Pidätkö itseäsi hyvännäköisenä?

ujo rumakin mies

Pidätkö itseäsi hyvännäköisenä?Jos pidät niin miksi?Mitkä ovat sinusta niitä juttuja?..toivon että Naiset vastaavat..:)

6

366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bambieko?

Olen sellainen vähän bambimainen..pitkät raajat ja isot silmät,,hyväihoinen ja yleensä aina hyvällä tuulella:) Pitkät kiiltävät punertavat hiukset..Minua miehet yrittää aina jututtaa..varsinkin jos yksin olen liikkellä..saan silmäniskuja tms..:)

• cvbxcvbxcbv

ou ziiz... ootko aloittaja?

• ihan nätti tyttö

Kyllähän minä. Kroppaan olen kaikin puolin tosi tyytyväinen, ja huollan sitä terveellisin elämäntavoin ja varmaan on geenejäkin siunaantunut. Kasvoissa hyvää taas on vahvat värit ja selkeät piirteet. Hiukset menevät vähän samaan kastiin, on vahva ja hyväkuntoinen pitkänäkin, ja näyttää kauniilta vaikkei sitä laittaisikaan. Ja en koe tarvetta hankkia itselleni mitään "kauneuden jatkeita", siis mitään hiuslisäkkeistä silikonitisseihin. Koetan ennemmin olla iloinen siitä, mitä on annettu ja kantaa itseni hyvin. Uskon, että sisäinen tasapaino ja itsevarmuus näkyvät myös ulospäin.

• 94

Pidän itseäni hyvännäköisenä. Eniten pidän itsessäni pehmeistä, pitkistä maantienvärisistä hiuksistani, sinisistä silmistäni, kurvikkaasta ja pitkästä kehonmallistani sekä paksuista huulistani. Vastapainoksi voin sanoa että kyllä niitä negatiivisia piirteitä löytyy myös vaikka muille jakaa, kuten haaleat kulmakarvat jotka eivät kasva nätisti, selluliitti, rumat kynnet jotka katkeilevat ja likastuvat helposti sekä keltaiset hampaat.

• tyytyväinen&&

Kyllä! Itse tykkään beyonce pepustani ja luonnollisen pitkistä kynsistäni:) kiva olla aito!

• Anonyymi

Itse olen tyytyväinen kehooni.En ole mikään maailman kaunein,mutta minua se ei kauheasti haittaa.Pidän eniten itsessäni silmistäni.Minun ripset ovat jo valmiiksi aika pitkät ja tummat.Rakastan niissä eniten silmien väriäni.Minun silmäni ovat harmaat,ja tosi kauniit!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      27
      3485
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      2688
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      118
      2642
    4. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      2308
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      76
      1723
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      50
      1658
    7. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1596
    8. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      13
      1364
    9. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1315
    10. Jos saisit antaa yhden neuvon

jälkikasvullesi elämää varten, niin minkä antaisit?
      Sinkut
      141
      1302
    Aihe