Nuorten (alle15v) aloittelevat bändit/artistin alut hoi!

edenith

Elikkä täällä ois 17v ja 18v nuori pariskunta, jonka yhteiseen harrastukseen kuuluu musiikin tekeminen, keikkojen välittäminen, bänditilaisuuksien järjestäminen ja bänditoiminnan ohjaaminen pienellä harrastekokemuksella. Olemme molemmat opiskelleet sekä musiikinteoriaa että omat soittimemme (toisella kitara, itse olen käynyt piano-, viulu-, ja laulutunneilla). Itse olen myös käynyt koko peruskoulun musiikkiluokalla. Molemmat olemme jo melko kokeneita musiikin tekemisessä ja miksaushommissa ja olemmekin jo tuttujemme bändejä auttaneet demon tekemisessä, plus väsänneet omia biisejä. Kunnon äänitys- ja musiikintekolaitteet löytyy.

Nyt keksimme ajatuksen josta molemmat innostui. Autamme nuorten bändejä/nuoria artisteja eteenpäin! Voimme auttaa demon, tai levyn tekemisessä, mainostamisessa, keikkojen hankinnassa, ja yleisesti alkuun pääsemisessä: ) Eli pientä tuottajan ja "managerin" hommaa: )

Mikäli kiinnostaa, tai haluatte tietää lisää tms, ottakaa yhteyttä sähköpostitse [email protected]

11

457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TimmWolkshier

Itse olen ajatellut nyt lähteä laulaja uralle, vaikken elämässäni ole mitään musiikkia harrastanut koskaan :D

Huomenna, (eli perjantaina) Äänitän ystävälläni ensimmäisen kappaleeni, ja ajattelin sitten antaa sen teille kuunneltavaksi ja arvioitavaksi.Jos pidätte, niin jatketaan keskusteluja ja jos ette niin unohdetaan koko homma.Olen itse sanoittanut kappaleeni, mutta käytän erästä Rammstein- nimisen bändin instrumentaalia siinä.

• TimmWolkshier

Ikävä kyllä, mä oon 15 ja täytän 16 ens maanantaina mut hei, ei se menoa haittaa eihän?

• voisikko heittää biisiaiheita?! soitetaan punkrockkia ja skaterockkia eli green dayt ja blink 182

• Wow, täsmälleen samanlainen musamaku ku mulla :,D Mut joo.. :D

• asdgsfs
        micizaur kirjoitti:

Wow, täsmälleen samanlainen musamaku ku mulla :,D Mut joo.. :D

Pilkkaatte Punkkia kutsumalla Green Dayta ja Blink 182 punkiksi...

• :) slek

tääl oiiss semmosii -01 syntyneitä tyttöjä jotka on aika lahjakkaita perustanut bändin jos kiinnostaais!.. :D

• APUVA!!

Oon 17v ja aiva hyvä laulamaan,muttei vain mistään tahdo löytyy muita bändin jäsenii....ette sattus tietää ketää....?:)

• Youbelieve

Olisin kiinnostunu.. :3
      Oon '99 syntynyt ja opettajat ovat sanoneet, että ääneni on persoonallinen. En pysty laulamaan kovinkaan korkealta enkä kovinkaan matalalta mutta.. Joo :) Asun helsingissä ja minuun saatte yhteyttä sähköpostitse:

[email protected]

• Laittakaa mulle viestiä sähköpostiin! En katso näitä viestejä täällä ku ehkä puolen vuoden välein: )

• minääh:)

onks tullu paljo näit ilmotuksii teil? ite oisin kiinnostunu:) oon -99 tyttö ja käyn laulu,kitara ja pianotunneil oon musaluokal kans ollu 3lk lähtie:) ja nnii mut ä...:) entiiä mitä porukat sanois:) jajajajaja tä vissii menjoo:d ku vuoss sit laitettu tänn mut nii ...:)) niijahmuute musaope sano et oisin kait joku mezzosoprano:))

• jenna00

Olisin ite kiinnostunu tosi paljon, oon 13 vuotta ja tahtoisin et joku vähän auttais mua
      pääsemään "artistin-uran alkuun" :) Voitteko laittaa vähän lisätietoo mun s-postiin [email protected] ja oon muuten pääkaupunki-seudulta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2514
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      281
      2208
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      137
      1176
    4. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      58
      983
    5. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      888
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      854
    7. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      106
      808
    8. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      807
    9. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71
      805
    10. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      54