Pidätkö itseäsi hyvännäköisenä?Jos pidät niin miksi?Mitkä ovat sinusta niitä juttuja?..toivon että Naiset vastaavat..:)
Vastaukset 6
- bambieko?
Olen sellainen vähän bambimainen..pitkät raajat ja isot silmät,,hyväihoinen ja yleensä aina hyvällä tuulella:) Pitkät kiiltävät punertavat hiukset..Minua miehet yrittää aina jututtaa..varsinkin jos yksin olen liikkellä..saan silmäniskuja tms..:)
- cvbxcvbxcbv
ou ziiz... ootko aloittaja?
- ihan nätti tyttö
Kyllähän minä. Kroppaan olen kaikin puolin tosi tyytyväinen, ja huollan sitä terveellisin elämäntavoin ja varmaan on geenejäkin siunaantunut. Kasvoissa hyvää taas on vahvat värit ja selkeät piirteet. Hiukset menevät vähän samaan kastiin, on vahva ja hyväkuntoinen pitkänäkin, ja näyttää kauniilta vaikkei sitä laittaisikaan. Ja en koe tarvetta hankkia itselleni mitään "kauneuden jatkeita", siis mitään hiuslisäkkeistä silikonitisseihin. Koetan ennemmin olla iloinen siitä, mitä on annettu ja kantaa itseni hyvin. Uskon, että sisäinen tasapaino ja itsevarmuus näkyvät myös ulospäin.
- 94
Pidän itseäni hyvännäköisenä. Eniten pidän itsessäni pehmeistä, pitkistä maantienvärisistä hiuksistani, sinisistä silmistäni, kurvikkaasta ja pitkästä kehonmallistani sekä paksuista huulistani. Vastapainoksi voin sanoa että kyllä niitä negatiivisia piirteitä löytyy myös vaikka muille jakaa, kuten haaleat kulmakarvat jotka eivät kasva nätisti, selluliitti, rumat kynnet jotka katkeilevat ja likastuvat helposti sekä keltaiset hampaat.
- tyytyväinen&&
Kyllä! Itse tykkään beyonce pepustani ja luonnollisen pitkistä kynsistäni:) kiva olla aito!
- Anonyymi
Itse olen tyytyväinen kehooni.En ole mikään maailman kaunein,mutta minua se ei kauheasti haittaa.Pidän eniten itsessäni silmistäni.Minun ripset ovat jo valmiiksi aika pitkät ja tummat.Rakastan niissä eniten silmien väriäni.Minun silmäni ovat harmaat,ja tosi kauniit!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.361356Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke631138Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63993- 58978
- 70828
- 51811
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍82745Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le40719- 82702
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust14661