Kulissiliitto

totuudetesille

Olen pikkuhiljaa alkanut katumaan sitä, että menin mieheni kanssa naimisiin. Menin naimisiin olosuhteiden pakosta ja siksi kun en halua jäädä yksin. Miehessäni ei ole oikeastaan mitään, mistä pidän. Itselleni on tärkeää, että pysyn fyysisesti kuin ulkonäöllisesti kunnossa, käyn kuntosalilla ja treenaan itseäni päivittäin mieheni taas ei harrasta mitään liikuntaa ja hänellä on jo lievää ylipainoakin. Hän ei myöskään pidä ihostaan huolta ja valittelee löystynyttä nahkaansa ja katoavaa hiusrajaansa. Minä taas käytän voiteita ja pesen kasvojeni ihoa päivittäin ja olen yrittänyt häntäkin rohkaista ihon pitämistä kunnossa muttei hän välitä.

Hän ei myöskään pese hampaita kuin korkeintaan kerran viikossa kun itse pesen ainakin 2 x pv. Voitte vain arvata, miltä tuntuu pussata häntä. Minua ärsyttää myös hänen tapansa syödä ruokapöydässä joka on kaikkea muuta kuin siistiä. Hän on myös hyvin tarkka rahoistansa ja ostaa aina vain ne halvimmat tuotteet joten ruokammekaan ei ole aina niin laadukasta kuin toivoisin.

Luonteenpiirteemmekään ei sovi yksiin. Hän on analyyttinen ja harkitseva minä taas taiteellinen ja impulsiivinen. Riitatilanteissa minä olen se joka ottaa ongelmatilanteet esille ja hän vetäytyy omiin oloihinsa eikä osaa sanoa mielipiteitään. Hän ei ole oma-aloitteinen vaan joskus jopa ryhditön ja laiskakin joissakin asioissa, etenkin kotitöissä.

Seksikään ei aina suju, joskus hän vetää ihan kuivilteen kun ei osaa tyydyttää minua. Olen mieheni kanssa siksi, kun meillä on niin ihanat lemmikit ja kaunis koti. Joskus väsyttää se esittäminen, että olemme onnellisesti yhdessä vaikkemme ole. Erotakaan en uskalla, koska pelkään yksin jäämistä (minulla ei ole munaa lähteä). Tämä ei ole sitten mikään provo.

7

295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ägheäg

Olet pelkkä onneton feikki koko ihminen, säälittävä ruppana, ihan sama kuinka paljon naamaas sitä rasvaa tärväät ja juuriharhalla hevosenhampaitasi raavit, olet silti alhaisista alhaisin otus!
      "olosuhteiden pakko" salli mun nauraa!
      Miehesi ansaitsee paljon enemmän KUIN SINÄ, sinä tuhlaat toisen kallisarvoista aikaa tässä elämässä roikkumalla hänessä, kun sinä itse, läheisriippuvaisena ihmisenä et osaa elää itse omaa itsenäistä elämää. Miehesi voisi saada rinnalleen rakastavan, ja aidon oikean ihmisen, oikean elämän, kun taas tietämättään joutuu TYYTYMÄÄN sinuun. Olet todella säälittävä! TODELLA!

Huvittavinta on se että listaat asioita mitä miehesi ei tee.. kun itse et osaa tehdä rasvojen levittämistä ja hampaita harjaamista enempää!!! HAH HAH HAH!!!

• totuudetesille

Aijaa... no olipas viesti :D ja kyllä, tunnen itseni useasti säälittäväksi ja minulla on useasti alhainen itsetunto... ja löydän kyllä läheisriippuvaisuuden piirteitä itsestäni. En pidä pelkästään ulkonäöstäni huolta vaan pesen pyykit, siivoan, teen ruuan ja joskus maksan myös ruuat (mieheni hoitaa suurimmaksi osin kun hänellä suuremmat tulot).

Erotilanne tuntuu jo ajatuksena ahdistavalta koska siinä joutuu näkemään kaiken miehen tuskan... hän on suhteen alussa uhkaillut itsemurhalla kun kerroin eroaikeistani. Nyt en tiedä enää mitä tehdä. Mutta ehkä mielummin pysyä huonossa suhteessa kun erota kaikkien näitten vuosien jälkeen. Ajattelin naiivisti että mies muuttuu naimisiinmenon jälkeen.. miten sitten kävikään.

• äeagj'äeg

HAH, en usko että olisit ollut niin tyhmä että OIKEASTI luulit että mies muuttuu kun naimisiin menee. Jos suhde ei toimi, se ei sitten toimi. Enkä siltikkään usko tuota olosuhteiden pakosta! Vaikka toinen uhkailee mitä uhkailee, niin ei silti naimisiin asti tarvitse mennä. Kerroppa nyt IHAN rehellisesti miksi menit naimisiin??? Muut olettivat? prinsessahäät? mikä? ainakaan se ei ollut pohjaton rakkaus.

Jos tunnet että toi homma ei toimi, niin lakkaa teeskentelemästä, yksinkertaista ja varmasti vapauttavaa! siinä teet karhunpalveluksen itsellesi, ja myös toiselle! Sano mitä sanoo, kyllä se henkiin jää. Tähän mennessä olen lukenut vaan haisevia tekosyitä. Totuuksia kehiin, ei kierrellen kaarrellen selityksiä jotka eivät ole todellisia syitä!

• 8

-> AP

Et ole yksin, kaltaisiasi on pilvin pimein, rikkaisiin naimisiin haluaa niin moni nainen.
      Olen surullinen miehesi puolesta, hän on ihminen ja ansaitsisi aivan toisenlaisen naisen kuin mitä sinä olet.

• totuudetesille

Joskus toivon, että hän löytäisi jonkun uuden ja olen käyttäytynyt epäkunnioitettavasti häntä kohtaan että hän vain lähtisi... turhaan. Hänen mielestään mikään ei erota meitä. Hän ei näe niitä epäkohtia suhteessamme, kuin olisin toivonut. Olen ollut niin kauan tässä tilassa, että olen alkanut oikeasti miettimään että ei se nyt kuolemaksikaan ole kun olemme yhdessä. Läheisriippuvuus siis näyttää taas kasvonsa. Eroaminen tuntuu viisi kertaa pahemmalta kuin "normeilla" ihmisillä.

Menin naimisiin mieheni kanssa kun toisaalta hänessä oli myös niitä hurmaavia piirteitä mutta myöhemmin huonommat piirteet ottavat enemmän valtaa kuin hyvät. Saatan hukata elämääni tällä tavoin, mutta onneksi minulla on olemassa oma itsenäinen elämä jota voin elää suhteesta huolimatta.

Ja emme ole mitään rikkaita ihmisiä kumpikaan, itseasiassa meillä on nyt rahasta pulaa.

• ghktltul

Kyllä se vaan niin on että se huonosti käyttäytyminen ei auta, sillä satutat toista ihan turhaan. Omaa tyytymättömyyttä ei saa toiseen purkaa.

Ota, eroa ja mene! Yksinoleminen ei ole niin paha asia kun luulet, voit jopa oppia itestäs paljon uusia puolia. Ittes vaan kidutat ja sitä toista, joska tässä tapauskesssa kyllä ansaitsee parempaa, (oikeata rehellistä rakkautta) ja epäilemättä säkin varmasti ajan mittaan löydät jotain parempaa. On ihan turha syyttä toista omasta selkärangattomuudesta! Ja työstä tota läheisriippuvaisuutta, OIKEESTI! Katso peiliin, siellä on se syy, ei siinä toisessa joka nyt ei osaa olla just sellanen mitä sinä haluat ja oletat toisen pitäs olla.

Tiedät sen itekkin kun vähän mietit, että ihmisen täytyy rakastaa toista ihan just sellasena kun se on. Sitä sinä et tällä hetkellä tee, ja se on tosi julmaa roikottaa toista siinä löyhässä hirressä. Elämä on lyhyt, ja toisen aikaa ei saa käyttää turhaan.

• Cloetta...

Mikä siis on ongelmasi? Jos sinulle riittää yhteiset ihanat lemmikit ja kaunis koti, ei sinulla ole mitään hätää. JOkaiselle on syynsä naimisissa ololleen, eikä kenelläkään ole nokan koputtamista siihen.

Ne jotka kuvittelevat avioliiton olevan intohimoista romanttista huuhailua, ovat niitä, jotka eroavat ja etsivät sitä ikuista onnea koko elämänsä. Jos arki sujuu, se on nykymaaimassa jo paljon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      19
      4919
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      54
      3935
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      60
      3513
    4. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      94
      2858
    5. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2698
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2658
    7. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      98
      2634
    8. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      136
      2397
    9. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      57
      2289
    10. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      58
      2084
    Aihe