ol niin makoisan mehu lihassa ja se herkkusieni kermakastike kruunas kyl kaiken,ei pystynyt muuta syömään ku ol niin iso
söin äsken hemmetin mehevän pihvin lähi ravintolassa
32
97
Vastaukset
- ja sitten
ruokasavut päälle
http://news.bbc.co.uk/media/images/41124000/jpg/_41124952_chimp_ap.jpg Traagista tuollainen... Rauman murretta puhuva karjalaisukko Montevideossa.
monte24 kirjoitti:
mitä ihmeen rauman murretta mie muka höpäjän?
ku ol niin iso :D
Oliko vielä merinäköala tuosta ravintolasta?dazu kirjoitti:
ku ol niin iso :D
Oliko vielä merinäköala tuosta ravintolasta?ei ollu, oikeastaa ruma rakennus vierellä, seurasin pulujen elämää samalla ku söin
monte24 kirjoitti:
ei ollu, oikeastaa ruma rakennus vierellä, seurasin pulujen elämää samalla ku söin
Ruma rakennuskin sopia tunnelmaan. :)
Ai sää olet ruvennu karppaamaan? :/
dazu kirjoitti:
Tulisit säkin tänne vähän karppaamaan. :)
En mä tykkää karppaamisesta. Mut aattelin, kun monte söi pelkän pihvin eikä muuta.
- Jos joku
yybee kirjoitti:
En mä tykkää karppaamisesta. Mut aattelin, kun monte söi pelkän pihvin eikä muuta.
sanoo syöneensä ravintolassa pihvin, ei mulle tulis mieleen että vain pelkkä pihvi olisi ollut lautasella...
Olet outo Jos joku kirjoitti:
sanoo syöneensä ravintolassa pihvin, ei mulle tulis mieleen että vain pelkkä pihvi olisi ollut lautasella...
Olet outo"ei pystynyt muuta syömään ku ol niin iso"
Ehkä mää luin liian kirjaimellisesti.. Ite oot.- Et vaan liian vähän
yybee kirjoitti:
"ei pystynyt muuta syömään ku ol niin iso"
Ehkä mää luin liian kirjaimellisesti.. Ite oot."herkkusieni kermakastike kruunas kyl kaiken"
En oo. yybee kirjoitti:
söin myös herkkusienikastikkeen :) ja puol litraa sokeroitua pepsiä
nyt tekis miel lähtee syömään jäätelöä, no yksin ei kehtaayybee kirjoitti:
Voihan sen tietty nauttia vaikka sämpylän välissä, tai perunoiden kera, jos siten tykkää, mutta sitten se vasta iso onkin.
Et vaan liian vähän kirjoitti:
"herkkusieni kermakastike kruunas kyl kaiken"
En oo.Tota, mä luulen, että kermakastike ja herkkusienetkin on karppaajalle sallittuja. Olet.
monte24 kirjoitti:
nyt tekis miel lähtee syömään jäätelöä, no yksin ei kehtaaNo toi pepsi nyt sitten kaato kaiken :( Et karppaa. Toisaalta se onkin pöllöä puuhaa.
- 9+2=
monte24 kirjoitti:
nyt tekis miel lähtee syömään jäätelöä, no yksin ei kehtaaEikös jätski just oo hyvää kun yksin syö :) ?
Jos joku kirjoitti:
Olet outoitseasiassa miul oli ruoka kahdella lautasella, toisessa isovuori perunamuussia johon en edes koskenut koska muuten en olis jaksanut syödä pihviä
9+2= kirjoitti:
Eikös jätski just oo hyvää kun yksin syö :) ?
mikä tahansa herkuttelu on kivempaa jakaa jos vain on syötävää riittävästi.
- 14+18=
monte24 kirjoitti:
itseasiassa miul oli ruoka kahdella lautasella, toisessa isovuori perunamuussia johon en edes koskenut koska muuten en olis jaksanut syödä pihviä
ai sä oot tullu jo kotiin ;) ?
- 14+17=
Namskis ;) Sellainen metsästäjän leike on kyllä hyvää !
Meillä syötiin tänään porsaan ulkofilepihvit mango-curry-kookoskermakastiikkeessa ja riisiä. Jäi vielä huomisellekin :)- Mehtäkuski
Metsästäjän leike tulee metsästäjien tavasta kerätä sieniä metsästysreissulla ja , ellei saa saalista syödään sienikastiketta
- 7+8=
Mehtäkuski kirjoitti:
Metsästäjän leike tulee metsästäjien tavasta kerätä sieniä metsästysreissulla ja , ellei saa saalista syödään sienikastiketta
so ?
- Kapt Hooker
DAMN!!11 intiaanit taas karjavarkaissa, kutsukaa ratsuväki
tai jos heinäkenkä-maria ehtti, niin tulee lapinleukhun kaa , kokeneena porovarkaitten tuhoajana - KoppavaHoro
Ai niinkuin tähän tyyliin
http://aijaa.com/008759559512
http://aijaa.com/008559559513
Argentiinassa ei tosin kastikkeita eikä lisukkeita juurikaan harrasteta.noi kuvat ois voinut olla täältä.
ei täälläkään normaalisi lihan kanssa ku chimichurria miten toi kirjoitetaankaan. huomasin vain edellisella kerralla et herkkusienikermakastike sopii hyvin lihan kanssa.
- 11+15
Oletko vielä ulkomailla.
- ja päikkärit
Kaapista löytyi eilistä kanakeittoa. Pilkoin sinne kokonaisen sipulin ja lämmitin. Jäätelöä ei ole, mut löytyy kermaa, rahkaa ja joukkoon jotain makeaa.
minä oon kyllä ajatellu tuon punasen lihan jättämistä.. mutta vielä ajatuksen tasolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795367
- 824341
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3784295Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi4993860- 1523418
- 503056
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.562914- 232738
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192316- 522221