Olen vitun ruma kurppa saatana!

Sellainen elämä

Ja ei ole mikään sääliketju. Olen elämälleni katkera, kaikki mennyt elämässäni pieleen. Päällimmäinen tunne on tyytymättömyys ja ahdistus.

Olen ruma, babyface, rinnaton persejalka jolla on vittumainen luonne! Oikea perussuomalainen hirviö!
Näytän tasan 13-vuotiaalta! (oikea ikäni on 27)
Rumat, maantienväriset hiukset jotka ovat ohuet ja jotka olen pilannut jatkuvalla värjäämisellä ja syömättömyydellä
Plösö laihaläski vartalo jonka olen pilannut oksentelemalla.
Olen lauta sanan alkuperäisessä merkityksessä
Jalkani alkavat perseestä, olen lyhyt persejalka.
Minun nenäni on lisäksi oudon mallinen ja valtava.
Hampaani ovat rumat ja keltaiset

Ja kaiken kukkuraksi olen ruma sisältä.

Oksettaa kun katson peiliin, niin paljon itseäni vihaan VIHAAN VIHAAN. Olen epäonnistunut kaikessa elämässäni. Olen kussut KAIKEN! Opiskelun, ihmissuhteet, tulevaisuuden, terveyteni.

Olen ehta aito ATN ja ongelmani on etten pysty pariutumaan tasoani vastaavan miehen kanssa koska minun näköiseni nauta ansaitsee vain ruman, lihavan ja läskin miehen joka syö joka viides minuutti roskaruokaa.

Kiitos kun sain purkautua. Miten te rumat ihmisette olette oppineet elämään rumuutenne kanssa? Miten siedätte itseänne, varsinkin jos olette naisia? Haluan oppia elämään itseni kanssa.

34

2060

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks toinen kurppa

      Pakko se on ollut oppia elämään oman rumuuteni kanssa. Rumahan mä olen, sen on monet mulle sanoneet ihan suoraan. Olen huomannut etten enää näe vaivaa oman ulkonäön takia eli en pahemmin meikkaa, kuljen vanhoissa vaatteissa. Ennen sain kuulla siitäkin vinoiluja, kun joskus yritin muka meikata ja pukeutua muodinmukaisemmin. Kai sitä on oppinut jo hyväksymään oman peilikuvansa. Rumuuden takia en kelvannut ikinä muille ihmisille eli pelkkä läsnäolokin ärsytti muita ihmisiä. Kukaan mies ei ole ikinä ollut kiinnostunut musta rumuuteni takia. Minkäpä sille voi kun on syntynyt muita rumemmaksi.

      • w1234567

      • yks toinen kurppa
        w1234567 kirjoitti:

        Kokeile onneasi Gambiassa. Varmasti onnistuu, mutta sinun on koko ajan maksettava siellä miehen kuluja.
        http://www.iltalehti.fi/matkajutut/2011042613575504_ma.shtml

        Tosin sillä varmistat että kukaan normaalin tunne-elämän omaava suomalainen mies ei vahingossakaan katso sinua sillä silmällä.

        Ei mun kannata sinnekään mennä miestä etsimään, kun ei ole fyrkkaa. Mua ei kukaan suomalainen mies ole katsonut sillä silmällä muutenkaan, korkeintaan inhoten ovat katsoneet tai sitten olen kelvannut joskus( entisessä työpaikassa) jätkien pilkankohteeksi rumuuden takia, muutamat rupes ajankuluks esittämään ett ovat musta kiinnostuneita ja muut siitä porukassa naureskeli kauempana jätkien touhulle. Mä vaan olen sen näkönen ettei kukaan mies tälläsen näkösestä ollut ikinä kiinnostunut. Koulussa pojat ei mua huomannut, yhdelle kelpasin kiusattavaksi, huoritteli mua yläasteen ajan, kun olin sen luokan rumin tyttö. Nyt on ollut aikaa kelata vanhoja tapahtumia mielessä ja entistä selvemmin tajunnut ett oikeasti olen tosi ruma nainen kasvoiltani. Jos olisin ollut ihmisen näkönen, niin kai mullekin olis joku joskus löytynyt. Kun en ole ihmisen näkönen, niin en kelvannut kellekään edes ystäväksi. Ei siinä sen kummempaa.


      • 6+17

        Ei nyt pahalla, mutta siinä olet melko oikeassa, että meikkaus ja hienot vaatteet ei paljoa kaunista jos niiden kantaja on vähemmän kaunis. Oikeastaan vanha sanonta "rumat ne vaatteilla koreilee" pitää jokseenki paikkansa, samoin epävarmat. Mutta jos oikeasti olet ruma(ettei vain kuvitelmaasi) voit yrittää korostaa muita hyviä puoliasi jotka eivät liity ulkonäköösi.


      • voisitko laittaa kuv
        yks toinen kurppa kirjoitti:

        Ei mun kannata sinnekään mennä miestä etsimään, kun ei ole fyrkkaa. Mua ei kukaan suomalainen mies ole katsonut sillä silmällä muutenkaan, korkeintaan inhoten ovat katsoneet tai sitten olen kelvannut joskus( entisessä työpaikassa) jätkien pilkankohteeksi rumuuden takia, muutamat rupes ajankuluks esittämään ett ovat musta kiinnostuneita ja muut siitä porukassa naureskeli kauempana jätkien touhulle. Mä vaan olen sen näkönen ettei kukaan mies tälläsen näkösestä ollut ikinä kiinnostunut. Koulussa pojat ei mua huomannut, yhdelle kelpasin kiusattavaksi, huoritteli mua yläasteen ajan, kun olin sen luokan rumin tyttö. Nyt on ollut aikaa kelata vanhoja tapahtumia mielessä ja entistä selvemmin tajunnut ett oikeasti olen tosi ruma nainen kasvoiltani. Jos olisin ollut ihmisen näkönen, niin kai mullekin olis joku joskus löytynyt. Kun en ole ihmisen näkönen, niin en kelvannut kellekään edes ystäväksi. Ei siinä sen kummempaa.

        Hei sinä nimimerkki "yks toinen kurppa"
        Voisitko näyttää kuvasi mulle tai täällä? annan kyllä puolueettoman mielipiteeni. Jos haluut laitan sähköpostini seuraavaan viestiini.


    • kannattaa koittaa

      Myös ihmisillä, jotka eivät täydellisesti mene yksiin tämän hetken kauneusihanteen kanssa on puolisoita. Kannattaa antaa omat virheet itselle anteeksi ja yrittää hyväksyä itsensä. Viehättävää on itsevarmuus ja sisäinen tasapaino.. Nyt asennemuutosta neitokaiset! siitä on hyvä lähteä.

    • ...........

      No mitä vittua sitten, vaikka oletkin ruma? Nauti elämästä. Elä ja anna toisten elää, rumina, taviksina, kauniina tai komeina.

      Elämässä on muutakin kuin oman tai toisten ulkonäön tuijottelu. Mutta tämä fakta ei joidenkin pikkusieluisten pieniin kaaliaivoihin millään tuhdu mahtuvan. Ei voi mitään..

    • Sellainen elämä

      Joo itse olet varmasti ainakin normaalinnäköinen ihminen! Helppo sinun on puhua.

      Pahin ongelmani on että olen esteetikko (ironista eikös?) ja siksi oma peilikuvani oksettaa minua.

    • rumatar*

      Oman rumuutensa kanssa voi oppia elämään. Itsellä tosin kesti 20 vuotta. : (

    • useimmat naiset ovat rumia, joten et ole menettänyt mitään.

      • kysymys''

        ootko joku kaappihomo naistenvihaava?


    • Ruumiinkuvahäiriöt

      Ettei sulla ole tätä sairautta

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Dysmorfinen_ruumiinkuvan_häiriö

      Itselläni on ja jatkuvasti saa hakea ihmisiltä kommentteja ulkonäöstäni, enkä edes usko ketään, vaikka kaikki sanoo, etten ole ruma vaan kaunis. Oman puolisonkaan sanomiset ei vaikuta vaan sitä pitää jatkuvasti itseään rumana.

    • inner peace

      Ihme kommentteja täällä. Se ei automaattisesti tarkoita sitä, että kyseinen henkilö olisi ruma, vaikka sanoo itseään rumaksi. Yleensä itsensä rumaksi kokeva LIIOITTELEE kaikissa itsensä ulkonäköön littyvissä seikoissa. Aina voi alkaa syömään tervellisesti ja mennä punttisalille hankkimaan kiinteän kropan. Kaikki naiset rakastaa kampaajalla käymistä, sillä jopa minä värjään hiuksiani että näyttäisi paremmalta, vaikka mulla ei edes oma väri ole yhtään paha. Nykyaikana ei edes huomaa mikä on värjätty kuontalo, kun on niin luonnollisia sävyjä, ellei ole ottanut raitoja...Lisäksi ihmettelen että uskotaan huorittelua ja rumaksi haukkumista niin kuin se olisi joku saatanan totuus. Sellaisia räkänokkia amispoikia ja miksei ysiluokan räkänokkia pitää muljuttaa turpaan. Minun on aika vaikea naisena uskoa että aloittaja on ruma. Uskon nimittäin että olet kaunis. Jos haluaa muuttaa ulkoisesti itseään, se tehdään itsensä takia, ei muiden takia. Kun sitten joku tulee kehumaan ulkonäköä, voi sille sanoa että tiedän sen jo.

    • Sellainen elämä

      Minun kuuluu tyytyä kohtalooni. Kyllä, olen oikeasti aika vastenmielisen näköinen mutta toisaalta so what en ole kovin kiinnostunut ihmisistä.

    • 245345345

      Kuulostat vähän yhdeltä kaveriltani. Jos olet V****, sanon sulle, ettet todellakaan ole ruma, siis mistään päin. Etkä rinnaton. Ja mitä sitten, vaikka olisitkin. Sun kasvot on niin lumoavan kauniit ettei niitä muita virheitä (jotka vain sinä näet) edes huomaa.:)

      Ja jos et ole kaverini niin tuskin siltikään olet ruma, vaan kärsit ties mistä surkeasta itsetunnosta. Tsemppiä! Mee vaikka terapiaan, tai en mä tiedä... Mikä tossa nyt sitten auttais.

    • Sellainen elämä

      Nimeni alkaa A:lla mutta kiva veto. ja asun Hirvensalossa.

      • 56235463546

        No siis tapa jolla puhut itsestäsi, pätee tähän todella hyvännäköiseen kaveriini, joka varmatenkin kärsii vääristyneestä minäkuvasta, niin kuin tod.näk. sinäkin. Myöskin ikä, hiustenväri ja muut täsmää.


    • sohvafiloshvi

      No näin se menee..tosille on sattunut syntymälahjana kauneutta,toisille musiikillisuutta..toisille matemaattisia lahjoaj..näinden asioiden kanssa on vaan opittava elämään..

    • en oo kurppa

      Asennekysymys.
      Myös mä olen persjalkainen ja lattarintainen (niin oli muuten Megan Foxkin ennen silikoneja; persjalkainen se on edelleen).
      Mullakin on ohuet maantienväriset hiukset, jotka olen värjännyt ja leikannut näteiksi.
      Ja nenäkin on iso.

      Syömättömyys ja oksentelu taas kertovat syömishäiriöstä, joka varmaan tuosta itseinhosta sulla kumpuaa. Sellaista mulla ei ole.

      Näillä eväillä olen saanut vain hyviä miehiä. Nyt naimisissa pitkän, tumman, korkeastikoulututetun, rikkaan ja kaikin puolin ihanan miehen kanssa.

      Se on se, miten itsensä näkee ja se, mitä hyvää on, ei vain ne viat.

      • tarkistus

        onko miehesi sokea?


      • en oo kurppa
        tarkistus kirjoitti:

        onko miehesi sokea?

        Ei se ole sokea, ja on mulla viuhka käynyt ennen sitäkin;) Kaikissa meissä on kaunista ja hyvää myös, niitä puolia kannattaa korostaa ja niihin nojata eikä vikoihin. Se näkyy ulospäinkin. Ensin pitää arvostaa itseään, siitä se lähtee.


    • Naama paskana

      Hakkaan nyrkkeilysäkkiä ja juon rahat kurkusta alas.

    • anniemation

      Mäkin koen olevani superhypermegaruma, mutta siitä huolimatta yritän huolehtia ulkonäöstäni syömällä hyvin, en polta, en juo juurikaan ja liikun paljon. Eihän se rumaa naamaa paranna, eikä vaikuta siihen, että olen lauta. Ainakin tulee hyvä mieli liikunnasta ja on energiaa tehdä mitä vain.

      Jännästi kyllä mielialat vaihtelevat valtavasti tämän ulkonäköasian suhteen... Välillä on kirkkaita päiviä, kun tajuaa, että geenejään on aivan turha murehtia... Välillä taas kokee olevansa niin ällöttävän ruma, ettei halua edes pihalle mennä.

      Sitä vain jäin ihmettelemään, että oletko muka tehnyt jotain peruuttamatonta kehollesi... Etkö voisi vain kohentaa elintapoja, syödä paremmin, valkaista vaikka hampaat... Tai jotain, mikä piristäisi hieman sua.

    • lopeta jo

      entä sitten. Älä häiritse muita tuolla valituksellakin vielä.

    • On nimi

      Olet kumminkin nainen ja kaikki on erinäköisia.Ihan turhaan mietit niitä asioita,yritä olla tyytyväinen itseesi ja tee vaikka jotain sen eteen.Esim se koulutus tai työpaikka.Olet varmasti kaunis nainen hyvin monen miehen mielestä.

    • tuula-neiti

      Meidän rumien kurppien ainoa toivo on löytää sokea mies.

    • LaBamba para bailar

      Tanssin salsaa ja panen mustikkapiirakkaa, rok rok.

    • Sisältä eheä

      Voi sua.. mä tulen ja halaan sua! Sä olet ihana ja rakastettava ihminen. Ei sinussa ole oikeasti mitään vikaa! Olet riittävä ja hyvä sellaisena kuin olet. Sinustakin löytyy varmasti paljon kauneutta, jos osaisit sen vain nähdä.

      Sinun todellinen "vikasi" on sinun sisälläsi. Sinä et rakasta itseäsi ja tällä asialla on juuret sinun lapsuudessasi. Onko äitisi pitänyt sinua sylissä ja kertonut, että olet ihana ja suloinen tyttö? Onko isäsi ihaillut sinua ja kertonut kuinka hän rakastaa sinua? Epäilenpä, että et ole saanut tätä kokea. Sinä kuvittelet, että ulkäkö on syy,että vihaat itseäsi, mutta ei se ole... sinun syysi on syvemmällä. Se on sinun sisälläsi. Sinun sisällesi on rakentuntu paljon vääristymiä siitä mitä sinä olet.


      Sinun pitäisi olla itsesi paras ystävä, joka herättää kukoistukseen sinun fyysisen ja henkisen puolesi. Tuskin juuri kenelläkään on ollut täydellinen lapsuus. Ihminen voi kuitenkin kasvaa henkisesti ja vapautua lapsuuden traumoista. Siihen avuksi voidaan tarvita terapiaa. Joskus henkisen kasvun kirjat ja kurssit voivat riittää.

      Ei täydellinen ulkonäkö ole mikään onnen edellytys. Maailmassa on paljon onnettomia kauniita ihmisiä, jotka turruttavat pahan olonsa päihteisiin. (muun muassa Whitney Houston).

      Kaikkea hyvää sinulle!

    • Gogogogogo

      haha, musta toi avautuminen oli hienosti kirjoitettu ja hirmusen huvittava. Sait mut nauramaan. Kiitos. Löysin kirjoitukses sattumalta, kun googletin "olen niin vitun tyytymätön ja kyllästynyt elämääni" ja sun kirjoitus kimpos ensimäisenä silmiin. Nyt ei harmita enää yhtään niin paljon. Tuli parempi mieli =)

    • asenne ratkaisee

      Ei se kuori tee ihmisestä kaunista tai rumaa. Miten kantaa itsensä rumana tai kauniina, onko utelias ja katsoo maailmaa vai tuijottaa itseään, hymyileekö vai käveleköö naama rutussa jne. Niistä muodostuu se, miten ihmiset näkevät meidät. Muu on kuorta. ja sitä kuortakin on nykyään mahdollisuus muokata myös vähemmän radikaalisti kuin plastiikkakirurgilla.

      Iloisilla vaatteilla, persoonallisella kampauksella ja avoimella mielellä kuka tahansa näyttää hauskalta ja mukavalta IHMISELTÄ. Ja ihmisiä me etsimme.

      Ja se rumuuskin on katsojan silmissä. Minulla esimerkiksi on viehtymys hieman "rumempiin" miehiin, joilla on lapiokädet ja nenä vinkuralla. Örmyn näköinenkin saa olla. Sellaiset kauniin pojat karvattominen kroppineen ja kiiltavine ihoineen ei vain sytytä. Ovat aivan liian adrogyynisiä. Joten eiköhän persjalkasille lattarinnoillekin ole omat faninsa. Tai sitten on fiksuja miehiä, jotka paskat välittävät siitä, mikä kuppikoko on ja huomioivat sen korvienvälin.

      Ja itse olen ihan tyytyväinen itseeni. Kaikkea ei voi saada, joten parempi olla tyytyväinen sillä mitä on.

    • huolissaan2

      Sanoit että olet oksennellut, onko sinulla syömishäiriö ollut? ;O

    • Anonyymi

      Samaistun niin paljon. Olen ruma vino naama ja oon vasta 15. Ihan sama minne mua kahtoo ni siellä vaa joku roikkuu

    • Anonyymi

      samaistun tähän tekstiin niin paljon. minun naama on vino ja epäsynmetrinen. toinen puoli on pyöreä ja toinen on kolmoisen muitoinen. ja nenä on PAHIN. se on niin iso ja vino ja leveä. siis pottunenä. huulet roikkuu ja on saatanan pienet. silmät vinot ja erikokoiset. toinen silmä roikkuu ja toinen on soikio. mua ei kehuta kauniiksi ja haukutaan laudaksi. roikkuvat pienet tissit, lauta perse ja suora etuprofiili kropassa. siis niikuin ovi olisin. mun naama roikkuu ja näytän vanhalta mummolta vaikka olen 15. hiusraja ja otsa ihan saatanan vinot kanssa. oon hirvee kurppa paska ruma pottunenä vinonaama leveä.

    • Anonyymi

      ” Miten siedätte itseänne, varsinkin jos olette naisia? Haluan oppia elämään itseni kanssa.” Kiitos kysymästä mies, ihan hyvät on sietotoletanssit

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2045
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      146
      1533
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1173
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe