Auttakaas joku jos tiiätte miten edetä. JHMCA553000136449 VALMISTENUMERO ton perusteella pitäis saada tietää auton omistaja. kyseessä siis honda accord. jos joku numero johon ton lähettämällä sais tietää omistajan ois kaikkein helpointa. jos joku tietää numeron ilmoittakoon miulle. :) KOVA HALU OSTAA KYSEINEN AUTO!!!
ajoneuvon omistajan tiedot runkonumeron perusteella? miten?
ikiamis1990
3
5046
Vastaukset
- peukkuasulle
Ihan kaikkea ei textarina tai netistä saa vielä.
Omistajatiedot ovat julkisia, ja Trafi taasen ylläpitää ajoneuvorekisteriä. Pientä korvausta vastaan saanet heiltä tiedon.
Tutki pyöräkotelot Accordista tarkkaan jos meinaat auton ostaa, ton ikäset on aika herkkiä muutenkin ruostumaan.- jbsdksjdfsdfsd
Ton ikäset?
Mistä tiedät vuosimallin, kun sitä ei missään mainittu? Ettet vaan itse vastaile omiin kysymyksiisi?
- kdgsjsjdghdgshdhdshg
Et sitten rekisterikilvestä tai auton papereista viitti selvittää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322078Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461695Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1101460Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041206Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041004Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76958- 59835
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52779Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,31772Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd99709