Nuorten (alle15v) aloittelevat bändit/artistin alut hoi!

edenith

Elikkä täällä ois 17v ja 18v nuori pariskunta, jonka yhteiseen harrastukseen kuuluu musiikin tekeminen, keikkojen välittäminen, bänditilaisuuksien järjestäminen ja bänditoiminnan ohjaaminen pienellä harrastekokemuksella. Olemme molemmat opiskelleet sekä musiikinteoriaa että omat soittimemme (toisella kitara, itse olen käynyt piano-, viulu-, ja laulutunneilla). Itse olen myös käynyt koko peruskoulun musiikkiluokalla. Molemmat olemme jo melko kokeneita musiikin tekemisessä ja miksaushommissa ja olemmekin jo tuttujemme bändejä auttaneet demon tekemisessä, plus väsänneet omia biisejä. Kunnon äänitys- ja musiikintekolaitteet löytyy.

Nyt keksimme ajatuksen josta molemmat innostui. Autamme nuorten bändejä/nuoria artisteja eteenpäin! Voimme auttaa demon, tai levyn tekemisessä, mainostamisessa, keikkojen hankinnassa, ja yleisesti alkuun pääsemisessä: ) Eli pientä tuottajan ja "managerin" hommaa: )

Mikäli kiinnostaa, tai haluatte tietää lisää tms, ottakaa yhteyttä sähköpostitse [email protected]

11

486

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TimmWolkshier

Itse olen ajatellut nyt lähteä laulaja uralle, vaikken elämässäni ole mitään musiikkia harrastanut koskaan :D

Huomenna, (eli perjantaina) Äänitän ystävälläni ensimmäisen kappaleeni, ja ajattelin sitten antaa sen teille kuunneltavaksi ja arvioitavaksi.Jos pidätte, niin jatketaan keskusteluja ja jos ette niin unohdetaan koko homma.Olen itse sanoittanut kappaleeni, mutta käytän erästä Rammstein- nimisen bändin instrumentaalia siinä.

• TimmWolkshier

Ikävä kyllä, mä oon 15 ja täytän 16 ens maanantaina mut hei, ei se menoa haittaa eihän?

• voisikko heittää biisiaiheita?! soitetaan punkrockkia ja skaterockkia eli green dayt ja blink 182

• Wow, täsmälleen samanlainen musamaku ku mulla :,D Mut joo.. :D

• asdgsfs
        micizaur kirjoitti:

Wow, täsmälleen samanlainen musamaku ku mulla :,D Mut joo.. :D

Pilkkaatte Punkkia kutsumalla Green Dayta ja Blink 182 punkiksi...

• :) slek

tääl oiiss semmosii -01 syntyneitä tyttöjä jotka on aika lahjakkaita perustanut bändin jos kiinnostaais!.. :D

• APUVA!!

Oon 17v ja aiva hyvä laulamaan,muttei vain mistään tahdo löytyy muita bändin jäsenii....ette sattus tietää ketää....?:)

• Youbelieve

Olisin kiinnostunu.. :3
      Oon '99 syntynyt ja opettajat ovat sanoneet, että ääneni on persoonallinen. En pysty laulamaan kovinkaan korkealta enkä kovinkaan matalalta mutta.. Joo :) Asun helsingissä ja minuun saatte yhteyttä sähköpostitse:

[email protected]

• Laittakaa mulle viestiä sähköpostiin! En katso näitä viestejä täällä ku ehkä puolen vuoden välein: )

• minääh:)

onks tullu paljo näit ilmotuksii teil? ite oisin kiinnostunu:) oon -99 tyttö ja käyn laulu,kitara ja pianotunneil oon musaluokal kans ollu 3lk lähtie:) ja nnii mut ä...:) entiiä mitä porukat sanois:) jajajajaja tä vissii menjoo:d ku vuoss sit laitettu tänn mut nii ...:)) niijahmuute musaope sano et oisin kait joku mezzosoprano:))

• jenna00

Olisin ite kiinnostunu tosi paljon, oon 13 vuotta ja tahtoisin et joku vähän auttais mua
      pääsemään "artistin-uran alkuun" :) Voitteko laittaa vähän lisätietoo mun s-postiin [email protected] ja oon muuten pääkaupunki-seudulta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      256
      5188
    2. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      53
      2462
    3. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      71
      2126
    4. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      390
      1530
    5. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      96
      1191
    6. SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?

SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä
      Yhteiskunta
      29
      1103
    7. Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!

Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse
      Juomat
      10
      1039
    8. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      174
      894
    9. Voiko vauva uskoa ?

Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9
      Helluntailaisuus
      233
      886
    10. Haapaveen nähtävyys?

Se teidän "suihkulähde" on ylittänyt uutiskynnöksen Suomen rajojen ulkopuolella Sveitsissä. Se näytettiin paikallisten u
      Haapavesi
      38
      808
    Aihe