Kokemuksia Badoo treffeistä

Nettideittailija

Millasia kokemuksia badoosta,millasta seuraa ja millasii tyyppejä siellä pyörii.Onko syntyny kestävämpää suhdetta.

65

90585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • datinglady

      Ihan mukavia tyyppejä olen sieltä löytänyt. Tosin paljon myös ulkomaalaisia, jotka piirittää....
      Mitään pitkäaikaisempaa ei kuitenkaan ole tullut vastaan...

      • hintti-uusikaupunki

        ihan pölö sivu koko badoo,pyytää puh numeron,sen ku kirjotat,niin ei hyväksy sitä.


      • Anonyymi
        hintti-uusikaupunki kirjoitti:

        ihan pölö sivu koko badoo,pyytää puh numeron,sen ku kirjotat,niin ei hyväksy sitä.

        Jep, ja kaiken lisäksi tekee mitä hyvänsä niin aina pitää ostaa coinseja, tein sen kerran ja kummasti alko tililtä lähtemään pikku summia millon mistäkin syystä, ei siis kannata laittaa sinne ainakaan oman kortin numeroa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep, ja kaiken lisäksi tekee mitä hyvänsä niin aina pitää ostaa coinseja, tein sen kerran ja kummasti alko tililtä lähtemään pikku summia millon mistäkin syystä, ei siis kannata laittaa sinne ainakaan oman kortin numeroa.

        Joo, multa alkoi viikon välein 4,99Euroa. Minulla oli siellä luottoakin, mutta en silti halunnut, että koko ajan menee rahaa... Pyysin lopettamaan tilin ensin Suomeksi ja sitten Englanniksi. Odotin toista viikkoa ja sitten kuoletin korttini ja tilasin uuden. Onneksi on tili parissa muussakin pankissa, joten tuo uuden kortin tilaaminen (10€) on pakko tehdä näiden huijari-firmojen kanssa... Tämä on todellakin sellainen!!


      • Anonyymi
        Hexi_54 kirjoitti:

        Joo, multa alkoi viikon välein 4,99Euroa. Minulla oli siellä luottoakin, mutta en silti halunnut, että koko ajan menee rahaa... Pyysin lopettamaan tilin ensin Suomeksi ja sitten Englanniksi. Odotin toista viikkoa ja sitten kuoletin korttini ja tilasin uuden. Onneksi on tili parissa muussakin pankissa, joten tuo uuden kortin tilaaminen (10€) on pakko tehdä näiden huijari-firmojen kanssa... Tämä on todellakin sellainen!!

        sama mulla ei kyllä kiinnosta enää...


      • Anonyymi
        Hexi_54 kirjoitti:

        Joo, multa alkoi viikon välein 4,99Euroa. Minulla oli siellä luottoakin, mutta en silti halunnut, että koko ajan menee rahaa... Pyysin lopettamaan tilin ensin Suomeksi ja sitten Englanniksi. Odotin toista viikkoa ja sitten kuoletin korttini ja tilasin uuden. Onneksi on tili parissa muussakin pankissa, joten tuo uuden kortin tilaaminen (10€) on pakko tehdä näiden huijari-firmojen kanssa... Tämä on todellakin sellainen!!

        Siksi suosin Bumblea. Aika moni muukin. Jenkeissä ladatuin deittiappi Google Playstä.


      • Anonyymi

        Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm
        Maksulliset sivustot on tosiaan siinä mielessä hyviä että siellä ihmiset on enemmän tosissaan seuraa etsimässä kuin ilmaissivustoilla.


    • Kristiinan_nimimerkk

      Kaikenlaista seuraa siellä on tyrkyllä. Mutta myös ihan keskustelupoohjalta onnistuu.

    • voi pölvästejä

      Voi helvetti. Pitää olla vähä-älyinen, joka itsensä rekisteröi palveluun, jonka suomenkieliseen versioon on käytetty jotain automaattista kääntäjää.
      Tuttuni löysi itsensä Badoon sivuilta, vaikka ei ollut ennen kuullut koko sivustosta.
      Profiili oli luultavasti kaapattu facebookista. Eikä muuten ole ainut tapaus.

      • Anonyymi

        Täähän on be2??!


      • Anonyymi

        Mulla kävi samoin. Ja nyt en saa profiiliani sieltä poistettua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täähän on be2??!

        Be2 se siellä. Typerä analyysi ja hinnat täysin ylikanttiin laitettu.

        Irtisanoutuminen pitää tehdä samasta emailista josta olet rekisteröinyt ja kirjallisena.

        Ei kannata


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Ei varmastikaan ole ainut tapaus. Siellä ei taida olla oikeita profiileja lainkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmastikaan ole ainut tapaus. Siellä ei taida olla oikeita profiileja lainkaan.

        Tapasin tulevan aviomieheni sieltä. Naimisissa jo kuusi vuotta.


    • kusetusta se on

      Minutkin on kaapattu sinne badoohon. sähköpostiin tulee koko ajan viestejä et se ja se nainen haluaa jutella ja tavata, Sit eteenpäin päästääkseen pitää maksa rahaa. täysin huijausta koko homma.

      • ei maksa

        Ei badoo maksa mitään. Siellä voi jutella ihan ilmaiseksi. Siellä on sellainen "supervoimat" palvelu, joka maksaa, mutta ei sitä tarvitse käyttää. Ilmankin tulee ihan hyvin toimeen.


      • Anonyymi

        Ettei nyt vaan olisi se ex muija asialla😂


    • badoo on hyvä

      Minä en saanut viestejä suomi24:lla mutta badoosta löysin nykyisen miesystäväni. Ja ihan vakava suhde meillä. Kyllä, hän on ulkomaalaistaustainen kuten lähes kaikki badoossa. Mutta badoossa pitää kyllä pitää silmät auki. Ongelmiakin voi löytyä.

      • badoo on hyvä

        Niin...jatkaisin vielä. Ennen kuin tapasin miesystäväni, kävin joillakin treffeillä badoon kautta (kävin ihan vaan kahvilassa juttelemassa ja juomassa kupposen kahvia, en sen kummempaa) ja ihan mukavia miehiä oli. Miehiä on pääasiassa Lähi-Idästa ja Afrikasta (Somalia, Turkki, Kongo, Nigeria, Iran, Irak, Pohjois-Afrikan maat) mutta myös jonkin verran englantilaisia ja USA:laisia otti yhteyttä. Itse diskasin pois kaikki USA:laiset..jostain syystä pelkäsin heitä, jos ovat vaikka ihmiskauppiaita. Mutta badoossa hakee seuraa myös sellaiset miehet, jotka tarvitsevat oleskelulupia (ja avioliittoa) eli sitä kannattaa hieman varoa kenen kanssa treffeille lähtee tai voihan treffeille lähteä...mutta sitten jos läheisempään tuttavuuteen meinaa lähteä, niin silloin kannattaa pitää silmät auki.


      • Anonyymi

        Ööh... badoossa on kyllä paljon Suomalaisia miehiä mutta ne eivät yleensä osaa luoda hyvää ensivaikutelmaa viestitse? Ulkomaalaisia on kyl vähemmistö mutta hoitavat sentään homman oikein, se on vähän teennäistä saada nainen kiinnostumaan internetin välityksellä, mut kaikkeen voi opetella. Tuolta sivulta saa seksiseuraa 100% naisista, 5-10% miehistä ja äärimmäisen epätodennäköistä että kukaan saisi vakavampaa, joten olet todella onnekas. :)


    • Pilattu sivusto

      Badoossa olis paljonkin potentiaalia, jos omistajat/ylläpitäjät ei olis ahneita ja välinpitämättömiä mulkvisteja jotka ei anna mitään arvoa asiakkailleen/palvelunsa jäsenille. Kahden mun kaverin profiilit on ihan mielivaltaisesti poistettu tai blokattu Badoosta. Toinen oli vielä tyhmyyksissään törsänny rahaakin niihin "supervoimiin". Joku tyyppi voi ihan puhdasta vittumaisuuttaan valittaa sun profiilista monella erillisellä profiililla ja sitten Badoo blokkaa/bannaa sun profiilin, pahemmin niiden valitusten paikkaansapitävyyttä tutkimatta. Badoo täynnä kaikkia julkkisten kuvilla heiluvia spedejä, ja niille ei tehdä yhtään mitään mutta ihan normaali ja rehellinen käyttäjä voidaan ihan noin vain mielivaltaisesti poistaa vaikka olis maksava asiakas. Tossa yks hyvä esimerkki ylläpitäjien välinpitämättömyydestä. Ja sitten one ne Facebook käyttäjien tietojen kaappaus, ja profiilin luominen käyttäjän lupaa kysymättä, Badoon käyttäjätilastojen paisuttamiseksi ja sähköpostispammi. Kyllä voittoa vois tehdä eettisiminkin menettelytavoin.

      Vaikka Badoossa pyörii kaikenlaista spedeä, huijaria ja pervoa on siellä paljon hyviäkin tyyppejä. Oon tutustunu ihan ok tyyppeihinkin siellä ja tavannu muutaman IRL. Ja ulkomailla asuvien kanssa on ihan kiva chattailla, ei opiskelija/työssäkäyvä voi tosta vaan Argentiinaan lähteä fyysisesti vaan sen takia että haluaa jutella esim. argentiinalaisen kanssa. Ja Facebookissa tuntuu aika monella olevan se etiketti että täysin tuikituntemattoman kanssa ei olla missään kontaktissa. Joten Badoon kaltasillakin palveluilla olis ihan kysyntää uusien tuttavuuksien luomiseksi jos ylläpitäjiä kiinnostais vähääkään palvelun laatu. Nykyisellään Badoo on aikamoinen räkälä...

      Badoossa vois olla enemmän suomalaisia miehiä. Oon totaalisen kyllästyny etenkin etenkin turkkilaisiin ja kurdimiehiin joiden ainoa syy olla Badoossa (ok tyyppejäkin löytyy) tuntuu olevan naisten ahdistelu ja haukkuminen. Oon ajatellu muuttaa sijainnin johonkin toiseen maahan vaikka Suomen kamaralla oonkin, jos laatu vähän paranis. Kaveri teki noin kun meni vaihtoon Espanjaan ja siitä seurauksena joku internet-ritari päätteli että mun kaveri on huijari, valitti profiilista ja Badoo suodalta kädeltä bannas. Alkaa olla aika sama tuleeko itellekin bannit, koska muutenkin varmaan poistan oman profiilin Badoosta kuukauden parin sisään. Niin huonoksi on koko sivusto menny viimeisen parin vuoden aikana.

      Tietääkö kukaan mitään vähän Badoon tapaista sivusta joka ei olis niin prlk syöpäläisiä täynnä?

    • Pää kylmänä

      Moi, olen ollut badoossa pari vuotta, koska sitä voi käyttää ilmaiseksi. Se, että joku treffi-sivusto on maksullinen, ei takaa mitään laatua, vaikka näin väitetään. Aikalailla sama porukka pyörii badoossa ja twoossa. Siellä on ihan mukavaakin porukkaa, mutta myös huijareita ja tietenkin kaikenlaisia "panomiehiä" laidasta laitaan.
      Pää kylmänä, niin voi tulla hauskojakin treffejä tai ainakin chatteja.
      Olen tavannut livenä muutaman ihmisen ja jopa ihastunut kerran. Siitä tuli 1,5 vuoden juttu jonka oisin suonut jatkuvan, mutta se on nyt ohi.
      Kaikkein mielenkiintoisin ja hulluin juttu badoon kautta oli mies joka tuli tapaamaan minua pitkästä matkasta ja kertoi perustavansa oman pizza-paikan, joten josko minä lainaisin hänelle 10 000 euroa..seuraavana päivänä summa oli pudonnut 3000 euroon ja rahat menivätkin nyt kaikkeen tarvittavaan, koska miehellä oli menneet luottotiedot. Mies oli oikein sulava ja viehättävä ja pystyy varmaan oikeasti huijamaan naisilta rahaa.
      Minua juttu lähinnä nauratti, koska se oli niin absurdi!
      Eikai nyt oikeasti kukaan pyydä/anna toiselle tuhansia euroja ensimmäisillä treffeillä!?
      Mutta näin, kokemuksia badoosta on sekä-että.

      • älsky

        Sillon kun aikoinani n. 3 vuotta sitten liityin badooseen löysin sieltä heti "ihmiset lähistöllä" osastolta kiinnostavan profiilin ja menin juttelemaan. Kolmen kuukauden päästä tästä tapasimme ekan kerran ja siitä vielä 1,5 kk niin aloimme virallisesti seurustelemaan ja sitä kesti noin. 1,5 vuotta ja sen jälkeen hän on ollut mun paras kaveri. Joten hyvä kokemus , mutta nyt kun sinkku oon niin en kyllä aktiivisesti käy badoo saa on se taso kuitenkin vähän sellasta... helmiä toki löytyy :)


    • Huh huh

      Kusetussaitti.
      Kun tuo foorumi tuli suomeen, kaikkiin suomenkielisiin teksteihin oli käytetty automaattista kääntäjää.
      Joku tuttu oli löytänyt itsensä foorumista, vaikka ei tiennyt koko saitin olemassa olosta. Tiedot ja profiili oli vissiin kopsattu fasebookista.

      En ikinä laittaisi profiiliani tuollaiseen paikkaan, joka on suomeenkin tunkenut vähintääkin kyseenalaisin keinoin.

    • ...

      .

    • tappakaa ittenne!!!

      Huijareit koko sivusto täynnä kyllä sen jutuista ja kuvista huomaa!!! Muija kuin toiseltapuolelta maapalloa mut silti sijainti Helsinki sama kun sulla ja paskat!!! Sanon minä. Munattomat runkkari spedet jotka ei oo ikinä pillua saanutkaat ja ovat vain muuten vain niin vajaita!!!

    • totta_mooses

      Badoo voi olla kaikin puolin hyvä. Mä olen löytänyt mukavia naisia Baltiasta (Viro, Ltvia ja Liettua) Skypen kautta. Heidän piti alunperin käyttää Skypeä vain ammatillisiin tarpeisiin, mutta niissä keskusteluissa se ammatillisuus unohtui sen verran, että hyppäsiin Tallinnaan menevään laivaan (Baltic Queen) ja tein hyvin läheistä tuttavuutta näiden kolmen kanssa. Tämä optio on vieläkin auki, enkä ole katunut päivääkään.

      • Anonyymi

        Sit sä heräsit päivä unilta ja palasit kurjaan todellisuustee


    • totta_mooses

      Se on melkoinen mytti baltialaisista naisista, että "pihtaavat". Mua kohtelivat sen verran hyvin, että olivat jo valmiina alushousut kintuissa, ennen kuin pääsin edes perille!

      • Kertu

        Hahahha


      • Anonyymi

        Poliisi sua oli vastas ku jäit kiinni satulan haistelusta


    • NikoJaKatri

      Istuttiin kerran kaverin kanssa iltaa ja näytti minulle Tinderin, mutta itse en pitänyt kyseisestä sovelluksta ollenkaan. Päätin siinä vieressä selata google play:ta läpi kun kaveri naputteli tinderiä vieressä. Törmäsin Badoo sovellukseen ja päätin kokeilla ja ladata sen itselleni. Siellä aloin sitten yksi kaunis ilta juttelee yhden neitosen kanssa. Lopulta lisättiin toisemme facebookissa kavereiksi, jossa tajusimme molemmat että kuinka samanlaisia me ollaan. Ei mennyt kauaan kun varasin liput Ouluun asti, jotta voisin tutustua paremmin tähän naiseen. Itse asun Helsingissä ja kyseinen nainen taas asuu Oulussa. Heti naisen tavattuani tunsin ensimmäistä kertaa sisälläni tunteita mitä aikaisemmin en ole tuntenut. Suoraan sanottua mä rakastuin niin kovasti että jalat lähti altani. Aloimme seurustella ja tästä on nyt reilu 6kk ja nyt rakkaus on mitä voimakkain ja molemmat tahtoo olla tätä loppu elämän olevan. Olemme kihloissa ja muuttamassa yhteen ihan muutaman viikon sisällä virallisesti. Tälläinen tarina meistä. Badoon kautta kihlattuni löysin ♡

      • Anonyymi

        LOL. Turpa kiinni sivuston affiliaatti. :)


    • fskljfs

      Ulkomaalaisia pelimiehiä täynnä..
      Varokaa ainakin 41v, nimimerkki (ei käytä omaa nimeä) alkaa K-kirjaimella..

    • tottusontämä

      mun mielestä on badoo ihan sama p...a kun esimerkiksi two, oon ollut molemissa ja samat miehet pyöri, harvinaisuus joillekin että jonkun löydä sieltä.

    • Nsksksl

      Badoo, vaan ulkomaalaiset, on siellä suomalaisinkin
      Huono treffipalsta, ihan oikeasti

    • Ihmetteleväolen

      Tietääkö kukaan voiko badoo lisätä kuvia omistajan tietämättä esim facebookista profiiliin? Vai pitääkö kuvat itse laittaa?

    • Maipenraii

      Thaikut metsästää, saattaa olla tajuton määrä äijiä kierrossa yhtä aikaa

    • urpodeitti

      Ihan paska rahastussivu. Suomi 24:n kautta olen löytänyt paremmin seuraa. Uudet viestit ovat yleensä pettymyksiä, koska ne on Badoo palvelun automaattisesti generoimia "Tämä henkilö on juttutuulella". Sitten yrität jutella niin kukaan ei vastaa mihinkään.

    • Realistic

      Mun eräs hyvä miespuoleinen sosiopaatti ystävä etsii sieltä (ja monilta muilta palstoilta) naviiveja ihmisiä joita hyväksikäyttää sitten kaikilla tavoin, jos pääsee niin pitkälle kuitenkin lain rajoissa. Varsinkin vähän nuorempia jotka helpooja saaliita. Niin erilaisen kuvan voi antaa itsestään profiilikuvaa myöten kuin mitä todellisuus on ;) Tekee siis niin että tykkää kaikista naisista ja katsoo kuka jää haaviin. Kannattaa olla varovainen.

    • Anonyymi

      Hei minä haluan erota baboo ryhmästä t sirpa purtela

    • Anonyymi

      Mikä on BADOOn jälkeen paras ?
      Onko TWOO luotettava ?
      LOVOO on vaan venäläisiä ja saksalaisia, vaikka etsit muualta
      TOPFACE en ota selvää onko huijaus

      HUOM
      PARAUPRO perustuu live videochättii, VAROKAA SITÄ
      Kehitysmaista olevat prostituoidut netti huorat soittelee ja jos vastaat maksat 10 euroa minuutti

      YHTEENVETO, luulen että mikään näistä ei ole SATA VARMASTI LUOTETTAVA

    • Anonyymi

      Haluaako joku seksiä munkaa, joka on 18. V

      • Anonyymi

        Joo missä päin


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Badoo = Tinder 2.0

    • Anonyymi

      Haluan erota tästä ryhmästä

    • Anonyymi

      Miten pääsen eroon tästä ryhmästä ?

      • Anonyymi

        Tähän ootan itsekki vastausta


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      AJuonto no seiu weriu Koskinen iuruyö Antti 1000yö Koskinen

    • Anonyymi

      Sanotaan näin, että köyhän miehen/naisen tinder.
      Eli sama meno kuin tinderissa... kataloogin selausta jossa kaikki jää usein parin päivän viestittelyyn.

    • Anonyymi

      Badoo on köyhän "miehen" tinder.
      Ei tuo mitään uutta Tinderiin verrattuna. Ja kenties vähemmän jäseniä ja niitä samoja joita tinder ja muut pitää sisällään.

    • Anonyymi

      Hei miten toi enskuun maksu badoosta? Meneekö automaattisesti tililtä? Miten pääsen irti badoosta kun en halua jatkaa

      • Anonyymi

        Androidissa Google Playn kautta.
        Samoilla tunnuksilla sisään kuin sinne menit sopimuksen ostamaan.

        Ite poistin uusiutumisen 3 päivän jälkeen.

        Badoossa tulee ehdotuksia ylmpäri Suomen vaikka haluisi omalta alueelta. Ei toimi ainakaan mulle kun en etsi mitään etäsuhteita.


    • Anonyymi

      2022 paikka on muuttunut aivan flekmaattiseksi.
      Samat naamat roikkuvat siellä ilmaisprofiileilla.

      Ei toimi, ei.

    • Anonyymi

      Mikä ihmeen Baddoo???

      • Anonyymi

        Sovellus josta kannattaa pysyä kaukana. Bumble taikka Tinder. Baddoossa jopa enemmän feikkejä kuin Tinderissä, vaikka ei ole läheskään yhtä suosittu. Vähemmän suosittu myös kuin Bumble maailman toiseksi käytetyin deittiappi.


    • Anonyymi

      miten pääsee pois kun salasanat hukassa ja puhnumero vaihtunut vanhanumero on poistunut.

    • Anonyymi

      Aivan liikaa läskejä naisii

    • Kyllä nämä treffipalvelut ovat ihan samoja ihmisiä täynnä joka ikinen. Pieni maa tämä on, joten ei niitä niin paljoa sinkkuja ole jokaiseen eri softaa eri ihmisiä. Ja samanlaista se "deittailu" niissä on vaikka sen deittipalvelun nimi vaihtuukin.

      • Eli, naiset niissä odottavat sitä täydellistä miestä ja miehet ihmettelevät, kun naiset eivät vastaa eikä mätsejä tule.


    • Anonyymi

      Vinkkinä persaukisille, Badoossa kun lopetat tilin, sovellus nyyhkyttää sulle että "voi eii ethän ole lähdössä, ota tästä viikon ilmainen premium"

      Eli avaa tili, ja ole mukamas poistamassa sitä, niin sulle tarjotaan ilmainen premium :)

      Ilmaista pillua kansalle, ehdottomasti kokeilemisen arvoinen

    • Anonyymi

      Miks ei mun mahd kirjoittaa. Kun ei toimi

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2669
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      344
      2521
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2168
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1846
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1753
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1734
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1583
    8. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      65
      1564
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      121
      1533
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe