Olen tässä miettinyt ja asiaa tutkiskellut. Media puhuu vaihtelevasti erimerkkisistä vaarallisista implanteista, jotka suositellaan poistettaviksi.
Ovatko rintaleikkauksen tehneet oikeasti perillä mitkä heillä on? Puhutaan nyt esim 2004-2005 vuosina tehdyistä leikkauksista? Ja HUOM virossa tehdyistä. ISAPS (kansainvälinen plastiikkakirurgian järjestö) on ilmoittanut vaaralliseksi PIP-implantit, M-implantit ja ROFIL-implantit.
Sitten vähän aika sitten tuli ilmi vielä TiBreeze-implantti. Suomen plastiikkakirurgiyhdistys on myös kehoittanut poistamaan nämä vaaralliseksi luokitellut implantit. Te jotka olette käyneet ulkomailla leikkauksessa. Onko silikonipassit tallella? Ja vaikka olisi...voitteko olla varmoja pitääkö tiedot paikkansa?
Nimimerkillä; Eipä ollu minulla sitä mitä piti.
VAARALLISET RINTAIMPLANTIT!!
19
393
Vastaukset
- spami
Provo.Todennäköisesti et ole edes nainen.
- Hyvä spami!
Villi veikka: suomalainen plastiikkakirurgi tai sellaiseen kytköksessä oleva. Huolestunut lähinnä elannostaan :). Laskekaa hintoja niin tullaan kotimaahan leikkauksiin!
- spämmäreitäkö
En usko että pätevä kirurgi joka työskentelee Virossa nimekkäässä sairaalassa uskaltaisi kirjoittaa implanttipassiin väärät tiedot implanteista. Joskushan ne implantit otetaan pois syystä tai toisesta ja väärät implantit paljastuisi jolloin lääkäri joutuu vastuuseen.
Yhtä hyvin suomalainen kirurgikin voi kirjata väärät tiedot implanttipassiin. - Huolestunut
Valitettavasti tämä ei ole provo! Olen nainen ja laikkeuttanut rintani aikoinaan virossa. En halua haukkua tämänpäiväisiä kirurgeja ulkomailla, vaan kuten aikaisemmin kirjoitin -> Tarkoitan nyt lähinna vuosia 2004-2005! Jolloin näitä vaarallisia implantteja tehtailtiin.
Haluankin nyt kiinnittää niiden ihmisten huomion jotka ovat tulloin leikkauttaneet rintansa. Kaikki eivät ole välttämättä edes saaneet implanttipassia. Tiedän etten ole ainut tällä asialla. Minä en sitä aikoinaan saanut ja kun yritin selvittää mitkä implantit minulla oli, klinikalta sanottiin niiden olevan eurosiliconit. Nyt korjausleikkauksessa selvisi implanttien olevan ROFIL implantit! Kehoitan vain kaikkia naisia selvittämään omat implanttinsa.- plaa plaa
Eli kaivamaan silkkarit esiin ..Aika äärikeino jos kaikki on hyvin. Yleensä nämä muista muka huolestuneet ja varoittelijat puhuvat oma lehmä ojassa
- että niin
Niin no...kaikki eivät välttämättä edes huomaa vuotoa kapselin läpi. Ja nyt puhun omasta kokemuksesta!
- ????
Hei, olen miettinyt kun Suomessa suurimmaksi osaksi laitetaan koheesiogeeli-implantteja eli niitä jotka eivät vuoda, vaikka implantin kuori rikkoutuu, koska täyte on melko kiinteää...mutta kyllähän sieltäkin sitä silikonia elimistöön erittyy vaikka täyte ei holtittomasti ulos vuotaisikaan? Eli jos tälläiseen implanttiin tulee halkeama tms. niin tuskin tälläinen tilanne täysin turvallinen on? Vai onko kellään tietoa? Tuollaista halkeamaa on vieläpä vaikea missään kuvauksessakaan havaita kun implantista ei valu ulos merkittäviä määriä mitään...
- :(
Näissä vaarallisissa implanteissahan on säästetty kapselikerroksen määrällä joka suojaa silikonigeeliä. Eli kuten minulla -> kapseli oli TÄYSIN ulkopuolisesti ehjä, mutta silikoni pääsee ajanmittaan tulemaan kapselin läpi. Tätä ei minulla ultrauskaan näyttänyt. Vaan vasta leikkauspöydällä kirurgi huomasi implantin vuotaneen, kun se oli niin "limainen".
- Eienääjulkkiksille
Minut leikattiin Tallinnassa viime keväänä yrityksen kautta, joka oli silloin ja on edelleenkin julkisuudessa melko vahvasti. En edes miettinyt muita vaihtoehtoja, koska ajattelin, että juuri tällainen julkisuudessa pyörivä yritys on luotettava. Kirurgi laittoi minulle Rofil proteesit, vaikka konsultaatiossa oli puhuttu toisesta merkistä. Ajattelin, että voin luottaa kirurgiini. Nythän tuli sitten julkisuuteen tämä tietoa, että nämä proteesit ovat vaaralliset. Minut leikannut yritys kuitenkin väittää, että näin ei ole ja vähättelevät tapahtunutta. Olin yhteydessä erääseen suomalaiseen kirurgiin, joka sanoi, että kaikki tätä merkkiä olevat proteesit tulisi poistaa. Hän myös kehotti minua vaatimaan rahat takaisin kyseiseltä yritykseltä. Pelkästään tämän yhden suomalaisen plastiikkakirurgin kohdalle on osunut kuulema jo todella monta vastaavaa tapausta.
- Orolig!
Eienääjulkkiksille kirjoitti:
Minut leikattiin Tallinnassa viime keväänä yrityksen kautta, joka oli silloin ja on edelleenkin julkisuudessa melko vahvasti. En edes miettinyt muita vaihtoehtoja, koska ajattelin, että juuri tällainen julkisuudessa pyörivä yritys on luotettava. Kirurgi laittoi minulle Rofil proteesit, vaikka konsultaatiossa oli puhuttu toisesta merkistä. Ajattelin, että voin luottaa kirurgiini. Nythän tuli sitten julkisuuteen tämä tietoa, että nämä proteesit ovat vaaralliset. Minut leikannut yritys kuitenkin väittää, että näin ei ole ja vähättelevät tapahtunutta. Olin yhteydessä erääseen suomalaiseen kirurgiin, joka sanoi, että kaikki tätä merkkiä olevat proteesit tulisi poistaa. Hän myös kehotti minua vaatimaan rahat takaisin kyseiseltä yritykseltä. Pelkästään tämän yhden suomalaisen plastiikkakirurgin kohdalle on osunut kuulema jo todella monta vastaavaa tapausta.
Täällä kohtalotoveri, leikattu 2007 piti olla eurosilocon mutta laitettiin rofilit ja kun sitä silloin ihmettelin ja halusin selvitystä niin sanottiin vaan että joku sekaannus ja mukamas vielä parempaan suuntaan! No nyt sen siinä näkee miten kävi. Varmaan ollaan saman yhtiön kautta menty. Oletko ollut yhteydessä tähän paikkaan ja mitä sanottiin?
- ???
Eikös noita vaarallisia implantteja valmistettu silloin 2004 tai 2005 aikoihin? Voiko olla että niitä on vieläkin ollut käytössä vai onko nämä jotain toisia implantteja? Siis nämä joita nyt on laitettu viime vuosina naisille? Kuitenkin sama nimi on...
- Olkaa yheydessä AS:n
Kävin viime vuonna Tallinnassa leikkauksessa suomalaisen julkkiksen välitäämässä leikkauksessa ja mulle laitettiin vaaralliset PIP/M/Rofil implantit.
Mulle yritettiin selittää helmikuussa, että just ne mun ei ole vaaralliset. Ne oli mukamas valmistettunCyproksen tehttaalla. Vaan kun selvisi suomalaiselta kirurgilta, ettei Cyproksella ole tehdasta lainkaan. Selvisi myös tämä:
Dear colleagues,
the German Federal Institute for Drugs and Medical Devices BfArM just informed me that the breast implants PIP and M implants, marketed by the Dutch company Rofil Medical, are identical. Obviously PIP implants were "rebranded" and sold under the name M implants. There was a warning sent throughout Europe to stop the use of Rofil Medical M implants on June 24th, 2010.
We were informed by a plastic surgeon from Finland yesterday, that he explanted an M implant, that was recently inserted in a country in his neighbourhood.Rofil Medical has filed bankruptcy already in 2009. All the warnings that have been issued for PIP implants apply to M implants as well.
If you have used M implants in the past, please inform your patients and call them in for an examination.
If you happen to have M implants on stock, please contact your supplier and return them.
We expect the French Health Authorities to publish an announcement tomorrow December 23rd in regard to PIP implants. Their recommendations will also apply to all patients with M implants.
We shall inform you immediately.
We also would be very grateful if you could send us all information regarding the use of M implants since June 24, 2010 which might be available to you. Please inform us as well if you have used M implants and if so in how many cases. We need to know urgently how many patients we have to expect in addition to the 300.000 patients who have PIP implants.
The information which we sent to you earlier this month regarding all other breast implants continues to be valid. Please use this information to reassure your patients that they may feel safe with their implants.
Best regards
Marita Eisenmann-Klein
President IPRAS- dfghjkd
PIP/M/Rofil ...Jotain noista täytyy olla sadoilla..Kai ne on puhuttu hiljaisiksi kun ei palstallakaan kuulu mitään
- rofil?
dfghjkd kirjoitti:
PIP/M/Rofil ...Jotain noista täytyy olla sadoilla..Kai ne on puhuttu hiljaisiksi kun ei palstallakaan kuulu mitään
Eikö siis ole olemassa turvallisia Rofil proteeseja. Toukokuussa 2011 laitettu mulle.. Luen tästä ensimmäistä kertaa.
- Firma tiesi.
rofil? kirjoitti:
Eikö siis ole olemassa turvallisia Rofil proteeseja. Toukokuussa 2011 laitettu mulle.. Luen tästä ensimmäistä kertaa.
Valitettavasti ei. Kaikki Rofilit tulisi poistaa...
- Konkurssiinko
Firma tiesi. kirjoitti:
Valitettavasti ei. Kaikki Rofilit tulisi poistaa...
Pitääkö mun ite maksaa, jos on Rofilit? Niissä oli joku takuu?
- ...
Konkurssiinko kirjoitti:
Pitääkö mun ite maksaa, jos on Rofilit? Niissä oli joku takuu?
Jos implanteissa ei ole mitään vikaa tai ne eivät ole pahasti kapseloitunut niin "joku takuu" ei korvaa. Muutenkaan nämä erilaiset takuut eivät korvaa implanttien poistamista. Vain siinä tapauksessa jos valmistaja on määrätty viranomaisten taholta tai oma-aloitteisesti poistavat implantit, leikkausta ei tarvitse maksaa.
- Ota yhteyttä
Ota yhteyttä sinulle implantit laittaneeseen yksikköön. Olisi pitänyt jo ottaa sinuun yhteyttä. Osaavat siellä parhaiten vastata sinulle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis4377489Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse2186429Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai946176Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j2085662Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r384522Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi914378Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli44169Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s363673Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1163600Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan673588