Voinko pukeutua baariin näin?

noviisi000

Ekaa kertaa menossa baariin/yökerhoon eikä aavistustakaan mikä on pukukoodi:D tyttö olen.

t-paita
ruutupaitamainen pitkähihainen, on kuitenkin yksivärinen
farkut
tennarit

mulla ei ole mitään hienoja saappaita, enkä oikeen ballerinojakaan viitisi laittaa talvella, joten päästääköhän ne tuommoiseen keskinkertaiseen baariin sisään? korkkareitakaan ei ole, mutta korolliset kengät, tosin jos laitan ne niin olen miesten pituinen... auttakaa jooko:)

13

2968

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nw

      Siis no hyvin vaikea sanoa kun en tosiaan tiedä millaiseen paikkaan olet menossa. Ihan tavalliseen baariin, pubiin voi nyt mennä melkein missä tahansa vaatteissa, mutta monissa yökerhoissa kyllä katsotaan varsinkin kenkiä. En kyllä usko että nuo tennarit ovat esteenä, sen verran yleiset kengäthän ne ovat.
      Meillä täälläpäin on yksi yökerho jossa pukeutumiskoodi on ''rento'', joten samanlaisia vaatteita kuin sinulla näkyy paljon, mutta muihin yökerhoini haluaa sitten laittautua enämmän ja pukeutua hiukan hienommin.

    • -

      Kuullostaa kovin arkiselta, mutta pukeutukoon jokainen ihan niinku haluaa. Itse voisin laittaa töihin tuollaiset vaatteet.

    • tunika

      Voit kyllä mennä niissä asusteissa baariin,mitkä sinulla on tai sitten hommaa jotain muuta kivaa tilalle esim.tunikaa,toppia,minimekkoa tai hametta,legginsejä,saapikkaita,korkkareita jne.

    • vejä vittu päähän ja pakene vuorille

    • M123435

      Jätä ruutupaita pois ja päälle joku tyylikäs t-paita tai toppi. Farkut OK. Tennarit/lenkkarit on OK ellet ole aivan kaupungin ykköspaikkaan menossa, silloin mieluummin korkkarit....

    • mieti

      idiootit miettii miten sinne pukeutuu... se on vaan hei baari, ei sinne mennä itteensä myymään. tai no nykyään vissiin tytöt juuri sitä tekevät

    • 10+4

      Baariin asu kuulostaa just hyvältä. Yökerhoon monet laittautuu enemmän. Farkut yleisiä, mutta sitten on joku hienompi yläosa. Ja muutenkin pitkähihanen on luultavasti ihan liikaa yökerhossa.

    • sthgdfsawgfadss

      Sisään pääsee aina. Sitä ei tarvitse huolehtia. Jos tykkäät pukeutua kuvailemiisi vaatteisiin, niin sitten menet niissä. Baareissa on monen näköistä porukkaa ja eri paikoissa pukeudutaan eri tavoin.

      Itse suosittelisin toppia/t-paitaa ja farkkuja. Tennarit ok.

    • jennie

      Kuullostaa tosi arkiselle. Itse en menisi edes töihin tuollaisissa vaatteissa.

    • mrhenkka18

      ei sinne tarvii mitenkään erityisesti pukeutua, pääasia et on ittellä hauskaa! :D mihin baariin? ;)

    • Tuoksuja ja hajuja

      Jos pidät toisenluokan rupusakista,on Baarissa v-n maku mitä päälläsi on.Eivät miehet joilla viellä stondaa sitävarten sinne ole tulleet,vaan pyydystämään jonkun pehmenneen kanan joka leikkii kokematonta tai ei sulkeutuen hänen lemmen ryppyihin myöhemmin ja katsastaen samalla mikä valuutta?

    • vautse

      Eiku tiukat nahkahousut reisisaappaat ja t-paita .-On tosi seksyy

    • vitut läski mies naista saa. yrittäny oon vaikka oon laihtunu 90 kg välissä. ei naiset huoli miestä jolla ei oo urheilullinen kroppa, ja rahaa..

      Suoli24, täällä keskustelee vaan tyhmimmät

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2833
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1193
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1191
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1031
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      973
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      970
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      926
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      43
      857
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      40
      848
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      42
      754
    Aihe