Montako ystävää sinulla on?
Hyvää ystävänpäivää!
15
126
Vastaukset
- ATM#1
nolla.
- Mynttinen
Hyvää ystävänpäivää kaikille!
"Montako ystävää sinulla on?" Nopeasti laskettuna paljon. - ei yhtäkään.
0 kappaletta
2 ystävää, lisäksi liuta kavereita.
- Hohoo
3 ystävää veli.
- -ATM-
Kolme. Mutta vihaan niitä kaikkia. Samanlaisia pillusaamattomia loosereita kuin minäkin. Muistuttavat olemassaolollaan kuin säälittävä ja surkea minä itsekin olen.
- 159
159 מעריצים זה לא מספיק!!!לא אם אתה מתכנן להישתלט על העולם!!תזמינו את כל האולפנהההה ואת הרב כורסיאא ואת המורה לתורה פליאאאאאאאאיזז!!ח
- yksin kotona
Sanoisin et 0
- Rottweil
Hyvää ystävänpäivää vaan omastakin puolestani. Vaikeaa vetää selkeää rajaa ystävän ja hyvän kaverin välille, mutta oliskohan oikeita ystäviä 5-6. Kavereita on kymmenkertainen määrä.
Muutamia. Kavereita ja tuttavia enemmän.
- Mies1985
Muutamia ulkomaalaisia YTM:iä.
- 5
Naapurin kissan tunnen, en muita.
- ATM:lle jämät
sanotaan että 0, muutama kaveri.
Baarissa naiset aina kysyvät, että miksi olet yksin täällä. Siis silloin kun vielä kävin katsomassa YT-naisten juhlimista ja suosiota miesten parissa.
Hyvä asiakaspalvelija on liikkeellä aina ystäviensä kanssa pitämässä hauskaa eikä etsimässä epätoivosena käyttämätöntä naista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315346- 363701
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833263- 112505
- 292102
- 122027
- 1631876
- 1051352
- 141318
- 1371154