Naisopettajat kloonattuja, miksi

Persoonallisuutta

Oletteko huomanneet, että suurimmalla osalla naisopettajista on täsmälleen samanlaiset silmälasinpokat.Sellaiset miesmäiset leveäsankaiset.

Oletteko huomanneet, että suurimmalla osalla naisopettajista on täsmälleen samanlainen kynitty hiusmalli?

Oletteko huomanneet, että suurimmalla osalla naisopettajista on täsmälleen samanlainen tavisauto, Toyota Avensis farmari?

Oletteko huomanneet, että suurimmalla osalla naisopettajista on täsmälleen
yhtä hapan ilme katukuvassa?

13

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asian todennut

      Ja oletteko huomanneet, että useimmat opettajat eivät osaa opettaa. Tietoa heillä kyllä on päässä paljon.

      • Kiitosta saanut

        Mitähän varten sitten koulutetaan? Otetaan vain tuolta työkkäristä tai Alvarin pubista, jos näin on.
        Olisit edes saanotut että osa ei osaaopettaa.
        Meillä on sii lähes 100 000 ammattitaidotonta opettajaa.


    • perkö

      Hyviä huomioita aloittajalta.Lisäisin tähän samankaltaisuuteen vielä sen että naisopettajat ovat kovia valittamaan sitä,kuinka paljon heillä on töitä:))

      • Kokemusta pitkälti

        Miksi miehet eivät valita siitä? Koska he väistävät sen syyn.


    • vapaus kullekin

      Odotan innolla havaintojasi miesinsinööreistä, naishoitajista, miescontrollereista, naisarkkitehdeistä, miesmyyjistä jne. miettien samalla mistä katkeruutesi mahtaa kummuta...

    • Tottahan Toki?

      Kun sun kaltaisia joutuu opettamaan. ;)

      Vähemmästäkin vääntyy naama norsunvitulle. ;)

    • asiakaspalv..

      olen asiakaspalvelussa töissä, ja usein kohtaan myös opettajia.

      Vastaus kysymykseesi, oletteko huomanneet ..jne vastaus on: en ole.Moni opettajista on todella iloinen, juttelee (toisin kuin monet muut asiakkaat) ja laskevat leikkiäkin. Joka ammattiryhmään kuuluu erilaista väkeä, opettajissa yhteistä tuntuu olevan ainoastaan se käyttäytyminen, josta huomaa heti että on totuttu pitämään porukka kasassa.

      Moni naisopettaja näyttäisi olevan ainakin Kauhavalla myös todella nätti ja edustava, mikä nyt ei vaikuta suoranaisesti ammattitaitoon mitenkään.

      Voisiko aloittaja kuvailla omaa trendikästä ulkonäköään? Ja sitä, miten edustat omaa ammattikuntaasi?

    • oikein makeita

      Minun mielestä suurin osa naisopettajista on hyvän näköisiä. Ja ennen kaikkea maailman parhaita opettajia, jos olet yhtään esim. PISAan ja Suomen peruskouluun liittyviä tutkimuksia lukenut..., mutta mitäpä voi sellaisesta kokemuksia olla jos on ikänsä Peräreikäjoella asunut.

    • Persoonallisuutta

      Ai te olette sokeita? Jos jostain henkilöstä jo päällepäin pystyy sanomaan, että hän on naisopettaja noine silmälaseineen ja kynittyine hiuksineen ym, niin onhan siinä silloin kyse kloonauksesta. Muutama tarkkasilmäinen on tehnyt samanlaisia havaintoja. Nyt en tietenkään tarkoita poikkeuksia otannassa, joita toki on jokaisissa havainnoissa. On tottakai iloisia, naisellisiakin naisopettajia ja se on hienoa..Yhteenvetona:Jos siis olet kyseisen ammattikunnan edustaja, kurkkaa peiliin ja katso objektiivisesti mitä sieltä näkyy? Onko paksut silmälasinsangat? Onko kynitty hiuskuontalo? Onko hapan ilme? Jos vastasit kahteen kolmesta kyllä, on miettimisen paikka ;)

    • Piti työstä-aikansa

      Millaiset ne silmälasinkehykset sitten pitää olla? Jos kaikki muuttais kissamaisiksi, sitten olis taas kaikki tasapaksuja kissamaisia.
      Millaiset hiukset pitää mielestäsi olla? Pitkät olkapäille tai pidemmät? Ollakseen muodollisesti kelpoinen (ammatillinen koulutus ja opetushatjoittelu) opettaja on melkein kolmikymppinen aikuinen nainen. Tälläiselle ei ole asiallista eikä kaunistakaan tytönheitukoitten silmillä makaavat hiukset.
      Pitäiskö naisopettajan olla tyhjännauraja.? Asiallinen työ vaatiin asiallisen ilmeen. Ei silti tietysti ihan hapankaan olla. Ellei päivä ole mennyt keskaria näyttävien v....a haistattelevien ihmisten kersojen kanssa taapellessa. Olisi hienoa jos saa tehdä työtään. Sitä mihin on aikanaan kouluttautunut, eikä käyttää suurimman osan ajasta ilman käytöstapoja olevien Jani-Petterien kanssa.

    • ...

      Ok...
      Olen nähnyt yhden henkilön joka sopii toho ope kuvaukseen ja se oli kyl sairaanhoitaja...

    • Persoonallisuutta

      Juttu rönsyilee eräillä kirjoittelijoilla pahasti alkuperäisestä otsikosta. Kyse on siis toisiaan matkivista, miesmäisesti leikatuista hiuksista ja raskaista / paksuista uskottavuuslaseista. Olin juuri tilaisuudessa, jossa oli paljon opettajia. Laskelmieni mukaan 75% täytti nämä kriteerit.

      Joku kyseli naishoitajista aikaisemmin ja mielipiteitäni mielenkiinnolla odotellen: Naishoitajat ovat pääsääntöisesti naisellisia ja hymyileviä kaikinpuolin, raskaasta työstä riippumatta. He uskaltavat olla naisia pitkine hiuksineen ja persoonallisine silmälaseineen.Oikein hyvä juttu. Niin ja hame on naisellinen. ( Vrt.opettajien miesmäismäiset housut)

    • Iloinen nelikympp.

      Tähän liittyen kysyn tyylivinkkejä. Olen 40-vuotias naisope. En koe enkä haluakaan olla nuorekas, vaan itseni ikäinen. Siis keski-ikäinen myönteisessä mielessä. Etsin jo nyt töihin vaatteita ja arkilaukkua. Vaikka nuorista oppilaistani pidänkin, haluan erottua joukosta aikuisena. Laatua ja naisellisuutta haluan myös, mutta luksukseen ei ole varaa. Keväällä käytin Espritiä, Benettonin paitoihin petyin. Muoti ei kiinnosta, ajaton tyyli kyllä ja hameet. Olen valmis maksamaan paitapuserosta n. 60 e, hameesta max. 100 e, budjettiani avatakseni.

      Mitä merkkejä suosittelisitte? Koulussame on hyvin vapaamuotoinen tyyli, enkä tykkää ylipukeutumisestakaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3239
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2268
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe