itsemurhan toteutus

itsemurhaaja

tällänen topikki varmaan on jo, mut hyviä tapoja millä on 'turvallista' ja varmaa tappaa ittensä ja helppoa?

* alkoholi subutex 8mg, mun suosikki
* kaasun hengitys

muita?

16

2221

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokujostain
    • Kaulakiiiikku

      Vanha kunnon hamppuköysi mulle, kiitos!

      • JonesHenry

        Hirttotuomio on mielestäni poikeuksellisen julmaa ja epäinhimillistä. Jos joku välttämättä haluaa kuolla, meidän pitäisi kyetä tarjoamaan hänelle joku inhimillisempi tapa ulos, mikä nimen omaan on Echilon projektin tarkoitus. Itsemurhaajat eivät ole rikollisia, joten heidän ei myöskään pitäisi kuolla niinkuin rikolliset!

        http://www.liveleak.com/view?i=5e3_1286805999


    • Kirjoittelehan .....

      Otan tosissani, sinulla rakas kanssaihminen on varmasti paha olla. Et huvikseen pohdi ja kysele moista. Rukoilen että saist Taivaan Isältä vielä voimia jatkaa. Ei tämä taaperrus täällä sittenkään loputtomiin kestä. Rukoilen sinulle rakkautta ja toivoa. Sinullekin on tarjolla vielä elämä ja tehtäviä meidän keskuudessa. Eitoivo ole vielä mennyttä.

      Rukoilen sinulle taivallista ilokaasua ja enkelten leipää? Ja oikein sydämellista ystävän päivää?

      Tuntematon ystäväsi, ihminen!

    • JK

      VAI IIN

    • golden gate...
      • golden gate...

        Niin. Pitikin muistuttaa että itsemurha aikeissa ei todellaan hypätä niin että jalat osuvat maahan ensin, muuten on suuri riski selviytyä. Pää edellä maahan osuessa kuolee varmemmin, jos ei kuole osumisesta jo osumasta maahan niin päävammoihin kyllä voi kuolla hetken kuluttua.


    • Polling CmOHEC

      Näin teoriassa olen miettinyt, että voisi auttaa, jos laittaisi kivillä lastatun repun selkään ja sitten hyppää kurottaen voimakkaasti eteen päin. Kivet pyrkivät kohden päätä muuttaen ruumiin painopisteen päätä kohti ja lisäävät myös putoamisnopeutta. Pitää vain varmistaa, etteivät pääse putoamaan repusta ja myöskin, etteivät osu maahan ennen päätä.
      Ja jos putoaakin selälleen kivet edellä, luulen, että sekin on parempi kuin jalat edellä. Selkäranka ja aivojen ydinjatkos murtuvat kiviä vasen, mutta toivottavasti nin pahasti, että siihen kuolee.

      • Prfuuuut

        teräviä kiviä ja metallinmurikoita. Ehkä myös lasipullollinen bensaa niin että kun iskeytyy maahan, se voi syttyä ja hoitaa homman kotiin, jos ei pelkään putoamiseen kuole. Ja vielä, jos olisi syönyt rauhoittavia tai muuta huumaavia lääkkeitä sitä ennen, ja ottanut kenties alkoholiperäruiskeen.


    • Välitän

      Jumala haluaa nostaa juuri ne, jotka on yksinäisiä, epäonnistuineita, rikkinäisiä, sorrettuja, unohdettuja, hyväksikäytettyjä, kiusattuja, ohikatsottuja, murtuneita, päihteiden kanssa kamppailevia, masentuneita, kaikkia teitä joita maailma ylenkatsoo. Hän haluaa kääntää elämäsi suunnan. Vain Jumala voi antaa rauhan sydämeesi, Älä juokse sitä karkuun. Jumalan kanssa saat uuden alun elämällesi.. ei ole myöhäistä. Kun Jeesus tulee elämääsi, alkaa asioita tapahtumaan. Oli ongelma mikä tahansa, yksinäisyys, päihde, sairaus, pelko, masennus, painajaiset, tai olit tehnyt kuinka pahaa tahansa.. niin sinua Jumala kutsuu... kun opit tuntemaan Jeesusta enemmän ja enemmän, nuo asiat lähtevät. Ei jumala ole tuonut niitä asioita elämääsi.. Hän rakastaa sinua. Käänny Jumalan puoleen, Jumala parantaa ulkoa, mutta myös sisältä.. Sain parantua kaikista niistä kivuista ja kärsimyksistä mitä koin nuoruudessani,
      Jumala paransi sydämeni.. enkä tunne enään kipua niistä.. Jumalalle mikään ei ole mahdotonta.. Jumalalla on tärkoitus myös sinun elämällesi, itsemurha ei ole vaihtoehto.. Jumala on ja Hän kutsuu sinua!

    • Anonyymi

      Yleinen veren myrkytys hoitaa homman ellei ole niin hölmö kuin minä että menin lääkäriin niin tässä sitä ollaan edelleen elossa kooman kautta kylläkin, että olin silloin tyhmä että menin sinne lääkäriin kun luulin että on väli levy ongelma vain.😬😬😬🤬👹🤬👹

    • Anonyymi

      Avioliitto. Ei nopein, mutta varmin tapa.

    • Anonyymi

      Sairasta luuseri touhua .

    • Anonyymi

      Elikä haluaisin kenkilökohtaisesti lopetus piikin.

    • Anonyymi

      vanha ketju joo mut toivottavasti sait elämän kuntoo.. voimia🙏🏻🙏🏻

    • Anonyymi

      HERRA ON MINUN PAIMENENI
      Psalmi 23

      Herra on minun paimeneni,
      ei minulta mitään puutu.

      Hän vie minut vihreille niityille,
      hän johtaa minut vetten ääreen,
      siellä saan levätä.

      Hän virvoittaa minun sieluni,
      hän ohjaa minut oikeaa tietä
      nimensä kunnian tähden.

      Vaikka minä kulkisin pimeässä laaksossa
      en pelkäisi mitään pahaa,
      sillä sinä olet minun kanssani.
      Sinä suojelet minua kädelläsi,
      johdatat paimensauvallasi.

      Sinä katat minulle pöydän
      vihollisteni silmien eteen.
      Sinä voitelet pääni tuoksuvalla öljyllä,
      ja minun maljani on ylitsevuotavainen.

      Sinun hyvyytesi ja rakkautesi
      ympäröi minut
      kaikkina elämäni päivinä,
      ja minä saan asua Herran huoneessa
      päivieni loppuun asti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe