Positiivisen palautteen (muista kirjoituksista) ja Älymiehen esimerkin innoittamana olen ruvennut kirjoittamaan. http://keskustelu.suomi24.fi/node/10439540
Tuossa on vain osa jo valmiina olevasta materiaalista ja jatkan ehkä myöhemmin lisäämällä jatkoa.
-
En ole ennen halunnut tehdä tuollaista koska se on tuntunut liian henkilökohtaiselta ja intiimiltä ja toisaalta taas kaikista geneerisimmän perusjyystön jäljittely tuntuisi epätyydyttävältä ja unohdettavalta.
Siksi otteita on, totuutta mukaillen, omasta elämästä ja sielunmaailmasta mutta myös yritystä pitää kiinnostusta yllä riittävällä graafisuudella.
Eroottinen novelli
Mies1985
3
1216
Vastaukset
- Reijo Alapää Sr.
Olet herkkä ja ihana mies. Haluaisin vangita sinut hyttysverkkooni ja leipoa sinusta hyttyspihvin.
- Mies1985
Et sentään tehtaillut ilmiselvää sairasta homovitsiä.
- Vagina Moncada
Mies1985 kirjoitti:
Et sentään tehtaillut ilmiselvää sairasta homovitsiä.
En ole homo. Olen rakkauden puutarhuri ja teen sinusta itselleni vielä maatuska-nuken jolla valloitan teinityttöjen hapertuneet sydänlihakset ja ripottelen oreganonia heidän hiusnutturoilleen. Sen minä teen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502