonut asiasta myyjälle.

      Tutuista nettikaupoista tai tutuilta eBay-myyjiltä voin tilata kerrallaan enemmänkin, mutta yläraja on aina 45,45 euroa joka tullivapaa. Jos törmään uuteen mielenkiintoiseen kauppaan josta ei ole tiedossa muiden ostajien positiivisia kokemuksia, tilaan aluksi kerran tai pari pienellä summalla ja sen jälkeen enemmän.

      Paljon ovat postimaksut nousseet parissa vuodessa mutta edelleenkin lakat ovat postikuluineen paljon edullisempia. Hutiostokset on helppo jakaa kummitytöille tai pistää huuto.nettiin.

      Niin, ja vielä: asun maalla kaukana kauppakeskuksista joten siinäkin mielessä tämä on helppo ja hyvä ratkaisu :-)

    • Kynsilakkafriikki

      Myös MiMax on hyvä kauppa netissä jos tilausta ajattelit, itse tilaan myös ihanat kynnet.fi

    • Yue

      Jos lakkoja haluat tilata, niin kannattaa tilata ulkomaisista, luotettavista nettikaupoista.
      Itse tilaan täältä: http://www.nailsupplies.us/
      Suomalaisista nettikaupoista en lakkoja tilaa kuin alennuksesta, koska ovat niin kalliita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2469
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      55
      2194
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      193
      2154
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1722
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1277
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      7
      1252
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      18
      1222
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe