Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ihminen(3. Kerub), evoluution suurin harha-askel.

AL AKI

Mitä, kuulux täällä... Älymölyä?
Miksi? Ihminen haluua irtonahokoja, eikä halua kasvattaa itselleen turkkia.... Häntä on se millä turkki kasvaa, ei muu sitä aiheuta.....

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SYYTÖS!

      Massa(T^10) on kallein asia maapallollamme, siksi ei turhaan pidä särkeä rakentaessaan turhuuksia, mutta ei sitä särkeä sitä rakentamaansakaan turhan takia.... Se ei ole turhaa, jos tietää, mistystä syystä, eli mikä laki sen aiheuttaisi....

      • KOKOVALHEENI

        Pelko(patajätkä) on se joka aiheuttaa armahduksen(ruutujätkä), mutta rakkaus jää liian pieneksi, jos ei itse mistään asiasta kärsi rangaistusta. Sekään ei ole Taivaaseen pääsyä, jos kaikki asiasi armahdetaan, vaan ainoastaan se, mihin OIKEASTI olit itse syytön.
        Vääyyrskin saa ikuisesti "joitakin" voittoja oikeudesta, jos vamma osuukin ERI henkilöön. Mutta se ei ole Suomen tilanne tällähätkellä, koska Oikeisto ON VOITTANUT! Mutta armon kokeminen ei oikeistossa ole täydellistä.


      • Silmä laskee
        KOKOVALHEENI kirjoitti:

        Pelko(patajätkä) on se joka aiheuttaa armahduksen(ruutujätkä), mutta rakkaus jää liian pieneksi, jos ei itse mistään asiasta kärsi rangaistusta. Sekään ei ole Taivaaseen pääsyä, jos kaikki asiasi armahdetaan, vaan ainoastaan se, mihin OIKEASTI olit itse syytön.
        Vääyyrskin saa ikuisesti "joitakin" voittoja oikeudesta, jos vamma osuukin ERI henkilöön. Mutta se ei ole Suomen tilanne tällähätkellä, koska Oikeisto ON VOITTANUT! Mutta armon kokeminen ei oikeistossa ole täydellistä.

        Kuka niistä 8:sta on Suomen Presidentti. Minä oikeasti tiedän, etten tiedä kuka niistä. Silmä sanoisi shakissa että Lipponen tai Soini ja äänimäärä(enmmistöpäätös:-) ja Suomen Perustuslaki että Sauli ja Pekka.
        Ylhäältä alas päin samaisella shakkisilmällä Hän ON Essayah ja uudelleen Sauli.


      • Kepuli.
        Silmä laskee kirjoitti:

        Kuka niistä 8:sta on Suomen Presidentti. Minä oikeasti tiedän, etten tiedä kuka niistä. Silmä sanoisi shakissa että Lipponen tai Soini ja äänimäärä(enmmistöpäätös:-) ja Suomen Perustuslaki että Sauli ja Pekka.
        Ylhäältä alas päin samaisella shakkisilmällä Hän ON Essayah ja uudelleen Sauli.

        Veikkaus: Haavistosta tulee pääministeri.
        Mutta älkää vannoko, en minä ole eduskunnassa, mutta en ole varma tuosta em. Jos joku samannäköinen tai vain kokoinen(Mauri Pekkarinen) siellä kuitenkin on.


      • Vaarallinen VALA
        Kepuli. kirjoitti:

        Veikkaus: Haavistosta tulee pääministeri.
        Mutta älkää vannoko, en minä ole eduskunnassa, mutta en ole varma tuosta em. Jos joku samannäköinen tai vain kokoinen(Mauri Pekkarinen) siellä kuitenkin on.

        Suomessa asuu valitettavasti vasta vanhurskaus EI MUNHURSKAUS!


      • Ahne iloinen susi,si
        Vaarallinen VALA kirjoitti:

        Suomessa asuu valitettavasti vasta vanhurskaus EI MUNHURSKAUS!

        Vain AHNEUS on se, josta saa llian suurta palkkaa, valitettavasti olen melko varma, että se kortti on Jeesus.
        (Setisemästi kirottu kirjoitus,
        Kuten myös Raamattu jo 10 000 000 000 kertaa)
        (Siunauksen saa, jos vain muutamaa(jopa nollaa) tietoa hallitsee, skitsofrenia tulee monen asian SUURELLA hallinnalla, mutta se on mielen viimeinen vika.)
        Uuden asian toivominen uudelleen elämään on se, mistä saa suurimman siunauksen, vaikka näyttäisikin jonkinmielestä vain pahalta.

        Melkisedek tietää, että Maailmanennätys on tietää, että MELKEIN KAIKKI ovat vain kovia tietoja. Valhe ei ikinä ole valhe, jos väittämänsä on mahdollisuuksien välissä. Mitä väliä sillä on, että onko se oma MINÄ lihallinen tietosi, vai jonkun muun minä. Pietari on siinä asiassa tarkempi kuin minä.


      • Käännyttäjä
        Ahne iloinen susi,si kirjoitti:

        Vain AHNEUS on se, josta saa llian suurta palkkaa, valitettavasti olen melko varma, että se kortti on Jeesus.
        (Setisemästi kirottu kirjoitus,
        Kuten myös Raamattu jo 10 000 000 000 kertaa)
        (Siunauksen saa, jos vain muutamaa(jopa nollaa) tietoa hallitsee, skitsofrenia tulee monen asian SUURELLA hallinnalla, mutta se on mielen viimeinen vika.)
        Uuden asian toivominen uudelleen elämään on se, mistä saa suurimman siunauksen, vaikka näyttäisikin jonkinmielestä vain pahalta.

        Melkisedek tietää, että Maailmanennätys on tietää, että MELKEIN KAIKKI ovat vain kovia tietoja. Valhe ei ikinä ole valhe, jos väittämänsä on mahdollisuuksien välissä. Mitä väliä sillä on, että onko se oma MINÄ lihallinen tietosi, vai jonkun muun minä. Pietari on siinä asiassa tarkempi kuin minä.

        Paholainen on paras ja jopa OIKEIN palvelija jos kovan kirjainsamaistuksen uskoo, ja se on se "helpoin" uskoa, mutta sinulla ei ole sitä pakkoa, jos et Helluntailahkostamme tiedä.


      • Vaarallisen Varma
        Käännyttäjä kirjoitti:

        Paholainen on paras ja jopa OIKEIN palvelija jos kovan kirjainsamaistuksen uskoo, ja se on se "helpoin" uskoa, mutta sinulla ei ole sitä pakkoa, jos et Helluntailahkostamme tiedä.

        Jokainen ilo johtuu Herjasta. Siinä on Ruutujätkä PARAS!
        Herraa on Helppo herjata, jos ei häntä YHTÄÄN pelkää, mutta jos ei yhtään, se tie vie KADOTUKSEEN, kuten Juudakselle, joka oli se kortti....
        Rohkein oli Juudas lähestulkoo, mutta se jätkä on Tuomas ehkä, ellei olisi ollut hieman kurkouttakin kuollut tai kuullut.


      • Helvata
        Vaarallisen Varma kirjoitti:

        Jokainen ilo johtuu Herjasta. Siinä on Ruutujätkä PARAS!
        Herraa on Helppo herjata, jos ei häntä YHTÄÄN pelkää, mutta jos ei yhtään, se tie vie KADOTUKSEEN, kuten Juudakselle, joka oli se kortti....
        Rohkein oli Juudas lähestulkoo, mutta se jätkä on Tuomas ehkä, ellei olisi ollut hieman kurkouttakin kuollut tai kuullut.

        Venäjä tykkää tatuoinneista vielä vähemmän kuin Suomalaiset, joille on liiaan totta, että pedon merkkikin on suotavaa ottaa. Minulle ainoa pedonmerkki on irtirevityt hampaat, joita jäi kuitenkin sen verran ettei pureminen mahdotonta kuitenkaan. Oikealla puolelle vastakkaisia jäi jäljelle, oikeasti on vaikeaa, muttei vahdotonta vasemmalla purra, koska ne meni rikki eri kohdasta.
        Vain hammaspora teki minulle tämän hengen minkä sain, ja olisi viettelys tietää, minkä hengen saan, jos annan porata loputkin hampaat.....
        Viettelys on varmaa siitä että viihde on vaarallisinta ja Hellvetissä Hellää viihdettä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe