Voinko pukeutua baariin näin?

noviisi000

Ekaa kertaa menossa baariin/yökerhoon eikä aavistustakaan mikä on pukukoodi:D tyttö olen.

t-paita
ruutupaitamainen pitkähihainen, on kuitenkin yksivärinen
farkut
tennarit

mulla ei ole mitään hienoja saappaita, enkä oikeen ballerinojakaan viitisi laittaa talvella, joten päästääköhän ne tuommoiseen keskinkertaiseen baariin sisään? korkkareitakaan ei ole, mutta korolliset kengät, tosin jos laitan ne niin olen miesten pituinen... auttakaa jooko:)

13

3463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nw

Siis no hyvin vaikea sanoa kun en tosiaan tiedä millaiseen paikkaan olet menossa. Ihan tavalliseen baariin, pubiin voi nyt mennä melkein missä tahansa vaatteissa, mutta monissa yökerhoissa kyllä katsotaan varsinkin kenkiä. En kyllä usko että nuo tennarit ovat esteenä, sen verran yleiset kengäthän ne ovat.
      Meillä täälläpäin on yksi yökerho jossa pukeutumiskoodi on ''rento'', joten samanlaisia vaatteita kuin sinulla näkyy paljon, mutta muihin yökerhoini haluaa sitten laittautua enämmän ja pukeutua hiukan hienommin.

• -

Kuullostaa kovin arkiselta, mutta pukeutukoon jokainen ihan niinku haluaa. Itse voisin laittaa töihin tuollaiset vaatteet.

• tunika

Voit kyllä mennä niissä asusteissa baariin,mitkä sinulla on tai sitten hommaa jotain muuta kivaa tilalle esim.tunikaa,toppia,minimekkoa tai hametta,legginsejä,saapikkaita,korkkareita jne.

• mor_jens

vejä vittu päähän ja pakene vuorille

• M123435

Jätä ruutupaita pois ja päälle joku tyylikäs t-paita tai toppi. Farkut OK. Tennarit/lenkkarit on OK ellet ole aivan kaupungin ykköspaikkaan menossa, silloin mieluummin korkkarit....

• mieti

idiootit miettii miten sinne pukeutuu... se on vaan hei baari, ei sinne mennä itteensä myymään. tai no nykyään vissiin tytöt juuri sitä tekevät

• 10+4

Baariin asu kuulostaa just hyvältä. Yökerhoon monet laittautuu enemmän. Farkut yleisiä, mutta sitten on joku hienompi yläosa. Ja muutenkin pitkähihanen on luultavasti ihan liikaa yökerhossa.

• sthgdfsawgfadss

Sisään pääsee aina. Sitä ei tarvitse huolehtia. Jos tykkäät pukeutua kuvailemiisi vaatteisiin, niin sitten menet niissä. Baareissa on monen näköistä porukkaa ja eri paikoissa pukeudutaan eri tavoin.

Itse suosittelisin toppia/t-paitaa ja farkkuja. Tennarit ok.

• jennie

Kuullostaa tosi arkiselle. Itse en menisi edes töihin tuollaisissa vaatteissa.

• mrhenkka18

ei sinne tarvii mitenkään erityisesti pukeutua, pääasia et on ittellä hauskaa! :D mihin baariin? ;)

• Tuoksuja ja hajuja

Jos pidät toisenluokan rupusakista,on Baarissa v-n maku mitä päälläsi on.Eivät miehet joilla viellä stondaa sitävarten sinne ole tulleet,vaan pyydystämään jonkun pehmenneen kanan joka leikkii kokematonta tai ei sulkeutuen hänen lemmen ryppyihin myöhemmin ja katsastaen samalla mikä valuutta?

• vautse

Eiku tiukat nahkahousut reisisaappaat ja t-paita .-On tosi seksyy

• vitut läski mies naista saa. yrittäny oon vaikka oon laihtunu 90 kg välissä. ei naiset huoli miestä jolla ei oo urheilullinen kroppa, ja rahaa..

Suoli24, täällä keskustelee vaan tyhmimmät

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      80
      2191
    2. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1888
    3. Mistä löytää kadonnut motivaatio?

Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että
      Sinkut
      126
      1683
    4. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      145
      1331
    5. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      138
      1227
    6. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      85
      856
    7. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      174
      816
    8. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      184
      807
    9. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      435
      737
    10. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      602
    Aihe