Eli tarkoituksena on olla viikko paastolla ja sen jälkeen syödä alle 1000ckal päivässä.
Lähtö paino on 55 kg ja pituus 168 cm, joo tiedän etten ole ylipainoinen, mutta ihannoin sellaista hoikkaa mallinvartaloa ja en varmasti ole ainoa, ehkä harva joka myöntää asian.
Motivaation ylläpitäminen koko viikon ajan on se vaikein kohta ja koko asian ydin. Olisi kiva kuulla miten muut ovat selvinneet viikosta (tai pidemmästä paastosta) ja mistä löytää energiaa ja intoa jatkaa.
Kaikki mukaan, vertaistukea tarvitaan!:)
Ensimmäinen paasto, 13.-20.2.2012
5
213
Vastaukset
- ModelDream88
Mulla samat ihanteet! :)
Minäkin tahdon olla hoikka ja kiinteä. Olen joskus painanaut sen 49 ja se on mulle normaalipaino vielä, mutta kadehdittavan hoikka ja mulla on takapuoli ja muotoja silti tossa painossa. Vyötärö onkin sitten hoikka ja jalat sirot ja kauniit.
Nyt olen normaalipainon sisällä juu, mutta ei tunnu mitenkään kevyelle tai kauniille.
Olen tosin nyt sen 66kg... että että... ehkä vähän lahtunut aloitettuani lenkkeilun ja kevyemmän ravinnon, mutta yksi paasto viikko ei pahaa tekisi seuraavaksi.
Seurailen mielellään.
Päivittelethän miten viikko meni? - Häpeäisitte
Naurettavaa, sorry.
Lähtöpaino 55 kiloa ja pituus 168 kiloa.
Olet sairas, kun vosuat painosta. eikö sinun elämässä ole muuta sisältöä?
Kauheeta, ja sitten vielä toinen, jolla on samat "ihanteet".
Onko Suomen nuoriso tälläistä?
menkää kirjastoon ja lainatkaa kirjoja, miten äitinne ja mumminne selvisivät sotavuosita ja
HÄVETKÄÄ!!- Kateelliset!!!!
Mikähän siinä on, kun kerran 51kg mullekkin on vielä normaalipaino niin miksi ei?
Ja kyllä koen olevani onnellisempi kun vähän ulkonäköstäni pidän huolen!!
Kyllä sillon 49 kilosena mulle taivasteltiin siltikin kuinka kaunis yms. olen ja ihan miehet naiset joka ikäryhmästä, eikä kukaan sanonut liian laihaksi. Sitä kuulin että ehkä ei kannata päästää enää hoikistumaan.
Onkos sillä väliä mikä tekee ihmisetn onnelliseksi?
- Järkkyä
Tosiaan!
Aihetta etsiä sisältöä elämään!
Niin itserakasta porukkaa, ei muuta mielessä kuin peili. - Haloo!
Paasto ei ole laihdutuskuuri, vaan PAASTO
Ota selvää henkisestä puolesta!
Kaikki itserakkaat "minä olen kaunis, haluttava, yms" eivät kuulu paastoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579