Onko väärin jos 8v meikkaa?

Onko väärin

Eli siis mä oon 8v eli siis tosi nuori. Jep, mun kirjotustaidoista vois luulla jo vaikka 14veeks mut joo. Onko teistä väärin että 8v meikkaa? o:

22

533

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gngghg

      . . . kirjotustaidosta? Paskat. Joo oot liian nuori, ja se on aika nolon näköstä ku 8v kakaralla on meikkiä naamas.

      • Anonyymi

        Ja en oo kakara


    • 23456789

      herranjestas.. ite alotin meikkaamaan 13-vuotiaaana joten ei sun nyt ihan 2-3lk pidä meikata pilaat vaan kasvos.

      • Onko väärin

        Perkele, voispa nää aiheet poistaa.


      • Jooterve
        Onko väärin kirjoitti:

        Perkele, voispa nää aiheet poistaa.

        Ei saaakeli sä oot niiin nolo :D


      • Anonyymi

        Ja paskat


      • Anonyymi
        Onko väärin kirjoitti:

        Perkele, voispa nää aiheet poistaa.

        Minkä ikäinen sä edes oot


    • sä et ees tarvi meikkii ku oot noin nuori korkeintaa jotai huulikiiltoo ehkä.. ja kirjoitustaito...kröhömm

    • Asdfghjklöä

      Suoraansanottuna oot nolo.

    • avokado

      En sanoisi että suoranaisesti 'väärin', koska se on ihan omasta moraalista kiinni pitääkö pikkulasten meikkamista pahana vai ei. Mutta ikärajat ovat aina vähän häilyvät, jotkut ovat kypsiä jo kolmannella luokalla, jotkut pysyvät esiteineinä pitkälle aikuisuuteen. Nyrkkisääntönä voisi pitää, että jos kuvittelee olevansa hieno ja aikuinen ja kypsä, niin ei todennäköisesti sitä ole ;)
      Tosin olisi kyllä vastaajienkin kehityksessä vielä parannettavaa! Meikkaaminen riippuu ihan siitä, millaiset ovat 'lähtökohdat':

      Meikkaavatko muut koulussasi? (Tämä ei ole oleellista, sillä toisten mielipide ei saisi vaikuttaa omaan mielipiteeseen, mutta liittyy kyllä meikkaamisesi hyväksyntään.) Esimerkiksi jos kukaan ei meikkaa, sinut voidaan joko leimata lissuksi tai cooliksi, jos kaikki meikkaavat, voi olla että ajatellaan että sinunkin olisi jo korkea aika eikä meikkaamista pidetä kummallisena.

      Mitä meikkaaminen tapauksessasi tarkoittaa? Se tavallinen huulikiilto ja ripsiväri sopivat kai ihan hyvin, mitään meikkivoidetta ei tuonikäisen vielä kannata käyttää kun iho on vielä kaunis. Luonnollinen, kevyt meikki, joka ei hukuta omia piirteitä on lapsille paras.

      Jos koet, että haluaisit meikata, niin siitä vaan!

    • kiii

      mie oon iteki 8v :) en meikkaa :o

    • -..

      Ton ikäsinä meitin pesua käytti äitin meikkejä vaan inkkarimaalauksiin. Tullu mieleenkä vetästä pakkelii naamaan muuten.

    • Jjavascrip

      Näin kerran kerran pikkutytön (7-8v) ja sen isosiskon kaupassa. Pikkutytöllä oli ripsiväriä reilusti ja kuulin keskustelun ohimennen, että isosisko oli ostamassa tytölle tekokynnet....TEKI mieli läimäyttää sitä isosiskoo naamaa ku jotai tollasta tekee! 8 VUOTIAS ON LAPSI!! Nykyöö turhan monet lapset leikkivät aikuista......

      Oota että pääset ylä-asteelle......ala-aste on vielä lapsien koulu jossa tytöt leikkii nukeilla ja pojat leluautoilla

    • SmileyFaces

      Ei 8-vuotias tarvitse meikkiä. >:(
      Kaikilla 8-vuotiailla on ihana sileä ja virheetön ihana iho jo ennestään söpöine lastenpiirteineen joten miksi niitä pilaamaan meikillä? :o
      En vaan ymmärrä. :(

    • LIIAN NUORI!

      Hei oikeesti jotain rajaa!!! 11v. on jo mun mielestä liian nuori meikkaamaan mä oon ite kohta 14 enkä meikkaa vieläkään sun kuuluu vielä nauttia lapsuudesta mennä pulkkamäkeen talvella ja leikkiä kesät ulkona eikä kuluttaa aikaa meikaamassa sinulla ei ole mikään kiire aikuistua!!

    • idontunderstand

      se on erittäi väääri !!!! 8vuotias on ollut vasta TOISTA vuotta koulussa ! miettikäää nyt hei, ite laitoin vitosella ekan kerran ripsiväriä. nyt oon seiskalla ja meikkaan kevyesti meikkivoidetta ja puuteria, ripsiväriä, kulmat vahvistan, vähän alhaalle kajaalia ja siinähä se, mut miettikää että mua niiiku melkee 6vuotta nuorempi tekee samat !!! hyi hitto mihi tää maailma on menos

      • eheheheeij

        Siis eeeiii...ei kaheksan vuotiaan pidä pilata kasvojaa meikillä ! Minusta on on alottaa meikkaaminen 13--> vuotiaana, vaikka sehän on ihan oma asia


    • pöh

      no ei todellakaan! 8v on aivan liian nuori meikkaamaan, se näyttää vain typerältä!!

    • GirlyGirI

      En sinuna pilaisi kasvojasi. Mutta tietty tämä on päätöksesi mutta jos haluat aloittaa kannattaa jutella äitin kanssa vaikka niin mamma voi antaa ohjeita että miten sun kannattais ton ikäsenä.

    • Anonyymi

      Mä oon 8vuotias ja mä veikkaan eli liian nuori oon jep ja se ei oo väärin jos 8v meikkaa

    • Anonyymi

      Meikattu 8-vuotias on naurettava! Vielä naurettavampi, jos on sutannut naamansa itse ja luulee olevansa hieno aikuinen.

      Siis leikkimistähän 8-vuotiaan meikkaaminen tietysti on. Leikkiminen on ymmärrettävää.

    • Anonyymi

      Ei siinä mitään suorastaan väärää ole, jos 8-vuotias meikkaa, mutta naurettavaa se on, ellei sitten kyseessä ole joku leikki.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      111
      2423
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1107
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1064
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      995
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      991
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      904
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      873
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      861
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      39
      776
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      759
    Aihe