1) 1'000 euroa
2) 10'000 euroa,
3) 100'000 euroa
4) 1'000'000 eruoa
5) 10'000'000 euroa
Mitä tekisit jos saisit
9
123
Vastaukset
- Kunnan mies
Maksaisin Reetulle ja Tuksulle että saisin panna niitä.
- Tuksu itte
Heei, halloo? Et oo tosissas!?
- Tuksu ite
Tuksu itte kirjoitti:
Heei, halloo? Et oo tosissas!?
Kukas se muu haluis...nna?
- varazombi
1) En mitään.
2) Ostaisin sohvan ja videotykin.
3) Ostaisin asunnon.
4) Ostaisin tilan maalta.
5) Perustaisin säätiön. - Konstantin Kikass
1) 1'000 euroa = laitaisin lompakkoon
2) 10'000 euroa = Säästäisin
3) 100'000 euroa = lopettaisin totaallisesti palsta seuraamisen.
4) 1'000'000 eruoa = lopettaisin työn teon
5) 10'000'000 euroa = Jäisin "eläkkeelle" siis vapaa herraksi 1) 1'000 euroa En mitään
2) 10'000 euroa, Matkustelisin ja tekisin kotiin hankintoja
3) 100'000 euroa Sijoittaisin
4) 1'000'000 eruoa Miettisin, että kauanko jatkaisin työntekoa.
5) 10'000'000 euroa Ottaisin loparit ja alkaisin täysipäiväiseksi maailmanmatkaajaksi.1) Matkustelisin
2) Matkustelisin ja ostaisin uuden tietokoneen ja maksaisin opintolainan
3) Kaikkea edeltävää ja matkailisin oikein urakalla kun tuolla elää jo ainakin 2 vuotta plus voisin harkita asuntoon sijoittamista ja lahjoittaisin.
4) Samat plus lahjoittaisin enemmän. Elelisin tuolla mukavasti useita vuosia.
5) Loppu elämäksihän tuo jo riittää, eli rahahuolet loppuivat viimeistään tässä vaiheessa.1) Säästäisin.
2) Tekisin kämppääni hankintoja, kuten sohva, uusia kalusteita, jne.
3) Uusi auto hankintaan kakkos kohdan lisäksi.
4) Kolmosen lisäksi rupeisin sijoittamaan ja pistäisin rahat kasvamaan sekä ostaisin oman talon tai siis rakennuttaisin sen.
5) Nelosen lisäksi loppuisi totaalisesti töiden etsiminen ja jos oisin töissä niin ottaisin loparit eli eläisin vapaa herran elämää.- Ylpeä Pedofiili
Ostaisin teini-neitsyitä ja rakastelisin heitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412