Ystävänpäivän parhaat lahjat

Tänään vietetään ystävänpäivää! Eli siis sitä päivää, jolloin ihmiset muistavat ystäviään ja rakkaitaan erilaisilla korteilla ja lahjoilla. Hyvä ja ajatuksella valittu ystävänpäivälahja ilahduttaa aina.

Lahjan ei tarvitse olla iso tuodakseen hymyn saajan kasvoille. Suklaarasia tai kukkakimppu on varma valinta omalle kullalle. Vanhan tutun voi yllättää vaikka muistolla yhteisestä ajasta. Kiireisen arjen keskellä yhdessä vietetty laatuaika voi olla kultaakin kallisarvoisempi lahja.

Miten sinä muistat ystäviäsi? Mikä on ikimuistoisin ystävänpäivälahja, jonka olet saanut?

Elle-lehti listasi ystävänpäivän parhaan lahjat: http://www.elle.fi/muoti/_a307553/ystavanpaivan parhaat lahjat/

43

937

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :)

      hyvää ystävänpäivää :)

      • toivottavasti :)

        tuntuu lahjan antajasta yhtä hyvältä kuin saajasta :)


      • ihmettelijä luku tai

        olis varmaan hyvä päivä.jos sais eläkkeen ettei tarttes kitua täällä olemattomilla rahoilla,ei ole rahaa edes mennä fysikaaliseen.ihmettelen kovasti kun kelan ja varman lääkärit ei osaa lukea,hoitavien lääkäreiden lausuntoja.jos siinä lukee suomenkielellä,työkyvytön ja ei kuntoutettavissa työhön,silloinhan on eläkkeeseen oikeutettu.miksi kela ja varma kiusaa ihmisiä.ihmiset sairastuvat henkisesti ja yhteiskunnalle vielä kalliimmaksi.kannattas kelaan ja varmaan hankkia lukutaitoisia päättäjiä.heidän oma henkilökuntakin ihmettelee miksi kiusaavat teitä kun olisi pitänyt olla eläkkeellä monta vuotta jo.


      • toivottavasti :)
        toivottavasti :) kirjoitti:

        tuntuu lahjan antajasta yhtä hyvältä kuin saajasta :)

        tuntuu lahjan saajasta yhtä hyvältä kuin antajasta :)

        Pelkkää hymyä on ystävänpäivä :)


      • egoisti
        ihmettelijä luku tai kirjoitti:

        olis varmaan hyvä päivä.jos sais eläkkeen ettei tarttes kitua täällä olemattomilla rahoilla,ei ole rahaa edes mennä fysikaaliseen.ihmettelen kovasti kun kelan ja varman lääkärit ei osaa lukea,hoitavien lääkäreiden lausuntoja.jos siinä lukee suomenkielellä,työkyvytön ja ei kuntoutettavissa työhön,silloinhan on eläkkeeseen oikeutettu.miksi kela ja varma kiusaa ihmisiä.ihmiset sairastuvat henkisesti ja yhteiskunnalle vielä kalliimmaksi.kannattas kelaan ja varmaan hankkia lukutaitoisia päättäjiä.heidän oma henkilökuntakin ihmettelee miksi kiusaavat teitä kun olisi pitänyt olla eläkkeellä monta vuotta jo.

        Mitä eroa on valelääkärillä ja vakuutusyhtiön lääkärillä ?
        Valelääkärin olet ainakin nähnyt.

        Jaksamista, ystävä hyvä !


      • En millään tavalla.Kapitalismin kehdon;Amerikan kapitalistien, keksimä kauppiaiden myynninlisäyspäivä.


    • Mikkis67

      Enpä tänään muista ystäviäni sen kummemmin. Muistan heitä pitkin vuotta erilaisin tavoin. Ei siihen muistamiseen yhtä tiettyä päivää tarvita. Kauppallista hömppää koko ystävänpäivä.

      • leipuri..

        Ihan samaa mieltä " Mikkis67 " Kanssa, inhoan kaiken kaupallistamista. Miksi ystävyyskin pitäisi "ostaa ".

        Lahjoja kukkia, leipomuksia voi viedä, kun siltä tuntuu, omasta halusta ei siksi , että joku päivä siihen käskee.

        Sama koskee muitakin ns. virallisia juhlia, Joulua lukuunottamatta.


    • Sinkku_Mies

      Mulla ei ole yhtään ystävää, joten se siitä.

      Mutta jos olis, niin luultavasti veisin syömään. Mitään tavaralahjaa en varmaankaan hankkisi.

      • hih,hii.

        Hih,hih,hii.

        Mitään tavaralahjaa en varmaankaan hankkisi.


      • sinkuttaa

        Toivottavasti löydät oman ystävän, sellaisen lahjomattoman.


      • gourmee..

        Laita osoite niin kohta on ystäviä..! Hyvää ruokaa ja seuraa moni varmasti arvostaa.
        Oletko aivan varma ettei ole yhtään ystävää ?


      • hih hii.
        hih,hii. kirjoitti:

        Hih,hih,hii.

        Mitään tavaralahjaa en varmaankaan hankkisi.

        Huvinsa kullakin.


    • anonyyminus

      Uskon, että annoin miehelleni juuri oikean ystävänpäivälahjan.. Positiivisen raskaustestin.

      • Kysynpävaan

        Ai, hankit raskaaks ystävänpäivänä? ;)


      • siitä.
        Kysynpävaan kirjoitti:

        Ai, hankit raskaaks ystävänpäivänä? ;)

        No ei se ihan niin pian posit. ehdi, et hieman aiemmin. Ja onnea ed.


    • Aidosti oma ittensä

      Jokainen ystävä on ihmiselle tärkeä. Mut tällanen päivä pistää aattelemaan Amerikkalaisen kaupallisuuden joka muistaakseni sieltä myös tullut tänne ahdistuneeseen Härmälandiaan. Tuntuu että todelliset ystävät on vähissä. Nykyisin tuntuu että ystävyyttä pidetään yllä toisiinsa pitämällä kurkusta kiinni ja turpaan vetämällä. Jopa henkikin vielä viedään. Mut tämä tosiaan ei koske onneksi kuin harvoja.
      Huomaa kirjoitteluista ja hyvä esimerkki oli toi pressan vaalit miten ystävät voivat jakautua niin kahtiin. Huolestuttava meininki päällä.
      Mut mulla on hyviä ystäviä homoja ja heteroita joista pidän kiinni ja arvostan. Itse olen homo ja huomannut että nämä samat tutut eivät ole mihenkään kadonnut vaan sanovat sä oot helvetin hyvä jätkä.
      HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE!

      • AlfMelmac

        Pidät homoista kiinni , hyvä hyvä jaat auliisti itseäsi-oletko juna vai hiilivaunu?


      • hugforyou

        Näinhän se on. Ukko ei antanut mulle kyytiä äänestyspaikalle kun sanoin äänestäväni Haavistoa. No, pääsen uurnille itsekin, mutta kuvaa ajattelutapaa, kahtiajakautumista. Kuuden vuoden päästä taas äänestetään, silloin voi olla muhinnut jo toiset kujeet. Muutokset ei synny hetkessä.
        Mutta ajattelen toisin tuosta kaupallisuudesta, otan Ystävänpäivän mahdollisuutena sanoa jotain positiivista hänellekin jolle ei muuten tulisi sanottua.
        Vaikka olenkin pessimisti :)


    • Ys.tävä

      Markkinakoneiston rahastusta koko ystävänpäivä. Oikeasti ystävänpäivä on joka päivä

    • EGOisti

      Annoin juuri etuajassa lahjan ukolle: tilasin i t s e l l e n i t-paidan jossa lukee rinnuksissa: Ne on munat jotka pilaantuu, ei kanat !
      Mitähän halusin vihjata.

      • AlfMelmac

        Räävitön olet, kanalan taakse ja klapilla päähän.


      • EGOisti
        AlfMelmac kirjoitti:

        Räävitön olet, kanalan taakse ja klapilla päähän.

        Räävitön tai ei, yks monta. Itse olet huumorintajuton. Ugh.


    • AlfMelmac

      Pääsiäismunissa oli aikoinaan kauniita sormuksia. Hyllystä voi napata luetun kirjan. Oma rakas pipo, jonkun naisen päässä luo .....
      Luontoarpa, vaan kaksi euroa.
      Itse leivottu Tiikerikakku.

    • suomalaiset.

      Paras lahja on muistaa yksinäisiä ja ottaa heidän mukaan. Olla tavoitettava joskus.

      • onnellinen tapaus

        Mä sain parasta seksiä joka oli kuin mannapuuroa ja mansikkaa.....


      • Aika läpinäkyvää ja säälittävää yksinäisiä kohtaan että just ystävänpäivänä muistetaan...


    • Saanut ja antanut

      Minä sain oikein mieluisan Ystävän päivä lahjan. Oli noin 60 kg, puettu pieniin läpikuultaviin rintsikoihin ja pikkareihin sekä stayuppeihin,,,,voiko mies parempaa lahjaa saada???

      • voi toki

        Tekis munkkina olo teille joskus hyvää.


    • Ystäville

      Hyvää ystävänpäivää tänne palstalle!
      Oisko tuolla teille jotain iloksi? Kortteja/runoja ystäville jne.Vapaasti .
      Ystävyyden talossa.
      http://majatalo-lea.net/
      Iloa päiväänne!

    • !!!
    • Onyxx

      Tosi ystävää ei tarvitse lahjoa.

    • Eki-poika

      Jos jotain lahjaa haluu antaa, niin muistaapi ystävää sitten ajalla, kuuntelemisella, kaikkinaisella sympatialla ja muilla välttämättömillä hyödykkeillä, sitten kun sen aika on eli

      kun se ystävä on on joutunut velkavankeuteen,
      kun sen jääkaappi on tyhjä,
      kun sen ukko tai akka on jättänyt sen,
      kun se makaapi sairaalassa henkitoreissaan,
      kun se sairastaapi kotona ja pitkään, kun se on niin kaikista vastoinkäymisistä niin masentunut, ettei sängystä ylös pääse,
      kun se ruikuttaa ja on katkera
      kun se on vanha ja komeus ja kauneuskin on menneen talven lumia

      siinä se ystävyys koetellaan, ollaanko sitä niin ylä- kuin alamäessäkin meiningissä mukana vai ei

    • Kiitti vaan.

      Vanha tuttu muisti klamydialla, josta sain positiivisen tuloksen tänään.

    • kiitos Roy

      Lähetän elektroonisia kortteja sähköpostilla.
      Yksi jolle lähetin on Saksassa asustava laulajatuttuni.Sain häneltä jo kiitoksen, tekstiviestillä kännykkääni.

      Minulla on erilaisia ystäviä ja kaikki ovat hyvin muodollisia tällaisena päivänä.

    • en välitä

      joutavaaaaaaaa kaikki tämmöset

    • kpfpf

      No eipä oo ystäviä ,paskalle tuntuu. Hyvää yksinäisyyden päivää:/

      • jessus sentään

        Ilo irti ja menoksi ............kyllä joku on aina ystävä .....ystävälle.


        **** ****** Ystävät ovat kuin tähtiä. et aina näe heitä, mutta he ovat aina
        olemassa.
        *****


    • jk

      en muistaystäviäni

    • mun valinta.

      Ostin itselleni lähikaupasta viinerin.

    • Tyytyväinen

      Vähän rönsyili Ystävänpäivä lahja kirjoitukset.Minä laitoin kortteja heille,joidenka kanssa olen eniten yhteydessä,ja textiviestejä eräille ja sain soitto-yhteyden ottoja kiitoksina ja vielä 22 kpl kortteja.Olen tosi tyytyväinen ystäviini ja pidän muutenkin yhteyttä heihin.

    • turha päivä

      En ole viettänyt ystävänpäivää millään tavalla. Tämä päivä on ollut vain normaali päivä, eli olen ollut kotona yksinäni, eikä ole ollut mitään kontakteja kehenkään. Ei ole tullut lahjoja eikä toivotuksia.

      Mielestäni ystävänpäivä on ihan turha juttu ja itselleni sillä ei ole mitään merkitystä.

    • Jonskidude

      Paras lahja oli se että sain viettää aikaa minulle todella tärkeän henkilön kanssa (ihastuksenkohde minulle), ilta päättyi sitten lähtöhaliin, kun sen sai niin pystyin oikein hyvin yksin pakkasessa vielä kävellä kotiin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      320
      3751
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      270
      2155
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      109
      1505
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1373
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      93
      1358
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1227
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1208
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1048
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1044
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      924
    Aihe