Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Jippii! Lievää parannusta reisiselluliiteissä...

SirpaDiettaa

Aloitin tuossa muutama viikko sitten kesäkuntoon 2012 projektin. :)

Ollut aika tarkka sokerien ja turhien hiilareiden kanssa. Lisäksi käyttänyt:

http://www.sporttimekka.fi/scitec-adipokill-108-kaps-p-783.html

http://www.sporttimekka.fi/ackd-easy-diet-phbuffer-stick-emasjauhe-p-1052.html

Joitakin aterioita korvannut ACKD pusseilla ja juonut paljon vettä ja yrittänyt liikkua ja jumppailla enemmän.
Nuo kapselit ovat selvästi hillinneet makean nälkääni ja nälän tunnetta yleensäkin. Ja en tiedä onko se nuo yhdessä vai mikä mutta olen oikeasti ihan selvästi kiinteynyt ja selluliitin määrä vähentynyt. Painokin on pudonnut nyt liki 4 kiloa. Nyt on motivaatio ihan katossa! :)

6

723

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsempausta

      Hieno homma, onnittelut! Kohta voit uudistaa vaatekaapin sisällön uusilla ihanilla vaatteilla!

    • SirpaDiettaa

      Kiitos.. :))

      Näin on suunnitelmissa... :)

      • tsemppausta

        Kiva! Ihanaa varmaan ajatellakin kaikkia niitä muutoksia joita saat itsellesi ja kehollesi aikaan! Liikunnan jälkeen olo tuntuu varmaan tosi suloiselta koko kropassa ja varsinkin mieli on korkealla.


    • SirpaDiettaa

      Joo, yllättävän helposti on nyt mennyt. Pidän kyllä jatkossakin huolta ettei enää koskaan tuu takas. Viikonloppuisin olen jompana kumpana päivänä vähän "normaalimmin" syönyt muuten 6 päivää viikossa tarkemmin. Jännä kanssa kuinka paljon pirteempi olo on päivisin ja kuitenkin yöt nukkuu paremmin. Noista kapseleista on ollu kyllä apua. Jumpatkin menee ihan draivilla. :)

    • tsemppausta

      Projektin ajoituksesi on sitten ihan kohdillaan kun kaikki tuntuu sujuvan ikään kuin itsestään ja tosi vaivattomasti.
      Itsekin olen ajatellut ryhdistaytyä ainakin ruoka-aikojen suhteen kun energiatasot ovat aika alhaalla tällä hetkellä.
      Piristävää kuulla tuosta draivistasi, innostus tarttuu minuunkin.

    • SirpaDiettaa

      Juu. Toi syöminen lähtee väärin aika helposti jos ei sitä vähän etukäteen suunnittele. Tilasin just lisää noita ACKD-pusseja ja vähän protskupatukoita. En mä niitä patukoita muuten syö mutta pidän aina hätävarana yhtä laukussa jos ruokaväli alkaa venyä älyttömän pitkäksi. Kun parempi sekin on kun mennä ja syödä jotain pikaruokasafkaa. Mulla menee niitä joku 2-3 viikossa korkeintaan.

      Mulla on ollu paljon apua pikkuveljestä joka käy punttisalilla ihan tosissaan ja auttanut mua ymmärtämään paremmin noita ruoka ja lisäravinnejuttuja. Ei se nyt mitään rakettitiedettä ole, :) mutta helpottaa vaan tekemään asioita oikein kun vähän ymmärtää itsekkin paremmin eikä usko ihan kaikkia mainosten hehkutuksia. Just tänään alkoi jo naurattaa itsekseen kaupassa tuoteselosteita lueskelin kun vanha tekijä. :D
      Kiva jos säkin alat saada innostusta. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2005
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1420
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1327
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      13
      1285
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1201
    Aihe