Miehet, tullaanko teitä iskemään?

uteli-ass

Paljon on puhetta naisten passiivisuudesta tehdä aloitetta. Kiinnostaisikin tietää, kuinka usein teitä miehiä nyt sitten lähestytäänkään "iskemistarkoituksessa", vai lähestytäänkö ollenkaan. Jos, niin missä tai millaisessa tilanteessa? Ovatko naiset lähestyneet seksi vai parisuhde mielessään? Millaiset naiset sinua lähestyvät tai minkätyylinen ihminen itse olet?

149

9608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä ole tultu kertaakaan. Edes niiden kolmen vuoden aikana, kun kävin viihteellä joka viikonloppu (yleensä jopa kahdesti).

      Varatuilla, saman tyylisillä, kavereilla kyllä olisi vientiä.

      • Sormuksen vetovoima

        Hanki sormus sormeesi hämyytyksen vuoksi. Josko alkaa sullakin flaksi käymään:))

        Naiset pitää varattua miestä haasteena ja kiinnostuu yrittämään josko saisi miehen suhteen rikottua omalla viehätysvoimallaan. Kuljeta oikein kunnolla jos joku ihan tosissaan yrittää vikitellä vaikka sulla on selkeästi sormus nimettömässä. Niitä sormuksia saa tarjouksesta edullisesti. Haukkaavat p.askaa kun oletkin vapaa . ;DDD

        Tällaiset hopeiset kelpaa ihan hyvin. Saa varmaa halvemmallakin.

        http://www.korulinkki.fi/terassormus-kultateras-p-1944.html

        https://www.hobbyhall.fi/p/fi/Beat-of-Love-sormus-puolipyorea-hopea/306924/92263/92251/92260

        https://www.hobbyhall.fi/p/fi/Beat-of-Love-sormus-hopea/304340/92263/92251/92260


      • Heinrich
        Sormuksen vetovoima kirjoitti:

        Hanki sormus sormeesi hämyytyksen vuoksi. Josko alkaa sullakin flaksi käymään:))

        Naiset pitää varattua miestä haasteena ja kiinnostuu yrittämään josko saisi miehen suhteen rikottua omalla viehätysvoimallaan. Kuljeta oikein kunnolla jos joku ihan tosissaan yrittää vikitellä vaikka sulla on selkeästi sormus nimettömässä. Niitä sormuksia saa tarjouksesta edullisesti. Haukkaavat p.askaa kun oletkin vapaa . ;DDD

        Tällaiset hopeiset kelpaa ihan hyvin. Saa varmaa halvemmallakin.

        http://www.korulinkki.fi/terassormus-kultateras-p-1944.html

        https://www.hobbyhall.fi/p/fi/Beat-of-Love-sormus-puolipyorea-hopea/306924/92263/92251/92260

        https://www.hobbyhall.fi/p/fi/Beat-of-Love-sormus-hopea/304340/92263/92251/92260

        Eri asia kiinnostaako miestä naiset jotka lähestyvät häntä, kun sormus on sormessa. Njoo pump and dump on mahdollista, mutta sama se on sitten masturboida, usein mukavempaa ja ainakin turvallisempaa.


      • Roima-Roope
        Sormuksen vetovoima kirjoitti:

        Hanki sormus sormeesi hämyytyksen vuoksi. Josko alkaa sullakin flaksi käymään:))

        Naiset pitää varattua miestä haasteena ja kiinnostuu yrittämään josko saisi miehen suhteen rikottua omalla viehätysvoimallaan. Kuljeta oikein kunnolla jos joku ihan tosissaan yrittää vikitellä vaikka sulla on selkeästi sormus nimettömässä. Niitä sormuksia saa tarjouksesta edullisesti. Haukkaavat p.askaa kun oletkin vapaa . ;DDD

        Tällaiset hopeiset kelpaa ihan hyvin. Saa varmaa halvemmallakin.

        http://www.korulinkki.fi/terassormus-kultateras-p-1944.html

        https://www.hobbyhall.fi/p/fi/Beat-of-Love-sormus-puolipyorea-hopea/306924/92263/92251/92260

        https://www.hobbyhall.fi/p/fi/Beat-of-Love-sormus-hopea/304340/92263/92251/92260

        Joo. Joillekin vihkisormus on ikään kuin laadun tae.

        :)

        Sormus varmistaa sen, että mies on ilmeisesti hetero ja jollekin joskus kelvannut. Sormuksettomat ovat epäilyttäviä - homoseksuaaleja, täysin epäonnistuneita, tai niin kamalia tyyppejä, ettei kukaan ole ensivaikutelman jälkeen jäänyt viereen roikkumaan. Tai sitten ovat huijaavia ukkomiehiä, jotka ovat juuri piilottaneet sormuksensa.

        Näin replikoi nimimerkki vähänks katkera mies, jota ei todellakaan olla iskemismielessä lähestytty.

        Tai sitten en tunnistanut tilannetta...

        Pe-hehehe-herkele...


      • Raaka totuus
        Sormuksen vetovoima kirjoitti:

        Hanki sormus sormeesi hämyytyksen vuoksi. Josko alkaa sullakin flaksi käymään:))

        Naiset pitää varattua miestä haasteena ja kiinnostuu yrittämään josko saisi miehen suhteen rikottua omalla viehätysvoimallaan. Kuljeta oikein kunnolla jos joku ihan tosissaan yrittää vikitellä vaikka sulla on selkeästi sormus nimettömässä. Niitä sormuksia saa tarjouksesta edullisesti. Haukkaavat p.askaa kun oletkin vapaa . ;DDD

        Tällaiset hopeiset kelpaa ihan hyvin. Saa varmaa halvemmallakin.

        http://www.korulinkki.fi/terassormus-kultateras-p-1944.html

        https://www.hobbyhall.fi/p/fi/Beat-of-Love-sormus-puolipyorea-hopea/306924/92263/92251/92260

        https://www.hobbyhall.fi/p/fi/Beat-of-Love-sormus-hopea/304340/92263/92251/92260

        Ei kannata hankkia valesormusta. Ei ketään miestä tulla iskemään sen takia että se on varattu.

        Päällimmäisin syy on aina ulkonäkö. Hyvännäköisiä varattuja miehiä tavoittelevat naiset haluavat salarakkaaksi tai yhden illan juttuja, tai sitten tosiaan vaan voittaa miehen toiselta naiselta. Hyvännäköisiä vapaita miehiä sitten tavoittelevat ne, jotka haluavat poikaystävän reilulla pelillä.

        Mutta kukaan ei halua mitättömän näköistä miestä yhtään sen enempää, oli sillä sitten sormus sormessa tai ei. Sormuksella ei siis voi nostaa kiinnostavuuttaan, pelkästään vaihtaa kiinnostuneiden ryhmää. Epäkiinnostavalla miehellä molemmat ovat kuitenkin yhtä tyhjiä joukkoja.


      • Hyvä ihminen
        Raaka totuus kirjoitti:

        Ei kannata hankkia valesormusta. Ei ketään miestä tulla iskemään sen takia että se on varattu.

        Päällimmäisin syy on aina ulkonäkö. Hyvännäköisiä varattuja miehiä tavoittelevat naiset haluavat salarakkaaksi tai yhden illan juttuja, tai sitten tosiaan vaan voittaa miehen toiselta naiselta. Hyvännäköisiä vapaita miehiä sitten tavoittelevat ne, jotka haluavat poikaystävän reilulla pelillä.

        Mutta kukaan ei halua mitättömän näköistä miestä yhtään sen enempää, oli sillä sitten sormus sormessa tai ei. Sormuksella ei siis voi nostaa kiinnostavuuttaan, pelkästään vaihtaa kiinnostuneiden ryhmää. Epäkiinnostavalla miehellä molemmat ovat kuitenkin yhtä tyhjiä joukkoja.

        Kompeti, komp!! Jotenkin noin sen täytyy olla. Loogista!


      • JOhan on piru
        Sormuksen vetovoima kirjoitti:

        Hanki sormus sormeesi hämyytyksen vuoksi. Josko alkaa sullakin flaksi käymään:))

        Naiset pitää varattua miestä haasteena ja kiinnostuu yrittämään josko saisi miehen suhteen rikottua omalla viehätysvoimallaan. Kuljeta oikein kunnolla jos joku ihan tosissaan yrittää vikitellä vaikka sulla on selkeästi sormus nimettömässä. Niitä sormuksia saa tarjouksesta edullisesti. Haukkaavat p.askaa kun oletkin vapaa . ;DDD

        Tällaiset hopeiset kelpaa ihan hyvin. Saa varmaa halvemmallakin.

        http://www.korulinkki.fi/terassormus-kultateras-p-1944.html

        https://www.hobbyhall.fi/p/fi/Beat-of-Love-sormus-puolipyorea-hopea/306924/92263/92251/92260

        https://www.hobbyhall.fi/p/fi/Beat-of-Love-sormus-hopea/304340/92263/92251/92260

        Jos joku lähestyy muo sit joskus, kun mul on sormus nimettömäs...
        Niin lyön varmaan turpaan ja kysyn mis se oli 20 vuotta sit ?!


      • Poksuko
        Sormuksen vetovoima kirjoitti:

        Hanki sormus sormeesi hämyytyksen vuoksi. Josko alkaa sullakin flaksi käymään:))

        Naiset pitää varattua miestä haasteena ja kiinnostuu yrittämään josko saisi miehen suhteen rikottua omalla viehätysvoimallaan. Kuljeta oikein kunnolla jos joku ihan tosissaan yrittää vikitellä vaikka sulla on selkeästi sormus nimettömässä. Niitä sormuksia saa tarjouksesta edullisesti. Haukkaavat p.askaa kun oletkin vapaa . ;DDD

        Tällaiset hopeiset kelpaa ihan hyvin. Saa varmaa halvemmallakin.

        http://www.korulinkki.fi/terassormus-kultateras-p-1944.html

        https://www.hobbyhall.fi/p/fi/Beat-of-Love-sormus-puolipyorea-hopea/306924/92263/92251/92260

        https://www.hobbyhall.fi/p/fi/Beat-of-Love-sormus-hopea/304340/92263/92251/92260

        "Hanki sormus sormeesi hämyytyksen vuoksi. Josko alkaa sullakin flaksi käymään:))

        Naiset pitää varattua miestä haasteena ja kiinnostuu yrittämään josko saisi miehen suhteen rikottua omalla viehätysvoimallaan."

        Tuo voisi olla hyvä ratkaisu miehen kannalta. Tuolla saisi ainakin erotettua jyvät akanoista eli ne naiset, joihin ei ainakaan kannata sekaantua. Toisten suhteiden rikkojat eivät nimittäin ansaitse kunnon suhdetta.


    • ***

      Ei lähestytä koskaan. Joskus yöelämässä on saattanut tulla hieman normaalia pidempiä katseita, mutta siihen se sitten onkin jäänyt naisten taholta.

    • juu ei..

      28w ja eipä ole koskaan lähestytty. Mukaanlukien aktiivinen "opiskelijaelämä", jolloin tuli käytyä viihteellä 1-3 kertaa viikossa aktiivisimpina aikoina. No toki välissä myös pieniä taukoja toisinaan, mutta useampi vuosi aktiivisesti liikkellä kuitenkin "tuloksetta". En ole siis mikään läski nötti, joka olisi jumittanut yksin kotona 24/7, vaan ihan normaali liikuntaa harrastava ja koulun penkkiä keskimääräistä enemmän kuluttanut mies :)

    • Sunder

      Ei ole lähestytty koskaan, ei baareissa, koulussa, bussipysäkillä tai kaupan vihannesosastolla. Ja tilanne jäisi varmasti mieleen, olisi ensimmäinen kerta, kun kukaan nainen tulee itse minulle juttelemaan ja tekemään tuttavuutta.

      • moi eiks kiva et muioja tulee juttelee ei missää nimes iskemis tarkoitusta kivva tutustua,mä tykkää ju8tel ja oitää hauskaa ei tarvi seksii heti muute vai ollaa


    • praumerson

      Itse olen 22v opiskelija. Ihmisenä todella rauhallinen ja ehkä vähän varautunut, välillä liiankin jäykkä, asiallinen ja tylsä ihminen. Ulkonäkö...ainakin kroppa pysyy urheillessa hyvässä kunnossa, kasvotkin on kuulemma komeat/söpöt, itse en ota kantaa muuten kun että olen kyllä ihan tyytyväinen ulkonäkööni.

      Muutaman kerran, ehkäpä 3, on tullut tilanne jossa tyttö/nainen on tullut baarissa luokse ja sanonut suoraan, että olet niin hyvännäköinen että oli pakko tulla kokeilemaan onnea.
      Loput "iskuyritykset" on ollut erilaisia. Jos olen isommassa seurueessa, jossa on naisia, joita en ole ennen tavannut, on jotkut heistä tullut juttelemaan ihan niitä näitä niin, ettei voi tietää onko kyse normaalista "onpas kiva sää" jutustelusta vai "onpas kiva sää, oletko muuten sinkku" juttelusta. Joka tapauksessa jälkikäteen yllättävän moni on esim. lisännyt facebookissa kaveriksi ja loppujen lopuksi on tullut selväksi, että yrittää iskeä.

      Osa yrittää iskeä seksimielessä, osa parisuhdemielessä. Vaikea sanoa mitään prosenttijakaumaa, kun ihan kaikista ei kyllä edes ota selkoa. Jotkut ovat kyllä sanoneet että aluksi halusi vaan jutella kaltaiseni kanssa, sitten tuli mieleen seksi kaltaiseni kanssa, ja myöhemmin kun tajusi, ettei kyseessä ole pelimies tai ylimielinen kaveri, niin enemmän vakavammassa mielessä.

      En itse ole mikään iskijä, ehkä ujouden ja rauhallisuuden takia, joten siinä mielessä nuo lähestymiset on ihan kivoja. Toki jos promilleja on liikaa niin ihan kaikkea en ole kovin vakavasti ottanut...

    • Hirmuisen

      laaja käsite tuo iskeminen,varsinkin naisen puolelta..
      Ei todellakaan aina tiedä mistä on aina kyse.
      Ihme kyllä saanut osakseen jopa aika suoraa "toimintaa".No osaksi varmaan vaikutusta ajalla ja paikalla
      Muutaman kerran tarjottu yösijaa yms,
      Mut ihan selväpäisenä törmännyt tilanteisiin jossa nainen lähestynyt jutustelun ja tanssin merkeissä.Tutuiltakin joskus minusta kyselleet.Kuullut jälkikäteen.
      Lieneekö sitten aina missämielessä ja miten kauan..
      Kuitenkin sanoisin,että se määrätynlainen katse pitää olla naisella ennenkuin hän lähestyy.Sen jälkeen monesti saa heittää melko ronskiakin puhetta niin hymy ei hyydy.
      Ja jos ei tajua "iskemistä" niin sitten jossain vaiheessa nainen suuttuu ja häviää paikalta..
      Ite olen ujohko 35v pitkä mies.Todella harvoin humalassa.Lähestyjät usein olleet opettajia,en tiedä miksi?.No eniten päissään lähestyjät ovat vanhempia naisia.

    • 457568

      Olen 23-vuotias ja kerran on nainen tullut juttelemaan minulle. Olisin sillon 19 tai 20. Oli elokuu ja istuin yksin keskustassa penkillä odottamassa kavereitani. Joku tyttö istui jossain vaiheessa siihen viereen ja alkoi juttelemaan. Oli vaaleaihoinen, mutta puhui englantia. Kyseli kovasti illan suunnitelmiani ja kertoi jotain itsestään. En käytännössä osallistunut "keskusteluun" mitenkään, vastasin vain jos hän jotain minulta kysyi. Jonkin aikaa puheltuaan hän toivotti mukavaa iltaa ja lähti.

      Ei tullut siinä tilanteessa edes mieleen, että tyttö olisi voinut olla kiinnostunut minusta. Siksi en kauhean innoissani lähtenyt keskusteluun. Tosin en saa koskaan tietää oliko hän kiinnostunut vai ei.

      • hoksotinx

        OMG-mikä luuseri!


    • 2+19

      No onhan näitä nyt sentään pari 26:n vuoden varrelle mahtunut:

      Kerran on tullut yksi asiakas kesken työpäivän ihan suoraan kysymään josko haluaisin joskus lähteä kahville. En ollut kiinnostunut, joten kieltäydyin kohteliaasti kunniasta.

      Baarissa taas on pari kertaa tullut joku lähelle kiehnäämään tai juttelemaan, mutta molemmissa tapauksissa tajusin homman jujun vasta ihan liian myöhään.

      Plus näitten lisäksi varmaan myös tuntematon määrä keissejä, jotka on jääneet iteltä täysin huomaamatta.

      • Illal uusiksi

        Eilen viimeksi iskettiin olin tampereella ravlassa tansseis ni illan lopuksi mut ns.iski kaks keski ikästä hyvin säilynyttä naista olen tummahiuksinen hoikka 21.v opiskelija kundi pitäskö tänäänki lähtee ravintolaan tampereen keskustaan terveiset Tuulalle ja Leenalle oli kiva yö t.TONI


    • Huomioita

      Joskus nuorempana ylipainoiset ovat lähestyneet.
      Jostakin syystä vedän puoleeni näitä naisia nykyäänkin kuin hunaja mehiläisiä mutta itteä joka ei ole pyöreä ei kiinnosta nämä naiset lainkaan.

      Muunlaiset eli hoikemmat naiset eivät lähesty, liekö syynä se etten ole komeimmasta päästä ja toisaalta jos joku nainen katsoo silmiin sekä hymyilee nini ajattelen sen olevavn enemmän ystäväliisyyttä kuin mitään muuta.

      Useampia tuntemiani kavereita ei ole koskaan oikeastaan lähestynyt kukaan nainen poikkeuksena eräs pitkä tyyppi jonka ympärillä kaikenlaisia naisia pyörii.

      "Baarissa taas on pari kertaa tullut joku lähelle kiehnäämään tai juttelemaan, mutta molemmissa tapauksissa tajusin homman jujun vasta ihan liian myöhään. "

      Näitä on ehkä sattunut omallekin kohdalle, mutta ei oikein usko enää noihin että nainen tekisi lähestymisyrityksiä ja se usein taitaa jäädä vihjailun varaan kuin oikeisiin aloitteisiin naisilla.

    • ruma mies

      Ei naiset näin rumaa miestä tulla iskemään. En ole koskaan jutellut naisen kanssa baarissa edes. Naiset ei vaan halua puhua näin ruman miehen kanssa.

    • Hölmistynyt

      Sitä on tapahtunut useammankin kerran, vaikka aivan varma siitä voin olla vain niissä tapauksissa, joissa se iskeminen on onnistunut. Käyn ravintoloissa harvoin viihdemielessä, mutta siellä lähemmän tuttavuuden tekeminen kuuluu asiaan, muualla tilanteen jatkaminen on käytännössä paljon hankalampaa.

      Tyypillisesti iskijänä on entuudestaan tuntemani nainen, itseni kaltainen eli keskimittainen tai pitkä ja hoikka tai urheilullinen. En osaa sanoa tarkoitetaanko avainsanalla "lähdetäänkö?" tällaisessa tilanteessa seksiä vai pidempiaikaista seuraa.

      Tuntemattomat ovat harvemmin asialla. Kirjoitin yhdestä poikkeuksellisen suorasukaisesta tapauksesta aiemmin:
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10324187
      Tässä tapauksessa daamin promillet olivat minulle liikaa.

    • eienääeienää

      Tutut (=keitä on tullut jo pantua) uskaltavat tietysti paremmin ehdotella, varsinkin alkoholia siemailleena. Mutta jos näitä ei lasketa niin tuntemattomat naiset kyllä todella harvoin antavat ymmärtää olevansa edes kiinnostuineita tutustumaan. Yhden kerran on tultu riittävän selvin päin selkeästi iskuyritystä tekemään ja se riitti. Kyseessä on nykyinen avovaimoni.

    • A38892

      Ei ole joutunut iskuyritysten kohteeksi. En käy ravintoloissa, joten en tiedä muuttaisiko se tilannetta miksikään. Todennäköisesti ei.

      Sen sijaan kiitettävän usein (ehkä keskimäärin 1-2 kertaa kuukaudessa) entuudestaan tuntemattomat naiset ovat tulleet yleisellä paikalla (tai tiloissa) laukomaan kohteliaisuuksia ulkonäkööni ja/tai olemukseeni liittyen.

      Vaikka eivät ole pyytäneet mukaansa tai edes ehdottaneet mitään, niin aina on jäänyt hyvä mieli. :) Kiitos siitä heille kaikille.

    • Rottweil

      Vanhemmat naiset lähestyvät aika usein seksi mielessään baarissa, mikä alkaa olla aika rasittavaa. Välillä nuoremmatkin rohkaistuvat, mutta heidän aikomuksensa on vähän vaikeampi selvittää. Yleensä nuorempien naisten lähestyminen on sellainen hienovarainen vihjaus, jonka voi tulkita monella tavalla. Kaikki miehet eivät välttämätt sellaista tajua lähestymisyritykseksi. Toki muutamia suoriakin on elämän varrella tullut vastaan.

      Siis kyllä naiset lähestyvät ja tuntuu että naisten aloitteellisuus on lisääntymään päin.

    • Hämmentynyt ja tyhmä

      Kukapa nyt noista naisista saa selkoa, ehkä on tultu iskemään, ehkä ei.

      • miks naiset tarvis iskee.eiks voi ajatel et oltais kaverei ei heti seksii tutustuttais.oliko naista aliarvioiva.miks ei voitais olla ko olttas kaverei ei heti seksii,tutuistais ja niii
        n edelloeen


    • Vanhemmat naiset ovat lähestyneet varsin useasti varsin suorasukaisesti. Itseni ikäiset (parikymppiset) ovat hienovaraisempia, saattavat istua pyötään tai alkaa jutella baarin jonossa. Eivät niinkään tule iskemään, vaan iskettäväksi. Ei nuoret naiset tosin minua kovin usein lähesty. Mietinkin joskus, että onko pärstässäni jotain vikaan, kun vedän puoleeni puumia. Nähtävästi sitä sattuu muillekin.

    • --m79--

      Olen 32 vuotias ja pari kertaa on nainen tullut tekemään tuttavuutta oma-aloitteisesti. Toinen kerta oli kun olin 18-vuotias ja kavereille kuskina ja toinen kerta oli opiskeluaikoina. Eli ehkä noin kerran kymmenessä vuodessa tapahtuu tämä ihme mulle.

    • 34vvanhapatu

      Jos otetaan vaikka 15-v lähtien, niin tytöt/naiset ovat tulleet juttelemaan n. 10 kertaa. Näistä suurin osa harrastus, kauppa jne., asunto ja baari. Viimeiset 6 vuotta hiljaiseloa, vaikka vanhahan tässä onkin jo :(

      • aiosjfmeildskfjnmels

        Pienen vinkkauksen takia tietty vähint. toiset 10 kpl. Itse olen koulutukseltani DI ja kaikkeee muutaki roskaa löytyy. Luonteeltani liian ujo ja kiltin näköinen.


    • toinenutelias

      Voisit sanoa myös omat speksit?

      • ap

        Tässä tarkoitettiin varmaankin minua, ja kyllähän tässä varmaan olisi syytä vähän valaista omia motiiveja udella tätä, kun olen näin monia hyviä vastauksia saanut - kiitos siitä.

        Itse olen ihan sievä parikymppinen nuori nainen, ja minulle kyllä miehet tulevat aktiivisesti juttelemaan yökerhoissa ja silloin tällöin muuallakin, ja siinä tuskin on mitään shokeeraavan ihmeellistä jo pelkästään sukupuolimomentin huomioon ottaen, ja ehkä tämä nyt ei liippaakaan aihetta kuin etäisesti.

        Sen sijaan uteliaisuuteni aiheeseen heräsi, kun olimme viikonloppuna viettämässä ystävämme synttäreitä, ja mukana oli myös poikaystäväni. Emme ole kumpikaan, ja vielä vähemmän poikaystäväni, mitään baarikärpäsiä, ja tämä taisi olla kolmen vuoden suhteemme aikana korkeintaan viides kerta, jolloin olimme yhdessä viihteellä. Rauhallinen ja hillitty, mieluummin lähes selvinpäin oleva, mieheni otti tehtäväkseen vahtia juomia ja laukkuja, kun me muut tanssimme ja kävimme tiskillä. Seurailin jatkuvasti häntä kuitenkin ja kävin hänen luonaankin, mutta sivusta huomasin, että aina välillä hänen luokseen oli lyöttäytynyt tyttöjä juttusille. MInulla ei ollut ongelmaa tämän kanssa, kun en ole järin mustasukkaista sorttia enkä koe tarvetta käydä ylenpalttisesti "omistelemassa" poikaystävää baarin nurkassa, kun luottamuskin on kohdillaan. Enkä pidä sellaista järin hyvänä käytöksenä.

        Jälkikäteen kuitenkin kuulin eräiden tytöistä (toki kaiken muun jututstelun lomassa) kommentoineen poikaystäväni vartaloa ja tämän salilla käyntiä. Lisäksi nämä tytöt olivat narikkajonossa edessämme, ja sitten toinen heistä täräytti ja pyysi poikaystäväni numeroa. Tässä vaiheessa minä koin tarpeelliseksi lakoonisesti todeta kyseessä olevan minun poikaystäväni. Tyttöpolo nolostui kamalasti - taisi siinä mennä taas yksi potentiaalinen aloitteentekijä teiltä muilta..

        Kaikkiaan olin hieman hölmistynyt, sillä minulla oli käsitys nuorista naisista paljon passiivisempina olentoina ja siksi kyselinkin täältä ihan vaan mielenkiinnosta, miten yleistä vastaanvanlainen käytös on. Ja siis, onhan poikaystäväni jokseenkin näyttävä mies toki, kasvoiltaan selkeäpiirteinen ja liki 190cm pitkä, salillakin tuo käy painoja kolistelemassa kyllästymiseen asti. Kuitenkaan en yhtään pidä rauhallisuutta ja selvinpäin olemista vähemmän merkityksellisenä tekijänä. Ja näköjään teille muillekin on harvakseltaan samankaltaisia tapauksia eteen sattunut.

        Tässä siis romaanillinen "omia speksejäni". :D


      • Sunder
        ap kirjoitti:

        Tässä tarkoitettiin varmaankin minua, ja kyllähän tässä varmaan olisi syytä vähän valaista omia motiiveja udella tätä, kun olen näin monia hyviä vastauksia saanut - kiitos siitä.

        Itse olen ihan sievä parikymppinen nuori nainen, ja minulle kyllä miehet tulevat aktiivisesti juttelemaan yökerhoissa ja silloin tällöin muuallakin, ja siinä tuskin on mitään shokeeraavan ihmeellistä jo pelkästään sukupuolimomentin huomioon ottaen, ja ehkä tämä nyt ei liippaakaan aihetta kuin etäisesti.

        Sen sijaan uteliaisuuteni aiheeseen heräsi, kun olimme viikonloppuna viettämässä ystävämme synttäreitä, ja mukana oli myös poikaystäväni. Emme ole kumpikaan, ja vielä vähemmän poikaystäväni, mitään baarikärpäsiä, ja tämä taisi olla kolmen vuoden suhteemme aikana korkeintaan viides kerta, jolloin olimme yhdessä viihteellä. Rauhallinen ja hillitty, mieluummin lähes selvinpäin oleva, mieheni otti tehtäväkseen vahtia juomia ja laukkuja, kun me muut tanssimme ja kävimme tiskillä. Seurailin jatkuvasti häntä kuitenkin ja kävin hänen luonaankin, mutta sivusta huomasin, että aina välillä hänen luokseen oli lyöttäytynyt tyttöjä juttusille. MInulla ei ollut ongelmaa tämän kanssa, kun en ole järin mustasukkaista sorttia enkä koe tarvetta käydä ylenpalttisesti "omistelemassa" poikaystävää baarin nurkassa, kun luottamuskin on kohdillaan. Enkä pidä sellaista järin hyvänä käytöksenä.

        Jälkikäteen kuitenkin kuulin eräiden tytöistä (toki kaiken muun jututstelun lomassa) kommentoineen poikaystäväni vartaloa ja tämän salilla käyntiä. Lisäksi nämä tytöt olivat narikkajonossa edessämme, ja sitten toinen heistä täräytti ja pyysi poikaystäväni numeroa. Tässä vaiheessa minä koin tarpeelliseksi lakoonisesti todeta kyseessä olevan minun poikaystäväni. Tyttöpolo nolostui kamalasti - taisi siinä mennä taas yksi potentiaalinen aloitteentekijä teiltä muilta..

        Kaikkiaan olin hieman hölmistynyt, sillä minulla oli käsitys nuorista naisista paljon passiivisempina olentoina ja siksi kyselinkin täältä ihan vaan mielenkiinnosta, miten yleistä vastaanvanlainen käytös on. Ja siis, onhan poikaystäväni jokseenkin näyttävä mies toki, kasvoiltaan selkeäpiirteinen ja liki 190cm pitkä, salillakin tuo käy painoja kolistelemassa kyllästymiseen asti. Kuitenkaan en yhtään pidä rauhallisuutta ja selvinpäin olemista vähemmän merkityksellisenä tekijänä. Ja näköjään teille muillekin on harvakseltaan samankaltaisia tapauksia eteen sattunut.

        Tässä siis romaanillinen "omia speksejäni". :D

        Tämä summaakin aika hyvin kaiken tarpeellisen, poikaystäväsi on ilmeisesti ns. klassisen komea mies, kaikenlisäksi keskimääräistä pidempi ja raamikkaampi. Toisinsanoen, selkeästi "normaalia" suomalaista miestä komeampi ja siksi häntä lähestytään.


      • jaska jokunen
        ap kirjoitti:

        Tässä tarkoitettiin varmaankin minua, ja kyllähän tässä varmaan olisi syytä vähän valaista omia motiiveja udella tätä, kun olen näin monia hyviä vastauksia saanut - kiitos siitä.

        Itse olen ihan sievä parikymppinen nuori nainen, ja minulle kyllä miehet tulevat aktiivisesti juttelemaan yökerhoissa ja silloin tällöin muuallakin, ja siinä tuskin on mitään shokeeraavan ihmeellistä jo pelkästään sukupuolimomentin huomioon ottaen, ja ehkä tämä nyt ei liippaakaan aihetta kuin etäisesti.

        Sen sijaan uteliaisuuteni aiheeseen heräsi, kun olimme viikonloppuna viettämässä ystävämme synttäreitä, ja mukana oli myös poikaystäväni. Emme ole kumpikaan, ja vielä vähemmän poikaystäväni, mitään baarikärpäsiä, ja tämä taisi olla kolmen vuoden suhteemme aikana korkeintaan viides kerta, jolloin olimme yhdessä viihteellä. Rauhallinen ja hillitty, mieluummin lähes selvinpäin oleva, mieheni otti tehtäväkseen vahtia juomia ja laukkuja, kun me muut tanssimme ja kävimme tiskillä. Seurailin jatkuvasti häntä kuitenkin ja kävin hänen luonaankin, mutta sivusta huomasin, että aina välillä hänen luokseen oli lyöttäytynyt tyttöjä juttusille. MInulla ei ollut ongelmaa tämän kanssa, kun en ole järin mustasukkaista sorttia enkä koe tarvetta käydä ylenpalttisesti "omistelemassa" poikaystävää baarin nurkassa, kun luottamuskin on kohdillaan. Enkä pidä sellaista järin hyvänä käytöksenä.

        Jälkikäteen kuitenkin kuulin eräiden tytöistä (toki kaiken muun jututstelun lomassa) kommentoineen poikaystäväni vartaloa ja tämän salilla käyntiä. Lisäksi nämä tytöt olivat narikkajonossa edessämme, ja sitten toinen heistä täräytti ja pyysi poikaystäväni numeroa. Tässä vaiheessa minä koin tarpeelliseksi lakoonisesti todeta kyseessä olevan minun poikaystäväni. Tyttöpolo nolostui kamalasti - taisi siinä mennä taas yksi potentiaalinen aloitteentekijä teiltä muilta..

        Kaikkiaan olin hieman hölmistynyt, sillä minulla oli käsitys nuorista naisista paljon passiivisempina olentoina ja siksi kyselinkin täältä ihan vaan mielenkiinnosta, miten yleistä vastaanvanlainen käytös on. Ja siis, onhan poikaystäväni jokseenkin näyttävä mies toki, kasvoiltaan selkeäpiirteinen ja liki 190cm pitkä, salillakin tuo käy painoja kolistelemassa kyllästymiseen asti. Kuitenkaan en yhtään pidä rauhallisuutta ja selvinpäin olemista vähemmän merkityksellisenä tekijänä. Ja näköjään teille muillekin on harvakseltaan samankaltaisia tapauksia eteen sattunut.

        Tässä siis romaanillinen "omia speksejäni". :D

        Rauhalllisuus ja selvinpäin oleminen voivat olla plussaa muuten ulkoisesti kiinnostavassa miehessä, mutta tuskin kukaan nainen niiden ominaisuuksien perusteella vielä juttelemaan tulee. Itse voin ainakin kertoa että selväpäisyys, siisti ja rauhallinen olemus ei vielä sinällään paljoa paina. Vaaditaan jotain enemmän ja se "enemmän" on aina jotain ulkoista.

        Yritin olla masentumatta kirjoituksesi luettuani, mutta vaikeaa se on. Pitäisi vaan olla järkevä ja tajuta että ihmiset ei todellakaan ole samanarvoisia, ei lähimainkaan. Joillekin ei suoda minkäänlaista huomiota ja toisille sitä tarjotaan riesaksi asti.


      • Panu.K.Lampinen
        jaska jokunen kirjoitti:

        Rauhalllisuus ja selvinpäin oleminen voivat olla plussaa muuten ulkoisesti kiinnostavassa miehessä, mutta tuskin kukaan nainen niiden ominaisuuksien perusteella vielä juttelemaan tulee. Itse voin ainakin kertoa että selväpäisyys, siisti ja rauhallinen olemus ei vielä sinällään paljoa paina. Vaaditaan jotain enemmän ja se "enemmän" on aina jotain ulkoista.

        Yritin olla masentumatta kirjoituksesi luettuani, mutta vaikeaa se on. Pitäisi vaan olla järkevä ja tajuta että ihmiset ei todellakaan ole samanarvoisia, ei lähimainkaan. Joillekin ei suoda minkäänlaista huomiota ja toisille sitä tarjotaan riesaksi asti.

        Kyllä, noita naisia riittää. Enempiä pitää pois hätystellä. Ihmettelen, ettei muka flaksi käy..Hoh hoi hoijaa..


    • Todella harvoin naiset tulevat iskemään tai suoraan juttelemaan minulle, on sekin koettu muutamaan kertaan (baarissa). Huomattavasti useammin kuitenkin tapahtuu sellaista "tyrkylle tuloa", eli tullaan siihen läheisyyteen odottelemaan, että ottaisin tilanteen haltuun ja lähestyisin tai että "törmättäisiin sattumalta" ja se jutustelu alkaisi ikäänkuin yllättäen. Myös ne "tule juttelemaan" katseet ovat tulleet tutuksi.

      Harvemmin olen ensiseisomalta havainnut naisen tarkoitusta kun hän on minua lähestynyt, mutta ihan suoria "pöllytetään lakanoita" -vihjailuja en muista kuin yhden, yleensä ne on sitä "halua tutustua".

      Itseäni useimmiten "lähestyvät" sellaiset rauhallisen oloiset nuoret naiset, joita se tilanne hieman ujostuttaa tai hermostuttaa. Ulkoiselta olemukseltaan nämä naiset eivät yleensä ole joukosta erottumaan pyrkiviä vaan perusnättejä suomalaisia.

      Itse olen luonteeltani aika avoin, rauhallinen ja sellainen jalat maassa tyyppi, se kuulemma näkyy myös ulospäin.

    • ei naiset iske

      Joskus on ehkä yritetty iskeä, mutta en ole ollut kiinnostunut, koska olen heteroseksuaali eikä miehet kiinnosta.

    • expimp

      nyt huom! Vain erittäin hyvännäköisiä miehiä isketään useammin kuin kerran puoleen vuoteen!

      Mua lähestyvät vain baarissa, mutta harvoin ja jos haluan mieleistäni seuraa, joudun itse lähestymään.

      En ole ruma mutten adonis.
      Naiset eivät iske, mutta jotkut mukavat tulevat juttelemaan ja antavat minulle tilaisuuden tehdä heihin vaikutus.

      Vain vanhemmat naiset iskevät suoraan ja yrittävät sitä koskettelulla. Heidän täytyy.

      Ainoastaan kerran minua vanhempi kaunis nainen on iskenyt minua sanoin, ja tehnyt oikeasti jotain houkutellakseen mukaansa. Tämän hän teki ilmaisten halunsa verbaalisesti ja kehui taitojaan. Oli muuten sanansa veroinen... poikkeustapaus, seksihullu.

      Naisten ei tarvitse tulla juttelemaan, koska he tietävät, että ennen pitkää joku jututtaa heitä. Ne kerrat kun joku tulee ovat mukavia etenkin jos nainen haluaa muutakin kuin juttelua. Ei kuitenkaan kannata odotella naisia koska ei paljoa väliä jos saakin pakkeja monilta.

    • ei käytännös ikinä

      Yhden ainoan kerran baarissa joskus 2003 nainen lässähti pöytään kaverinsa kanssa, kuunteli vähän aikaa paskanjauhamistani ja suuteli yllättäen. Tämä ainoa kerta kun jonkinlainen aloite on tehty.

    • ____________________

      Haha, ei todellakaan tulla iskemään. :D Tosin olen vain tavallisen näköinen ja muutenkin kaikin puolin tavallinen mies. Ne on "hiukan" eritasoiset miehet, joita naiset lähestyvät. Ja niin sen pitääkin mennä, meidän tavisten pitää kyllä itse lähestyä naisia, jos halutaan yrittää tutustua.

    • Kyllä harmittaa

      Lokakuussa 2010 nuori nainen kysyi minulta juna-asemalla jotain aikatauluihin liittyvää. Vastasin lyhyesti ja poistuin paikalta. Heti poistuttuani tajusin että kyseessä oli todennäköisesti ns. "aloite". No ainakin tuo nainen oli kovasti silmääni miellyttävä ja varmasti mukava jne. mutta kun tuo on ensimmäinen kerta elämäni aikana kun nainen tuolla tavalla alkaa jututtamaan niin reaktioni oli sen mukainen.

      • Kyllä harmittaa

        Kylläpä kuulostaa peräkammarin pojan jutulta, kun luen tuon kirjoitukseni.

        En ole siis täysin kokematon naisten kanssa ja ilmassa oli tosiaan jotain muutakin kuin vain halu saada tietää junan aikatauluista. Katseemme kohtasi vielä kerran ennen kuin katosimme ihmisvilinään tahoillemme. Tuli vain niin yllätyksenä tuo "lähestyminen" ettei tullut mieleenkään alkaa siitä mitään jatkojuttelua kehittämään. Onnetonta.


      • lähestyjä

        Itse teen aloitteita juuri tuolla tavalla. selviää onko miehestä puhumaan ja siinä yleensä selviää onko miehestä yhtään mihinkään. ja sinä taas yhtenä todistit sen, ei ole!


      • Hyvät neuvot ilmaiset

        Voihan sitä aina kysyä jos kysyjä tarvii enemmän apua tai neuvoja tms.


      • Hyvät neuvot ilmaiset

        Voihan sitä aina kysyä jos kysyjä tarvii enemmän apua tai neuvoja tms.


    • Näinkävimulla

      Ulkomailla, Irlannissa, Espanjassa - ja Saksassa useaankin otteeseen kyllä tulee naiset iskemään ja kokeilemaan onneaan. Usein noissa tilanteissa tosin on ollu aikalailla molemmin puolista flirttiä, niin en sitten tiedä luokitellaanko se enää puhtaasti ''naisen iskuyritykseksi''.

      Aika hajanainen joukko naisia kylläkin: Espanjassa itseäni vanhemmat kolmikymppiset eläväiset naiset tuli iholle aika rohkeinkin ottein paikoin baareissa ja juhlissa, Irlannissa taas tytöillä oli huomattavasti minun mielestäni mukavampia lähestymistapoja ihan arkisissa paikoissa, kuten bussipysäkeillä ja kirjastossa, sellasia jossa tarvitaankin jo vähän kehittynyttä silmää.

      Suomessa ei ikinä, flirttikin aika nihkeää kotimaassa muun Euroopan menoon verrattuna.

      Itse olen lyhyt, 169cm (vitsit kuultu) pitkä, pientä viinimaistajan vatsaa löytyy, harteita ei niinkään, sänkiparta, rillit, maihinnousukengät ja trenssi hattuineen ajaa vaatetuksen virkaa.
      Luonteelta hiljainen ja varautunut, en oikein siedä huonotapaisia ihmisiä.

      Lopuksi olisi varmaan vielä mainittava etten näe mitään syytä MIKSI naisten tulisi tulla iskemään minua?

    • Iskemään ?!

      Koko tähänastisen elämän aikana kohdalle on osunut vain yksi aloitteen tehnyt nainen. Mitä tulee naisten aloitteentekoon, luultavasti voitan todennäköisemmin seuraavalla kierroksella lotossa 7 oikein, vaikka en palauttaisi edes kuponkia :D

    • yoyoyoyo

      Kyllä tulee ja varsinkin tuli nuorempana. Nyt tulee vähemmän baareissa käytyä ja oman ikäiset naiset on yleensä varattuja, mutta joskus nuoremmat tulee. Yliopistolla tytöt on aloitteellisia ja tulevat juttelemaan yllättävän rohkeasti, vaikka ei olis ennestään "tuttuja" kursseilta. Pitäs vaan luottaa itseensä enemmän näissä tilanteissa ja panostaa vähän, ku harvoin eksyy baariin. Se vaan meinaa olla, että kun sinne baariin eksyy, niin se on puoli vahingossa jostain kaverin luota, jossa on nautittu pari liikaa ja suihkussa käynti ja parranajokin on jäänyt väliin. En sillä, että se sieltä baarista se onni löytyisi, mutta siellä voi törmätä "tuttuihin" ja tehdä tuttavuutta rohkeammin ja silloin ois hyvä olla iskussa.

    • sinkula31

      Tasaisen varmasti baarissa kerran joka kolmas vuosi. Kerran kahdesta nainen on niin naamat, että lasit putoilee pöydiltä.

    • Yhden kerran

      On tapahtunut tässä 20vuoden aikana sellainen ihme, että Nainen on selvästi yrittänyt iskeä, tai sitten kuvittelin senkin vain omaksi parhaakseni :)

    • omituista

      Kyllä noi parisuhteessa elävät naiset kehuu aina ulkonäköä, mitään siitä ei tietysti hyötyä ole. Ottajia olisi kuulemma, mutta ei sinkkujen keskuudessa. Kukaan ei tule sanomaan saoja asioita ainakaan.

    • yksin kotona

      ei olemua lähestytty ja jos itse olen lähestynyt joskus niin olen saanut murhaavan katseen palkaksi

    • Valde_83_

      Oksensin kerran spontaanisti baarissa naisen hiuksille.Olin todella naamat, mutta joviaali ja puoleensavetävä, ilmeisesti.
      Tapahtumaa edelsi naisen taholta selvä iskuyritys ja seuraan hakeutuminen, Mahtoi akateemisella tipsukalla olla ihmettelemistä seuraavan kuukauden ajan, miesviha saattaa kyteä sillä pimulla vieläkin.

      • juntti4

        Ällöttävän huonoa käytöstä, kait pyysit tytöltä edes anteeksi? Kaikki muu on perusteltavissa mutta ei törkeä juntti käytös. Eikö vanhempasi opettaneet sinulle mitään tapoja? Et voi mitenkään olla puoleensavetävä jos käyttäydyt noin ja puolustelet itseäsi vielä... hohhoijaa...


    • Naiset ei iske

      Koko elämäni aikana on varmasti tultu iskemään 1-2 kertaa. Kauheassa räkäkännissä hypätty tyyliin suoraan kaulaan.

      Mutta joo siis vakavasti ei ole isketty ikinä. Ellei iskemiseksi lasketa viettelevää katsetta, joka kertoo "tule iskemään minua".

      • Pokémon 7171

        20v töissä yökerhojen ovella ja melkeinpä joka ilta on tullut suoria iskuyrityksiä tai rohkeaa flirttiä naisilta. Vapaa-ajalla taas todella harvoin.


    • deft

      Jo osittain vanhaa tietoa, mutta silti:
      Viimeiset kaksi kertaa kun mua on lähestytty "iskemistarkoituksessa", molemmista kerroista seurasi parisuhde. Toinen alkoi nettideittailulla ja toinen raa'asti baarissa. Seksiä eivät ole naiset koskaan hakeneet "iskuyrityksillä", sitä vissiin saa joltain komeamman näköisiltä miehiltä. En nyt osaa sanoa yksityiskohtaisia vastauksia kysymykseen "millainen", mutta toinen oli fiksu ja vittumainen, toinen taas henkisesti epävakaa ja vittumainen.

      Jälkeenpäin olen saanut kuulla kolmesta tapauksesta, joita en ollut huomioinut. Että baarissa, samassa seurueessa, ollaan koetettu iskeä mutta mä en ole huomannut sitä.

    • M22v

      4 vuotta on tullut baareissa suhteellisen aktiivisesti käytyä. Kertaakaan ei ole nainen tullut iskemään. Erittäin harvoin ovat (tuntemattomat) naiset tulleet edes muuten vain juttelemaan. Tämä tosin johtuu yksinkertaisesti siitä, että naiset kiertää näin ruman miehen kaukaa.

    • pari kertaa

      Nainen löi mua viime yönä takapuolelle baarissa. Viime viikonloppuna toinen nainen hyppi tahallaan mun varpaille. En tiedä olivatko ne iskuyrityksiä. Voisiko joku nainen tai mies antaa näkemystä näihin? Joskus pari vuotta sitten taas joku nainen jonka nimi on unohtunut veti mua tukasta. Ja vielä sellainen kävi kun istuttiin kaverin kanssa baarin pöydässä että kaksi tyttöä tuli ihan suoraan näytille siihen pöydän viereen. Itsellä petti pokka sekunnin kuluttua ja muistaakseni taisin vähän nauraa. Tytöt lähtivät pois. Kaikki tytöt olivat ennaltatuntemattomia ja vaan kahdelle tuli juteltua, tukasta vetäjälle ja varpaille pomppijalle. Tukasta vetäjä oli mukavempi.

      • pari kertaa

        Hups minähän taidan olla vähän mulkku. Tosiaan nyt mietittynä kyllä naiset lähestyvät tasaisin väliajoin illanvietoissa. Usein tosin vaikea päätellä että ovatko naiset iskupuuhissa tai muuten vaan juttelemassa. Voisi ehkä juoda vähän vähemmän niin tajuaisi jotain :D.


      • On se Jännä

        Voi ei.. olinko se minä..

        Yrittänyt saada miehen huomion:
        x Vetämällä tukasta
        x läimimällä pepulle tai ottamalla läimäisyjä vastaan
        x puhumalla kovalla äänellä kavereille et vau toi..
        x kompuroimalla päälle
        x kertomalla että olen niin humalassa että sä voisit auttaa pitää mua pystyssä
        x hymyilemällä ujosti/huvittuneesti/juopuneesti/selvinpäin
        x katsomalla silmiin selvinpäin, hiukan kännissä ja kaatokännissä
        x juttemalla niitä näitä
        x juttelemalla kaikkea mitä mieleen juolahtaa jo jonkin verran juopuneena
        x puhumalla miehen korvaan jolloin mahdollinen huulien hively korvassa voisi johtaa ...
        x ehdottamalla seksiä ujosti punastellen
        x sanomalla kaverille, että hakisi toisen pöytään
        x viittomalla luokse että tajuais tulla juttelee(mun kaverille)
        x tuijottaen, hymyillen yms. useana kertana kun ei siitä takas tuijottamisesta saa selvää kiinnostaako vai haluuko peloittaa pois
        X menemällä puhumaan kaverin puolesta
        x lyöden vetoja jotka päätyvät siihen että tulee juttelee
        x jutellu jotain
        x tullut vaan suutelee, puree tai halaamaan
        x kertonut jutellessa porukassa että pidän juuri sun tyylisistä, samasta musasta tms.

        Mitä mä tein väärin ...
        :) vai :/ kun ei mua siltikään tajuttu


      • Sorry oo pihalla
        On se Jännä kirjoitti:

        Voi ei.. olinko se minä..

        Yrittänyt saada miehen huomion:
        x Vetämällä tukasta
        x läimimällä pepulle tai ottamalla läimäisyjä vastaan
        x puhumalla kovalla äänellä kavereille et vau toi..
        x kompuroimalla päälle
        x kertomalla että olen niin humalassa että sä voisit auttaa pitää mua pystyssä
        x hymyilemällä ujosti/huvittuneesti/juopuneesti/selvinpäin
        x katsomalla silmiin selvinpäin, hiukan kännissä ja kaatokännissä
        x juttemalla niitä näitä
        x juttelemalla kaikkea mitä mieleen juolahtaa jo jonkin verran juopuneena
        x puhumalla miehen korvaan jolloin mahdollinen huulien hively korvassa voisi johtaa ...
        x ehdottamalla seksiä ujosti punastellen
        x sanomalla kaverille, että hakisi toisen pöytään
        x viittomalla luokse että tajuais tulla juttelee(mun kaverille)
        x tuijottaen, hymyillen yms. useana kertana kun ei siitä takas tuijottamisesta saa selvää kiinnostaako vai haluuko peloittaa pois
        X menemällä puhumaan kaverin puolesta
        x lyöden vetoja jotka päätyvät siihen että tulee juttelee
        x jutellu jotain
        x tullut vaan suutelee, puree tai halaamaan
        x kertonut jutellessa porukassa että pidän juuri sun tyylisistä, samasta musasta tms.

        Mitä mä tein väärin ...
        :) vai :/ kun ei mua siltikään tajuttu

        Yrittänyt saada miehen huomion:


        1) puhumalla miehen korvaan jolloin mahdollinen huulien hively korvassa voisi johtaa

        2)jutellu jotain

        Tossa järjestyksessä..Kaikilla muilla oot varmaan saanut lukuisii avareit tai nyrkin iskui. Ei kukaan itsees kunnioittava nainen käyttäydy noin.
        1 kohta johti rapujuhlissa yhdyntään 2009 ja se muija paino aidosti rontti 130 kg. Eli ei yhtään mun juttuni ,mut hän osas tekniikan niin pakkohan sitä panna oli.


      • On se Jännä
        Sorry oo pihalla kirjoitti:

        Yrittänyt saada miehen huomion:


        1) puhumalla miehen korvaan jolloin mahdollinen huulien hively korvassa voisi johtaa

        2)jutellu jotain

        Tossa järjestyksessä..Kaikilla muilla oot varmaan saanut lukuisii avareit tai nyrkin iskui. Ei kukaan itsees kunnioittava nainen käyttäydy noin.
        1 kohta johti rapujuhlissa yhdyntään 2009 ja se muija paino aidosti rontti 130 kg. Eli ei yhtään mun juttuni ,mut hän osas tekniikan niin pakkohan sitä panna oli.

        On se vaikeaa varmaan olla mies ... :) kun pienistä tuntuu moni säikkyvän...

        On se vaan hauskaa olla nainen, joka tietää mitä tekee, tietää miksi tekee ja vielä kunnioittaa itseään ilman opaskirjaneuvoja =)


    • rergergergeg

      Ei noista ota selvää. Aika kieroja otuksia. Tahtovat aina itselleen jotain, milloin kenkiä, miehen, kenkiä, rahaa , rauhaa, toimintaa tai vielä enemmän kenkiä .

      Itseasiassa ei niitä jaksa katsella enää. Sen lisäksi ne on fyysisesti heikompia, uusavuttomia ja niiden jutut on tylsiä. Huumorintaju ja vitsien ymmärtäminen on jotain 11- 12 - vuotiaiden tasolla. Abstrakti ajattelu on melko vierasta heille. Hameväki: pitäkää tunkkinne, ostan vaikka rahalla. T: 28 mies.

    • turhaa draamaa

      Kerran yhes baaris kun menin tiskiltä hakee olutta niin siin oli joku nainen. Menin sit siihen viereen ja tilasin yhen oluen. No siihen tuli sen naisen mies huutamaan ja haastamaan riitaa et yritän iskee sen naista. se kävi käsiksi heti ja kauhee tappelu siitä sit tuli. Itse en ollut kännissä mut se äijä oli ja löin sit sitä pari kertaa kun puolustin itseäni. en niinku samaakaan sanonut sille naiselle enkä päin katsonut. No onneks en sit saanut syytettä vaan se äijä sai ja sain hiukka rahaa korvauksina.

      • Se äijä siis tuli iskemään sinua ihan konkreettisesti... :-D


    • älkää hei valittako

      Toisaalta voisin antaa tämmöisnekin näkökulman asiaan. Olen aina se naispuolinen henkilö kaveriporukasta, joka on todellakin vain kaveri. Kaikkien miesten kanssa. Ihan sama mitä sanoo, ei mies kiinnostu, tilanteessa kuin tilanteessa.

      Aloin sitten jossain vaiheessa parisen vuotta sitten baareissa katsomaan ketkä naisista seuraa itselleen saivat, koska mun seura ei nähtävästi kelpaa ja aina jäin illan edetessä yksinäni tuopin kanssa istumaan. Ehkei olisi pitäny, koska se nyt vei viimeisetkin itseluottamuksen rippeet. Jos ei ole hyvin pienikokoinen (ts. mallin mitoissa) niin ihan turha toivoa että joku tulisi juttelemaan tai jatkaisi juttelua jos nainen menee itse juttusille ensin. En tarkoita että nyt olisin mikään ryhävalaan kaksoisolento, päinvastoin. Jos on vanhan rakkaan urheiluharrastuksen jäljiltä liikaa lihasmassaa niin mies katsoo ensimmäisenä käsivarsia ja juttu jää siihen samantien. Ei tee enää mieli edes yrittää. Ah joo anteeksi, tulee mulle miehiä jutteleen. Niitä 45v setämiehiä, jotka voisivat ikänsä puolesta olla mun isiä.

      Kerran eräs hyvin rakas kaveripoikani sitten sanoi että sun pitäis vaan tuntee ittes seksikkääksi ni kyllä se siitä! PASKAT. Jos itellä on sellainen olo, että jestas olenpa nättinä kerranki ni ei varmasti yksikään mies edes käännä päätä perään jos kävelee ohi.

      Senkin olen kuullu, että älä kurkota taivaaseen miesten suhteen. Öhöm, jos nyt pitää joku miestyyppi nimetä niin täyspäinen tavallinen jurrikka kelpaisi äärimmäisen hyvin. Jos intressit kohtaa (on sitten kyse yhenillan jutusta tai vakavammastakin) niin mikäs siinä sitten, ei sillä ulkonäöllä ole mitään merkitystä.

      Siihen tulokseen olen tullu että turha yrittää ettiä miestä ku ei se kävele vastaan kuitenkaan. Ehkä ens elämässä sitten.

      • King Corvax

        "Jos ei ole hyvin pienikokoinen (ts. mallin mitoissa) niin ihan turha toivoa että joku tulisi juttelemaan tai jatkaisi juttelua jos nainen menee itse juttusille ensin"

        Seriously!??? Fck YOU! ja sanon tämän kaikella rakkaudella, siskoni koska itse olen samaa ryhmää mutta veli. Jos et ole missin mitoissa ja sulla ei meikattunakaan kasvot ole mitään hemaisevaa luokkaa niin sä joudut ... siis joudut olemaan se, joka tekee avauksen miehille.

        Huomaa, että se, että sä olet lihaksikas (hatunnosto urheilusuorituksistasi, mutta ne ei liity iskemiseen) ei tarkoita, että se perusjyrki olisi lihaksikas. Vähän sama kuin se, että jos mies on hoikka, se ei tarkoita että hän saisi hoikkia naisia.

        "jos itellä on sellainen olo, että jestas olenpa nättinä kerranki ni ei varmasti yksikään mies edes käännä päätä perään jos kävelee ohi. "

        Sulla oli se olo. Olit väärässä. DEAL WITH IT! Niin me miehetkin tehdään. Jos sulla on erinomaisen kaunis olo niin silloin tiedät että SUN on aika lähestyä miehiä. Miehet ei lähesty sua. Piste. Siinä ei ole mitään pahaa. Sinun ei tarvitse siitä musertua, sen ei tarvitse olla paha asia.

        Sinulla on kuitenkin hihassasi valtti jota yhdelläkään miehellä ei ole ja se on naisen seksuaalisuus. Käytä sitä harkiten. Sä olet aina kuitenkin 1 etulyöntiasemassa. Osa niistä miehistä jotka ei sua lähesty, ei lähesty sua siksi, että ne ei uskalla. Sun pitää löytää ne miehet.

        Ja kurkota silti taivaaseen.. sulla on se vapaus. Ehkä onnistut, ehkä et. So what? Koskaan ei tiedä. Yritä tarpeeksi usein ja tarpeeksi kauan. Älä tyydy ensimmäiseen. Tarkkaile sitä, mistä oikeasti viehätyt, mikä saa sut kosteaksi ja kirjaa se (rehellisesti) ylös. Jahtaa sitä.

        Kuulostaa siltä, että sä yrität ehkä 1 tai 2 miestä illassa jos sitäkään ja masennut jos ei onnaa. Unohda se.

        By the way.... aika moni kaunis nainen ottaisi sen 45v miehen maksamaan laukut, vaatteet, karkit ja viinat ja asumiset yms yms lomamatkat.... mikset sinäkin? Nimittäin vanhempana sun tapauksessasi se on jo myöhäistä. Vanhempana todennäköisesti olet viimein saavuttanut parisuhteen ja standardisi ovat nousseet. Silloin alat arvostaa aineellista hyvää jota parisuhteella voisit nyt saada mutta et enää sitten.

        Et voi olla täysi kaaos jos 45-vuotiaat sua lähestyy. Heillä on yleensä tähtäimessä nätimmät vosut.


    • Hmm, tosi hyvä kysymys.. Kaikki mun suhteet (kun mulla ikää liki 45 v) ovat olleet aloitteellisia naisten puolesta ja aina päättyneet pitkän suhteen (>5 vuotta) jälkeen naisen petämiseen, jopa yhden avioliiton jälkeen.

    • Mua on lähestytty... kerran Oulussa parin toimesta kun hoilasin yhen biisin karaokessa, hohhoijaa. Pari kertaa todella selvästi, niin että kumpikin olis ollut valmis viemään melkein yksin jutun loppuun vaikka mää olisin ollut epäsosiaalinen. Ja sitten on näitä enemmän ja vähemmän varovaisia lähestymisiä tullut vastaan kanssa. Mitkäköhän näistä pitäisi ottaa lähestymisyrityksiksi ja mitkä ihan vaan joksikin muuksi.. jaa-a...

      Joka tapauksessa mulle ei ole ollut millään noista yli kymmenestä kerrasta selvää haluaako nainen pelkkää seksiä vai poikaystävän ellei ole sanonut sitä niin että tajuan. Paitsi yhellä kertaa oli aika selvä, valitettavasti pilasin senkin. Homoksi kääntyminen ei auta kun ongelma pysyy samana, tiedän sen, eikä miehet innosta. Eikä nuo yhden illan jutut hirveästi innosta vaikka välillä olisi mukava purkaa läheisyydentarvetta ja kokea samalla pientä henkistä yhteyttä. Moni pumppausta etsivä nainen kokee siinä kohtaa pettymyksen mun kanssa ja sen takia ei ole mitään erikoisia toiveita omanikäisteni kanssa yhdenillan jutuista, vanhemmat naiset on eri asia joskus, tosin ymmärrän että moni heistäkin taitaa odottaa ikäiseltäni mieheltä ennemmin viriiliyttä, ei sillä etteikö sitäkin löytyisi.. ei vaan kiinnosta pelkkä seksi läpi yön tai seksi nukkumaan/ulos, vaikka kyllä siihenkin kerran tyytyy.

      Olisi mukava luoda joku pieni henkinen yhteys siinä ennen jatkoja, ei mitään vakavaa mutta jotain fiilistä luoda kuitenkin. Mun iskemiseen ei ainakaan tarvi mitään erityisii repliikkejä tai keskusteluaiheita tai ulkonäköö tai puhuu koko ajan, kemioiden natsaus on paras mittari.

    • rsthr esfaggrgggww

      Kerran joku tuntematon nainen käveli mun ohi ja sano hei

    • tuuria?

      Miten ny määritellään iskeminen? Mua jopa tultiin eilen ekaa kertaa pyytään tanssimaan yökerhossa! Olihan se hieman humalassa mutta ei onneksi pahasti. Ainut mikä harmitti, että sen kaveri houkutteli sen pois mun seurasta ennen ku ehdin tai tajusin reagoida sen fiksummin...

      • King Corvax

        Sua ei oo isketty.


    • Hyvä ihminen

      Pääosin erittäin nättejä tyttöjä on tullut iskemään. Olen vain niin hapero ja ikisinkku, etten osaa oikein varautua ja tilanne menee yleensä ohi kun en saa oikein sanaa suustani. Nyt olen kuitenkin päättänyt ottaa itseäni niskasta kiinni ja koettaa edetä jatkossa kun tärppi jälleen käy!
      Tummat ja blondit tuntuvat olevan kiinnostuneita minusta. Molemmat kyllä kelpaa, eihän siinä mitään.

      Itse olen niin ujo, etten ihan pienessä ainakaan uskaltaisi kiinnostuksen kohdettani iskeä, eli parempi kun nainen tekee sen kohdallani.

      • 30vvwwwww

        Ite oon tämmöinen perusrauhallinen ja kait kohtuullisen ok näköinen kaveri.
        Tanssilattialle en pahemmin eksy mutta tupakkakopissa tms. bileissä joskus tulee noita aloitteita, jos sellaiseksi voi sitten laskea sen kun itse juttelen yleisesti niitä näitä niin nainen ehdottaa yhteiseen pöytään siirtymistä tai muuta vastaavaa. Suoria aloitteita nyt on tullut kohtuullisen vähän kuitenkin, mutta muutama muistuu mieleen.

        kerran ollessani uudenvuodenaattona pihalla tupakalla ohi kulki naisseurue joista yksi nappasi kainaloon tokaisten jotain tyyliin "näin komea mies lähtee heti mukaan" kyseessä kihloissa ollut, todella rintava ja kenties muutamalla lisäkilolla varustettu nuori nainen.

        Kertaalleen hauska tapahtuma baarissa valomerkin jälkeen, kaunis mustalaisnainen pyyteli jatkoille mutta vähän ennestään tuttu 30v yh nappasi kädestä ja vei suoraan kotiinsa.

        Kaverin pikkusisko ehti baari-ikään, kyseessä seksikäs blondi, joka kai halusi kokeilla viehätysvoimaansa ja tekikin piinaavaasti parhaansa ja piirittikin monin tavoin monta iltaa kun en oikein lämmennyt.

        Kerran myös baarissa oli sen verran tungosta että istuin muutaman kaverin kanssa parin keski-ikäisen naisen viereen. Muutama sana tuli juteltua tuon naisen kanssa, kun hän yhtäkkiä otti kiinni ja suuteli kesken lauseeni. Nousin samantien pöydästä.

        Kerran jonotin juomia ja jono oli melkoisen suuri takanani. Jostakin ilmaantui vieras nainen jonon ohi viereeni ja sanoi kuuluvaan ääneen jotain tyyliin "Hei muru, kiitos kun odotit" tai muuta vastaavaa ja tuli jälkeenpäin istumaan samaan pöytään. Kyseessä ihan kivan näköinen normaali nuori nainen.

        Kerran terassilla kavereitten kanssa istuessa viereiseen pöytään istui porukka naisia. Yksi nainen katsoi suoraan minuun ja totesi vierustovereilleen, että tuon miehen minä isken tänään. Heitteli vielä jotain juttua, mutta ei ikinä tohtinut tulla pöytään asti istumaan.

        Ai niin ja kerran olin hyvin pienellä paikkakunnalla kaverin kanssa muutamalla olusella. Baariin eksyi polttariseurue naisia, joista yksi lauloi karaokessa kaksi kertaa minulle omistetun kappaleen "tahdon rakastella sinua" ilmeisesti katsoen minuun päin tiiviisti.
        Kyseinen tapahtuma meni itseltäni jotenkin täysin ohi ja kuulin siitä kun naisseurue teki lähtöä ja yksi nainen tuli hieman pettyneenä juttusille, kuinka olisin voinut edes vähän vinkata silmää kiitokseksi.

        Niin ja ikää siis 30v ja näistä naisista tuskin löytyy juuri mitään yhtäläisyyksiä keskenään :)

        Eikä mitään tietoa kuinka monta pienempää aloitetta on tullut missattua ja olettaisin näistä useimpien olleen liikkeellä seksi mielessä.


    • YTM 28v

      Kyllä melkeen aina tulee joku nainen juttelemaan kun baarissa käy. Joskus jopa tosi hyvännäköiset mimmit. Yleensä ovat noin 22-30 vuotiaita. 18-20 vuotiaat eivät uskalla tulla yleensä juttelemaan vaan antavat flirttiä ja tulevat viereen. Tai katsovat pitkään tms. ja odottavat että aloitan juttelun.

    • l3k4

      naiset tulee sillontällön iskemään/tekemään aloitteita, ihan parhaiten toimii suora puhe joka ei jätä mitään arvailujen varaan. yksi tyttö tuli kerran ihan puuntakaa kysymään että "moi! lähetäänkö mun luo nussimaan?" oli vielä melkein selvinpäin, ja pari tuntia ennen sulkemisaikaa eli ei ollu ainakaan loppuillan epätoivosta kysymys. toinen suora avaus tuli kerran baarimikolta, joka kysyi aamukahville, kun oli vielä töissä :D

    • Rottweil

      Aikalailla tuo menee naisen ikäluokan mukaan:
      - alle kolmikymppiset: ehkä kerran vuodessa tai harvemmin seksimielessä
      - 30-40 pari kolme kertaa vuodessa ehkä enemmän parisuhdemielessä
      - yli 40 vuotiaat lähestyvät aivan riesaksi asti seksimielessä

    • 1+1=0

      Eipä oo tullu iskemään. Tai ehkä joskus vuosia sit, mutta eipä enää ku on ite kolmekymppinen. Eli aika rauhas saa olla :D

    • ffs.

      Vähän aika sitten tuli hyvinkin selvät merkit naiselta, mutta itseä ei nainen kiinnosta, koska on pyöreä ja muutenkin eri tyylinen. Ei mun kriteerit naisen suhteen ole korkealla mutta voisi nyt ainakin olla hoikka ja naisellinen.. Huvittavaa ja surullista samaan aikaan, että jos naista harvoin kiinnostaa niin itseä ei kiinnosta.

    • Mikko80

      Ei koskaan. Reilu 10 vuotta on tullut baareja ja yökerhoja kierreltyä. Ei myöskään kirjastossa tai linja-autoasemalla tai urheilutapahtumassa. Ylipäätään kukaan ei tule koskaan edes juttelemaan. Ehkä siinä sanattomassa viestinnässä joku pettää...

    • huhhuuuh

      Näin naisena olen tätä luettuani yllättynyt siitä, miten sokeita te miehet olette ! Apua miten monta aloitetta teiltä menee ohi :D Kun hieno nainen ei kuitenkaan voi olla tyrkky... Käykää vaikka optikolla jooko?

      • Trumpet

        "Kun hieno nainen ei kuitenkaan voi olla tyrkky.."

        ööö... Miksei nainenkin voi olla välillä tyrkky?
        Ja toinen jos vihailut on sitä luokkaa että pitäs osata lukea ajatuksia niin voimme me miehetkin ymmärtää jotain.

        Opetelkaa naiset kommunikoimaan niin että miehet ymmärtää jooko?


      • Tätä tyrkky-konseptia en ole koskaan ymmärtänyt. Mitä pahaa siinä muka on, jos osoittaa kiinnostusta toista ihmistä kohtaan?


      • Muhhahahaaaa

        Teijän alotteet...Mitä sä tarjoot mul??
        Tai sit kyyläätte jostain pimeimmäst nurkast ja luulette,
        et silmäpeli ja joku kielen heilutus riittää...
        Se oli Gene Simons kellä riitti.

        Teit on siel 100 muo on 1, et mitä kukin sit pitää iskemisenä =D


    • suoraan viestintää

      Kyllähän sitä on tapahtunut heti sen jälkeen kun vaihdoin pukuosastoon. Siitä eteenpäin on kaikenlaista: jatkuvaa tulen pyytämistä omaan tupakkaan, suoraa kontaktointia baaritiskillä ja vastapäisestä pöydästä tuijottamista ja maksimaalista kielen lipomista. Mitä tästä voisi päätellä; ollaanko liikkeellä lyhyemmällä ja pitkällä tarkoituksella?

      Kokemukseni mukaan naiset kyllä tarvittaessa ilmaisevat päämääräänsä hyvin suoraan ja ovat tilanteen vaatiessa omia primitiivisiä itsejään. Tämä koskee kyllä useimpia hienojakin naisia, sillä heilläkin on tarpeensa. Jotta ei noiden tilanteiden nyt optikon apua tarvita...

    • phumba

      Työpaikan juhlissa on yritetty iskeä. Joskus on ollut kyseessä pomo, joskus joku muu vanhempi viiskymppinen nainen silloin kun itse olin kolmekymppinen. Ei ole johtanut mihinkään, se on ollut sellaista toverillista flirttailua. Kerran yksi viiskymppinen täti retuutti minua tanssilattialla taukoamatta ja vielä tössä tuli yllätyskäynnille mun huneeseen ja peitti mun silmät ja sanoi "kukkuluuruu". Yhen toisen kerran kun yksi täti joka yritti vongat aminua jatkoille ja minä hienovaraisesti kieltäydyimn , alkoi puhua selkäni takaa kaikenlaista rumaa työpaikalla.

      Jonkun kerran kapakassa tai festareilla jotkut yh-äidit ovat lähestyneet minua lähinnä ilmaisen kaljan toivossa.

      Eli kaiken kaikkiaan noi iskuyritykset ovat tulleet sellaisilta naisilta joista minä en ole ollut nii hirveän kiinnostunut.

    • Jännä juttu

      Joskus sillon tällön on tullut nainen iskemään baarissa, mutta yleensä ne on vanhempia naisia, jotka on enemmän tai vähemmän kännissä...

      • nainen mikä nainen

        Kaikki lasketaan hei!


    • HUOH !

      sanompahan sen että olen ihan komea urheilullinen nuori mies mutta mikä potuttaa ihan kauheana on se et jos en ole kiinnostunut naisesta hän ei tajua sitä millään ! kerromaphan jutun, oltiin puolvuotta sitte opiskelija porukalla reissussa turkissa, ja olihan meillä hyviä tyyppejä matkassa mut eiku yks kaks matkaan lähti naispuolinen henkilö myös,ja mitä aattelin tän ulkonäöstä niin ikävä kyllä ei sytytä mua yhtään ei millään lailla,samalla hänen luonteensa osoittautui niin vastenmieliseksi etten tuntenut todellakaan mitään vetovoimaa tätä naista kohtaa,ja asiahan meni just MY BAD LUCK ;D hän oli ihastunut minuun,kyyläsi minkä kerkesi ym yritin tietenkin kohteliaasti näyttää etten ole kiinnostunut hänestä mutta ei! hän vain jatkoi epätoivoisia ihastuksen osoituksia ja mikä naurettavaa hän laittoi loppujen lopuksi sellasen roolileikin pystyyn et huhhuh esim esitti fiksua yritti tahalleen esittää et diggaa samois asioist ku mä,ja mikä todella sääli mun puolesta olin ulkomailla nalkissa ja piti katsella tätä rumpaa.eli toivottavasti naiset jatkossa ymmärtää jos en ole kiinnostunut

      • 18

        Oon itsekkin törmänny tohon ilmiöön. Naiselle on jostain syystä hyväksyttävämpää olla hyväksymättä sitä ettei mies ole kiinnostunut. Jos mies ei suostu perääntymään iskupuuhista kun nainen ei ole kiinnostunut hänet leimataan siaksi ja paskaksi tyypiksi. Jos nainen jatkaa piiritystä kiinnostumattoman miehen kanssa niin hitto, siinäkin saatetaan leimata mies siaksi ja kusipääksi jos kiinnostus ei herää :D. On muuten ihan vitun perseestä moinen touhu.


    • Mad scientist

      Mua on tultu iskemäänkin joskus. Ja omista kokemuksista viisastuneena, jopa lähden kahvillekin tutustumaan. Viisastuneena siksi, kun yksikään nainen ei oo mun kanssa lähteny.

    • yksinäinen aina

      Eipä ole kukaan koskaan tullut iskemään. Ei edes juttelemaan. Enkäuskoe t kukaan koskaan tulee juttelee. Niin se vain on rumiluksen kohtalo.

      • nainen 17v

        Lisäkysymyksiä:

        Mistä aiheesta teille yleensä tullaan juttelemaan? Mitkä niistä on toiminut?

        Kuinka selkeä "tule iskemään minut"-katseen pitää olla, että uskallatte mennä juttelemaan (jos nainen muuten kiinnostaa)?

        Saako nainen sanoa suoraan, että etsii seksikumppania/parisuhdetta?


      • pökkelö pöö
        nainen 17v kirjoitti:

        Lisäkysymyksiä:

        Mistä aiheesta teille yleensä tullaan juttelemaan? Mitkä niistä on toiminut?

        Kuinka selkeä "tule iskemään minut"-katseen pitää olla, että uskallatte mennä juttelemaan (jos nainen muuten kiinnostaa)?

        Saako nainen sanoa suoraan, että etsii seksikumppania/parisuhdetta?

        Öö..baaris on naisii aina enempi ku kysyntää...Jos sen jättää katseluun niin siihen se jää...Kattelet viel 45 :senakin tuol ihmisii.


    • Trumpet

      Tää kysymys menee nainen 17v.

      Mikä on tule iskemään minut katse?

      Baarissa voit sanoa että etsit naintiseuraa yhdeksi yöksi.
      Mutta jos olet jossain ihan muussa paikassa niin suosittelen että sanot että etsit parisuhdetta.

      • nainen 17v

        Ööööm, mitäänhän en tiedä, mutta selitämpä kuiteskin, ehkä tästä on jotain apua :D

        Jos nainen katsoo sua pitkään, on muutamia vaihtoehtoja, mistä se voi johtua:

        - se tuntee sut jostain ja miettii, pitäiskö moikata
        - näytät tutulta ja se miettii, tunteeko se sut
        - näytät niin ihmeelliseltä, ettei nainen voi olla tuijottamatta (hypnotisoivan psykedeelisesti kuvioidut vaatteet, pinkit hiukset tms)
        - kaveri tuntee sut ja kertoo jotain juttua susta, nainen katsoo sua ja kuvittelee tapahtumat mielessään
        - nainen yrittää katsoa jotain muuta, mutta perskuta kun joku mies seisoo just edessä
        - nainen tuijottaa tyhjyyteen silmät lasittuneina, satut seisomaan hänen näkökenttänsä keskellä

        Jos voit poissulkea nämä kaikki, niin kannattaa mennä juttelemaan :)


    • ruminkaikista

      Koskaan ei ole kukaan nainen lähestynyt missään mielessä ja omat yritykset on tyrmätty heti. Kukaan ei ota edes vakitöihin, koska olen liian ruma. Insinööri- ja DI-paperit menikin jo roskiin, mitä niillä nyt näin ruma tekee! Seuraavaksi ranteet auki...

    • Muutaman kerran vuodessa joku tuntematon tulee juttelemaan siten, että uskoisin heidän olevan iskemispuuhissa. Lisäksi tietenkin mulle jutellaan asiakaspalvelutilanteissa ja välillä jotkut Jehovan todistajat yrittävät jutella. Sen olen huomannut, että kun on ystävällinen ihmisille, hekin ovat usein ystävällisiä mulle. Tietenkään kaikkien kanssa ei synkkaa.

    • täysin nolla

      Mitä on iskeminen.? En ole jutellut naisen kanssa ikinä baarissa.

    • ehkä ensi kerralla..

      Kaksi kertaa on lähestytty, ensimmäisellä kerralla olin liian nuori seurustelemaan. Toisella kerralla hän oli minulle liian nuori.

    • Ei ikinä

      miksi tultaisiin?

    • Sinkkumies 45

      No eivätpä pahemmin iske. Nykyisin se ei oikeastaan ole enää käytännössä mahdollistakaan, koska näyttäydyn enimmäkseen enää vain kotona, työpaikalla, lenkkipolulla ja kaupassa :)

    • hmmmmmhhhhhh

      Voi, kuulostaa surulliselta näin naisena lukea, että monet naisten iskuyritykset menevät teiltä vain ohitse:/
      Itse naisena isken miehiä yleensä vain baarissa ja muutaman juoman jälkeen. Yleensä harvemmin kukaan tulee minulle juttelemaan vaan saan itse tehdä aloitteita. Välillä tosin sattuu näitäkin tapauksia, mutta ovat valitettavan usein aivan liian humalassa minkäänlaiseen keskusteluun:/

    • Rokeutta kehään.

      Ei luojan kiitos...

      A) Oon koko ajan helvetin huonotuulisen näkönen =D

      B) Oon sen näkönen jo luonnostaa kun oisin lähtenyt hatkaan
      vankilasta, legioonasta tahi merijalkaväest...Joten ei oo tungosta =D

      Kyl sellasii kosteit katseit joskus saa ja jos joku oikein lämät on niin
      se voi tulla siihen jotain heittään, mut ne on sit jo siin kunnos, et räkä valuu poskel..Tosin käyn noin 1 kerran vuodes esim. baareis..
      Kyl sitä flirttii tulee ihan kaupassakin aika pirusti,
      mut mitä se silmien iskeminen auttaa...Suoraan jutuille ja jos ei
      oo rohkeutta niin se on voi voi...Muo ei oo luettelois eikä rekistereis...
      Edes autoo...Saati miestä.

    • Näinkin voi käydä

      Kaupungissa x festareilla x tuli sitten elämäni parhaimpien näköstä minkkiä iskemään aamulla kello 05:30.

      Moi
      onks sul röökii?
      Voiks pistää yhden?
      oon xxxx (kaupunki)
      meil on huoneet tosa X hotellis, haluuks tulla mun huoneeseen yöks?

      Arvasit oikein ...Minä oksensin..potenssiin paljon sen pääl,,syliin..
      Voi jeesuksen kivet...siihen jätin aika hämmästyneen naisen yrjöt sylissä ja jatkoin hoippumista sammuin sit torille.

    • m30+ kertoo

      No mää vastaan:

      "kuinka usein teitä miehiä nyt sitten lähestytäänkään "iskemistarkoituksessa""

      - aina ei voi tietenkään olla varma, onko kyseessä suoranainen iskeminen, mutta jos naisten tekemistä lähestymisistä / aloitteista ylipäätään puhutaan niin kyllähän tuota tapahtuu, ei ole mitenkään harvinaista. Mitä olen kavereiden ja tuttujen ikätovereideni tilannetta nähnyt, niin itse saan heitä selvästi enemmän aloitteita. Vaikka otos on pieni, niin uskallan sanoa saavani naisilta aloitteita enemmän kuin miehet keskimäärin.

      "Jos, niin missä tai millaisessa tilanteessa?"

      - no baarissahan suurin osa, se kun taitaa Suomessa olla se luontevin paikka. Sitten on kuntosalilla jokunen aloite tullut, osan olen ikävä kyllä vasta jälkeenpäin tajunnut iskuyritykseksi. Koulussa ja opiskelupaikassa ei juuri koskaan, jollei teini-iän aikaisia "iskemisiä" jossain yläasteella lasketa.

      "Ovatko naiset lähestyneet seksi vai parisuhde mielessään?"

      - sekä että, tosin yleensä pidempiaikaiset jutut mielessä. Jostakin syystä naiset eivät yleensä halua minusta yhden yön juttua, vaan tekevät selväksi sen, että hakevat jotain vakavampaa. Joskus on myös haettu vain juttuseuraksi tai hitaille ja siinä kaikki.

      "Millaiset naiset sinua lähestyvät"

      - suurin osa on ollut fiksuja ja keskustelutaitoisia, työssäkäyviä ja itsevarmoja naisia. Töissä ihan tavallisissa ammateissa, osa käynyt ehkä korkeakoulunkin, suurin osa jonkin alemman koulutuksen. Kuitenkin tasapainoisia ja hyvin elämässään pärjääviä naisia.

      "minkätyylinen ihminen itse olet?"

      - ulkoiselta olemukseltani hillitty, ehkä myös sisäisesti riippuen baarissa nautitun iloliemen määrästä. Hyvännäköiseksi on moni nainen sanonut eri ilmaisuin. Olen huomannut vetoavani ulkomaalaisista naisista eniten itärajan takaa tulleisiin tai baltialaisiin naisiin. En tiedä mistä johtuu, kenties olemukseni vetoaa heihin kulttuurillisista syistä, onhan tuo entisen NL:n alue perinteisesti aika patriarkaalisen kulttuurin aluetta ja siitä syystä hillitty ja kookas (olen yli 190cm pitkä) olemukseni on heille tavallaan "tuttu ja turvallinen". Tämä tosin vain ihan omaa arvailua.

      Toivottavasti tämä sepustus jotain auttoi :)

    • Etelän Pimu

      Yllättävän vähän tai miehet ei tajua milloin...en taida uskoa tätä.

      Itse käyn flirttaamassa mutta myös menen reippaasti juttelemaan niitä näitä ilman taka-ajatuksia.

      Nyt äijät huijaa. Naiset vie koko hela hoitoa eteenpäin. Nainen tekee aloitteen ja hyväksyy. Mies vastaanottaa ja rimpuilee. Ja valittaa kun joutui naimisiin ja suhteeseen...

      Suomalainen parinvalinta pitää uudistaa jotenkin. Käyttöohjeet, jotta ihmiset kohtaisivat sen minkä tahtovat. Ja jotta ne jotka haluavat olla yksin, eivät tuntisi siitä syyllisyyttä.

      • 35v vanhapatu

        Jos joku nainen tulisikin juttelemaan, niin varmaan maailmanloppu olisi seuraavana päivänä. Olisi perinteistä minun tuuria...


    • 15 + 13

      Ihan liian harvoin naiset lähestyy. Itse olen hieman ujo ja ehkä varautunutkin vieraiden suhteen, mutta olisi kuitenkin kiva jos suomalaiset osaisivat tehdä tuttavuutta selvinpäin kaupungilla, eikä aina 2.00 promillen lärveissä.

    • Normaali Pedofiili

      Ei tulla. Minä hoidan iskemisen ihan itse.

    • Onhan noita ollut, ei nyt kuitenkaan liiaksi asti.

    • no

      ei!

    • riuttala76

      No itse olin 19-20v. villi kiimainen ja kotoa vapauteen lähtenyt miehenalku. 12-vuotiaasta panostin kehonrakennukseen, mut kai se sitä edeltänyt läskiksi haukkuminen sit oli ehtinyt mun itseluottamuksen pilata. Komeaksi kyllä kehui sekä miehet että naiset, mut hyvin huono menestys oli naisten metsästyksessä ravintoloissa. Joskus kun valomerkin aikaan olin ihan helvetin kännissä yksin pöydässä, niin saattoi sitä jollekin naiselle kelvatakin. No kai mulle silloin kelpasi kuka tahansa nainen joka mut kelpuutti ja edes tuli jotain mulle puhumaan. Totesin
      kuitenkin että eroottiset ravintolat oli mun juttu. Siellä naiset oli aina kauniita ja rohkeita ja hyvinkin usein kun niille parit drinkit tarjosi, jutteli niiden kanssa ja ne selvästi näki kuinka suuresti heitä kunnioitin ja ihailin, niin oli ihan tavallista et ilman mitään extra-maksuja he pyysivät minua jatkoille yökerhoihin valomerkin jälkeen. En mä menestynyt elämässäni ole, mut ne vuodet 19-20 vuotiaana on olleet paljon rikkaammat ja sisältävät enemmän hyviä muistoja, kuin sen jälkeen elämäni 16 seuraavaa vuotta on sisältäneet.

      • riuttala76

        Niin mikä sen elämäni sit tuhosi, oli oma tyhmyyteni. Otin ekan o.k. näköisen 17-vuotiaan sairaan mustasukkaisen kakaran avovaimokseni, vain koska se sattui olemaan eka joka sitä halusi. Kaiken muun paskan lisäksi se ekatreffeillä oli laittautunut viimeisen päälle. Seuraavalla kerralla tapasinkin silmälasit päässä olevan kauheasta finniongelmasta kärsivän ja löysässä kuluneessa collegepaidassa ja verkkareissa viihtyvän hemmotellun idiootin. Piti jättää se samantien, mut sit se kävi itkemään et ei kelpaa kellekään ja mä idiootti aloitin pitkään kestäneen helvetin sen kanssa. No tietenkään se ei yhdestäkään mun ystävästäni tykännyt. Enpä ole mitään niin katunut kun vastaamistani sen naisen tekstitv:ssä olleeseen ilmoitukseen.


      • hyhh
        riuttala76 kirjoitti:

        Niin mikä sen elämäni sit tuhosi, oli oma tyhmyyteni. Otin ekan o.k. näköisen 17-vuotiaan sairaan mustasukkaisen kakaran avovaimokseni, vain koska se sattui olemaan eka joka sitä halusi. Kaiken muun paskan lisäksi se ekatreffeillä oli laittautunut viimeisen päälle. Seuraavalla kerralla tapasinkin silmälasit päässä olevan kauheasta finniongelmasta kärsivän ja löysässä kuluneessa collegepaidassa ja verkkareissa viihtyvän hemmotellun idiootin. Piti jättää se samantien, mut sit se kävi itkemään et ei kelpaa kellekään ja mä idiootti aloitin pitkään kestäneen helvetin sen kanssa. No tietenkään se ei yhdestäkään mun ystävästäni tykännyt. Enpä ole mitään niin katunut kun vastaamistani sen naisen tekstitv:ssä olleeseen ilmoitukseen.

        eli säälistä aloit olemaan?

        mitä ne kaks muuta tän jälkeen oli, joista toisessa viestiketjussa mainitsit?


    • yksinäinen mies

      Ei tulla iskemän koska en ole juoppo alkoholisti. niin se vaan on et kiltit miehet ei ole kiinnostavia.

    • pitkäjakomee

      On tultu iskemään vaikkei ole sormustakaan kiihokkeena. Karmeinta jälkeä saavat aikaan ne ulkonäöllä pelaamaan oppineet tyhjäpäät rakennekynsineen, silikonipuskureineen ja parishilton -tukkalaitteineen, herneen kokoisine itsetuntoineen. Niille kun sanot ei kiitos ne käy päälle kynnet ojossa ja ne kynnet on tappovälineitä, niistä jääneitä skaaboja on todella noloa selittää kavereille.

    • Lari

      olen 40 mies ja ihan tavallisen näköinen, ei kai pahakaan, koska varsinkin puolen yön jälkeen joskus naiset suorastaan tyrkyttää itseään. Olen eronnut eikä ole sormusta ja tarjokkaita olisi.
      Mutta mutta... minuun ei todellakaan tehoa nainen joka piirittää ja piirittää ja työntää suurinpiirtein ryntäänsä suuhuni, jos ei nyt ihan suoraan sano antavansa minulle mutta vihjailee vihjailemasta päästyäänkin - kamalaa.
      En pidä itseään tyrkyttävistä naisista, ehkä siveellinen katse tai 2, tanssiin haku tms kaunis hymy katseen kera on se joka viehättää - ei itsensä tyrkyttäminene, vaikka avointa aikaa eletäänkin...

    • Korkeintaan sokea

      muija tulisi iskemään mua ''seksi tai parisuhdemielessä''...

      Olen 22-vuotias antiteisti.

    • riksraksjapoks

      Kyllä mä ainakin iskin mun miehen :) Ja vieläpä ihan selvinpäin, hikisenä ja punakkana salilla! Olishan siellä muitakin ollut tarjolla, mutta otin sen jonka itse halusin.

    • komistus

      saan paljon hymyä,hiusten heilautuksia ja ties mitä vinkkejä,mutta iskuyrityksiä ei tule,alkaa vähän kyrsiä kun kauniit naiset valittavat kun miehet eivät tule iskemään,mutta itse odottavat että prinssi paljas uneksija saapuu paikalla valkoisella hevoisellaan ja lyö jalat alta,camoon leidit .

    • kirmakka

      Iskuyrityksiä tulee aika harvakseltaan baarien ulkopuolella. Ei liene montakaan kertaa elämäni (kolmisenkymmentä vuotta) aikana tapahtunut, että ennalta täysin tuntematon nainen olisi selvin päin tullut juttelemaan oma-aloitteisesti. Kerran kuukaudessa kuitenkin voi tulla pitkiä katseita ja hymyä esim. kaupan kassalla jonossa. Suurin osa baarin ulkopuolisista iskuyrityksistä ovat kuitenkin työkavereita ja muita tuttavapiirin naisia. Osa naisista on jopa yrittänyt iskea härskisti, vaikka ovat tienneet minun olevan varattu.

      Baarit ovat sitten ihan toinen juttu. Siellä usein minusta tulee naisten huomion keskipiste, mitä en vieläkään pysty käsittämään. Kouluaikoina tuntui, että olin aina luokan pohjasakkaa ja minua sanottiinkin monta kertaa suoraan rumaksi yms. vähemmän mieltä ylentävää. Yläasteella ja lukiossa tuo asetelma jostain syystä muuttui. Nykyään baarissa 2-3 tunnin aikana minua tulee tyypillisesti iskemään 5-10 naista tulemalla itse juttelemaan, ja pitkiä katseita, hymyjä ja kiehnäämisiä on vähintään sama määrä. Valitsen sitten heistä sen, joka on mielestäni viehättävin. Useimmiten ilta päätyy seksiin. Se tunne humalluttaa ja helpottaa lapsuudesta saatua heikkoa itsetuntoa. Hetken olo on hyvä, mutta tunnustan, että olen jäänyt koukkuun tuohon naisten ihailuun. Ehkä kuulostaa narsistiselta, mutta toisaalta kukapa ei "hyödyntäisi" tällaisia mahdollisuuksia.

      Ulkomuodoltani olen monipuolisen urheilun harrastamisen ja hyvien geenien ansiosta jäntevän lihaksikas ja atleettisen mallinen ja lisäksi yli 190 cm pitkä. Kasvojakin kehutaan lähes poikkeuksetta baareissa ja joskus muuallakin. Silti olen luonteeltani epävarma ja ujo ja tarvitsen roimat alkoholipohjat, että uskallan itse lähestyä ketään edes pitkien katseidenvaihtojen jälkeen. Sisäisen epävarmuuteni yritän häivyttää teeskentelemällä yli-itsevarmaa, mikä näyttäytyy monista ulospäin myös ylimielisyytenä.

    • Ei tulla ei

      Ne, jotka todistavat naisten iskuyrityksiä useinkin, voisivat mainita paikkakuntansa ihan piruuttaan?

      Olen pitkä, 27-vuotias hyväkroppainen mies Tampereelta. Eipä tule juuri tapauksia mieleen, että miestä oltaisiin tultu iskemään. Ehkä silloin tällöin kuulee tällaisesta, joskin nämä koskevat yleensä tiettyjä paria henkilöä. Tuttavapiirini on kuitenkin suhteellisen laaja. Iskuyrityksiä miesten suunnalta sen sijaan todistaa käytännössä joka kerta, jos ulos lähtee.

      Itse olen Suomessa aikuisiällä kerran saanut puhelinnumeron joltain pullukalta. Muuten en oikein muista, että olisin edes katseitakaan kerännyt, saati että joku olisi juttelemaan tullut.

      Omiin kokemuksiin vedoten olen sitä mieltä, että naiset eivät käytännössä ikinä lähesty. Vain aniharvat miehet saavat lähestymisiä, ja he sitten saavatkin niitä jatkuvasti. Eli kaikki naiset piirittävät mielestään komeinta, tuttu tarina kaikille nettideittailijoillekin.

    • vanhas'vara'paree

      Kun olen tällainen -last hope- niin ympäripäissään oleva nainen tuli kerran kysymään minulta jotain (en saanut selvää..mitä) niimpä kysyin muilta että "mitä tuo minusta halusi"? Muut naiset käkättivät että petiin se sua kaipas.. niimpä olen nykyään lähtenyt pakoon kun känninen nainen lähestyy.. että 'hyviä' kokemuksia ON..! Älykkäät naiset on mun mieleen (etelä-koreassa naiset ottaa ruman miehen jos se on muuten kiva, koska ulkonäköä voi korjailla, mutta luonteeseen kirurgin puukko ei tehoa) Kuljeskelen baareissa ja ravintoloissa ja kuuntelen naisten puheita, niistä voi päätellä paljon naisen luonteesta..Suomalaisia naisia uudet autot ja velaksi eläminen kiinnostaa ihan vaivaksi asti (väittää suomen pankki) Ja sellaisen elämisen näkee naisesta (varokaa vaan) Mutta tulen jäämään loppuelämäkseni yksin koska olen "kronkeli" enkä itekkään oo mikkään hääppönen.

    • Kävin juuri hakemassa juniorin kotiin baarista. Hän ihmetteli sitä, että naisia tulee koko ajan ovista ja ikkunoista. Keskiviikkona yksi tunki rauhallisesti baaritiskillä juomaansa nauttivan seuraan ja olisi lopulta halunnut jatkaa viikonloppuna.

      Tänään taas yksi 19 v tyttö toisessa baarissa aloitti suutelemisen ja olisi halunnut tulla meille. Arvaan tarkoituksen. Juniori iloitsi säästyneensä morkkikselta kun hukkasi puhelinnumeron samantien.

    • 6+1

      Tasan vuosi sitten jäin sinkuksi pitkän parisuhteen jälkeen ja muistan lukeneeni tätä ketjua kun tuntui tuo sinkkumaailmaan hyppääminen vähän oudolta pitkän tauon jälkeen. Itse olen kolmekymppinen mies, jolla jonkin verran valtaväestöstä poikkeava ulkonäkö. Melko usein veikataan ulkomaalaiseksi. Parisuhteen aikana olin sitä mieltä, että kovinkaan usein ei tulla iskemään, ehkä noin kerran pari vuoteen.

      Sitten kun asiaan jouduin enemmänkin perehtymään niin tajusin, että kyllä ne naisetkin melko usein tulevat iskemään, se vain ei ole ihan niin suorasukaista kuin miehillä. Enemmänkin semmoista flirttailua, katseita ja seuraan hakeutumista tai vaikka tullaan kysymään tulta tupakkaan tai kellonaikaa jne. Eli enemmänkin tulevat "iskettäviksi" vaikka miehestä usein tuntuisikin, että nainen on vain sattumalta ollut lähistöllä ja keskusteluun ollaan ajauduttu.

      Usein olen myös vierestä seurannut kun vaikka nainen on tullut mielestäni selvästi iskemään kaveriani, mutta tämä vain ei ole sitä tajunnut. Useinhan tuo tilanne on kuin nainen lähettäisi selvää viestiä televisiolähetyksenä mutta miehellä toimii vain radiovastaanotin.

      Kumpi siinä siis iskee kumman jos nainen ensin huomaa sinut kiinnostavaksi ja hakeutuu "iskuetäisyydelle", mutta itse kuitenkin aloitat keskustelun?
      Tämmöisiä tilanteita on tullut vuodessa useitakin, tarkkaa lukumäärää en osaa sanoa, mutta veikkaan että ehkä 10-20. Hyvin vaihtelevasti näteiltä ja vähemmän näteiltä naisilta ja ikähaarukka semmoinen 18-34v. Itse olen lähestynyt useampaa naista mutta sitähän tässä ei kysyttykään.

      Sitten myöskin 5 kpl suoria seksiehdotuksia, joista valitettavasti 4 kertaa kyseessä oli huomattavasti vanhempi tai muutoin epämiellyttävä nainen. Muulla tavoin suoria iskuyrityksiä ehkä joku 6-7 kpl tähän päälle.

      Jos tämä tuntuu jostakusta paljolta niin neuvoisin ihan oikeasti pitämään silmät ja korvat auki esimerkiksi siellä baarissa. Se ei oikeasti vaadi kovinkaan paljon harjautumista, että naisen elekielestä ja käyttäytymisestä pystyy tunnistamaan kiinnostuksen merkit. Säästyy valtavasti energiaa kun sitten menee semmoisten naisten juttusille, jotka ovat jo ikäänkuin näyttäneet "vihreää valoa". Muuten sitä menettää itsetuntonsa kun saa suurelta osin epäonnistumisia lähestyen naisia summamutikassa. Arvioisin, että itse olen kenties jonkin verran keskivertoa komeampi mies, en kuitenkaan yllä mihinkään malli tai elokuvatähti tasolle, eikä ne naiset nyt ihan kuitenkaan polvilleen mene samantien kun astun baariin. Siisti ja huoliteltu pukeutuminen ja olemus riittää pitkälle, sekä se että on hauskalla tuulella olematta liian kännissä.

    • fsdffsfds

      Ei lähestytä, ei. Käyn vielä tosi usein baareissa. Enkä pidä itseäni mitenkään rumana, pari iskemääni naista jopa kehunut komeaksi. Mutta ei noita kavereitakaan ole yritetty iskeä, paitsi yhtä kaveria naiset lähestyvät aika usein.

    • Mies20vuotta

      Kerran menin keikalle yksin ja, kun puolituntia olin siinä itsekseni seisoskellut niin eräs tyttö tuli mulle juttelemaan.
      Oli mulla siinä muutaman muunkin naikkosen kanssa hieman silmäpeliä ennenkuin tämä kyseinen tyttö tuli siihen juttusille... pidemmittä puheitta tilanne eteni aina siihen pisteeseen, että tyttöä piti pitää kokoajan kädestä kiinni, halailua. Pitkin yötä sain tytöltä viestejä, että kuinka ihana olen ja pisti muuten siitä seuraavallakin viikolla viestejä ja olisi halunnut tavata. Tämä tyttö taisi olla useamman kuukauden ihastunut minuun, kun kokoajan kyseli, että mitä teen vkon loppuna yms.

      Erikoista tässä tilanteessa onkin se, että en ole muuten liikkunut missään, eli ensimmäinen ja toistaiseksi viimeinen kerta! Lisätään nyt vielä, että olen koulukiusattu, eikä mulla ole sen takia tällähetkellä juurikaan ystäviä, eikä itsetunto ole sieltä parhaasta päästä, mutta jostain kumman syystä nais rintamalla tuntuisi olevan vientiä.

      Mää luulen, että naiset ei ainakaan hirveesti uskalla lähestyä sellaisia miehiä, jotka liikkuu isoissa porukoissa, että yksin olevaa on ainakin helpompi lähestyä. :D

    • feikkimeikki

      Ainoat kerrat (3) kun nainen on lähestynyt siinä mielessä, ovat ne kun olen ollut pukeutunut naamiaisasuihin; naiseksi (kunnon portto), disco-kuningas (70's) ja mafioso (b-luokan tyyli). Ja kaikkein kuumimpana kävi nuori nainen muhun porttona.. tunki suoraan kielen nieluun ja alkoi hieromaan, ihan siinä mun vaimon edessä.. joten eipä siitäkään muuta tullut kuin sanomista.
      Muuten en tunnu kiinnostavan tippaakaan. Tutut hakee tanssimaan, mut se on siinä.

    • mies18vuotta

      Olen nyt 18.

      14-vuotiaana yksi tyttö lähestyi minua samassa harrastuksessa, joka johti kuukausien viestittelyyn.

      16-vuotiaana ulkomailla huomasin kuinka minun mielestä erittäin viehättävä suunnilleen saman ikäinen turistityttö katseli minua. Oltiin samassa hotellissa ja silmäpeli jatkui läpi viikon. Vastaan tullessa alahuulen puremista ja hymyilyä, joka ei kuitenkaan johtanut lähestymiseen minun tai hänenkään osalta. Harmittaa jälkeen päin ihan vitusti etten tehnyt mitään.

      16-vuotiaana ulkomailla samassa paikassa vuoden tai kaksi minua nuorempi tyttö katseli minua ja hymyili aina kun katseet kohtasi. En ollut kuitenkaan kiinnostunut koska olin aivan sekaisin tästä edellisen kohdan tyttösestä.

      17-vuotiaana ulkomailla eri kohteessa, menin ensimmäisiä kertoja baariin/yökerhoon (ulkomailla ei yleensä tunneta ikärajoja). Siellä ehkä joku 18-20 vuotias nainen otti jakkaran ja tuli ihan kiinni istumaan. Välillä kosketteli muka vahingossa minua. Nainen kääntyi pikkuhiljaa minua kohti ja kohta hänen jalkansa olivat jo minun päällä. Hän alkoi juttelemaan jotain mutta en ollut varma oliko se edes englantia kovan melun takia jolloin hän sitten poistui paikalta.

      Siinä onkin kaikki tapahtumat elämässäni, lukuunottamatta jotain silmäpelejä nuorten ulkomaalaisten kassatyttöjen kanssa ja Suomessa jotain mitkä ei ole jäänyt erityisemmin mieleen.

      Eli aika vähän on lähestytty.

    • Kun_ei_kiinnosta

      No mua on tullut naiset iskee monta kertaa, välillä ehdottelee ihan hyvännäköisetkin että lähtisin mukaan, sitten homot tulee aika usein iskee vessassa ja kehuu komeaksi, mutta johtuu varmaan nää iskuyritykset siitä kun oon aika pitkä, eli yli 190 sekä ihan komea, mutta nää iskemiset tapahtuu baarissa, eikä mua useinkaan kiinnosta naiset kännissä yhtään, en oo siis homo, mutta silloin haluisin jonkun muijan joka on älyttömän hyvännäköinen ja kurvikas, eikä mikään perusnätti. Samoin tulee kaikenlaiset vanhemmat naiset juttelee ja iskee, eli kyllä sitä tarjontaa olisi ainakin baarissa ja sitten jossain opiskelupaikan bileissä. Yleensä ite yritän naisia vaan netissä ja sieltä en niitä saa, oon ollut vaan kaksi kertaa treffeillä neljän vuoden aikana, eli oikeestaan koskaan, ja joo on mua pahasti kiusattu koulussa ja välillä työpaikoilla, niin ei oo itsetunto kunnossa, eikä varmaan koskaan tuu olemaankaan, vaikka musta tulee vielä akateemisen ammatin taitaja alalla, jolla löytyy töitä, mutta ehkä mieluummin oon yksin, kun ei oo vanhempien suhde toiminut, niin tuskin munkaan toimisi, niin miksi hankkia parisuhdetta, eikä oikeestaan kiinnosta edes seksisuhteetkaan, eli oon tälläinen aika mahdoton tapaus.

    • kljjklklj

      Riippuu minkä laskee iskemiseksi. Joskus tullaan pyytämään tanssimaan tai sanotaan hyvännäköiseksi. Joskus ohimennen puristetaan ja isketään silmää. Oikeastaan lähes aina tämä on jäänyt siihen, koska olen ollut varattu tai nainen ei ole muuten ollut kiinnostava tai ollut liian humalassa. Eli annan yleensä pakit suoralta kädeltä.

      Vilkuiluja ja viereen tanssimaan tulemisia on paljon enemmän kuin konkreettisia lähestymisiä. Yleensä nämä naiset ovat tasokkaampia, vaikka toivoisin kyllä suorempaa lähestymistä jos nainen on kiinnostunut. Nimittäin heidän ympärillään pyörii usein paljon miehiä, eikä oikein kiinnosta mennä jonon jatkoksi. Siksi olisi hyvä, että nainen osoittaisi selvästi kiinnostuksensa tulemalla juttelemaan juuri sille miehelle, josta on kiinnostunut, koska naisen hakeminen tuolta miesten keskeltä on jopa turvallisuusriski, kun miehet eivät kestä pettymyksiä kännissä.

      Muutenkin porukassa olevan kannattaisi aina lähestyä yksin olevaa, koska tämä on paljon selkeämpi tilanne. Jos nainen on kaveriporukassa, jossa on miehiä ja naisia ja vilkuilee sieltä minua, niin en tuohon porukkaan oikein viitsi mennä naiselle juttelemaan, koska joku noista voi olla vaikka hänen miehensä ja nainen vain vilkuilee aidan toiselle puolelle.

      • niinkönäin

        Ravintolaiskemiset on aivan oma lukunsa, mutta millaisia kokemuksia olet saanut keskellä arkea? Ovatko naiset lähestyneet tai tehneet aloitteita?


    • kljjklklj

      Nyt kun tämän ketjun nostin ylös, niin voisin kysyä sitä varsinaista aihetta, jota etsiessäni tämän ketjun löysin.

      Miksi ihmeessä niin moni nainen lähestyy miestä tanssilattialla perse edellä? Taas eilen kaksi naista puskee syliini perse edellä. Kyllähän se hyvä pylly kiinnostaa (joka näissä tapauksissa yleensä onkin), mutta näkisin kyllä paljon mieluummin ensin kasvosi ja hymysi sekä ottaisin vähän katsekontaktia, enkä tartu random perseeseen yhtäkkiä ja ala itseäni siihen hinkkaamaan.

      Suoraan sanottuna tuollainen lähestyminen laskee kyllä naisen pisteitä aika merkittävästi ja eilenkin vain poistuin tilanteesta, vaikka muuten olisin ehkä voinut tytöstä kiinnostuakin ulkonäön puolesta.

    • Kesä.menee.töissä

      Ettepä (naiset) uskalla tulla juttelemaan olinpa työvaatteet tai vapaa-ajalla liikkeellä...
      Eipä ole kukaan tullut vielä peppu edelläkään tarjoamaan/ vaatimaan palveluksiaan.
      NE jotka palveluksiaan tarjoavat kesän aikana niin monessa taloudessa lautaset menee jakoon .

    • m33wee

      Ikää nyt 33. Joskus about 15 kesäsenä tais joku tyttö yrittää iskeä. En ollut silloin vielä haku päällä, eikä ko. tyttö varsinaisesti kyllä olisi muutenkan kiinnostanut. Annoin kohteliaat pakit ja totesin, että olen muuttamassa parin kuukauden päästä toiseen kaupunkiin, mikä siis oli myös totta.

      Sittemmin aikusena 20-25 paikkeilla opiskelujen aikana pari ihan mukavaa naisen alkua lähesty kaverimielessä, mutta mitään aloitteita mihinkään sen kummempaan ei kyllä toinen osapuoli tehnyt. Kai sitä teoriassa jonkinlaisena aloitteena kuitenkin voi joku pitää.

      Itte jotain hoikan ja urheilullisen välimaastoa riippuen kenen mielipidettä kysyy. Ei pituudella pilattu ja kasvot varmaan keskitasoa "rumemmat", vaikkei mun seurassa silti pussi päässä tarvi kulkea. Huuumorintajuinen, mukava, fiksu, sosiaalinen ja mitä näitä adjektiivejä nyt oli... Hieman mieheksi liian ujo, enkä siten osaa tulkita jokaista naisen elettä jonkinlaiseksi aloitteeksi. Telepaattisia kykyjä en myöskään omaa.

    • not.gonna.happen

      Ei ole kyllä pienintäkään vaaraa siitä, että kukaan ok-tasoinen nainen tulisi iskemään.
      Ammattikoulussa kun olin niin se luokan lihavin ja epäviehättävin nainen tuli kyllä iskemään. Näin jo heti alkuun tuijottamisesta, että saattaisi olla kiinnostunut. Myöhemmin alkoi tuppautumaan samaan seuraan ja juttelemaan, antoi vinkkejä kiinnostuksestaan. Myöhemmin kysyi vielä kahville..

    • IskeJaMurraMeilläEiSurra

      On tultu "iskemään" naisten osalta muutaman kerran eli heti uitu liiveihin. Ei sytyttänyt ja en syty yhden illan juttuihin, tästä on pari naista tosissaan suuttunut. On myös ollut varattuja kaverin naisia jotka ovat yrittäneet. Ei sytyttänyt ja en periaatteessakaan lähde varattuihin sotkeentumaan.

      Myös miehet ovat pari kertaa yrittäneet iskeä mutta koska olen hetero niin olen kohteliaasti kieltäytynyt. Näiden miesten lähestymiset ovat olleet asiallisia. Toivoisinkin että naiset osaisivat myös lähestyä keskustellen ensin. Se lienee molemmilla sukupuolilla paras tapa lähestyä ja "iskeä".

      Olen melko tavallinen mies heikkouksineen mutta juntti en ole, luulisin.

    • Truthneverdies

      Miehet yksi asia. Jos naiset juttelee teille kapakassa niin se EI välttämättä tarkoita että iskee.

      • YX.miesvaan

        Kävin viimeksi n.25-vuotta sitten baarissa, "silloin" jokaisella tytöllä oli 2-3-poikaa ympärillä, yritä siinä nyt raivata itseään esille ujona poikana.
        Nykyään "naiset" menevät "naisten" kanssa !! yritä siinä tuoda ujoa sinkku miehen olemusta esiin naisille ???
        En tiedä noista naisten baarissa jutteluista miehille mitään, kun ei naiset juttele muutenkaan oudoille "yksinäisille" miehille mitään.


    • kiveniskemä

      Ei yksikään ole tullut juttelemaan, ikää 37.

      • dhdhdhstt

        Oletko itse jutellut kenellekään koskaan, milloinkaan, missään?


    • miksid

      Naiset koittaneet iskeä Bussissa, Baarissa, Koulussa.
      Paljon saanu naisilta ihailevia katseita että oikeestaan joka paikassa missä olen ollu?

      Joskus jopa hämmentynyt toisinaan tullu hyvin rohkeita ehdotuksia esim.tehtäiskö yhteinen lapsi usein miettinyt miksi naiset niin seonneet? :D

    • miksid

      Naiset koittaneet iskeä Bussissa, Baarissa, Koulussa.
      Paljon saanu naisilta ihailevia katseita että oikeestaan joka paikassa missä olen ollu?

      Joskus jopa hämmentynyt toisinaan tullu hyvin rohkeita ehdotuksia esim.tehtäiskö yhteinen lapsi usein miettinyt miksi naiset niin seonneet? :D

    • miksid

      Naiset koittaneet iskeä Bussissa, Baarissa, Koulussa.
      Paljon saanu naisilta ihailevia katseita että oikeestaan joka paikassa missä olen ollu?

      Joskus jopa hämmentynyt toisinaan tullu hyvin rohkeita ehdotuksia esim.tehtäiskö yhteinen lapsi usein miettinyt miksi naiset niin seonneet? :D

    • miksid

      Naiset koittaneet iskeä Bussissa, Baarissa, Koulussa.
      Paljon saanu naisilta ihailevia katseita että oikeestaan joka paikassa missä olen ollu?

      Joskus jopa hämmentynyt toisinaan tullu hyvin rohkeita ehdotuksia esim.tehtäiskö yhteinen lapsi usein miettinyt miksi naiset niin seonneet? :D

    • miksid

      Naiset koittaneet iskeä Bussissa, Baarissa, Koulussa.
      Paljon saanu naisilta ihailevia katseita että oikeestaan joka paikassa missä olen ollu?

      Joskus jopa hämmentynyt toisinaan tullu hyvin rohkeita ehdotuksia esim.tehtäiskö yhteinen lapsi usein miettinyt miksi naiset niin seonneet? :D

    • miksid

      Naiset koittaneet iskeä Bussissa, Baarissa, Koulussa.
      Paljon saanu naisilta ihailevia katseita että oikeestaan joka paikassa missä olen ollu?

      Joskus jopa hämmentynyt toisinaan tullu hyvin rohkeita ehdotuksia esim.tehtäiskö yhteinen lapsi usein miettinyt miksi naiset niin seonneet? :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      333
      2909
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2194
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1630
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1042
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      41
      763
    Aihe