Toisessa ketjussa annettiin ymmärtää.
Onko ne alkaneet oikeasti oleen?
Hiiri + Hämsy
10
108
Vastaukset
- kerro mullekki
niinkon missä ketjussa????
- kerro mullekki
ja hämsylle sopis paremmin junkkis.
- +0+0+0+
Lord Boredom vihjaili ainakin.
Täh? Mitäs minä olen vihjaillut? Toisekseen veikkaisin ennemmin Hämärä Mablab -pariskuntaa - en ole koskaan ollut aivan vakuuttunut että palstahiiri olisi aivan aito henkilö, pikemminkin hän on vaikuttanut aina joltain palstan omalta sisäpiirijutulta (jossa minä en tietenkään ole mukana).
- ygij.
Ja sitten vielä naisista väitetään, että ovat niitä juoruämmiä.Tämäkin palsta osoittaa kerta toisensa jälkeen, että niitä ovat miehet. :-D
- ...............
Miehet eivät juoruile vaan vaihtavat tietoja.
Miehet eivät ole juoruämmiä, mutta pitää muistaa millä palstalla ollaan. Toisten alempitasoisiksi julistautuneiden naisonni on paitsi kiinnostava, myös arka paikka meille muille, ja siksi mietimme näitä asioita kateudesta vihreinä.
- Juoruaah
LordBoredom kirjoitti:
Miehet eivät ole juoruämmiä, mutta pitää muistaa millä palstalla ollaan. Toisten alempitasoisiksi julistautuneiden naisonni on paitsi kiinnostava, myös arka paikka meille muille, ja siksi mietimme näitä asioita kateudesta vihreinä.
No juorua nyt korkkasitko sinä sen "Harmaan Lumen" silloin joskus? Tai siis korkkasitteko toisenne?
Juoruaah kirjoitti:
No juorua nyt korkkasitko sinä sen "Harmaan Lumen" silloin joskus? Tai siis korkkasitteko toisenne?
Selvä, kerron kaiken. En ole koskaan tavannutkaan Harmaa Lumi -nimimerkkiä, enkä ymmärrä mistä sellainen käsitys on edes peräisin. Ei kai se nyt siitä voi johtua, että hän ei sattunut suhtautumaan minuun vihamielisesti?
- Juoruaah
LordBoredom kirjoitti:
Selvä, kerron kaiken. En ole koskaan tavannutkaan Harmaa Lumi -nimimerkkiä, enkä ymmärrä mistä sellainen käsitys on edes peräisin. Ei kai se nyt siitä voi johtua, että hän ei sattunut suhtautumaan minuun vihamielisesti?
Harmi (siis se että ette ole tavanneet). Kiitti kuitenkin suorasta vastauksesta. En tiedä mistä se juoru alkunsa sai mutta, joskus tällä palstalla joku kirjoitti sellaista. Siitä on jo aika kauan. Jäi vaan mieleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh872071Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 236756
- 59708
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10701- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211598- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492