kaverin muija ehdotteli

mitä tekis?

Mulla on pikku ongelma. Mun kaverin muija alko viikonloppuna lähentelee ja aika suoraan saneli et haluaa seksiä. Tän muijan mies on aika luuseri, työtön, alkoholisti joka juopottelee joka viikonloppu. Ei kohtele naistaan kovinkaan hyvin ja silleen.

En ole ikinä koskenut varattuihin naisiin ,mut tää nainen sattuu olemaan aika hyvännäköinen ja muutenkin luonne sellanen herttainen, ystävällinen nainen josta mä tykkäisin. Mun luonne vaan on sellanen et varattuihin en koske mut tähän asti olen pitänyt siitä kiinni. sinkkuna olen kuitenkinollut pitemmän aikaa ja jalkovälissäkin alkaa olla tiukat paikat pikku hiljaa et kyllä mieli tekis. Eilen ja tänäänkin on tullut viestejä silt naiselt et joskos torstai tehtäis jotain yhdessä. En halua suututtaa ketää ja varsinkaan kaveriani.??

51

6324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mk

      Ei muuta kun panet ja kunnolla jos nainen ehdottaa ja kunnon mieshän ei kieltäydy seksistä kun nainen sitä pyyttää.

      • TEEN 16

        HYVÄ PROVO....


      • Anonyymi
        TEEN 16 kirjoitti:

        HYVÄ PROVO....

        Normi elämää, ei mitään provoa.
        Olen ollut aviossa ja vastaavia ehdotuksia on sadellut usein. En ole mikään gigolo tyyppinen vaan tavallinen "nallekarhumainen" mies.
        Useimiten naisilla on parisuden nyvherömieheen joka ei saa mitään aikaiseksi.


    • Anna palaa

      Jumalauta, hyvännäköinen nainen ehdottelee ja sinä vielä mietit?! Ethän sinä ole varattu, et sinä ketään petä. Pane pois vaan!

    • Älä koske varattuun,

      varsinkaan kaverisi emäntään. Vain porsas toimii niin.

      Voit saada vielä hyvässä lykyssä puukosta, kun naisen mies tulee selvittämään välejä kanssasi. Tällaiset tarinat eivät yleensä pääty hyvin.
      Anna siellä housuissa kiristää ja lähde baanalle vapaita tyttöjä metsäsätämään:)

    • varottava on

      Siitä vaan pukille mutta varo ettei sen äijä huomaa. Voipi juoppo saada päähänsä tulla vaikka kirveen kanssa vierailulle. Kyselehän visusti ettei vaan sillä ole peräti haulikkoa.

    • !!!!!

      On siinäkin oikeen MIES!

      Avuton luuserihan sä olet kun noin helpolla menet kaveris vaimon kyytiin.
      Et ainakaan kovin hyvä kaveri ole ja aika tossukka muutenkin.
      Arvostelet kaverias - Tän muijan mies on aika luuseri, työtön, alkoholisti joka juopottelee joka viikonloppu. Ei kohtele naistaan kovinkaan hyvin ja silleen.-

      Mikä mies sä itse kuvittelet olevas?
      Surkee jätkä joka ei löydä omaa muijaa niin kavereitten vaimoja luulet pelastavasi ahdingosta.

    • mitä tekis

      teen mä ainakin töitä enkä ryypiskele ku vähemmän kun kerran kuussa. Löytäisin mä varmaan omankin muijan mut en jaksa baareissa hyppiä joka viikonloppu. eikä se ole sen vaimo vaan tyttöystävä. eikä niillä ole mitään lapsia edes.

    • salaystävää

      Anna palaa, mutta se tyttö takertuu sinuun sen jälkeen jos panet sitä, pääasia ettei niillä oo lapsia, muuten kaikki on vain paperipala ja ero hoituu nopeasti! :) Mutta varaudu vihaisen äijän kohtamisen myös, ihan varoiks...

      Mullakin on samalainen ongelma, mies on naimisissa omistushaluisen naisen kanssa joka ei päästä miestä edes lenkkille yksin! Niillä ei ole omia lapsia kuitenkin, eikä sen muija kuulemma edes halua lapsia! Me ollaan vain kaverit, ja mies on kunnonllinen, eikä pettää vaimoa mun kanssa, mutta käy mun luona salaa, me jutellaan ihan kaikesta halataan ja hän huolehtii minusta vähän liikaa :D
      Meillä on semmoinen liian läheinen ystävyys suhde!

    • !!!!!

      Pääasia ettei oo lapsia??

      Pääasia että panet??

      Teen mä ainaki töitä, tekeeks toi susta jotenkin paremman sun KAVERIIN nähden??

      Ainakin olet selvästi aika tyhmä mutta ilmeisesti on sun kaverin tyttöystäväkin ja varmaan noin ääliöllä on kaverikin aika typerys.
      Pane ihmeessä kun se on varmaan riittävän yksinkertasta sulle.
      Fiksumies keksis kyllä jotain järkevämpääkin tekemistä.

      Fiksuja naisiakin löytyy muuten just ei baareista.

    • kokemusta vähän

      No tuota...mietihän asiaa niin päin että mitäs sitten KUN se sun kaveri saa tietää???

      En tuomitse ketään tuollaisten ajatusten vuoksi, ymmärrän hyvin että himot ne on meillä kaikilla. Mutta omasta kokemuksesta voin sanoa että jos kovasti siitä naisesta kuitenkin tykkäät (siis muussakin mielessä kuin panopuuna) niin kannattaa se sille sanoa mutta ennenkuin alatte mihinkään niin varmaan olis viisaampaa odottaa että molemmat on sinkkuja...ja jos se nainen ei siihen ole valmis niin sitten kattelet jonkun muun. Aika soppa vielä syntyy jos nyt meet sitä muijaa painamaan...jos pelkkää seksiä haluat niin ehkä paras vaihtoehto ei oo kaverin muija....

      • mitä tekis

        Joo mä olen sanonutkin et eroo siit miehestä niin sit vois olla helpompaa.


    • !!!!!

      Tuleeko oikeesti mieleen siinäki tilanteessa että oma tyttökaveri ruinaa seksii joltain kaveriltasi, nii tuleeko mieleen tämä -himot ne on meillä kaikilla-??

      Kysynpä vaan.

      • niinno joo...

        mutta mitä näitä palstoja lukee niin valitettavasti tulee ja valitettavan usein...


    • mitä tekis

      Se ol lähettän viestii facebookissa et torstai tai perjantai se haluis ryyppäämään johonkin et sopisko mulle. ite torstai en voi ottaa mitään alkoo mut perjantai ehkä...

    • Ennustaja

      No joko sait? Kohta alkaa kauhea pelko et jäätte kiinni ja ei se nainen sinuu laske. kiristää vielä kertovansa miehelleen jollet anna, et silleen. ja hutsu mikä hutsu. Et siekää sil mitään tekis... On kai niitä parempiakin naisia tarjolla.

    • turpakäräjät 2

      Juu sama tilanne oli n,4vuotta sitten.

      Tuli siinä aikamoiset sopat,kun muijani tunnusti......Hengenlähtö oli lähellä molemmilla..

    • yksi kerrallaan

      Joku sitä panee kuitenkin,ehkä ehdotat että jättää ukkonsa ensin ja sitten uutta miestä peliin.

    • tziisuss

      Paina vaa, se muijaha siin se petturi o. Saat ainaki ilimast pilluu

    • mitä tekis

      Mulla on ilmeisesti seksi suhde siihen muijaan nyt. Parikin kertaa oon pannut sitä jo.

    • mitä tekis

      Joo, mä olen heikko ja sorruin, mut tarviin rakkautta ja hellyyttä kun en sitä kovin usein ole saanut.

      • ddd

        Siinäpä sitten ihmettele kun kaveri tulee pesäpallomailan kanssa selvittään ja tää pikku pissis esittää ettei mitään panoo olekkaan ollut.
        Nyt nimimerkkis on osuva, luuseri mikä luuseri oot.


    • tom`s_man

      Pane!!!! Älä kysele!!!

    • chefkui

      ei tainnu sun kovin hyvä kaveri sitten olla jos saatoit vaihtaa sen kepilliseen

    • anonymous_lady

      Minusta olisi ainakin parempi, että panisit. Ehkä hän saa siitä rohkeutta sanoutua irti huonosta suhteesta ja alkaa etsiä parempaa, ehkä sinunkin kanssasi seurustelemaan. Jos tuon varatun naisen mies vielä kohtelee huonosti niin voi olla että naisella on itsetunto rapistunut, jos joutuu jatkuvasti halveksituksi. Varsinkin jos on vielä ystävällinen ja kiltti.

      Naisena voin itsekin sanoa, että roikuin yhdessä vaiheessa suhteessa, jossa mies ei välittänyt eikä pitänyt yhteyksiä, ja jossain vaiheessa alkaa kyseenalaistamaan omaa itseään ja kelpaako kellekkään. Elämänlaatu parani huomattavasti kun löysin miehen, joka halusi seksiä ja halusi minua, vaikka olikin ns. lyhyt panosuhde. Sai kummasti itseluottamusta kun tietää olevansa jotenkin viehättävä.

      Ap:kin hyötyy siitä, joten miksi ei? Voit myös naiselle sanoa, että kannattaa erota jos mies kohtelee huonosti.

      • mitä tekis

        Sanoisin ettei sil vielä ole huonoo itse tuntoo mut haluaa kuitenkin elää normaalisti ettei tarvii joka ilta kattoo juoppoa miestä joka valittaa joka asiasta, kun se ei ole mitään hyvää elämää. Eilen se oli täällä mun luona monta tuntii, mut ei harrastetu seksii vaan oltiin ja ketseltiin telkkaa ja musaa kuunneltiin. Tulee taas viikonlopppunas kylään...


      • anonymous_lady
        mitä tekis kirjoitti:

        Sanoisin ettei sil vielä ole huonoo itse tuntoo mut haluaa kuitenkin elää normaalisti ettei tarvii joka ilta kattoo juoppoa miestä joka valittaa joka asiasta, kun se ei ole mitään hyvää elämää. Eilen se oli täällä mun luona monta tuntii, mut ei harrastetu seksii vaan oltiin ja ketseltiin telkkaa ja musaa kuunneltiin. Tulee taas viikonlopppunas kylään...

        Ainakin sen verran voisin sanoa, että kannattaa ainakin ehdottaa eroa miehestä tai ainakin kysellä, miksi hän haluaa olla sen miehen kanssa. Seksiä ei varmaan kannata ehdottaa, parempi ettei tee niin ennen kuin hän saa itse mietittyä asiaa vähän. Muuten voidaan olla tilanteessa jossa nainen ei tiedä kumman valitsisi ja voi tulla huono omatuntokin pettämisestä..

        Parempi varmaan ainakin nyt olla sillä ystävälinjalla ja katsoa miten tilanne etenee. Mutta kannattaa todellakin ehdottaa, että hän harkitsee mitä haluaa. Ei kenenkään tarvitse katsella aikuisen ihmisen juomista tai kännäystä. Yksi vaihtoehto on myös, että ehdotat kyseiselle miehelle että hakeutuu AA:han, jos ei halua menettää naistaan.


      • Juopon akka tyrkyllä
        mitä tekis kirjoitti:

        Sanoisin ettei sil vielä ole huonoo itse tuntoo mut haluaa kuitenkin elää normaalisti ettei tarvii joka ilta kattoo juoppoa miestä joka valittaa joka asiasta, kun se ei ole mitään hyvää elämää. Eilen se oli täällä mun luona monta tuntii, mut ei harrastetu seksii vaan oltiin ja ketseltiin telkkaa ja musaa kuunneltiin. Tulee taas viikonlopppunas kylään...

        tyypille - mitä tekis! Älä tee mitään ja miksi se "fiksu" akka roikkuu siinä juopossa äijässä ja varsinkaan, jos on vain poikaystävä!

        Ja nainen, joka tarjoaa itseään äijänsä kaverille - ei ole missään nimessä fiksu, väitä mitä haluat. Horatsu, mikä horatsu!

        Kyllä se akka naukuu niin kauan, kunnes saa sinut häntä panemaan.
        Se on sitten horonoo....:)


      • Anonyymi

        Olit varmaan mun entinen patja.Aseksuaali lortto joka etsi itseään😉


    • voi perhana

      Juttu on niin että jos kaksi ihmistä rakastaa toisiaan niin ne kuuluvat yhteen. Jos kaverisi vaimo rakastaa sinua ja sinä häntä (hän siis ei enään sitä kaveria), niin te kuulutte yhteen ja piste. Säälistä tai oikeudenmukaisuuden tunnosta ei pitäisi kenenkään kanssa jatkaa seurustelua, sillä se ei ole loppupeleissä kummankaan kannalta hyvä. Mutta yksi tärkeä juttu: sinun on oltava kuitenkin reilu, eli ihan vaan huvin vuoksi älä lähde panemaan kaverisi naista ikään kuin vittuillaksesi tälle kaverille. Ja joka tapauksessa, panet tai et pane, suosittelen että yrität jollain tapaa saada tuon naisen itse ottamaan eron tuommoisesta juoppomiehestä, ikään kuin sinulla ei olisi asiaan osaa eikä arpaa. Näin ainakin varmistat että olet sen verran reilu, ettet noin vain mene ja varasta kaverin naista.

    • Yualle

      Jos on pienilihainen muija, niin eikun annat muijalle vaan sisään-ulos meininkiä...

    • yrde,

      ei kande sun tehdä mitään. myy mut sille.

    • Aja Tiehensä

      Jos varattu nainen ehdottelee niin, jokainen viisas karkottaa sen pois.

      Jos ei vapaaehtoisesti lähde niin heittele sitä vaikka koiran pas k oilla.

    • Moraali Kunniaan

      Huo r at ovat henkisesti sairaita ihmisiä, jotka eivät ymmärrä tekojensa seurauksia. Mm. sitä mieten paljon he aiheuttavat lapsilleen henkisiä kärsimyksiä.
      Avioerojen myötä itselleen ja lapsilleen taloudellisia menetyksiä.

      Miettikää näitä asioita te huo r a pukit ja huo r at. Vaikka turhaahan minä teitä kehoitan miettimään, kun ei teillä ole aivoja millä miettiä, kun kaikki ajatuksenne on haarojenvälissä. Olette iljettäviä.

      Kunnollisia, puolisoilleen uskollisia, rehellisiä, lapsiaan ja toisiaan rakastavia ihmisiä ei nykyään ole enää kuin 1-promille koko maapallon asukasmäärästä.

    • mitä tekis

      Tuskin ne kauaa asuu enää yhdes joten ihan sama mulle. Näin olen ainakin sen naisen puheista ymmärtänyt. ja tälle edelliselle et se ei ole mikään horo vaan fiksu työssä käyvä nainen. Enkä mä maksa sille mitään , kun panen sitä.!

      • pena the man

        vittu panetko sä sitä mun AKKAA! ?


    • ..HOE TO HOUSEWIFE

      tuskin ne kauaa enää asuu yhes :DD

      • rupee NY viel seurustelee sen kans :D


    • No rupeette tapailemaan sitten kuin tyttö on eronnut miehestään.

    • vekku

      Panet.

    • Veä kätees

      Siitä se ilo irtoo siulle kuten tähänkin asti.

      Sairashan tuollainen on joka pitää ihteään arjen sankarina ja kaverinsa huoraavien muijien pildee himoittee.

      Säälittävä luuseri.

      • mitä tekis

        Ei ole mun vika. Muija ehdotteli ja muijahan on eroomassa tai käytännössä jo eronnut vaikka osoite on viel sama mut saa kohta oman kämpän. Mä autan vaan uuteen alkuun ja tuen ero prosessissa ettei tarvii yksin olla. Ero voi olla vaikeeta jos ei ole ketää kelle puhua ja naiset on sellasii tunteellisii et niiden tarvii puhua ja olla jonkun lähellä.


    • mirre millie

      Kun miehet usein tulkkaavat väärin ystävällisyyden niin kenen kanssa sitä voi puhua kaverimaisesti-. Jos on ystävälle valittabut elämäänsä niin eikö tämä ole heti valmis luulemaan että juuri häntä jahdataan

    • joo mut se tekee sulle samalailla, jos rupeet jotai suhetta värkkää miksei tekis ??
      käyttää hyväksee

    • mitä tekis

      ny ne on eronnut jo. kaverin muija sai oman asunnon ja vietettiin eilinen päivä ja viime yö tääl mun luona. eikä mun tarvii pelätä mitään kostoja kaverilta. Mitäs kohteli muijaansa huonosti.

      • pelle mikä pelle

        "kaveri" vittu sä olet idiootti, sä edes tiedä mikä kaveri on, tollaset iljettävät paskat saa viel ansionsa mukaan. "luottamus ansaitaan sitä ei voi ostaa, kun sen kerran menetät se ei tuu takasin koskaan"


    • Anonyymi

      Panisit mun mujaa antasin selekään

    • Anonyymi

      Hyvä teksti👉👌

    • Anonyymi

      Pane pois jos nainen sitä pyytää

    • Anonyymi

      Jos pekkää seksiä halua, niin pitäähän se vehje ensin nähdä. Ei mitää tavismunaa siis pettämiseen. Tietty. Ei hyötyä.

    • Anonyymi

      Kolmekymppisenä nain kaverin vaimoa parikin kertaa , tiesin että nainen eli aikoinaan melko railakasta poikamiestyttö elämää ja kaverini joka vastaavasti ei ollut ennen edes seurustellut ja tiesin että naisten kanssa oli täysin kokematon , nainen sanoi kerran ihan suoraan että hän on miestä vailla ja yksi asia johti toiseen ja toinen kolmanteen ja sitten oltiinkin auton takapenkillä naimassa eräällä hiekkakuopalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe