Miksi juuri minä olen lauta. :(

75A

Jos isot tissit on ne jotka miehiä kiihottaa, miksi edes keksittiin pienitissisiä? :D Olen kaunis, mutta pienitissinen joten mitä hyötyä kauneudesta muka on?
Naiset tuijottaa aina tissikohtaa, miksikäs muuten kun siksi ettei minulle ole niitä. Ihan pienenpienet ketunnokat kyllä löytyy. Ja ne on teinimäiset, kyllästynyt olemaan pikku tyttö, haluaisin olla AITO NAINEN. ;) Mutta aito iso naisen takapuoli multa kyllä löytyy, mutta yleensä ison takapuolen kannattajat tykkää myös isoista boobseista. Miksi juuri tällänen kroppa, joka on niin ristiriitainen ja miehet haluaa aina "pieni laiha siro", tai "muhkea uhkea", entä jos on kumpaakin? turha olla kaunis pienien tissien kera, ei sängyssä naamaa katota ja seksi on iso asia.

65

3335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • punapää88

heip!! minä olen myös kokoa 75a/70a joissakin rintsikoissa ja minullakin on aika iso takapuoli varsinkin suhteutettuna rintavarustukseeni ja kokooni (xs).
      kyllä monet miehet tykkäävät nimenomaan pienitissisistä naisista. ei minulla ainakaan ole ollut pulaa poikaystävistä, kun nätti ja hoikka olen. sen sijaan jotkut kavereistani joilla on huomattavasti isommat tissit ei ole koskaan seurustellut kenenkään kanssa vaikka ovat 23v.
      minä taas olen kuullut että miehet joko tykkäävät tissesistä tai takapuolista tai ainakin asettavat enemmän arvoa toiselle näistä. kyllä sängyssä naamaakin katsotaan ja kuten sanoin, moni mies nimenomaan kiihottuu pienistä tisseistä ja siroista naisista. mikäli lihotat itseäsi parilla vaatekoolla todennäköisesti rintavarustuksesikin kasvaa jonkin verran.

plussaa pienitissisyydessä:
      -vaatteet istuu mahtavasti päällä
      -ei tule selkäkipuja
      -tissit eivät roiku

aina on mahdollisuus ostaa pushuppeja ja toppauksia, jotta saat tissisi näyttämään isommilta.

hollywood tähdikkälin on pienet rinnat, kun he ovat niin hoikkia.

http://www.google.fi/imgres?q=rihanna breasts&um=1&hl=fi&biw=1280&bih=596&tbm=isch&tbnid=f337ETBKiyw-CM:&imgrefurl=http://www.breatheheavy.com/exhale/viewthread.php?tid=216685&docid=sLKXEWK3PdV5wM&imgurl=http://tmottgogo.com/wp-content/uploads/2009/12/rihard2.jpg&w=945&h=1222&ei=WuI8T_fEG-Tj4QSzv5m8CA&zoom=1&iact=hc&vpx=374&vpy=228&dur=1594&hovh=255&hovw=197&tx=149&ty=173&sig=116810199433136323416&page=2&tbnh=139&tbnw=107&start=25&ndsp=32&ved=0CJECEK0DMDI

• 75a

niin. oon pieni, mutten kuitenkaan mikään super hoikka. se se just on, että pienirintanen ja LAIHA menee vielä joilleki, mutta tuntuu, että pienirintanen ja NORMAALI ei oo edes vaihtoehto, ainakaan näissä keskusteluissa ei käy ilmi. oon ollu montakymmentä kiloa isompikin, sillon mun kuppi oli b. :D joten ei, mulla ne tavarat menee takapuoleen...... kyllä mä miehiä saan, luonteella ja ulkonäöllä, eihän tissejä paidan läpi kunnolla nää, mutta silti. kyllästynyt toppauksiin, ennen käytin jonka takia varmasti jotku miehet ei tajunneet että oon täyslauta, joten pettyivät. ainakin olivat kaikki tissimiehiä. joten ei kiitos toppauksia enää.. kukaan ei tykkää beyonce kropasta. :(

• 65A

Beyoncellahan on ihan hyvän kokoiset rinnat, vaikka kroppa onkin "alapainotteinen". Sinunkin tissit on minuun verrattuna ihan hyvän kokoiset... Itseä on harmittanut kovasti nämä surkeat tissit, ja etten tosiaan päitä käännä tuolla kulkiessani, mutta kaikkeen tottuu... Nykyisin eniten harmittaa se, kun näin pieniä liivejä on melkein mahdotonta löytää. Sitten harvoin kun löytää, niissä on aina kaarituet ja toppaukset, vaikken tahtoisi sellaisia.

• tissix

Lauta löytyy täältäkin A75-kokoa, eipä satele kosintoja näillä tisseillä. Mutta olen päättänyt lihottaa itseni nykyisestä 59 kilosta 230 kiloiseksi että saan kunnon tissit itselleni.

• just tellin

Manboobsit ei ole yhtä kuin tissit.

• hyvä läppä
        just tellin kirjoitti:

Oliskohan toi voinut olla läppää vai fiktiota...

• sfhystuyt
        just tellin kirjoitti:

Naisen tissit on aina tissit, manboobsit kasvaa vaan miehille. Ääliö.

• little caprice
      • 47457

mmmm.... kyseisen neidon pätkiä on tullut katsottua useamminkin :)

• väärä ongelma

Mitä vikaa siinä on, jos on lauta? Eivät kaikki miehetkään ole superlihaksikkaita. Minkäs sille muodolleen mahtaa.

Jopa rinnaton on joka tapauksessa parempi kuin silikonirintainen. Ongelma ei ole pienissä rinnoissasi vaan pääsi sisällä.

• tyhjätissi

Oletko vielä synnyttänyt, ilmeisesti et. Rinnat kehittyvät vasta lopullisiin mittoihinsa raskauden myötä.

• tutkijanainen

Kuulostaa siltä, ettet harrasta paljoa urheilua? Vai? Vaikka lantion luut olisivat todella leveät muuhun vartaloon nähden niin alhaalta ei tarvitse olla "muhku" vaan lantioluut alkavat kauniisti kuultaa läpi sopivassa painossa. Kyllä menisin vaikka vannomaan, että nykyajan alle 50-vuotiasta miehistä suurin osa haluaa median luoman seksikkään, eli rinnattoman "laihaläskin", jolla on upea posliini-iho. Alipainoisuus on ollut erittäin pysyvä trendi Twiggyn malliajoista lähtien. Tai oikeastaan Audrey Hepburnin suosiosta alkaen, Audreihan antoi haastattelunkin joskus, jossa mainitsi mieluummin tappavansa itsensä kuin olevansa yhtä läski kuin Marilyn Monroe.

Ihminen on nykyään vähemmän hetero kuin ennen, sukuvietit ovat laantuneet ja miesten hedelmällisyys laskee hälyttäväää vauhtia, liekö syynä ekosysteemissämme leviävät sivutuotteina syntyvät estrogeenit? Summa summarum, miehet pitävät nykyään "hedelmättömämmän" näköisistä laihoista naisista, joten rintasi ovat nykykäsityksen mukaan hyvät. Eikä ole mitään väärää pitää laihoista, laihuus ja luut ovat itsestänikin kaunista. Normaaliin naisvartaloon sitä ei kuitenkaan tule sekottaa, koska laihuus ei ole naiselle normaalia vaan puutostila.

• Niinpä niin

"Normaaliin naisvartaloon sitä ei kuitenkaan tule sekottaa, koska laihuus ei ole naiselle normaalia vaan puutostila. "

Katso ympärillesi.

Nykynaisia tuskin vaivaa mitkään "puutostilat". Ongelma taitaa olla että puutosta ei tarvitse koskaan kokea varsinkaan ruuan tai juoman muodossa mikä näkyy.

"Ihminen on nykyään vähemmän hetero kuin ennen, sukuvietit ovat laantuneet ja miesten hedelmällisyys laskee hälyttäväää vauhtia, liekö syynä ekosysteemissämme leviävät sivutuotteina syntyvät estrogeenit? "

Tämäkö on "tutkija"naisen tekstiä?

Miten "tutkija" pystyy antamaan kommentin jossa sanoo että "ihminen on vähemmän hetero kuin ennen"???!!
        Sukuvietit eivät TODELLAKAAN ole laantuneet yhtään mihinkään.

Elämme yliseksuaalisoituneessa maailmassa jossa ylipaino on suuri ongelma sen vuoksi koska nimenomaan se "normaalius" eli normaali liikunnallinen vartalo on varsinkin naisilta unohtunut.

• tutkijanainen
        Niinpä niin kirjoitti:

"Normaaliin naisvartaloon sitä ei kuitenkaan tule sekottaa, koska laihuus ei ole naiselle normaalia vaan puutostila. "

Katso ympärillesi.

Nykynaisia tuskin vaivaa mitkään "puutostilat". Ongelma taitaa olla että puutosta ei tarvitse koskaan kokea varsinkaan ruuan tai juoman muodossa mikä näkyy.

"Ihminen on nykyään vähemmän hetero kuin ennen, sukuvietit ovat laantuneet ja miesten hedelmällisyys laskee hälyttäväää vauhtia, liekö syynä ekosysteemissämme leviävät sivutuotteina syntyvät estrogeenit? "

Tämäkö on "tutkija"naisen tekstiä?

Miten "tutkija" pystyy antamaan kommentin jossa sanoo että "ihminen on vähemmän hetero kuin ennen"???!!
        Sukuvietit eivät TODELLAKAAN ole laantuneet yhtään mihinkään.

Elämme yliseksuaalisoituneessa maailmassa jossa ylipaino on suuri ongelma sen vuoksi koska nimenomaan se "normaalius" eli normaali liikunnallinen vartalo on varsinkin naisilta unohtunut.

Katson ympärilleni. Huomaan että liian suuri osa ihmisistä on ylipainoisia, osa normaalipainoisia ja osa luonnostaan laihoja, näen myös anorektisia ihmisiä jne. Ylipainoisia voivat puutostilat yhtä hyvin vaivata kuin alipainoisia, yleensä hiuksista ja ihosta sen huomaa. Kuitenkin suurin osa ihmisistä on BMI:n mukaan normaalipainoisia, heidän kuluttaessaan energiaa sen verran kuin ravinnon mukana nauttivat. BMI:hän tietenkin perustuu normaalijakaumaan, toivottavasti sen ymmärsit.

Lauseeni, ihminen on vähemmän hetero kuin ennen, perustuu sukupuolihormonien tasaiseen laskuun. Naisilla lasku on vähäisempää kuin miehillä, joihin tosiaan varmasti vaikuttavat negatiivisesti ekosysteemissä kiertävät estrogeenit. Löydät halutessasi mittavia tutkimusaineistoja asiasta, hakusanoina voit käyttää vaikka hedelmällisyys, mies, lasku.

Elämme yliseksualisoituneen median paineessa, emme yliseksuaalisessa maailmassa. En tiedä mitä yrität viimeisellä lauseellasi sanoa minulle, koska olen samaa mieltä, emme muista mitä normaalius on. Kaduilla näemme enemmän ylipainoisia kuin koskaan, mainoksissa enemmän alipainoisia kuin koskaan. Normaalipainoiset luokitellaan ehkä sen takia virheellisesti jompiin kumpiin edellisistä.

Jos haluat keskustella asiasta vielä lisää, tai sinulle herää lisäkysymyksiä aiheesta, niin tule toki kasvotusten keskustelemaan biotieteiden laitokselle Kuopioon, nimi on Eeva.

• 75A

No, harrastan kyllä kunnon liikuntaa 5-10 tuntia viikossa, 5-8 kertaa viikossa.. -.- en oo mikään MUHKU, vaan mulla on ISO pylly, sellanen, joka ei ole suomalaisnaisilla tapana olla. sellanen, mitä on jossain shakiramaissa. ja olen yläkropasta siro ja lihasta löytyy kyllä urheilun kautta.

Mitä vikaa siinä on, jos on lauta? Eivät kaikki miehetkään ole superlihaksikkaita.

-niin että sitä lihasta kyllä saa URHEILEMALLA, mutta isoja tissejä ei, joten isojen tissien fantasiointi ärsyttää itseäni enemmän.. koska itsekään en silikoni-arvoja arvosta, hyh. :) vika tuli pääkoppaan kaikista miesten kommenteista ja viel tääl netissä saa sitä käsitystä, ku löysin jonku palstan missä miehet hoki et seksi ei tunnu niin hyvältä pienirintasen kanssa.. -.- ärsyttää, ku treenaa ja on hyväs kunnossa, on hyvä rytmitaju ja vois panna ties miten, niin ei, ei riitä.. koska ei omista tissejä, jotka luultavasti vaan olis tiellä, mutta miehet vaan on niin pinnallisia. nojoo, en sais olla onnellinen mun kauneudestakaan näillä mun sanoilla mutta oon silti. turhaa koko elämä.

• Niinpä niin

Ainakin itteäni kiehtoo enemmän pienempi rintaiset kuin isompirintaiset naiset, tosin takapuolikin saisi olla sitten vähän pienempi.

En tykkää muhkusta tai oikeastaan siitä että naisella on liikaa muotoja jotka tulevat ylimääräisestä rasvasta kehossa.

Jos urheilet niin veikkaan että kroppasi on aivan ihannekunnossa todellisuudessa.

"ku löysin jonku palstan missä miehet hoki et seksi ei tunnu niin hyvältä pienirintasen kanssa.. -.- ärsyttää"

Miltäs kuvittelet miehistä tuntuvan jos naiset puhuu että seksi tuntuu paremmalta kuin pienen peniksen kanssa tai että isompi on parempi kuin normaali?

Joillakin miehillä on tissifetissi, mutta yleensähän ne isommat on helpompi vain huomata ja siten yhdistää ne "naiseuteen".
        Naiset saattaa katella myös miesten lihaksia samalla tavoin.
        Ehkä osa on tissi ja osa takapuolimiehiä kuten sanotaan mutta ihan rehellisyyden nimissä ainakin minulla kelpaisi nainen vaikka ilman tissejä (jos on jouduttu vaikka poistamaan syövän takia) pelkät nännin tai sellaiset lapaset.

Mutta paljon varmaan riippuu millaista miestä haet. Osa miehistä on pinnallisia niin pitkälle että tissien koolla on merkitystä varmaan heille.
        Onko vika sitten heissä vai sinussako jos heistä olet kiinnostunut?

Tuota samaa asiaa on jauhettu palstalla nimittäin paljon ja on tullut fiilis että aika monelle miehelle kelpaa pienitissinen nainen. Ongelma taitaa olla että kelpaako nuo miehet sitten teille.

Itselle kelpaisi kyllä loistavasti urheileva hoikahko nainen olipa se tissien ja perseen koko nyt mikä hyvänsä. Jos pitää itsestään huolta niin se näkyy ja tuntuu sekä ne on juttuja joille voi tehdä jotakin. Noille muille jutuille tuskin itse voi mitään ja ne ovat joku suonut silloin alun alkaen.

Miksi tuomitsisin tai jättäisin valitsematta jonkun joka nyt sattuu olemaan tietynlainen syntyessään mutta joka pitää huolta itsestään?

• rypäle

En todellakaan ymmärrä noita sun höpinöitä.. Että miehet eivät halua sua kun sulla on pienet tissit, mut muuten hyvä ja treenattu kroppa? Mä väitän, että p*skapuhetta, noi on jotain sun omia päähänpistoja..
        On tissimiehiä ja peppumiehiä ja oman kokemukseni perusteella, niitä peppumiehiä on enemmän.
        Itselläni on 70A, mut aika hyvä peppu koska urheilen myös ahkerasti ja kuten vissiin sulla, lantio on esim vyötäröön verrattuna paljon leveämpi.
        Mä saan aina miehen jos niin haluan, en oo koskaan saanut pakkeja. Oon tapaillut monia miehiä jotka tykkäävät isoista tisseistä, mutta koska mulla on kummiski aika hyvä perse, niin pienet tissit ei oo vaivannut heitä millään tavalla.. Vaan olenpa saanut myös paljon kehuja pienistä nyppylöistäni kun on aika hyvät rintalihakset eikä tissit roiku.. Eiköhän se oo siis ihan itsestään kiinni, että haluavatko miehet sua vai ei..

• easyuyj
        Niinpä niin kirjoitti:

Ainakin itteäni kiehtoo enemmän pienempi rintaiset kuin isompirintaiset naiset, tosin takapuolikin saisi olla sitten vähän pienempi.

En tykkää muhkusta tai oikeastaan siitä että naisella on liikaa muotoja jotka tulevat ylimääräisestä rasvasta kehossa.

Jos urheilet niin veikkaan että kroppasi on aivan ihannekunnossa todellisuudessa.

"ku löysin jonku palstan missä miehet hoki et seksi ei tunnu niin hyvältä pienirintasen kanssa.. -.- ärsyttää"

Miltäs kuvittelet miehistä tuntuvan jos naiset puhuu että seksi tuntuu paremmalta kuin pienen peniksen kanssa tai että isompi on parempi kuin normaali?

Joillakin miehillä on tissifetissi, mutta yleensähän ne isommat on helpompi vain huomata ja siten yhdistää ne "naiseuteen".
        Naiset saattaa katella myös miesten lihaksia samalla tavoin.
        Ehkä osa on tissi ja osa takapuolimiehiä kuten sanotaan mutta ihan rehellisyyden nimissä ainakin minulla kelpaisi nainen vaikka ilman tissejä (jos on jouduttu vaikka poistamaan syövän takia) pelkät nännin tai sellaiset lapaset.

Mutta paljon varmaan riippuu millaista miestä haet. Osa miehistä on pinnallisia niin pitkälle että tissien koolla on merkitystä varmaan heille.
        Onko vika sitten heissä vai sinussako jos heistä olet kiinnostunut?

Tuota samaa asiaa on jauhettu palstalla nimittäin paljon ja on tullut fiilis että aika monelle miehelle kelpaa pienitissinen nainen. Ongelma taitaa olla että kelpaako nuo miehet sitten teille.

Itselle kelpaisi kyllä loistavasti urheileva hoikahko nainen olipa se tissien ja perseen koko nyt mikä hyvänsä. Jos pitää itsestään huolta niin se näkyy ja tuntuu sekä ne on juttuja joille voi tehdä jotakin. Noille muille jutuille tuskin itse voi mitään ja ne ovat joku suonut silloin alun alkaen.

Miksi tuomitsisin tai jättäisin valitsematta jonkun joka nyt sattuu olemaan tietynlainen syntyessään mutta joka pitää huolta itsestään?

"Miltäs kuvittelet miehistä tuntuvan jos naiset puhuu että seksi tuntuu paremmalta kuin pienen peniksen kanssa tai että isompi on parempi kuin normaali?"

No tuota... Sillä kikkelin koolla kun on ihan konkreettistä merkitystä seksihommissa, toisin kuin tissien koolla. Seksi pienimunaisen kanssa ei ole yhtä kivaa kuin isompimunaisen kanssa, se on karu totuus. Tissien koko taas ei vaikuta siihen miltä se paneminen tuntuu.

• Anonyymi
        easyuyj kirjoitti:

"Miltäs kuvittelet miehistä tuntuvan jos naiset puhuu että seksi tuntuu paremmalta kuin pienen peniksen kanssa tai että isompi on parempi kuin normaali?"

No tuota... Sillä kikkelin koolla kun on ihan konkreettistä merkitystä seksihommissa, toisin kuin tissien koolla. Seksi pienimunaisen kanssa ei ole yhtä kivaa kuin isompimunaisen kanssa, se on karu totuus. Tissien koko taas ei vaikuta siihen miltä se paneminen tuntuu.

Ei se noin mee. Ei kikkelin koolla ainakaan mulle ole mitään merkitystä, kokemusta on kyl vähän. Ja mun pienistä tisseistä A70 ne pari poikaa on olleet ihan innoissaan ja kehuneet et pienet on niin ihanat. En haluiskaan isoja tissejä.

• .-.-.-,-

75A ei todellakaan ole lauta:) Empä ole moista edes ajatellut itsestäni..?

• älä valita

Aloittaja: sä olet niin väärässä. On kahdenlaisia miehiä: pyllymiehiä ja tissimiehiä.

• 75a

Aloittaja: sä olet niin väärässä. On kahdenlaisia miehiä: pyllymiehiä ja tissimiehiä.

, niin, ja suomessa tissimies pitää ISOISTA, ja peppimies PIENISTÄ. joten mihin lokeroon minä kuulun ison pyllyn ja pienien tissien kanssa..? :/ noh, on mun peppua kehunu jokainen poiikaystävä, mutta samalla varmaan naureskellu ku on niin iso. muutan afrikkaan..

• älä valita

Sä vaan luulet niin.

• mies miettimässä

saatat olla erehtynyt.
        Pieni pylly tulee silloin kyseeseen kun naisella on isot tissit. Pieni pylly myös korostaa tissien kokoa ja ne vaikuttaa entistäkin isommilta. Kun pienipyllyisellä naisella on isot tissit, muodostuu mileikuva että rintojen koko johtuu geeneistä ja rintarauhasten määrästä.
        Jos isotissisellä naisella on iso peppu, ni hän harvoin on kovin urheilullisen kiinteä ja kurvien syynä voi pitää kehon rasvaprosenttia ja sitä että kehossa on kertynyt rasvat oikeisiin paikkoihin ja jälleen geenejä ja usein kyseessä nainen jonka ei ole tarvinut tehdä mitään kehonsa eteen.

Jos naisella on pienet tissit ja iso peppu, ni pienet tissit kuvastaa et kehon rasvaprosentti on niukka ja takamuksen koko perustuu lihaksiin ja iso pylly onkin hyve! Ainakin minulle tällaisella naisella iso pylly antaa fiiliksen että nainen ei luonteeltaan ja olemukseltaan ole ihan lapanen, vaan hänen kehossaan on puhtia.

Jos naisella on pienet rinnat ja pieni peppu, ni se kuvavastaa että naisessa ei ole sen enemäpää rasvaa kuin lihaakaan ja sit äkkiä tulee olo että hän on vähän reppana, luikku, ei kovin naisellinen? Ja vaikka kyse ois geeneistä ni silti mielessä saattaa kävästä että nainen ei uskalla olla nainen vaan laihduttamalla pitää itseään mielestään kauniina.

Kyl mä miehenä tykkään ajatuksesta että naisella pitää olla perssettä.
        Ekana tulee muodokas perä jota nainen ei häpeä tietenkään, vaan kokee sen naisellisena. ja sit tämän jälkeen tulee rintojen koko.

pienet tissit, iso peppu on yhtä hyvä kuin pieni peppu, isot tissit
        pienet tissit, pieni peppu on yhtä haastava kuin isot tissit, iso peppu

• 70AA

Hei, lakkaa murehtimasta. Voit itse päättää että tissisi ovat hyvät, ja se vaikuttaa myös siihen miten toiset suhtautuvat. Jos häpeät, vältät näyttämästä tissejä miehelle, kartat kosketusta, etkä pysty olemaan rennosti ja itse nauttimaan. Saat itse aikaan sen miltä tissisi miehestä tuntuvat.

Minulla oli ennen synnytyksiä koko 70AA, ja synnytysten jälkeen tissit ovat jääneet täyteläisemmiksi, sanoisinpa oikein kauniiksi. Nykyinen koko vuosien kuluttua 75 A. Olen aina ollut tyytyväinen pieniin rintoihini, ja sekä aikoinaan poikaystävät että nykyään mieheni ovat tykänneet niistä myös. En ole tuntenut tarvetta topata tai saada niitä isommiksi, koska minusta pieni on kauniimpaa. Vaatteetkin asettuvat paremmin ja olo on kevyempi - eivätkä rupea roikkumaan kun ikää tulee! Iloitaan siis kevyistä muodoistamme

• rakastakaa itseänne

Ei varmaankaan kannata netistä lukea mitään kommentteja ulkonäköön liittyvistä asioista. Mun mielestäni näissä "laudoissa" ei ole mitään pahaa, ei myöskään normaalivartaloisissa ja hieman tukevammissakaan, Ihmisiä kun on malliltaan niin monenlaisiia, harrastivatpa he sitten liikuntaa tai eivät. Kaikkien naisten ei kuulukaan olla suuririntaisia. Jos niitä rintoja ei ole luonnostaan, niin ne eivät siihen vartaloon kuulu, piste. Naiset ovat tosi herkkiä noille ulkonäköön liittyville kommenteille. Lähtökohta, että hankkii isommat tissit kirurgin pöydällä, on täysin väärä, koska sellainen asenne kertoo jo, että ihminen ei ole tyytyväinen omaan kroppaansa. Ja omaan kroppaansa tyytymätön ihminen ei nyt vain yleensä näytä toisten silmissä seksikkäältä.

Ennen työ oli fyysisempää ja ihmiset söivät enemmän. Naisilla oli enemmän rasvaa ja luonnollisesti tuolloin myös rinnat olivat suuremmat. Nykyään puhutaan noista laihaläskeistä, mutta ihmiset käyvät jumpissa useammin kuin koskaan ja salillakin. Se ongelma ei ole siinä liikunnan puutteessa vaan liian niukkakalorisessa ruoruoassa. Jos nyt siis pitää hoikkaa vartaloa jotenkin pahana. Mielestäni se on kutienkin paljon kauniimpi kuin huomattavan ylipainoinen. Makuja on monia.

Mutta jos tosiaan katsoo kehitystä, niin kyllähän se vähän tuntuu menevän niin, että miehillä peffa sen kun levenee ja naisilla rintojen ja lantion seutu kapenee. Tämä on jonkin kummallinen kehityksen suunta, liittynee paljon nimenomaan tähän nykyiseen elämäntapaan. On ihan tutkittu juttu, että nykymiehen hormonitaso on vain häivähdys entisestä, samoin naisilla. Ennen ruoka oli rasvaisempaa, työhön liittyi paljon nostoja, kyykistelyä pellolla jne. Ei ollut internettejä, jossa miehet runkkasivat silikonirintojen äärellä, vaan virikkeet haettiin pääosin oikeasta elämästä. Tässä varmaankin selityksiä. Maailmanlaajuinen naisihanne on myös kokenut murroksen. Vielä muutama vuosikymmen takaperin naisihanteena pidettiin rehevää Marilyniä, nykymittapuulla Marilyn taitaisi olla ainakin naisten silmissä lihava. Nykyään ehkä ihaillaan enemmänkin sellaista todella laihaa naista, jolle on asetettu implantit strategisiin paikkoihin korvaamaan rinnat ja takapuoli. Se on surullista ja keinotekoista. Mutta kyllä itämaissa edelleenkin ihaillaan näitä takavuosien uhkeita kaunottaria. Siellä on ehkä vielä häivähdys senkaltaista feministisyyttä, mikä nykyisistä länsimaisista ihanteista jää puuttumaan.

Mitä tulee noihin ihanteisiin, niin on miehiä, jotka pitävät isopeppuisista, pienipeppuisista, isorintaisista ja pieniríntaisista ja sitten kaikin puolin sopusuhtaisista naisista. Ihmisen seksuaalisuus on todellakin jatkumo, vaikka tämän yhteiskunnan kategirinen jaottelu muuta antaakin ymmärtää. Näitä voidaan nimittää henkilökohtaisiksi mieltymyksiksi menemättä tarkempaan analyysiin, jos seksuaalisuus on ahdistava aihe itselle. Ihmisen kasvot ovat sekä kauneuden että seksuaalisuuden ilmentymä. Kauniit kasvot ovat kautta aikojen kiehtoneet ihmisiä ilman seksuaalisia merkityksiä.

Summa summarum, ihmisten pitäisi oppia olemaan ylpeästi sitä, mitä ovat. Terve itserunto ja seksuaalisuus ei lähde sieltä rinnanympäryksestä vaan pään sisältä. Ihmisiä on monenlaisia, niin mielestään kuin ulkoiselta olemukseltaan ja näin on tarkoituskin olla. Laihuus voi olla kaunista, lihavuus voi olla kaunista. Pienet rinnat voivat olla kauniit siinä missä suuretkin. Isot lihakset voivat olla hyvännäköiset siinä missä pienetkin.

Oppikaa rakastamaan ruumistanne älkääkä käyttäkö aikaa turhanpäiväisyyksien pohtimiseen. Kaikkia ei voi miellyttää. Aito lihaa ja verta oleva ihminen on aina enemmän ihminen ja seksikäs kuin päästä varpaisiin rakennettu ihminen.

• Anteeksi vain

Olipas surkeaa analyysiä.
        Nykyään syödään aivan liikaa. Taidat olla tuo naistutkija nimimerkki ylempää.

Sitten ihmttelet miesten hormonitasoja yms. skeidaa.

". Ihmisen kasvot ovat sekä kauneuden että seksuaalisuuden ilmentymä."

Aivan käsittämätön kommentti.
        Kehoko ei ole?

Toisin sanottuan keskityt ihmisten kasvoihin geenien perusteella ja jotenkin ihmeellisesti sotket tähän ihmisten hormonit ja että se ihanne mitä sinä haluaisit ihannoida ei ole se mitä nykyään ihannoidaan.

"Laihuus voi olla kaunista, lihavuus voi olla kaunista"

Sori, lihavuus ei ole kaunista. Eikä se ole tervettä eikä luonnollista.

• höpinää tai ei
        Anteeksi vain kirjoitti:

Olipas surkeaa analyysiä.
        Nykyään syödään aivan liikaa. Taidat olla tuo naistutkija nimimerkki ylempää.

Sitten ihmttelet miesten hormonitasoja yms. skeidaa.

". Ihmisen kasvot ovat sekä kauneuden että seksuaalisuuden ilmentymä."

Aivan käsittämätön kommentti.
        Kehoko ei ole?

Toisin sanottuan keskityt ihmisten kasvoihin geenien perusteella ja jotenkin ihmeellisesti sotket tähän ihmisten hormonit ja että se ihanne mitä sinä haluaisit ihannoida ei ole se mitä nykyään ihannoidaan.

"Laihuus voi olla kaunista, lihavuus voi olla kaunista"

Sori, lihavuus ei ole kaunista. Eikä se ole tervettä eikä luonnollista.

Pointti taisi olla, että ihminen voi olla monella eri tapaa kaunis. Ja lihavuus on tosiaan laihuutta suurempi ongelma. Mutta vuosien saatossa laihojenkin ihmisten rakenne on muuttunut. Hoikiltakin naisilta uupuu vyötärö. Hormonaaliset muutokset sekä mies- että naissukupuolella ovat todellisuutta. Osittain ne selittyvät elintapojen muutoksella, mutta myös ravinnolla ja kehon koostumuksella on niihin vaikutusta. Toisaalta myös ihanteet ovat muuttuneet.

• pikkutissi

Eipäs yleistetä että miehet tykkää isoista tisseistä.

Minun poikaystäväni on monta kertaa kailottanut että hänen suosikkikuppikokonsa on 75A, joka on sama kuin minulla. Kerran kysyin että eikö kiinteät B:t olisi paremmat, mutta ei. Hän pitää pienistä ja terhakoista, söpöistä tisseistä eikä missään nimessä isoista.

Mutta ymmärrän jos haluaa olla Nainen kurvikkaine muotoineen eikä nuoren tyttösen näköinen. Ps. minullakin leveät lanteet ja iso pyöreä peräsin, joskus tulee sopusuhteeton olo.

• 457457

Jep, kyllä kelpaisi tuollainen kroppa ottaa syliin milloin vaan...

• suhteellista

Hyvä kroppa muuten mutta liian iso takalisto meikäläisen makuun.

• Miäs2012

Ei saisi yleistää. Olet sopiva juuri sellaisena kuin oot. Jos joku mies väittää muuta, niin älä tuhlaa sellaiselle sekuntiakaan ajastasi.

Sun rintojen kokosi ei vaikuta naisellisuuteesi: oot ihan aito nainen pienilläkin rinnoilla.
      Seksi ei ole niin iso asia ainakin jos nyt puhutaan ihan oikeista tunteista ja parisuhteesta. Mulle kyllä kelpaisi enemmän kuin hyvin pienirintainenkin nainen.

Että eipäs lannistuta siellä, jo oleteta jo valmiiksi, että olisit millään tavalla huonompi muita.

• rupea naiseksi

Kyllä pienitissinenkin nainen voi olla ihan helposti kaunis ja seksikäs. Se vaan vaatii vähän liikunnallisuutta. Jos taas on pullea tai lihava, niin se tissitömyys kyllä ei ole kovin hottia.

• 457457

Miksi on sitten keksitty pienimunaisia miehiä? Koska maailma on vitun epäreilu. Sinun vaihtoehtosi ovat lopettaa valitus (joka on oikeasti täysin perusteetonta: monille miehille kelpaa vallan mainiosti pienirintainen nainen) tai käydä hakemassa silarit. Suosittelen ensimmäistä vaihtoehtoa.

• löydä se muu

Niissä silareissa on sekin huono puoli että aika monelle miehelle olet sitten paljon vähemmän aito nainen kuin pienillä mutta aidoilla rinnoillasi. Tosi harvan oon kuullut sanovan että pienet rinnat on yök mutta monen kylläkin silareista.
      Itsellä mulla sikarumat b-kupin riippurinnat, yhdistettynä kapeaan poikamaiseen lantioon. Et ei hyvät kortit täälläkään, vaihdetaanko? Silti olen aina miehille kelvannut, ei se kropan yksityiskohdista kiinni ole!

• alottajaalottaja

Ja viimeksi tänään, päädyin sänkyyn ex-poikaystävän kanssa joka alkoi nauraa kun näki rintani. Sanoin, ettei tartte nauraa ja hän tokasi "ota ne silikonit, ni pääset murheestas eroon" ... Ja sen jälkeen näytin miten rintani ovat löystyneet vielä laihdutuksen jälkeen ja hän sanoi, ettei ole kyllä koskaan aiemmin nähnyt mitään vastaavaa.. Mulla ei oo ollu muunlaisia miehiä, kaikki on haukkunut mun rintoja, kukaan ei oo himoinnut niitä niinku varmasti isompia/kauniimpia rintoja himoitaan. :( Ei tunnu kovin kivalta. Haluaisin päästä ulkonäkökeskeisyydestä paljonkin eroon, mutta se on vaikeaa tältä osin,... Tätä menoa päädyn ottamaan silikonit (6 vuotta jo miettinyt) vaikka en haluaisi kannattaa sellaisia arvoja... :/
      joo o, isompi rintaisen ei tarvi liikkua ollakseen hyvännäköinen ? kuinka helppo elämä niillä toltaki osin siis näköjään on.. :) mä haluun nähä kun mies kiihottuu mun rinnoista, mutten tuu ikinä näkemään sitä ilman että otan silikonit.

• 457769

Menee usko naisiin, kun lukee näitä palstoja. Kaikenlaista herjaa satelee kohti, mutta silti avataan haarat kiltisti. Sitten kun tulee se mies, joka ei kutsukaan huoraksi niin käsketään painumaan vittuun. No, itse teette valintanne.

• tykkään pienistä.

Mun naisella on 70A ja mun mielestä hänellä on maailman kauneimmat rinnat.

• lauta ja onneton

Kuulostaa tutulta. Itse olen myös sievä, pienirintainen ja isopeppuinen nainen. Miehiltä on tullut negatiivisia kommentteja rinnoistani, mutta kasvoja ja peppua on kehuttu. Pitäisi seksistä, mutta en pysty kiihottumaan, kun mies ei pidä rinnoistani. Kroppani on muuten seksikäs ja naisellinen, suht timmikin, mutta rinnat ovat kuin 8-vuotiaalla. Ei elämä herkkua ole, kun joka puolella on isoja rintoja ja miehet puhuvat niistä jatkuvasti ihaillen.

• Rinnat ylös
        lauta ja onneton kirjoitti:

Kuulostaa tutulta. Itse olen myös sievä, pienirintainen ja isopeppuinen nainen. Miehiltä on tullut negatiivisia kommentteja rinnoistani, mutta kasvoja ja peppua on kehuttu. Pitäisi seksistä, mutta en pysty kiihottumaan, kun mies ei pidä rinnoistani. Kroppani on muuten seksikäs ja naisellinen, suht timmikin, mutta rinnat ovat kuin 8-vuotiaalla. Ei elämä herkkua ole, kun joka puolella on isoja rintoja ja miehet puhuvat niistä jatkuvasti ihaillen.

Oletko kokeillu push up-liivejä?

• AnsonnOPJNAKN
      • njknjke

1. tai 6. parhaat!

• pohdittavaa...

Vielä kommetoisin silikonirintoja. Jos otat ne, niin sen jälkeen et ole välttämättä enää se *naisen nimi* vaan silikoni-Sussu. Silikonit ovat hyvin leimaava asia ihmisessä. Se on vähän niin kuin homo- tai lesboleima. Sen kun kerran saa, niin tulet aina olemaan se etkä se ihminen siellä taustalla. Ihminen rupsahtaa muutenkin vanhetessaan. Silikonit eivät ole ratkaisu mihinkään. Ne ovat lisäksi roskasakin juttu, arvokkaalta voi näyttää ilman tissejäkin. Ja miksi mies kiihottuisi silikonista, kiihottaako sinua naisena enemmän silikonidildo vai oikean miehen penis?

• naturally c

Voivathan ne silikonit olla myös luonnollisen kokoiset ja näköiset. Ei ole pakko vetää överiksi ja liioitella kokoa. Joku C-kuppi esimerkiksi näyttää hyvältä ja luonnollisen kokoiselta. Ja eihän silikoneista ole pakko kertoa jokaiselle vastaantulijalle, jos ei halua. Silloin ei mitään silikonibimbon leimaa saa.

• Isot tissit EIVÄT tee naista.
      Muutenhan moni pahasti ylipainoinen mies manboobseineen laskettaisiin naiseksi. ;)

• Kiima mies big dick

Nainen on kaunis kun on pienet kiinteät rinnat,yleensä silloin on koko vartalo sopusuhtainen ja saa ainakin minut kiimaan.
      Nainen sua pieni tissinen himoitsen ja haluni kanssasi täytän sinä saat myös täyden tyydytyksen jättirinnat yäk pikkurinnan aaaah.

• Naiseni kirjoitti

Tässä vielä juttu minkä yksi naisistani on julkaissut. Olen tuon kalun saanut lahjana ja sitä myös ahkerasti käytän. Nussin viikossa kolmentoista eri naisen kanssa kaikki pienirintaisia kiimapakkauksia Se juttu on tässä:

.Kaikkien miesteni penis oli tavallisen kokoinen, sellainen, jollaiseen viittaatte lehtien kyselypalstoilla, eli noin 12 -13 cm pitkjä ja saman verran ympärysmittaa. ...
        ...Niinpä jokin aika sitten tapasin tyypin, jonka avulla todellakin sain vastauksen siihen, onko koolla merkitystä - sillä on jopa todella suuri merkitys.

Ensimmäisellä kerralla kyllä järkytyin, kun hän riisuutui ja näin hänen kullinsa koko komeudessaan. Se oli niin paksu, etteivät sormeni riittäneet sen ympärille ja varmasti yli 20 cm pitkä. Kenties melkein 25 cm. Aluksi luulin, etten millään voisi ottaa vastaan näin valtavaa vehjettä, mutta hän työnsi sen sisään varovasti vähän kerrallaan. Ensimmäistä kertaa elämässäni tunsin täyttyväni kunnolla ja tajusin laukeavani ennen kuin hän ehtisi edes puolitiehen. Minun täytyi pyytää häntä odottamaan tovi. Hetken päästä jhän jatkoi kullinsa hidasta hivuttamista ja yhtäkkiä tunsin hänen olevan sisälläni viimeistä sopukkaa myöten. Sain orgasmin ennen kuin hän ehti edes liikahtaa. Se oli aivan uskomattoman ihanaa.

Mitään sellaista en ollut koskaan aikaisemmin kokenut tai ollut edes lähellä. Ylipäätään en ollut uskonut, että olisi mahdollista saada näin voimakas orgasmi.
        ...Tapailemme nykyään pari kertaa viikossa. Aina samoin suurenmoisin tuloksin. Nyt olen niin fiksoitunut "muistikuvaan" hänen suuresta kullistaan, että välillä minun on masturboitava ja ajateltava sitä, jotten ihan kuolisi haluun ja ikävään.
        Tapailen myös muita miehiä, mutta ero on kyllä kouriintutntuva. Pelkästään ajattelemalla tätä suurta kullia saan kuitenkin orgasmin myös näitten muitten miesten kanssa. Rintani ovat melko pienet pillu nykyään xxxl kokoa.

• Veppelsson

En voi ymmärtää tota, että "lohdutellaan", että "kyllä ne raskauden myötä kasvaa". Mitä jos ei halua lapsia? Tai vaikka lapsia hamassa tulevaisuudessa haluaisikin, voi siihen olla tosiaan vuosia aikaa,eikä silloin kyseinen "lohdutus" kamalasti auta.
      Mie kuitenkin uskon,että useammin on miehille tärkeämpää,että olet muuten kaunis. Vai onko sellainen mies arvoisesi,joka teilaa upean kokonaisuuden pienten rintojen takia?

• karvaselkä

Se on varmaan sama juttu kun tälläinen kaljamahainen, kalju ja runsaalla selkäkarvoituksella ei ole hot naisten mielestä. On minulla lihaksia, leveät hartija ja olen pitkä. Luulisi kanssa että ei sängyssä karvaista selkääni katsellä, mutta olen varmaan väärässä :D

• karvaselkä

Pieni ongelma myös verrattuna vaikka jonkun miehen mikropenikseen nuo pienet rinnat.

• rinnatrinnat

Minusta on outoa miten eri tavalla ajattelen. Jo nuorena (16-vuotiaana) rakastin omia pieniä rintojani, jotka ovat 75A.. En vaihtaisi niitä mihinkään ja näiden kanssa olen paljon itsevarmempi, kuin olisi isompien rintojen kanssa. Ehkä johtuu siitä, että annan enemmän arvoa pepulle ja siihen kiinnitän ihmisissä huomiota, mutta rintojen suhteen en osaisi edes harmitella.
      Minun mielestäni pienet rinnat ovat vain yksinkertaisesti paljon nätimmät. Vaatteet istuvat paremmin päälle, antaa siron ja ehkä hieman nuorekkaamman vaikutelman, mulla on ryhdikäs olo kun mulla on pienet rinnat ja liikkuessa ne toimivat. :)

• Linsioii

Jaahas, mitä sinulle pitäisi vastata. Luultavasti odotat suurta määrää miesten kommentteja jossa todetaan, että pienet tissi on ihanat ja sulla on just sellainen vartalo kuin minä haluan kjne.

Opettele hyväksymään itsesi äläkä rakenna identiteettiäsi tämän palstan kommenteistä, joissa suurin osa kirjoittamista on naisia mutta kommentoivat mieheinä sinunlaistesi tyttöjen suht typeriin kirjoituksiin.

• sssddddd

Niin tai sitten miehiä vain kiihottaa pienet rinnat aivan järjettömästi. Siro nainen jolla on pienet rinnat on jotakin aivan käsittämättömän kaunista. Siinä tulee tunne että saa olla mies kyseiselle naiselle.

• ¨¨¨¨

Geenien takia. Mutta ei haittaa. "Lauta" nainenkin voi olla hot, riippuen muista ominaisuuksista.

• Komea miekkonen

Ei nuo tissit kyllä todellakaan mikään valintakriteeri ole naisessa. Ei edes top 10:ssä. Ei pienitissinen nainen ole sen vähempää nainen kuin isotissinenkään.

Minulla on ollut kaksi pitkäaikaista tyttöystävää, joista molemmilla on ollut verrattain pienet rinnat. Toinen heistä on nykyinen avopuolisoni, jota rakastan sydämeni pohjasta. Ja ikinä en ole ajatellut - edes sängyssä - että hänen rintojensa tarvitsisi olla yhtään sen isommat. Kyllä se naisen kiihottavuus tulee ennen kaikkea terveestä itsevarmuudesta, iloisuudesta ja siitä miten kantaa ruumiinsa.

• mies miettimässä

MOI! Minä kyllä miehenä 29v korostan pienitissisen naisen kauneutta. Naisellisessa ulkonäössä minua viehättää erityisesti takamus joka on muodokas, siis suomeksi iso.

Jos naisella on isommat tissit kuin perä, ni se on jotenkin hassun näköistä. os naisella on iso persse ja pienet rinnat ni se on luontevaa ja näyttää hyvältä.

Pienet rinnat kuvastaa urheilullisuutta, kehon napakkaa rasvaprosenttia ja korostaa kropan dynaamisuutta. Iso takamus voi myös kuvata liikunnallisuutta jos takamuksen muotoon on syynä liikunta ja se että takamus on kehittynyt sellaiseksi kuin on. Kun yhdistyy pienet tissit ja iso takamus nuo molemmat yhdessä korostaa liikunnallisuutta ja urheilullisuutta.

Jos haluaa rinnoilleen erityistä huomiota ja haluaa hyödyntää pienien rintojen parhaat puolet ja sen erityisyyden mikä pienissä rinnoissa on, ni käytönnössä se tapahtuu jättämällä rintsikat kotiin. Tällä aika julmalla tavalla jokainen voi miettiä kuinka suloinen tuo nainen on kun hän kulkee rinnat kiinteästi vavahdellen, muistuttaen että ne on pienet ja kiitettävän kiinteät. Kiinteyden kiistaton hyöty ja paremmuus ilmenee kun rintsikat on unohtunut. Tällainen nainen on vapaampi ja villimpi ja voi ylittää raja-aitoja. Mielestäni pienirintaisella naisella on mahdolisuus herättää huomiota ja saada katseita siinä kuin kenellä tahalla muullakin naisella, se vaan vaatii sitä samaa suorasukaisuutta, jota tarvitsee nainen joka paljastaa isojen rintojensa paremmuuden. Pienirintainen ei voi jäädä murehtimaan rintojensa pientä kokoa, vaan halutessaan hänen on todistettava että pienet ja kiinteät tissit on todella kivat ja ne kiinostaa miehiä ihan siinä kuin isotkin, kunhan vaan nainen rohkenee palastaa itsestään tuon erityisyyden. Se tapahtuu unohtamalla rintsikat kotiin, pukeutumalla muutoin kauniisti ja sievästi mut herättämällä pientä hämmennystä erityisyydellään.
      Kun isotissinen nainen paljastaa rintojensa koon pukeutumalla niin että niiden koko korostuu ja pienitissinen pukeutuu niin että rintojen pieni koko on fakta ja kiinteys ihana ominaisuus. Niin häviäjäksi koko kentällä jää keskikokoiset tissit, koska heillä ei ole aivan riittävästi sitä kokoa, ollakseen isotissisiä, eikä myöskään niin kiinteät että voisi tehdä sitä perässä mihin pieinirintainen nainen on rohkaistunut kehoaan korostaakseen.
      Parasta keskikoisissa rinnoissa on se että ne on suht kiinteet ja suht isot.
      Mut väittäisin et pienirintaisuus ei ole ongelma, se on mahdollisuus. Mahdollisuus olla aito, luomu, juuri omanlaisensa, jopa jäljittelemätön pikku riiviö. Ja jos pienirintainen omaa vielä kauniin pyöreänsporttisen pyllyn ja keikuttelee sitä viettelevästi kävellessään, ni hänhän saattaa kerätä koko katsepotin, olemalla aito oma itsensä ja välttämällä spekulaatiot siitä että onko implantteja siellä tai täällä. Ei ole sen näkee jokainen mies. ja tämä luonnehtimanne ongelma ei olekaan ongelma.

Pienirintaisuus on puhtautta nykytrendeistä ja niiden sudenkuopista. Pienirintaisen valtti on aitous ja vilpittömyys, jopa tuhmuus. ja se että on varaa leikitellä tisseillä, kun muut suhtautuvat tisseihinsä kenties tarpeettomankin vakavasti ja eivät kestä mitään arviointia. Pienirintasta ei hetkauttane edes kuulla senkänsä takana jonkun toevan että hänellä on pienet tissit. Koska tiedät sen itsekin, ne on pienet, mutta pirullisen kiinteät, niin kiinteät et se vituttaa monia naisia kun näkee että joku nainen pukeutuu ilman rintsikoita. Se häiritsee heitä yhtä paljon kuin se että jollain naisella on isot (aidot, luomut) tissit.
      Ja kiinteän muodokas perä on aina hyve. Tulee aina ekana mieleen, et tuo on energinen, urheilullinen, nuori nainen.

• justttttttt

Mistäs sinä tiedät, ettei ne naiset katso rintavakoasi kadehtien , ihaillen tai himoiten? :P Taas typerääkin typerämpi aloitus.

Miehet kiinnostuu usein rinnoista, mutta kuka sanoo että isoista sellaisista. Muoto on kokoa tärkeämpi, eikä sekään mikään edellytys.

• Pienet munat

Alkuperäiselle: olet väärässä. On tissimiehiä ja sitten on pyllymiehiä. Minä pidän muodokkaan pyllyn ja pienen rintavarustuksen yhdistelmästä. Suurin osa miehistä on valitettavasti sitä toista sorttia, mutta etsimällä voit kaltaisenikin löytää.

Seksi on iso asia, jos sitä saa.

• Nouuu.

Kuuleppas: ei se ulkonäkö vaan luonne.

• 16,v P

Niitä tosissaa löytyy jotka tahtovat löytää vaan sen iso tissisimmän naisen.. Minä kyllä tykkäisin tuosta teinimäisestä vartalosta :) Pienet tissit ja siro vartalo on just sellain ku pitääki ;) Älä turhaan huolehdi...Kyllä tollasesta vartalosta pidetään enemmän kuin uskotkaan! :D [Ei tarkota että kaikki tykkäisivät :,( ]

• 14

Ihmettelen, kun te pienirintaiset sanotte, että vaatteet istuvat teille paremmin kuin normaali- tai isorintaisille. Ei se kyllä niin mene, sori vain.

• Hyvä ihminen

Hei turhaan murehdit! Nainen voi olla todella ihana myös pienitissisenä. Mistähän lehdestä olet muuten moista saanut päähäsi?

• seittemän

Varmaan seiskasta:P

• Parasta on jos tytöllä suhteessa muuhun vartaloon nähden iso peppu, ja pienet rinnat yhdistelmä.Se on mun mielipide, kasvot pitää olla kauniit.En pahemmin välitä pitkistä, lyhyet on söpöjä.itse olen melko pitkä 186.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3215
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2263
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1849
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      27
      1730
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1401
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1361
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1256
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1240
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1177
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1157
    Aihe